home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Feyenoord
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Feyenoord  (Læst 3981 gange)
Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Feyenoord
« : 13 Dec 2015, 20:46 »

                                                                   FEYENOORD !


Fulde navn
Feyenoord Rotterdam

Grundlagt
1908

Hjemmebane
De Kuip, Rotterdam

Formand
Dick van Well

Liga 
Eredivisie

Kendte spillere for Feyenoord er Johan Cruyff, Ruud Gullit, Pierre van Hooijdonk, Ronald Koeman, Dirk Kuyt, Roy Makaay og Ron Vlaar.

Håber andre byder ind i tråden!
« Seneste Redigering: 13 Dec 2015, 21:04 af Est-1892 » Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Feyenoord
« Svar #1: 18 Aug 2016, 09:39 »

Startede igår med Feyenoord. Efter Nico J's skifte til klubben har jeg endnu mere fået øjnene op for denne gamle traditionsklub i Holland som ikke siden 1999 har vundet det hollandske mesterskab. Det MÅ og SKAL jeg da ændre på!
Måden jeg vil have det skal ske på er ved typisk hollandsk stil. Talentudvikling samt realistisk købmandsskab. Vigtigst for mig er, at holde det så realistisk som muligt, så hvis jeg får et højt bud på en spiller, så sælger jeg.

Feyenoord har en yderst spændende trup samt en masse unge talenter. Derudover er der Dirk Kuyt som kører på det sidste i sin karriere. Fremragende fodboldspiller, som man vel nærmest ikke kan hade uanset hvem man holder med.

Jeg spiller med en Summer update fra FMbase, og sådan her går sæsonen indtil videre:

Transfers



Indtrådte allerede i 1. runde af EL kval og har nu spillet mig i gruppespillet hvor jeg ser OK muligheder for videre avancement.

Resultater



Turneringer



Spiller en 4-2-3-1, hvor Elia har været fremragende indtil videre med 13 mål i 13 kampe i alle turneringer. 12 af dem i EL.

Målsætningen for første sæson er top 3 i ligaen, som har min klart førsteprioritet.

Er der andre der spiller med Feyenoord? Har aldrig rigtig spillet i Holland før, men so far er jeg vild med det! :-)
Ellers, så kom igang!
« Seneste Redigering: 18 Aug 2016, 09:57 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Feyenoord
« Svar #2: 18 Aug 2016, 14:14 »

Spændende. Kunne også godt finde på at starte et spil op med Feyenoord.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Feyenoord
« Svar #3: 18 Aug 2016, 17:21 »

Wow. Det går intet mindre end fantastisk og langt over forventning! Spillet har ikke altid været lige smukt, og jeg kan ikke rigtig få gang i angriber positionen som jeg gerne vil. Men resultaterne er der, så helt skidt er det da ikke.

Jeg er stadig uden nederlag i Ligaen efter 13 kampe samt i EL efter 4 kampe og videre avancement er nærmest sikker.
De Kuip er et fort kun AZ samt Legia Warszawa har taget point på hjemmebanen med hhv. 2-2 og 0-0. Det er lækkert!
Næste kamp venter dog PSV, så nu bliver vi for alvor testet.

Ligaen



Ajax er helt til grin og jeg slog dem også hjemme sikkert 2-1 i en kamp som skulle være vundet større.

Kampe spillet



Efter denne fremragende start håber jeg virkelig, at jeg kan holde føringen i ligaen. Det bliver svært PSV er stærke og Ajax kommer helt sikkert også med en stærk slutspurt. Top 2 vil jeg absolut i med min unge trup.

Fantastisk trup i Feyenoord. Enormt potientale i holdet. Det vrimler med kommende superstjerner og jeg ser virkelig frem forhåbentlig at udvikle et par stykker.

Håber andre tager udfordringen op i det hollandske. Det er super underholdende!
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Feyenoord
« Svar #4: 19 Aug 2016, 13:38 »

Mesterskabet er i hus med 3 kampe igen. Ikke siden 1999 er Feyenoord sluttet øverst i Eresdivisionen !
Fantastisk præstation af min unge trup!



Det kostede desværre at satse fuld ud på ligaen. Røg ud i 1. knockout runde i EL til Lille og i pokalturneringen i semifinalen til Ajax i forlænget spilletid.

Men fremragende sæson alt i alt og jeg kan ikke vente med at skulle ud og spille CL!

Mit allerstørste talent smuttede i vinters til Chelsea da der tikkede et bud ind på 50 mio. for ham. 16 år var han da han fik debut og han nåede 6 kampe i ligaen med 2 mål til følge.



