home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Rangers F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Rangers F.C.  (Læst 3798 gange)
Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Rangers F.C.
« : 31 Dec 2015, 13:30 »

Rangers Football Club (ofte fejlagtigt omtalt som Glasgow Rangers) er en skotsk fodboldklub fra Glasgow, der spillede i Skotlands Premier League indtil 2012, hvor klubben blev degraderet til den fjerde bedste skotske række, grundet rod i økonomien. Rangers' ærkerivaler er Celtic, de to klubber var på omtrent samme niveau inden Rangers blev sendt ned i rækkerne. Rangers står noteret for 54 skotske mesterskaber, hvilket er verdensrekord for nationale mesterskaber. Derudover har holdet sikret sig 33 skotske FA Cup sejre og 27 Liga Cup. En af Rangers' største legender er danske Brian Laudrup, men den største af dem alle er nok John Greig, som vandt en afstemning i 1999 - som den største Rangers spiller nogensinde.

Nu er det på tide at få Rangers tilbage på den skotske fodboldtrone. Sidste sæson glippede oprykningen, da holdet blev sat godt og grundigt på plads af et veloplagt Motherwell hold over 2 kampe.
Truppen er fra starten af spillet meget spændende. De har store profiler som Wes Foderingham, James Tavenier, Danny Wilson, Martyn Waghorn, Lee Wallace og Jason Holt.
Derudover har holdet en masse talenter der med den rette træning kan præge holdet mange år frem såsom Robby McCrorie (GK), Ross McCrorie (CD), Luca Gasparotto (CD), Ross Lyon (RW), Jordan Thompson (CM), Fraiser Aird (RW), Barrie McKay (RW) og det nok største talent i klubben, angriber Ryan Hardie.

Alt i alt en spændende blanding der kan give nogle sjove sæsoner!
« Seneste Redigering: 31 Dec 2015, 13:54 af Rafa » Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rangers F.C.
« Svar #1: 31 Dec 2015, 13:43 »

Sæson 1:
Her er der et klart mål - nemlig oprykning i første hug!
Jeg startede ud som lyn og torden, og tabte ikke i de første 18 kampe. Derefter begyndte jeg at spille de unge drenge ind på holdet, og det kostede! Jeg mistede momentum, og Falkirk kom (overraskende nok) buldrende bagfra, og overhalede mig i næstsidste runde, og jeg måtte, dybt skuffende, tage til takke med 2. pladsen, og skulle derfor i Play Off om oprykning.
Første modstander var Raith - det skulle vise sig at blive 2 sindssyge opgør! både ude og hjemme, endte kampene 4-3 og vi måtte derfor i straffe! Den blev vundet stensikkert 5-1.
Spillet var langt fra imponerende, og jeg frygtede for de to næste opgør mod Dundee - og det skulle der vise sig at være en god grund til. Jeg blev spillet ud på røv og albuer i første kamp i Dundee, og tabte 3-1. Nu var der virkelig pres på i hjemmekampen. Drengene leverede dog fra start til slut, og sejrede 6-0 i den afgørende kamp, blandt andet på et hattrick af unge Ryan Hardie.
Oprykningen var en realitet - dog langt mere usikkert end jeg havde forventet!

Indkøb sæson 1:
Joshua Onomah (leje)
Kenneth McEvoy (leje)
Milos Vejlkovic (leje)
Conrad Logan (fri)
Michael Miller (890.000)
Petar Stojanovic (12 mio.)

Salg sæson 1:
Nicky Clark (900.000)
Kenny Miller (500.000)
Cammy Bell (1,2 mio.)
Plus en masse lejeaftaler, heriblandt Tom Walsh, Liam Kelly, Barrie McKay, Jamie Barjonas, Jordan Thompson, Ross McCrorie, Robby McCrorie og Ross Lyon.
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rangers F.C.
« Svar #2: 31 Dec 2015, 13:53 »

Sæson 2:
Endelig tilbage i Ladbrokes Premiership! Målet var klart, en top 3 placering og en billet til europa skulle sikres.
Det skulle dog vise sig at blive en jubelsæson. Celtic blev hurtigt distanceret, muligvis grundet deres deltagelse i europæisk fodbold, og holdet buldrede derudaf!
Ryan Hardie tog ligaen med storm, og blev topscorer med 27 mål. Da den oprindelig turnering var slut, og vi skulle begynde på mesterskabsspillet, var jeg 10 point foran Celtic på 2. pladsen, og 20 foran Aberdeen på 3. pladsen. Det forspring holdte selvfølgelig hele vejen, og vi kunne lade os krone som skotske mestre!
Joshua Onomah er et monster på den centrale midt! Midtaksen op igennem banen med Foderingham i mål, Vejlkovic og Wilson i den centrale forsvar, Bressan og Onomah på den centrale midt og Ryan Hardie på top var ikke noget holdene i Ladbrokes Premiership kunne matche, og derfor blev det et stensikkert mesterskab!

