home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  SD Eibar
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: SD Eibar  (Læst 13124 gange)
Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #15: 20 Jan 2016, 18:52 »

Måske sæsonens bedste resultat?


Flot - helt vildt i betragtning af du ikke kan handle Thumbs Up Thumbs Up O0Fremragende Peace
Logged

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #16: 20 Jan 2016, 19:00 »

Hvordan stiller du op ? Smiley
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #17: 20 Jan 2016, 19:06 »

Hvordan stiller du op ? Smiley

Det her ville nok være min stærkeste startopstilling

Startopstilling
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #18: 20 Jan 2016, 19:32 »

2. sæson bliver virkelig hård ! Jeg har fået et budget på 7 mio. til indkøb, så der skal virkelig sælges et par af profilerne Smiley

Jeg er ikke færdig med 1. sæson endnu men er sikker på Champions League, så det giver mig gode penge i 3. sæson Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #19: 20 Jan 2016, 20:08 »

Jeg er kommet i lidt af et dilemma! Takashi Inui spiller til et gennemsnit på lige omkring 7,75 og hans værdi er 145 mio.
Hans frikøbsklausul er dog kun på 125 mio., men jeg ønsker på en måde også, han sælges op til anden sæson for at kunne tjene rigtig godt på ham. Hvad har i tænkt jer at gøre med den vilde japaner? Wink
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #20: 20 Jan 2016, 20:54 »

Klar til Champions League og en masse penge Opstemt
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #21: 20 Jan 2016, 20:56 »

Klar til Champions League og en masse penge Opstemt


Meget imponerende, Herlev!

Svar lige på mit spørgsmål ovenover Opstemt
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #22: 20 Jan 2016, 20:57 »

Jeg er kommet i lidt af et dilemma! Takashi Inui spiller til et gennemsnit på lige omkring 7,75 og hans værdi er 145 mio.
Hans frikøbsklausul er dog kun på 125 mio., men jeg ønsker på en måde også, han sælges op til anden sæson for at kunne tjene rigtig godt på ham. Hvad har i tænkt jer at gøre med den vilde japaner? Wink

Jeg lader ham nok blive, han endte med at blive min topscorer Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #23: 21 Jan 2016, 09:53 »

I første sæson sluttede jeg som nummer 8 i ligaen.

Tabellen kan ses her.

transfermarkedet fik jeg været en god købmand, hvilket pressen også roste mig for i løbet af sæsonen. Dog tror jeg, anden sæson bliver virkelig svær, da flere af lejesvendene har været fabelagtige! Mest at nævne Pantic, Verdi og Hajrovic.

Der skal kigges på frie transfers og lejeaftaler - og om Inui er at finde i truppen efter sommerferien, det er endnu uvist.  Thumbs Up
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #24: 21 Jan 2016, 10:16 »

I første sæson sluttede jeg som nummer 8 i ligaen.

Tabellen kan ses her.

transfermarkedet fik jeg været en god købmand, hvilket pressen også roste mig for i løbet af sæsonen. Dog tror jeg, anden sæson bliver virkelig svær, da flere af lejesvendene har været fabelagtige! Mest at nævne Pantic, Verdi og Hajrovic.

Der skal kigges på frie transfers og lejeaftaler - og om Inui er at finde i truppen efter sommerferien, det er endnu uvist.  Thumbs Up

Det ser lækkert ud.

Jeg havde ingen handler i første sæson, da jeg havde fravalgt denne funktion i første sæson. Det giver mig kæmpe udfordringer i 2. sæson da der, som du selv nævner, smutter mange dygtige spillere som har været på leje aftaler.

Synd du solgte Capa i 1. sæson. Han var en af mine stjerne spillere og jeg fik ham solgt til 80 mio. i 2. sæson, hvorfor jeg ikke har haft behov for at sælge min stjerne Inui.

Jeg har heller ikke solgt Berjon, som er en virkelig god spiller for mig her i 2. sæson.