Holdet er stadig spækket med talent. Men sådan et salg kunne jeg ikke sige nej til. Slet heller ikke med gælden som truer en smule.
« Seneste Redigering: 19 Aug 2016, 14:24 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Feyenoord
« Svar #5: 19 Aug 2016, 15:13 »

Så fik jeg også spillet sæsonens sidste 3 kampe og det blev til sejre i alle sammen. hvilket giver denne overbevisende slutstilling i Eresdivisionen



Min topscorer i ligaen blev den rutinerede Dirk Kuyt der med sine 35 år scorede 13 mål i ialt 27 kampe. Nicolai Jørgensen sluttede med 11 kasser i 25 kampe.

Holdets helt store profiler er uden tvivl at finde i bagkæden. Terence Kongolo, Rick Karsdorp, Sven van Beek og Miquel Nelom var min foretrukkende bagkæde og de har alle spillet en fantastisk sæson og er allesammen eftertragtet af storklubber.
Er sikker på, at flere af holdets profiler og talenter bliver jagtet i det kommende transfervindue, så det bliver spændende at se hvilket hold jeg har til den kommende sæson som også byder på Champions League.

Mine transfers i den netop færdigspillede sæson kan ses her
Til kommende sæson er der allerede skrevet kontrakt med den unge norske målmand Sondre Rossbach som kommer til klubben fra Odd for 12 mio. kr. Han er med sine 20 år hentet som en udviklingsmålmand og han får svært ved at slå den tidligere Ajax keeper Kenneth Vermeer af kassen. Men planene er, at jeg enten lejer ham ud ellers får han cup kampene. Det må tiden vise.

Ser frem til et formegentlig hektisk transfer vindue og til den kommende sæson!

Sig endelig til, hvis i ønsker at vide eller se mere.  Smiley Smiley
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Feyenoord
« Svar #6: 20 Aug 2016, 13:53 »

2. september siger kalenderen nu. Sæsonen er skudt igang og transfervinduet er netop lukket i. Det blev en nervepirrende en af slagsen med massiv interesse for holdet profiler og med en del afgange.. Oscar Lewicki som jeg hentede i Malmø i første sæson røg til Benfica for 100 mio. i en transfer jeg selv godkendte. Holdets viceanfører og fremtidige kaptain Terence Kongolo røg for 150 mio. til PSG. Bestyrelsen mente, at det var for godt til at afslå. En svær mand at erstatte måtte jeg erkende.. Jeg ledte og scoutede overalt.. Priserne på de spillere jeg gerne ville have var ekstreme, så d. 28. august blev jeg enige med Verona om et køb af FILIP HELANDER i noget der ligner et panik køb. 35 mio. lød prisen på. For meget, men blev desperat.. Helander er tiltænkt rollen som centerforsvar med van Beek som jeg formåede at holde på. Joachim Andersen er igen 3 valg men ser ham meget lige med Helander.
Lewicki's erstatning blev Fernando Quintero fra FC Porto som er blevet hentet for 21 mio. kr. en rigtig god pris og jeg håber, at han slår igennem.
Bilal Basacikoglu brækkede i pre season benet og er på sidelinjen i 4-5 måneder.. Kuyt kører på sin formegentlige sidste sæson men har stadig niveauet.
Kasper Dolberg er købt for 18 mio. kr. i Ajax som fremtidens mand på kanten.
Derudover blev endnu et stortalent Mats Knoester solgt til PSG for 50 mi0. 17 år og endnu ingen førsteholdsoptræden er.

Alle mine transfers kan ses HER
Ser holdet som en smule svækket. Men fremtiden ser lys ud. Klubbens gæld på 1,4 mia. tynger lidt, og jeg har derfor ikke spenderet de helt store summer og prøver at køre en fornuftig indkøbspolitik.
EDIT: Asano's lejeaftale annullerede jeg dog igen, da jeg fik muligheden for at leje Vincent Janssen i Tottenham.

Er kommet i dødens pulje i Champions League... Atletico Madrid, Arsenal og Lyon.. Jeg ser absolut ingen chancer og må nok tage til takke med en 4. plads.

Super Cuppen blev i år vundet med 1-0 mod Pokalvinderne fra Utrecht, mens jeg i ligaen er startet med 10 point for 5 kampe. Men har også allerede mødt Heerenveen, Ajax, PSV og Twente. Så det er godkendt. Målet for den kommende sæson er dog en beskeden top 3, hvor jeg gerne vil have spillet endnu et par talenter ind omkring 1. holdet.
« Seneste Redigering: 20 Aug 2016, 13:59 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010