2. sæson i Logroñés er nu fuldført og det blev en fantastisk sæson endnu en gang
I den spanske cup røg vi desværre ud i første kamp. Dette var udelukkende en blunder fra min side. I den spanske 2. division behøves man ikke registrere spillere under 19, men de skal åbenbart være registreret i ligaen, for at være med i cuppen. Holdet bestod derfor mere eller mindre af grå spillere
Vi blev for første gang deltagere i Federation cuppen. Det er en cup for holdende i 2 divisionerne i Spanien. Her gik vi hele vejen til kvartfinalen. Den startede heldigvis først i november, så det var kun i 2 runder jeg måtte undvære de mange ikke registreret spillere
Ligaen blev vundet i suveræn stil med hele 12 point ned til efterfølgerne. Dette gav os en direkte playoff kamp mod Mallorca. De viste sig desværre for stærke. Holdet skulle derfor ud i en ny chance hvor modstanderen var Ferrol i "semi finalen" om oprykning. De blev slået sikkert 3-1 samlet. I "oprykningsfinalen" ventede Granada B. Igen trak vi det korteste strå, så den står på endnu en sæson i 2. divisionen.
Manden bag vores næsten drømme sæson var den rutineret angriber
Rodríguez.Årest youth intake var knap så gavmild, som sidste år.
Den mest talentfulde spiller i denne omgang var
Ezequiel Camacho. Han kommer til at være omkring 1. holdet fra start
Igen i år er der ikke foretaget nogle
transfers.Truppen til 3. sæson
Jeg håber at "gutterne" kan leve op til sidste års resultat og give os muligheden for playoff igen
Sæsonen gav 1,5 mio i overskud så økonomien er en smule forbedret
EDIT: Jeg kan se at det også var semifinale playoff mod Mallorca