home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [4] Yobbo & Popo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: [4] Yobbo & Popo  (Læst 5764 gange)
Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
[4] Yobbo & Popo
« : 16 Jan 2016, 23:53 »


3/7 2015 - Hull City A.F.C. afskediger Steve Bruce. Tony Popovic overtager

Placeret i Yobbos vindueskarm:
Billet til næste hjemmekamp
Smadret FIFA-skive
Glasskår fra aftenen før
Toastbrød med udløb idag
En pakke cigaretter
Menukort fra lokal burgerbar
Eminem-CD
Yobbo er 23 år gammel, sover på sofaen i en et-værelses lejlighed med en kammerat i et semi-skummelt kvarter i Hull, har ingen uddannelse, ikke de vilde karrieremæssige ambitioner, en lav løn grundet hans 20-timers arbejde hos den lokale tankstation og et ustyrligt liv hvad angår kvinder.
Trods det lidt middelmådige civile liv - hvis man kan kalde det det -, lever han et helt andet liv i de indre kredse i "The Minority". Han er nemlig en af de ledende figurer i et 'firm' der lever og ånder for Hull City A.F.C. både på lægterne og i det skjulte. Et liv der tæller et væld af slagsmål, tonsvis af øl, ikke alt for kønne - men trods alt billige - tøser, awayture hvor man er i undertal, hjemmekampe hvor man er i overtal, en mor der ikke er helt stolt af ens bedrifter og gøremål samt kammerater der står og falder med en selv i de hårdeste tider. Tro det eller lad vær, han elsker sit liv.

Placeret i Popos vindueskarm:
Et bundt sedler
Rolex-ur
DVD'er fra mindeværdige kampe
En moderigtig lysestage

Popo - bedre kendt som Tony Popovic - er 42 år gammel, er netop flytter ind i en for nyligt istandsat penthouse lejlighed med en fantastisk udsigt ud over River Hull, har en del uddannelser i baggagen, karrieremæssige ambitioner om de fleste misunder, en god løn som fodboldtræner og et godt solidt familieliv med både kone og børn.
Han er netop hentet til Hull fra hans job som manager for Western Sydney Wanderers i Australien hvor han kommer fra. Med andre ord er en helt ny og spændende tilværelse startet for den 42-årige australier, der skal være med til at genrejse klubben, som bærer et frygtindgydende dyr på brystet. Nemlig tigeren.


Trods de utallige forskelle har de dog én ting til fælles. Nemlig mottoet "passion is not a crime", som de begge bruger flittigt.
At det så forstås på to vidt forskellige måder er en helt anden side af historien, men det kommer vi til. Bare rolig.

Dette er historien om Yobbo & Popo
« Seneste Redigering: 22 Jan 2016, 13:00 af Peroni21 » Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [1] Yobbo & Popo
« Svar #1: 16 Jan 2016, 23:53 »

Haps
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [1] Yobbo & Popo
« Svar #2: 17 Jan 2016, 09:36 »


4/7 2015 - Udrensning på vej i Hull City A.F.C.

Yobbo og hans bedste kammerat og roomie Frank starter stort set alle dagene på den lokale pub, og dagen efter ansættelsen af Tony Popovic var bestemt ikke en undtagelse. Rygterne om en eventuel udrensning har nået medierne allerede dagen efter ansættelsen af Popovic, og diskussionerne om hvad det skal betyde præger selvfølgelig stemningen og emnerne der bliver diskuteret på pubben her på dagen. Yobbo selv har dog mere travlt med at snakke med 2 blondiner som han senere fik med hjem til Frank og ham.

Popo får uden tvivl travlt i hans første transfervindue. Mange ældre og løntunge spillere skal angiveligt væk hurtigst muligt, imens erstatningerne gerne skulle være både billigere og yngre, uden dog at ødelægge ens chancer for at ende helt i toppen af Championship som ledelsen ønsker.
Rygterne svirrer om at ellers store stjerner som Huddlestone, Elmohamady og Aluko er på vej væk, for at gøre plads til andre spillere. Noget som Popovic hverken har ville af- eller bekræfte til pressen. Spændende bliver det dog uden tvivl, hvordan Hull-mandskabet - der SKAL spille med helt i toppen - ser ud i slutningen  af august.

