home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Semi professionel til professionel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Semi professionel til professionel  (Læst 1579 gange)
migsoeren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Semi professionel til professionel
« : 03 Feb 2016, 11:17 »

Hej alle sammen Smiley

Jeg har valgt Thisted FC, og har rykket op i 1. division i min første sæson hos dem.

Jeg har anmodet to gange bestyrelsen om at blive en fuldtidsprofessione l klub, men de har begge gange afvist det blankt.

Så mit spørgsmål omhandler, om hvad skal man gøre for at blive fuldtidsprofessione l?

at vinde kampe ved jeg selvfølgelig er en mulighed, men er der nogle der har erfaringer med dette?

Hvor lang tid tager det, at blive fuldtidsprofessione l? da det er lidt frusterende at spillere ikke vil vælge min klub fordi de ikke kan få en fuldtidskontrakt Opstemt
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Semi professionel til professionel
« Svar #1: 03 Feb 2016, 11:42 »

Hej alle sammen Smiley

Jeg har valgt Thisted FC, og har rykket op i 1. division i min første sæson hos dem.

Jeg har anmodet to gange bestyrelsen om at blive en fuldtidsprofessione l klub, men de har begge gange afvist det blankt.

Så mit spørgsmål omhandler, om hvad skal man gøre for at blive fuldtidsprofessione l?

at vinde kampe ved jeg selvfølgelig er en mulighed, men er der nogle der har erfaringer med dette?

Hvor lang tid tager det, at blive fuldtidsprofessione l? da det er lidt frusterende at spillere ikke vil vælge min klub fordi de ikke kan få en fuldtidskontrakt Opstemt

Du skal nok helt i top af rækken, der er jo altså kun en 2-3 hold i den nuværende 1 div der er fuldtids proffesionelle så om oprykker er det vidst et urealistisk håb sådan lige at blive det.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Semi professionel til professionel
« Svar #2: 03 Feb 2016, 13:21 »

Din klub har jo ikke råd til de udgifter der følger med, derfor afviser bestyrelsen selvfølgeligt.

Som regel bliver man (semi) prof ved oprykning,  da der normal følger øgede indtjeningsmulighed er med.

Men hvis du bliver overtaget af Sheik Mansour mens du spiller seriebold er det sikkert muligt at ændre status uden oprykning.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Semi professionel til professionel
« Svar #3: 05 Feb 2016, 19:27 »

Hej alle sammen Smiley

Jeg har valgt Thisted FC, og har rykket op i 1. division i min første sæson hos dem.

Jeg har anmodet to gange bestyrelsen om at blive en fuldtidsprofessione l klub, men de har begge gange afvist det blankt.

Så mit spørgsmål omhandler, om hvad skal man gøre for at blive fuldtidsprofessione l?

at vinde kampe ved jeg selvfølgelig er en mulighed, men er der nogle der har erfaringer med dette?

Hvor lang tid tager det, at blive fuldtidsprofessione l? da det er lidt frusterende at spillere ikke vil vælge min klub fordi de ikke kan få en fuldtidskontrakt Opstemt

Det kræver du rykker op i bedste række. Jeg spiller selv med Dalum og de blev først fuld professionelle da jeg kom i superligaen..
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010