home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 483 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Økonomisk udvikling
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Økonomisk udvikling  (Læst 1089 gange)
champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Økonomisk udvikling
« : 20 Jan 2016, 10:04 »

Jeg er nået 5 sæsoner hen i mit save - og har bidt mærke i, at der virkelig er en revolutionerende udvikling i økonomien.
Spillernes værdi er eksploderet! Lønningerne ligeså - ligesom transferbudgetterne er det.

Jeg sagde op i BIF - og tog til Nottingham Forest som lå til oprykning (et halvt år for at få oprykningen på mit CV  Peace) de havde som Championship klub (og nedrykker, bevares) en balance på 900 millioner - og gav mig et budget på 700 millioner.
Efter det halve år - sagde jeg igen op for at komme til en "topklub" - og jeg er endt i Schalke - som har en balance på 1,5 milliard (de har vundet et enkelt mesterskab i alle "spilår"). og skal i CHL.
Transferbudget på 1,2 milliard - bum.

Men i og med at værdien er eksploderet - så det faktisk umuligt at købe etablerede stjerner - klubberne kræver helt absurde summer og i Spanien kan man kun få spillerne, hvis man byder frikøbsklausulen - og gør man det, så kræver spillerne langt over 2. mill. ugentligt i løn og i omegnen af 100 mill. i engangsbeløb - ligesom agenten kræver det.
Det er derfor tæt på umuligt at lave signalindkøb - og man lidt tvunget til at kigge efter regens og transferliste spillere. City endte uden for CHL pladserne, og deres mange stjerner søgte væk - men City satte blot værdien x2 i transferbeløb - så det er umulige at købe.

Har I andre oplevet samme tendenser lidt længere fremme?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Økonomisk udvikling
« Svar #1: 20 Jan 2016, 13:45 »

Det var da godt nok en voldsom udvikling, jeg er pt i 2024 i mit spil og når jeg kigger rundt på hvad der handles for så virker niveauet nogenlunde som ved spillets start.
Logged

mbs77
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Økonomisk udvikling
« Svar #2: 20 Jan 2016, 15:43 »

Hej champione
hvilken størrelse af database kører dit spil (antal af spilbare lande, antal af spiller i databasen). Måske er der sammen fald.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010