Min 2. sæson kan desværre ikke måle sig med succes fra 1. sæson, da kassen var tom og der derfor havde meget svært ved at finde spillere der kunne matche dem der smuttede. Jeg mangler ligeledes bredde på mine kanter, hvor jeg har haft svært ved at finde kvalitet på fritransfer og leje aftaler. Dette har medført jeg har hevet 3 spillere fra u19 holdet op på 1. holdet - målmand, central midtbane og en fløj.

Ved juletid ligger jeg nr. 8 i 2. sæson og jeg er ude af Champions League, hvor jeg kun fik skrapet 3 point sammen via en hjemmebane sejr over Fiorentina. I gruppen var ligeledes Zenit og Arsenal, så på ingen måder en god lodtrækning. Det positive er dog, at det nok giver en del penge i klubkassen, så jeg kan få samlet et bedre hold frem mod 3. sæson.

Tror mit mål må være, at vinde mesterskabet i min 5. sæson i klubben Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #25: 21 Jan 2016, 10:19 »

Det ser lækkert ud.

Jeg havde ingen handler i første sæson, da jeg havde fravalgt denne funktion i første sæson. Det giver mig kæmpe udfordringer i 2. sæson da der, som du selv nævner, smutter mange dygtige spillere som har været på leje aftaler.

Synd du solgte Capa i 1. sæson. Han var en af mine stjerne spillere og jeg fik ham solgt til 80 mio. i 2. sæson, hvorfor jeg ikke har haft behov for at sælge min stjerne Inui.

Jeg har heller ikke solgt Berjon, som er en virkelig god spiller for mig her i 2. sæson.

Min 2. sæson kan desværre ikke måle sig med succes fra 1. sæson, da kassen var tom og der derfor havde meget svært ved at finde spillere der kunne matche dem der smuttede. Jeg mangler ligeledes bredde på mine kanter, hvor jeg har haft svært ved at finde kvalitet på fritransfer og leje aftaler. Dette har medført jeg har hevet 3 spillere fra u19 holdet op på 1. holdet - målmand, central midtbane og en fløj.

Ved juletid ligger jeg nr. 8 i 2. sæson og jeg er ude af Champions League, hvor jeg kun fik skrapet 3 point sammen via en hjemmebane sejr over Fiorentina. I gruppen var ligeledes Zenit og Arsenal, så på ingen måder en god lodtrækning. Det positive er dog, at det nok giver en del penge i klubkassen, så jeg kan få samlet et bedre hold frem mod 3. sæson.

Tror mit mål må være, at vinde mesterskabet i min 5. sæson i klubben Smiley

Grunden til, jeg solgte ham, er fordi, han ikke kan forsvare. Jeg kan simpelthen ikke lide backs, der kun kan udrette noget frem i banen  Cool

Men det lyder til at være et virkelig fedt save, du har kørende. Se lige herunder, hvad der er sket i mit save  Djævel
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #26: 21 Jan 2016, 10:21 »



Så for satan boys! Banklånet er betalt af en rigmand, der blev træt af Real Betis' nedrykning  Thumbs Up
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #27: 21 Jan 2016, 10:39 »

Det må siges at være virkelig godt for dig - det er min store hovedpine at jeg ikke kan få lov til noget som helst grundet gælden !!
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #28: 21 Jan 2016, 10:42 »

Det må siges at være virkelig godt for dig - det er min store hovedpine at jeg ikke kan få lov til noget som helst grundet gælden !!

Jep, men jeg har kun fået 1 mio. dkk at handle for og mit lønbudget er faldet? Har på fornemmeren, det bliver en svær sæson Opstemt
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: SD Eibar
« Svar #29: 21 Jan 2016, 11:01 »

Jep, men jeg har kun fået 1 mio. dkk at handle for og mit lønbudget er faldet? Har på fornemmeren, det bliver en svær sæson Opstemt

Det var også mit store problem, så jeg står med en ret tynd trup, da mit lønbudget hurtig forsvandt. I starten af sæsonen havde jeg også et underskud på 60 mio.

Her ved vintertid har jeg et overskud på 120 mio. - nok mest pga. Champions League gruppe spillet.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010