home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Offsidekendelser er forkert
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Offsidekendelser er forkert  (Læst 1034 gange)
Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Offsidekendelser er forkert
« : 17 Jan 2016, 20:21 »

Hej

Er det bare mig eller synes I også der er utroligt mange fejlkendelser omkring offside/modstanderne er gode til at holde sig fri?

Vi kan lige tage seneste eksempel, Vi score et mål hvor jeg med meget god vilje godt kan "se" offsiden, selvom det er meget tynd (er på linje med deres næst bagerste). Under to minutter efter går de ned og score på os hvor deres spiller tydeligt er i offside da han får afleveringen. Vi taber bundkampen 2-1 MEGA irriterende!!!, Jeg er helt med på det er virkelighedstro og vi skal jo ikke mere end 24 timer tilbage for at se John Terry score selvom han var offside.

Det er dog nok lige så meget irritere mig er også det med at modstandernes spiller har et fantastisk talent for at stille sig på linje eller lige den halve millimet tilbage så de er onside og han score gang på gang mens mine spiller konsekvensen er offside, uden at have noget brugbart statistik vil jeg tror jeg jeg nok får underkendt 10-15 mål for hver gang modstanderne får underkendt 1 mål.

I tillæg har jeg oplevet en anden ting, jeg har hen over weekenden nok spillet ca. 10-12 kampe og i de kampe har jeg 3-4 gange oplevet at blive dømt offside på en bestemt måde.

-Vi har et hjørnespark, som bliver clearet ud af feltet hvor en af mine spiller samler den op og sender den ud til ham som har sparket hjørnesparket og selvom han er kommet tilbage i banen og er onside bliver han dømt offside? Med til historien hører at jeg i alle tilfælde har haft 2-3 spiller inde foran, som er offside, men det er ikke dem det dømmes på, og det vil jeg heller ikke mene det skal da de jo ikke har indflydelse på spillet?

Også tager vil lige det sidste nu vi er i gang, når man har haft/modstanderne har haft hjørnespark. Hvorfor er mine spiller så, så utroligt langsomme til at komme ud af feltet/presse frem, når de har hjørne? Jeg har set snegle bevæge sig hurtigere, omvendt stormer modstanderne næsten hovedløst frem hvis det er mig, som har hjørnesparket.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Offsidekendelser er forkert
« Svar #1: 17 Jan 2016, 21:00 »

Uden at vide det, så tror jeg at de ting man ser i kampene, kan afvige fra de beregninger der egentlig sker.

Det er måske et resultat af din taktik - måske bruger du ikke offside-fælde - at du får mange mål imod på en millimetertynd offside.

Det kan selvfølgelig også være at ME bare ikke kender offsidereglerne, men jeg synes ikke at det lyder plausibelt Smiley
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Offsidekendelser er forkert
« Svar #2: 17 Jan 2016, 21:01 »

Også viser FM sig jo fra sin onde og umoralske side i den efterfølgende kamp 2 mål score jeg, den ene klart offside, den anden tæt på at være offside, men begge mål bliver godkendt og jeg vinder 3-1....  crazy
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010