home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  FmFreaks julequiz
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks julequiz  (Læst 3449 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
FmFreaks julequiz
« : 22 Dec 2015, 14:59 »

Julestemningen er nu ved at infinde sig rundt omkring i de danske hjem. De fleste har nok købt gaver ind, eller måske venter man til aftenen d. 23 december som undertegnede, hvor man stort set har det hele for sig selv. Vi er også i gavehumør her på FmFreaks, og derfor lancerer vi nu endnu en konkurrence, men denne gang er der mere at kæmpe om, da der er to præmier på højkant, og de er sponsoreret af www.onkelbillig.dk og  www.modeslips.dk. Konkurrencen er såmend meget simpel, da det blot handler om at svare på 15 spørgsmål i vores julequiz. De første 10 spørgsmål kan du finde svaret på ude på det store internet, mens du skal være god til at forudse 19. runde i Premier League ved de sidste fem spørgsmål.

Førstepræmien er fra www.modeslips.dk, hvor du kan vinde et gavekort på 250 kr, så der er god mulighed for få købt nogle slips, butterflys eller andet for de penge. Derudover får vinderen 250.000 freak$. Andenpræmien er denne powerbank fra www.onkelbillig.dk. Slutteligt er der også lidt flere freak$ til andenpladsen, der får 150.000 freak$ oveni hatten. Tredjepladsen får 100.000 freak$.
For hvert spørgsmål du gætter rigtigt, så vil du få 25.000 freak$.

For at deltage i konkurrencen skal du senest den 28. december kl.16 have sendt dine besvarelser til Magn.

Spørgsmålene:
1. Hvilket år blev der sidste gang spillet en engelsk ligakamp på 1. juledag?
2. Hvilken tidligere dansk landsholdspiller har fødselsdag lillejuleaften d. 23 december?
3. Hvilken managers far blev fyret fra hans eget trænerjob under julemiddagen?
4. Hvilken Premier League kamp er den sidste der blev spillet juleaftensdag?
5. Hvilken spiller skrev Liverpool kontrakt med juleaftensdag i 2001?
6. Hvilken formation bliver også kaldt juletræsformationen?
7. Hvilken tidligere Stoke spiller er født d. 25 december?
8. Siden Premier Leagues begyndelse hvilken klub er så den eneste, der har sikret sig overlevelse efter at have ligget sidst i julen?
9. Hvilken dansk fodboldspiller blev fyret efter håndgemæng til en julefrokost?
10. Hvilket engelsk fodbold var på en smuttur til København i denne måned?
11. Hvor mange mål scorer Christian Eriksen mod Watford?
12. Hvor mange mål lukker Kasper Schmeichel ind mod Manchester City?
13. Spiller Jores Okore hele kampen for Aston Villa mod Norwich?
14. Hvor mange røde kort bliver der uddelt i runde 19 i Premier League?
15. Hvor mange mål bliver der scoret i runde 19 i Premier League? Ved pointlighed bliver dette spørgsmål afgørende.
« Seneste Redigering: 23 Dec 2015, 12:58 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks julequiz
« Svar #1: 23 Dec 2015, 13:04 »

Spørgsmål 4 var upræcist før, men det er nu rettet, så det ser sådan her ud. Hvilken Premier League kamp er den sidste der blev spillet juleaftensdag?

Dem der allerede har sendt deres besvarelser ind får selvfølgelig mulighed for at ændre deres svar til det spørgsmål.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010