home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AFC Wimbledon
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AFC Wimbledon  (Læst 2514 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
AFC Wimbledon
« : 03 Jan 2016, 18:10 »

AFC Wimbledon







Jeg er efterhånden nået til sæsonen 2020/21 med denne dejlige klub. Det har været en dans på roser bortset fra en dobbelt sæson i League One. Det tror jeg klubben havde meget godt af, så jeg kunne få truppen til at udvikle sig i takt med vores oprykninger i gennem rækkerne.

Min første sæson i Premiere League blev sæsonen 2019/20, hvor jeg klarede at blive oppe og vandt FA cuppen ,hvilket gav mig adgang til Europa League. En turnering som er det største i klubbens historie. Jeg er så heldig, at jeg har klaret mig videre fra gruppespillet tiltrods for en svær pulje med Atletico Madrid, Olympiakos og Red Star.



Jeg har stadig et par af de oprindelige spillere i truppen, som kan klare sig helt op til Premiere League, hvis du vælger at starte med klubben;
W. Nightingale - midterforsvar
J. Shea - målmand
G. Francomb - omskolet til offensiv højrekant grundet sine gode indlæg

I League One og The Championship gjorde jeg mig nogle billige indkøb, som har været fast i startopstillingen siden og kun kan anbefales, hvis du skulle få samme mulighed:
M. Willock - Tidligere Man Utd.
A. Cannataro - Tidligere Inter
L. Cole - Tidligere Man Utd.
D. Mitchell - Tidligere Man Utd.
F. Cuvelier - Tidligere Sheff Utd.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AFC Wimbledon
« Svar #1: 03 Jan 2016, 19:54 »

Hold endelig updates kørende, Herlev. Jeg er pt. i første Premier League sæson med Portsmouth, så det kunne være interessant at drage lidt paralleler mellem os. Jeg havde to sæsoner i Championship, hvor jeg kunne opruste.
Hvordan har din økonomi været op gennem rækkerne?
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Wimbledon
« Svar #2: 03 Jan 2016, 21:53 »

Hold endelig updates kørende, Herlev. Jeg er pt. i første Premier League sæson med Portsmouth, så det kunne være interessant at drage lidt paralleler mellem os. Jeg havde to sæsoner i Championship, hvor jeg kunne opruste.
Hvordan har din økonomi været op gennem rækkerne?

Min balance har langt hen af vejen stået i et plus på omkring 20 mio., hvilket i høj grad skyldes jeg nåede meget langt i FA cuppen.

Da jeg rykkede op i Premiere League måtte jeg bruge lidt på transfer, så gik i minus omkring 30 mio. Man får dog sindsyg mange penge i Premiere League, så har siden ligget i plus med omkring 400-500 mio.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AFC Wimbledon
« Svar #3: 05 Jan 2016, 10:43 »

Spændende klubvalg, hold gerne updates kørende, jeg går snart selv i gang med et save i lavere engelske rækker! Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Wimbledon
« Svar #4: 05 Jan 2016, 17:34 »

Så har jeg fået spillet 1. knockout runde, hvor jeg havde trukket Milan.

Jeg starter på udebane, hvor jeg lidt heldigt kun taber 2-1- Balotelli laver to kasser for Milan.

På hjemmebane så det længe ud til 0-0, da jeg kom til kampen med en meget defensiv indstilling. I det 84. min banker N. Alioui den ind til 1-0 efter et fantastisk indlæg af Mitchell.

I 2. knockout runde skal jeg møde Sporting fra Portugal, hvor jeg igen skal være heldig for at vinde.

I ligaen ligger jeg nr. 12, hvilket er fuldt tilfredsstillende.

Mit europa eventyr samt præmie pengene fra Premiere League har sikret mig en fantastisk økonomi, som jeg skal have brugt på at forbedre klubben - herunder vores faciliteter, da vi er igang med at bygge nyt stadion. I denne sæson har vi lån Fulhams hjemmebane.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Wimbledon
« Svar #5: 05 Jan 2016, 17:53 »

Så gik den ikke længere. Vandt helt fantastisk 3-1 på udebane, så jeg troede lidt jeg ville gå videre. Mine drenge mangler dog international erfaring, hvilket Sporting udnyttede og gav os en vaske ægte røvfuld.

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

calz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Wimbledon
« Svar #6: 06 Jan 2016, 22:10 »

Hvordan ser det ud med stadion Herlev?

Ved mig har jeg kun fået udbygget med 1500 sæder ad gangen. Jeg er i 3. sæson og placeret i championship Smiley
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Wimbledon
« Svar #7: 13 Feb 2016, 14:00 »

Hvordan ser det ud med stadion Herlev?

Ved mig har jeg kun fået udbygget med 1500 sæder ad gangen. Jeg er i 3. sæson og placeret i championship Smiley

Har oplevet en smule men kan ikke huske udgangspunktet efterhånden. Jeg har pt. plads til 15.345
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010