Passion is not a crime
« Seneste Redigering: 18 Jan 2016, 11:14 af Peroni21 » Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [2] Yobbo & Popo
« Svar #3: 17 Jan 2016, 09:40 »

Jeg elsker allerede denne blog! Følger, følger.

Og hvorfor har jeg på fornemmelsen, du beskriver dit eget liv i karakteren "Yobbo"? Wink
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] Yobbo & Popo
« Svar #4: 17 Jan 2016, 13:24 »

Kanon start, fortsæt Peroni!
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [2] Yobbo & Popo
« Svar #5: 18 Jan 2016, 08:19 »

Jeg elsker allerede denne blog! Følger, følger.

Og hvorfor har jeg på fornemmelsen, du beskriver dit eget liv i karakteren "Yobbo"? Wink
Tusind tak!! Altid lækkert med følgere!

...en god forfatter kan leve sig ind i enhver rolle  Wink




Og tak Fresse, det varmer!!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [2] Yobbo & Popo
« Svar #6: 18 Jan 2016, 13:13 »

Haha god ide Opstemt  Jeg følger med
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [2] Yobbo & Popo
« Svar #7: 18 Jan 2016, 13:40 »


10/7 2015 - Målsætningerne i Hull

Nogle såkaldte "fans" kalder det ting som 'terrace terror', 'fighting over notning' og 'meaningless hooliganism'. The Minority kalder det 'love', 'honor' og 'meaningful lifestyle'.
Yobbo er i hvert fald ikke i tvivl...det er det hele værd. Hver evig eneste morgen hvor han vågner op med en lidt for skæv næse, et alt for blåt øje eller en knytnæve der mest af alt ligner Patrick Nielsen og Rudy Markussen efter deres interne kamp - feel the sarcasm -, rejser han sig alligevel og tænker at det var det hele værd, fordi han kunne aldrig lade sine nære stå alene. Og så er der følelsen. Ja... Følelsen... Ære. Stolthed.
En ting er klart, vi skal vinde, vi skal rykke et niveau op. The Minority - og Hull i alt almindelighed - SKAL i den sværeste liga, Premier League, hvor konkurrencen er hård, både på banen, og ikke mindst blandt de firms der hele tiden kommer i klammerier udenfor de hvide streger og i skyggen af de store stadions. Såkaldte Combatzones.

Og. Ja. Så går rygterne på at Yobbo skulle gå ret stærkt efter Juli-mestersskabet i FIFA på den lokale pub. Noget vi selvfølgelig følger op på senere.

Popo har fået en klar målsætning fra bestyrelsen. Oprykning.
Det skal ske via et startbudget på noget der ligner de 30 mio. DKK, samt en trup som Popovic ikke er helt tilfreds med lige pt. Flere er for gamle, eller mangler den altafgørende gnist for at ville Hull City A.F.C. det bedste. Noget som Popovic altid har - og altid vil - vægte utroligt højt.
For Popovic er det dog meget afgørende at have en tilfreds trup, hvor hver enkelt spiller forstår vedkommendes individuelle rolle på holdet, og derved opfylder den bedst muligt. Dette vil med garanti tage noget tid at få kørt helt i stilling, da det efter sigende - og efter hvad medierne forudser -, kommer til at betyde en del af- og tilgange i det igangværende transfervindue. Noget som måske vil kunne påvirke resultaterne på kort sigt, men samtidig efter Tonys bedste overbevisning vil kunne gavne klubben, og dens håb om at blive en etableret Premie League-klub på sigt.

Medierne spekulerer pt. i at Tom Huddlestone skulle være på vej til en unavngiven Premier League-klub for en sum der ligger omkring de 60 mio DKK, hvor der fra Popovics ønske efter sigende skulle være interesse i at bruge en slat af de penge på at hente en konkurrent til Abel Hernandez i angrebet. Her spekulerer medierne i to spillere. Nemlig AaB's Lukas Spalvis eller Man Utd's James Wilson.

