home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 534 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  DBU-shorts
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: DBU-shorts  (Læst 1702 gange)
Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
DBU-shorts
« : 15 Jan 2016, 07:19 »

Hej Freaks!

Jeg har ledt med lys og lygte efter et bestemt par shorts: Det er et par Adidas-shorts med lommer og et DBU-logo over højre (eller venstre?) knæ og - vist nok - de karakteristiske striber ned langs siden. Da der er lommer i, er det ikke de "almindelige" spillershorts.
Det virker som en simpel opgave, men de har simpelt hen været umulige for mig at opstøve, selvom jeg flere gange har set dem i blandt andet fitnesscentre og lignende.

Er der nogen der kan hjælpe med et link eller henvisning til butik?
Logged

mikkelnielsen96
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: DBU-shorts
« Svar #1: 15 Jan 2016, 08:24 »

Hej Freaks!

Jeg har ledt med lys og lygte efter et bestemt par shorts: Det er et par Adidas-shorts med lommer og et DBU-logo over højre (eller venstre?) knæ og - vist nok - de karakteristiske striber ned langs siden. Da der er lommer i, er det ikke de "almindelige" spillershorts.
Det virker som en simpel opgave, men de har simpelt hen været umulige for mig at opstøve, selvom jeg flere gange har set dem i blandt andet fitnesscentre og lignende.

Er der nogen der kan hjælpe med et link eller henvisning til butik?


Jeg synes det lyder meget som de shorts som man tidligere fik tildelt, hvis man var træner på et af DBU's fodboldskoler rundt omkring i landet. Jeg har fået et par igennem dette hvertfald!
Logged

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: DBU-shorts
« Svar #2: 15 Jan 2016, 11:40 »


Jeg synes det lyder meget som de shorts som man tidligere fik tildelt, hvis man var træner på et af DBU's fodboldskoler rundt omkring i landet. Jeg har fået et par igennem dette hvertfald!

Det lyder helt sikkert sandsynligt - kan det virkelig passe, at de ikke kan købes noget sted? :-)
Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: DBU-shorts
« Svar #3: 15 Jan 2016, 12:05 »

Det lyder helt sikkert sandsynligt - kan det virkelig passe, at de ikke kan købes noget sted? :-)
https://www.unisport.dk/fodboldtroejer/danmark-trningsshorts-sortgra/139526/ ?
Logged

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: DBU-shorts
« Svar #4: 15 Jan 2016, 13:30 »

Kææææmpe tak herfra skal du have Cristiano - har ledt efter de shorts længe!  Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010