home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Watford FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Watford FC  (Læst 8549 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Watford FC
« : 06 Jan 2016, 17:59 »



Jeg er givet mig i kast med akademi-challenge med Watford, hvor jeg ser rigtig fede muligheder. På baggrund af de præstationer, de leverer, har jeg ladet mig inspirere. I sær Ighalo har jeg været imponeret af, da han har hele pakken, efter min mening; målfarlighed, styrke, teknik og flotte afslutninger. Hans evner i spillet er ganske udmærket også!



Der skulle hentes folk ind til egen avl, hvor jeg allerede havde nogle enkelte i kikkerten. Det klassiske FM-scoop Zivkovic blev selvfølgelig hentet ind billigt. Alle lejeaftaler i klubben blev sendt retur for at frigive et større lønbudget, og jeg er faktisk glad for udfaldet. Jhon Arango og Lincoln kommer til klubben om et års tid, og det lover ret lovende.

Jeg vil forsøge at køre det taktiske efter Watfords spillestil i deres 4-4-2 opstilling, hvor jeg vil have en kompakt forsvars -og midtbanekæde og angriber meget direkte på banens sidste tredjedel.

Glæder mig meget til projektet og håber nogen vil overveje at starte med Watford ligeledes Smiley
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #1: 08 Jan 2016, 18:27 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan du kører taktikken? Har spillet 14-15 kampe, men har svært ved at finde en taktik, som gør jeg ikke bliver gennempryglet af større hold
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #2: 08 Jan 2016, 18:37 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan du kører taktikken? Har spillet 14-15 kampe, men har svært ved at finde en taktik, som gør jeg ikke bliver gennempryglet af større hold

Jeg har ladet mig inspirere meget af Wester, så jeg kører en lidt atypisk 4-4-2. Har fået spillet til at flyde lidt bedre i en boldbesiddende udgave, men generelt er kampene mod giganterne svære. I sær fordi der ikke er den store balance med så mange nye spillere. Endte som nummer 11 første sæson. Skal nok lige smide en update med taktik osv., når jeg lige kommer til min pc Smiley
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #3: 08 Jan 2016, 19:10 »

En 11. plads er rimelig fint! Har selv prøvet at stille op i en 4-5-1 kontra, med offensive fløje, da jeg ligesom dig, har købt Zivkovic. Den fungere egentlig fint efter en masse kampe med blandet resultater, begynder jeg nu at kunne slå midterhold som Everton og West Ham.
Ser frem til lidt update! Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #4: 08 Jan 2016, 23:03 »

Her er taktikken, som jeg brugte det meste af sæsonen.



Første del spillede jeg med en 4-4-2 lign., hvor skyggeangriberen og den komplette angriber var de to mand på toppen og med "kantspillere" i hver side, også med henblik på, de skulle ind i banen og dominere midten - som kunne give plads på ydersiden til en fremadrettet back.
Jeg retter stadig i taktikken, fordi eneste mand på holdet, der ikke har korte afleveringer, er den komplette angriber. Det vil jeg gerne finde en måde at løse, så jeg kan få hele den offensive del af holdet til at være mere fremadrettede. Derfor forsøger jeg at justere det.

Transfers

Der er sket utroligt meget på markedet! Nyom og Guediora spillede en fremragende første sæson og tiltrak derfor interesse, så ud med dem og ind med noget nyt, ungt blod. Dette resulterede i nogle store transfers! I sær Borja Mayoral fra Real Madrid trak tænder ud med en handel på 300 mio. Grunden til, jeg var villig til at give så meget, er fordi, at jeg tvivler på at holde Breel Embolo mere end sæsonen ud. Han mener ikke, min trup har kvalitet nok til at opnå hans ambitioner Skuffet



Håber på endnu en fed sæson!
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #5: 09 Jan 2016, 18:42 »

Efter at have fået en del inspiration fra dig og Westers tråd, så begynder resultaterne at flaske sig! Min 10 kampe uden nederlag endte dog med et 1-2 nederlag mod Chelsea, som scorede i det 85 og 90 minut Skuffet.