Indkøb sæson 2:
Jamie Thomas (fri)
Isaac Hayden (leje)
Rolando Aarons (leje)
Bressan (fri)
Milos Vejlkovic (leje)
Joshua Onomah (leje)

Salg sæson 2:
Barrie McKay (2,5 mio.)
Andy Halliday (1 mio.)
Derudover fik 20 spillere løbepas, da de ikke havde niveauet eller potentialet til at spille i landets bedste række!
 
« Seneste Redigering: 31 Dec 2015, 13:57 af Rafa » Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers F.C.
« Svar #3: 01 Jan 2016, 14:23 »

Herligt at se andre der har kastede sig ud med denne klub jeg er i gang med 3 sæson de 2 første bød på en oprykning samt et mesterskab så nu er det kval til Champions league. Synes jeg har fået mig et godt hold som hele tiden bliver bygget videre på. Hvis du vil vide mere siger du bare til Wink
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rangers F.C.
« Svar #4: 01 Jan 2016, 15:37 »

For mig har det været vigtigt at holde spillet realistisk. Største prioritet har fra starten været at opbygge en solid økonomi - hvilket er lykkes. I mit spil er Falkirk blevet opkøbt, og de har 8 spillere der tjener mere end ham der tjener mest hos mig.
Jeg har ser det som en gigantisk udfordring at finde billige spillere til lave lønninger, i hvert fald mens økonomien ikke var til mere.
Skal igang med 4.sæson nu her, og der vil jeg nok købe lidt mere ind end i de forrige sæsoner, da jeg spiller med stor rotation, og de svageste har ikke været gode nok til al den spilletid.

Hvordan ser din fortrukne start 11'er ud?
Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers F.C.
« Svar #5: 06 Apr 2016, 18:55 »

Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers F.C.
« Svar #6: 06 Apr 2016, 18:58 »

Desuden!

Jeg har købt knap så meget ind som jer - blot 2 indkøb, og benyttet mig af ungdommen til bredden. Forsøgt at bruge dem så lidt som muligt.
Derudover har jeg ikke rigtig solgt, før nu. Jeg kendte ikke truppen, og kunne ikke danne mig en mavefornemmelse af, hvem der var overflødige.
Her kan Kenny Miller, Andy Halliday, Cammy Bell og Nicky Clark bla nævnes, der overhovedet ikke spiller - ud med dem. Løntunge og unødvendige Smiley

Er jeg den eneste der kører - hvilket ikke undrer mig - med et gevaldigt stort underskud på sæsonbasis i første sæson? Hvordan ser det ud i den bedste skotste række uden europæisk fodbold?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Rangers F.C.
« Svar #7: 06 Apr 2016, 20:36 »

I mit blogsave kører jeg også med et utroligt stort underskud i første sæson. Hvis du vil have nogle spillere med okay lønninger, skal du nok satse på europæisk bold hurtigst muligt efter oprykning.
Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers F.C.
« Svar #8: 06 Apr 2016, 22:17 »

Vores udgangspunkter ligner umiddelbart hinanden, og jeg har ligeledes hentet Cummings. Har du succes med ham?
Ved mig har han scoret 25 i 25 kampe plus assist, bare i ligaen. Hardie får lov at prøve sig af i cupkampene med rimelig succes.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Rangers F.C.
« Svar #9: 06 Apr 2016, 23:44 »

Ja, han har været min topscorer i første sæson. Han er jo ung, så han kan have nogle udfald, men når det kører for ham, scorer han mål på samlebånd i mit save.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers F.C.
« Svar #10: 07 Apr 2016, 01:52 »

Rigtig god blog Intet mindre end Fantastisk. Mange flotte udtryk i billederne.
Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers F.C.
« Svar #11: 12 Apr 2016, 17:45 »

Nogle kloge hoveder som kan beskrive hvilken taktik og spillestil Rangers kørte med i dagene med Gascoigne og Laudrup?
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers F.C.
« Svar #12: 13 Apr 2016, 00:25 »

Nogle kloge hoveder som kan beskrive hvilken taktik og spillestil Rangers kørte med i dagene med Gascoigne og Laudrup?
Klogt hoved var pænt skrevet Cool men jeg husker det som, at Rangers ofte var bygget op om en 4-4-2 i midten af 1990erne. Hvis du ser dette link passer det med disse spillere: http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=1995/matches/round=70/match=52134/index.html Brian Laudrup spillede på kanten her mener jeg, hvorimod Durie (tidligere Tottenham) og McCoist var de to deciderede angribere. AK ja det var tiden før Messi og Ronaldo. McCoist var i en tid den mest scorende spiller i Europa - det var tider Græder
« Seneste Redigering: 13 Apr 2016, 01:04 af Esmark11 » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010