home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Watford FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Watford FC  (Læst 8550 gange)
Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Watford FC
« Svar #15: 16 Jan 2016, 18:48 »

Har lige spillet min første sæson og kan mærke dette bliver mit store save i 2016. God økonomi med en masse unge talenter. Vi endte på en fin 12 plads. Hele sæsonen igennem var der godt spil og kæmpede længe med om 7-8 pladserne, men fik desværre et formdyk i foråret. Hele sæsonen har holdet ellers vist godt angrebsspil med en solid defensiv. har spillet en almindelige 4-2-3-1 med en offensiv indstilling.

Der har været store sæsoner fra flere spillere. Ighalo har været helt eminent og tog topscore prisen med 28 kasser. Hvilket også gav en plads på sæsonens hold. Derudover har Ibarbo været eminent på HW med 5 mål og 17 assist og kom også på årets hold. Sidst med ikke mindst har mange af mine indkøb spillet fantastisk. Her har jeg tænkt mest på at købe unge spillere til fremtiden, hvor de fleste dog hurtigt gik i start 11'eren.

ind kom:
Lucas romero (gik direkte i start 11'eren og blev årets unge spiller i klubben)
Kristoffer Ajer (kom til at spille mere og mere gennem sæsonen og kom på årets hold i klubben)
Adrija Zivkovic ( gik direkte ind og spillede lidt uvant på VW men spillede alligevel 7.18 med 10 mål og 6 assist, blev årets køb)
Erik Sviatchenko ( gik også direkte ind og var bedste forsvare i klubben)
Jon flanagan (hentet som backup)

Ud:
Abdi
Paredes.

Til den nye sæson overvejer jeg at købe Ibarbo fri. Men ved ikke om prisen er for høj. omk. 125 mio.
Derudover skal jeg have en ny VW da jeg gerne vil have Adrija over på HW. Så skal der hentes en ny VB og helt sikkert en ny MM da Gomes er ved at være for gammelt og havde et kæmpe formdyk den sidste 1/3 af søsonen.

Kom gerne med forslag til indkøb. Smiley


VB: Kortney Hause fra Wolves (85 mil) gav jeg for ham i anden sæson med Man Utd, klasse backup til L. Shaw og så han også engelsk samtidigt Smiley

MM: Victor Valdes og Sergio Romero, kan du nok godt få til klubben Smiley

VW: Jack Grealish fra Aston Villa (175 mil)
Logged

JJohnsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Watford FC
« Svar #16: 20 Jan 2016, 22:58 »

Mange tak for forslagene. Valgte dog at gå en hel anden vej. Grundet en rigtig god sæson fra Lucas Romero var jeg nødt til at sælge ham til PSG. Han ville afsted og kunne ikke overtales. Endte med at få 335 mio, hvilket jeg syntes er okay, efter som jeg selv gav omk. 40 mio et år forinden. Derudover solgte jeg lidt ud af overflødige spillere hvilket sammen med en i forvejen rigtig god økonomi gav mig et kæmpe budget.
Omkring 4 mio fri til løn samt omk 900 mio til indkøb.

Som sagt var jeg på udkig efter en ny målmand. Her syntes jeg, jeg lavede lidt af en scoop da jeg fik Butland for 97 mio. efter Stoke var rykket ned.

Vb valgte jeg at spille videre med Holebas, men hentede dog Dodo ind fra inter for 30 mio. kr. Som har vist sig at være solid og rigtig god offensiv.

VW havde jeg store problemer med at finde noget ordentligt. Endte med at hente Pereira fra United for 100 mio. ung med stort potentiale. har dog ikke trådt ind i start 11er endnu.

Derudover fik jeg hentet en masse unge gode spillere til forskellige pladser. Især min midtbane har jeg forstærket ekstremt. Ind er kommet Tielemans (165 mio) og Sergi Samper (180 mio).

Alle ind:
Sergi Samper 180 mio
Calum Chambers 165 mio
Yuri Tielemans 165 mio
Victor Ibarbo 130 mio
Jack Butland 97,5 mio
Andreas Pereira 95 mio
Dodo 28 mio

Ud kom:
Lucas Romero 335 mio
Matej Vydra 70 mio
Valon Behrami 36 mio
Craig Cathcart 15 mio
Samt lidt andet småt.
I alt for 470 mio.

Jeg var mega klar til den nye sæson, men mine planer blev hurtigt ændret da Ighalo (sidste sæsons topscore) brækkede benet i første træningskamp. ude i 5 måneder. Havde stadig Deeney men manglede bredte og hentede Bony ind på leje. Fik rigtig mange skader i opstarten og havde 7 startere skadet til åbningen. Derfor startede jeg også rigtig dårlidt ud med nedelag og ingen mål i de første kampe. Jeg havde nu mange midt/def midtbane spiller. Derfor valgte jeg at skifte fra at spille med off midt til at spille med def midt. DET GAV POTE!

Ligger nu nummer 5 efter 18 kampe d.31/12-16 !! med 4 point op til Arsenal på førstepladsen (forsvarende mestre) Alle har spillet over forventning. Især min midtbane har været helt kanon. Samper, Tielemans, Ajer og Capoue rotere mere eller mindre men med Capoue som den store vinder med et snit på omk. 8.00 !! Han har dog bedt om at blive solgt til City i vintervinduet Skuffet Derudover har Adrija Zivkovic, Calum Chambers, og Nyom været fantastiske!!! Ighalo kom tilbage og har også scoret 6 mål i 6 kampe.
Sæsonens store højdepunkter har været sejre over Arsenal 3-2 hjemme, Man utd 3-1 Hjemme og Man City 3-1 på Etihad!
Nedturen har været nederlad til Tottenham 4-1 og nederlag til Norwich og Crystal Palace begge ligger til nedrykning. Plus at jeg hentede Ibarbo i blinde som pga. mangkende arbejdstilladelse ikke kan spille og derfor er lejet ud til Udinese. Overvej et salg i vinter pausen.

Undskyld for den lange update og evt. stavefejl;)

Mvh. en rigtig glad Watford manager Wink
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Watford FC
« Svar #17: 08 Feb 2016, 11:18 »

Spændende tråd i har lavet! - tror måske jeg selv kunne finde på at starte med dem, men hvordan er klubben ifht træningsfaciliteter + stadion?
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Watford FC
« Svar #18: 16 Feb 2016, 13:32 »

Jeg er kommet igang - og må sige at det svinger meget - men ligger pt 10'er efter 1 november.
Er dog røget ud i den ene cup - liga'en har også 1. prioritet.

Hvordan spiller Ighalo og Deeney sammen?
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Watford FC
« Svar #19: 26 Feb 2016, 11:07 »

YESSSS!!!! - 1 januar i 1.sæson! Rulli er sikret til at overtage efter GOMES!

Ligger pt på en stabil 10. plads men har været helt oppe at vende på en 4. plads midt i december. Toppen er tæt og jeg har fået lidt skader så det tætte kampprogram i boxing days har taget lidt point fra mig! - men synes det er et spændende hold!

Balanta + Romeo + Peruzzi er kommet til.

Capue er en kæmpe på den midt og vinder alt! - derudover er Holebas virkelig en undervurderet back! - han spiller kanont for mig!

hvordan går det med jer andre?
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010