Men eller sgår det rigtig fornuftigt. Jeg ligger lige pt nummer 8.


Og har haft store resultater med blandt andet at slå Arsenal og Man U(som dog har haft en elendig sæson) på Old Trafford.


Transfers:


Jeg fortryder af hele mit hjerte købet af Emil Berggren, da jeg må erkende jeg ikke kendte til Deeney og Igholas styrker. Men især Zivkovic har været helt ustoppelig med et gennemsnit på 7.70 efter 20 kampe og hans værdi er allerede oppe på 87,5 mio. Jeg bruger ham mest som bred playmaker og til tider som indvendig angriber i venstre siden.
Samtidig har jeg været utrolig glad for købet af Nikolaj Thomsen, som fungerer rigtig fint på den flydende playmaker rolle, hvor han ind til videre har spillet til 7,69 efter 10 kampe.
En spiller som Rafik Zekhnini glæder jeg mig til begynder at blomstre, da han har gjort det rigtig fint i sine indhop.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #6: 09 Jan 2016, 20:02 »

Efter at have fået en del inspiration fra dig og Westers tråd, så begynder resultaterne at flaske sig! Min 10 kampe uden nederlag endte dog med et 1-2 nederlag mod Chelsea, som scorede i det 85 og 90 minut Skuffet.

Men eller sgår det rigtig fornuftigt. Jeg ligger lige pt nummer 8.


Og har haft store resultater med blandt andet at slå Arsenal og Man U(som dog har haft en elendig sæson) på Old Trafford.


Transfers:


Jeg fortryder af hele mit hjerte købet af Emil Berggren, da jeg må erkende jeg ikke kendte til Deeney og Igholas styrker. Men især Zivkovic har været helt ustoppelig med et gennemsnit på 7.70 efter 20 kampe og hans værdi er allerede oppe på 87,5 mio. Jeg bruger ham mest som bred playmaker og til tider som indvendig angriber i venstre siden.
Samtidig har jeg været utrolig glad for købet af Nikolaj Thomsen, som fungerer rigtig fint på den flydende playmaker rolle, hvor han ind til videre har spillet til 7,69 efter 10 kampe.
En spiller som Rafik Zekhnini glæder jeg mig til begynder at blomstre, da han har gjort det rigtig fint i sine indhop.

Lyder spændende med Nikolaj Thomsen! Kan rigtig godt lide ham. Jeg var på renden til fyring, da de unge spillere har svært ved at holde et stabilt niveau. Deeney har dog steppet op og vist målfarlighed - heldigvis - og sikrede mig nogle uhyre vigtige point.
Mayoral gik i stykker efter 3 kampe i 8-9 måneder, fedt altså.. Og P$G udløste Embolos frikøbsklausul på transfervinduets sidste dag. Generelt svær sæson jeg har gang i!
Skulle det ske, jeg får fyresedlen, starter jeg nok et normalt save med dem. Virkelig fedt hold Smiley
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #7: 10 Jan 2016, 12:42 »

WATFORD SKAL I EUROPA!

Wuhu. Efter at have været placeret som nummer 19 i 9. og 13. spillerunde, ender jeg alligevel med at ligge nummer 7 og da Man C og Arsenal skal mødes i FA Cup finalen betyder det Europa!




Selvom en syvende plads er lagt over forventet, så kan det ærgre mig utrolig meget, at den sidste kamp mod Man U, som var nummer 7. ender sådan her:

Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #8: 11 Jan 2016, 13:42 »

Jeg er hoppet med på Watford vognen og vil lige give en lille update. Jeg er nået til starten af December, og det går fint synes jeg.
Ligger efter 15 kampe på en fin 10 plads med 21 point.