Passion is not a crime
« Seneste Redigering: 18 Jan 2016, 13:47 af Peroni21 » Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [3] Yobbo & Popo
« Svar #8: 22 Jan 2016, 13:00 »


16/7 2015 - Første 2 indkøb i hus

Yobbo var igang med et ret intenst spil billard da nyheden om dobbeltsigningen blev offentliggjort. Hull havde nemlig sikret sig 2 offensivspillere, hvor den ene var mere kendt for Yobbo og hans venner, end den anden. Første tilgang blev AaB's litauske profil Lukas Spalvis som huserer i angrebet. En gut som hverken Yobbo eller de andre på pubben kendte betydeligt meget til.
En ting skal dog noteres. Folk fra den ende af Europa kommer normalt med noget vildskab. En "egenskab" vi elsker på tribunerne.
Anden signing blev en lidt mere kendt en af slagsen, da Man Utd-talentet Jesse Lingard i samme ombæring blev offentliggjort som ny spiller i Hull.

Der forekommer dog en del udfordringer nu hvor offentliggørelserne er faldet lidt til ro. Hvad skal vi synge til dem? Kan de opildne os? Kan de vinde kampe for os?
De MÅ ikke skuffe.

Popo var tydeligvis en stolt mand, da han stod side om side med sine 2 signings. Begge spillere passede perfekt ind i de spiltyper som han var på udkig efter.
På Popovics pressemøde umiddelbart efter offentliggørelserne besvarede han en del spørgsmål angående de 2 nye spilleres roller på holdet, og det blev hurtigt gjort klart at begge spillere fra første sekund vil blive markante spillere i bestræbelsen på en oprykning til Premier League.

Endnu er ingen dog røget den anden vej - til stor undren for pressen -, men Popo har ikke travlt og han vil ikke sælge spillere for en hver pris, som han så pænt selv siger. Dette sker på trods at spekulationer om at Popo har fortalt flere spillere at de ikke er en del af fremtidsplanerne i Hull, selvom de tidligere måske har været store profiler i Engelsk fodbold.

Forlydenderne går desuden på at de 2 transfers har kostet klubben lige godt 30 mio. DKK, hvorfor det synes nødvendigt at der ryger spillere ud, for at forstærke yderligere. Dette er noget vi bestemt vil følge tæt i den kommende tid, hvor vi formoder at der kommer til at ske en helt masse på transferfronten, ligesom det er spændende at se hvilke taktiske overvejelser Popo gør sig. Noget vi vil kunne se prøver på i de nært forestående træningskampe.

Nogle mener bestemt at Popo er tilhænger af en traditionel 4-4-2, imens andre mener at han vil køre en lidt skæv 4-2-3-1, en 4-3-2-1 eller noget helt fjerde.

Passion is not a crime
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [4] Yobbo & Popo
« Svar #9: 22 Jan 2016, 17:40 »

Har lige læst de første 4 indlæg i bloggen, og  jeg må sige jeg er ganske underholdt

Du skriver rigtig fint og har en dejlig og overskuelig opsætning.

Jeg glæder mig til at læse mere, og til at høre mere om Yobbo og Popo Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [4] Yobbo & Popo
« Svar #10: 23 Jan 2016, 10:12 »

Har lige læst de første 4 indlæg i bloggen, og  jeg må sige jeg er ganske underholdt

Du skriver rigtig fint og har en dejlig og overskuelig opsætning.

Jeg glæder mig til at læse mere, og til at høre mere om Yobbo og Popo Thumbs Up
Jeg takker og bukker Skøre! Det er altid rart at have følgere!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [4] Yobbo & Popo
« Svar #11: 23 Jan 2016, 19:09 »

Følger med Peroni Smiley
Lækker læsning Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [4] Yobbo & Popo
« Svar #12: 24 Jan 2016, 16:50 »

Følger med Peroni Smiley
Lækker læsning Smiley
Tak Dehli
En ære at have dig med på sidelinjen
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [4] Yobbo & Popo
« Svar #13: 01 Feb 2016, 11:21 »

Efter min tur sydpå til St. Pauli for at se AaB i lørdags, er jeg blevet helt forelsket i Kultklubben og det fantastiske stadion de har, hvorfor et spil med dem er uundgåeligt.

Bloggen er derfor i hvert fald for nu på pause, da glæden ved det andet spil og St. Pauli generelt lige nu er alt for stor!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [4] Yobbo & Popo
« Svar #14: 01 Feb 2016, 14:18 »

Øv - håber den bliver genoptaget Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010