Mit største problem har klart været, at jeg simpelthen laver for få mål.. Men med et lille systemskifte har jeg lige slået West Ham 3-0 ude og Swansea 2-1 hjemme.
Jeg har ellers kørt en 4-3-2-1 opstilling, men skiftede før West Ham kampen til en mere offensiv 4-3-3 opstilling som ser således ud


Med denne opstilling satser jeg på offensive backs og bolde ind til mine 3 store stærke angribere.
Det eneste minus ved den opstilling er, at jeg før sæsonen købte Narsingh og Zivkovic, som jeg ikke kan bruge hvis dette skal være den fremadrettede taktik.

Mine transfers kan ses her


Derudover kan jeg nævne, at Kristoffer Ajer ankommer til Januar for 15 mio.
Felipe Gutierrez fra Twente ankommer for 40 mio. Ham har jeg virkelig store forhåbninger til
Juan Cazares ankommer på fri transfer fra Banfield. Også en spændende sydamerikansk spiller, som jeg også glæder mig til at se.

Med ankomsten af Gutierrez regner jeg med, at få skudt hvertfald Behrami afsted. Manden er konstant utilfreds med manglende spilletid på trods af, at han har fået spilletid i 10 ud af 15 kampe i ligaen..

Jhon Arango får jeg efter sæsonen.

Og når ja.. Så røg jeg ud af Capital One Cuppen til Oldham 1-0 efter forlænget spilletid i 2. runde....

Hvordan går det jer andre? Smiley
« Seneste Redigering: 11 Jan 2016, 13:44 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #9: 11 Jan 2016, 15:03 »

Hvordan gør Obbi det for dig? Har overvejet at bruge ham på førsteholdet, men har endt med at leje ham ud, da han nok får mere spilletid der og forhåbentlig udvikler sig.

I anden sæson er jeg kommet i en del problemer indtil videre, da spillet ikke har været så flydende som før, så jeg overvejer stadig hvordan det skal spilles.
Dog har jeg formået at beholde Zivkovic selvom jeg ved en fejl havde givet ham en frikøbsklausul på kun 100 mio. Men selvom han ville væk og ikke ville skrive ny kontrakt, så var der ingen som bød de 100 mio, hvilket er en overraskelse, da han var årets unge spiller i Premier League.

I sæson 2 har jeg hentet lidt blandet ind, har satset lidt på fremtiden, så håber det bærer frugt
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #10: 11 Jan 2016, 15:39 »

Obbi spiller desværre ikke som forventet.. 10 kampe i alt i PL og stadig hans første mål til gode.. Men han udvikler sig fint, og med ankomsten af Andy Carroll nu her til Januar, så ryger han tilbage i hierakiet.

Udover Andy Carrol for 75 mio., og de spillere jeg nævnte i min tidligere update, så ankommer Steven N'zonzi for 57,5 mio. og Juan Jesus for 65 mio.

Den anden vej er røget Prödl for 25 mio. Holebas for 10 mio. og Behrami for 50 mio.
Logged

Arsenal <3

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #11: 11 Jan 2016, 19:52 »

Min anden sæson blev en svær en af slagsen! Bestyrelsen blev lovet en placering i tabellens øverste halvdel, men desværre lå vi konstant omkring nedrykningsstregen. Det blev til en 14. plads, og i vinduet udløste PSG Zivkovic' 360 mio. frikøbsklausul.

Det tvang mig på markedet efter nyt talent, hvilket førte til klubbens største indkøb nogensiden. 360 mio. for Real Madrids Martin Ødegaard, der skal gå direkte ind som bred playmaker og træde i Zivkovic' fodspor. Et par store fødder at dække, da hans sæson blev spillet med et gennemsnit på 7,62. Følgende handler blev lavet:



I den kommende sæson skal jeg igen slutte i tabellens øverste halvdel. Håber på det kan lade sig gøre!
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #12: 13 Jan 2016, 13:22 »

Så fik jeg færdiggjort 1. sæson og hvilken en af slagsen!



Med en medieprognose på 16 og mine taktiske evner taget i betragtning, havde jeg aldrig turde håbe på en 8. plads! Så selvom jeg røg tidligt ud af pokalturneringerne så er jeg alligevel pavestolt!

Jeg var generelt svingende i mine præstationer hvilket også kan ses på kampprogrammet herunder



Vi skulle helt frem til midten af Marts før jeg fik hul på bylden og fik slået et af de helt store hold, United.
Og en fantastisk afslutning med sejr på Stamford Bridge og City afklapsning på hjemmebane!

Jeg har handlet meget mere ind end jeg havde planlagt, og jeg regner med, at sælge meget ud her op til 2. sæson.



Op til kommende sæson ankommer Ryan Nyambe fra Blackburn for 10 mio. Ung centerforsvare med stort potientale og Geronimo Rulli på fri transfer.. Har lidt fortrudt sidstnævnte, da det simpelthen er for mainstream.. Men mangler dog en klasse keeper, og det må man sige at han er og bliver.

Kan lige til sidst nævne, at mine spillere virkelig spillede vanvittigt og mange overpræsterede nok. Hvertfald er mange af mine spillere eftertragtet.. Augustinsson, Peruzzi og Balanta spillede virkelig formidabelt og Augustinsson spillede til 7.58 i 31 PL kampe.

Glæder mig til 2. sæson. Det bliver spændende! Håber på at komme i top 10 igen, det ville være fino. Og så lidt mere fokus på pokalturneringerne. Smiley

EDIT: Vil lige sige at jeg ELSKER mit angreb! Ighalo, Deeney, Obbi Oulare, og Andy Carrol er jo et hjernedødt angreb rent fysisk, hvilket også er grunden til, at jeg kører med 3 i front. jeg regner med, at hente Charlie Austin den kommende sæson, da hans kontrakt udløber i QPR.
« Seneste Redigering: 13 Jan 2016, 13:24 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #13: 13 Jan 2016, 17:52 »

Hvilken premiere kamp i 2. sæson! Nok er det ufortjent. Men vi var godt nok effektive. Eller Andy Carroll var Opstemt

Logged

Arsenal <3

JJohnsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Watford FC
« Svar #14: 16 Jan 2016, 18:05 »

Har lige spillet min første sæson og kan mærke dette bliver mit store save i 2016. God økonomi med en masse unge talenter. Vi endte på en fin 12 plads. Hele sæsonen igennem var der godt spil og kæmpede længe med om 7-8 pladserne, men fik desværre et formdyk i foråret. Hele sæsonen har holdet ellers vist godt angrebsspil med en solid defensiv. har spillet en almindelige 4-2-3-1 med en offensiv indstilling.

Der har været store sæsoner fra flere spillere. Ighalo har været helt eminent og tog topscore prisen med 28 kasser. Hvilket også gav en plads på sæsonens hold. Derudover har Ibarbo været eminent på HW med 5 mål og 17 assist og kom også på årets hold. Sidst med ikke mindst har mange af mine indkøb spillet fantastisk. Her har jeg tænkt mest på at købe unge spillere til fremtiden, hvor de fleste dog hurtigt gik i start 11'eren.

ind kom:
Lucas romero (gik direkte i start 11'eren og blev årets unge spiller i klubben)
Kristoffer Ajer (kom til at spille mere og mere gennem sæsonen og kom på årets hold i klubben)
Adrija Zivkovic ( gik direkte ind og spillede lidt uvant på VW men spillede alligevel 7.18 med 10 mål og 6 assist, blev årets køb)
Erik Sviatchenko ( gik også direkte ind og var bedste forsvare i klubben)
Jon flanagan (hentet som backup)

Ud:
Abdi
Paredes.

Til den nye sæson overvejer jeg at købe Ibarbo fri. Men ved ikke om prisen er for høj. omk. 125 mio.
Derudover skal jeg have en ny VW da jeg gerne vil have Adrija over på HW. Så skal der hentes en ny VB og helt sikkert en ny MM da Gomes er ved at være for gammelt og havde et kæmpe formdyk den sidste 1/3 af søsonen.

Kom gerne med forslag til indkøb. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010