home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  En Stjerne i Nord
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: En Stjerne i Nord  (Læst 3623 gange)
Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
En Stjerne i Nord
« : 11 Dec 2015, 21:44 »


Breaking 1/7-2015 : Blyth spartans har overtaget corby´s plads i vanarama north efter voldsomme økonomiske problemer.


Blyth har lavet lidt af scoop og har ansat den tidligere dortmund og landsholdsprofil Brian Jørgensen som ny manager.
Jørgensen der ellers havde udsigt til en gloværdig karierre i Dortmund blev i sommeren 2013 ramt af en alvorlig skade der tvang ham til at ligge støvlerne på hylden.


"Blyth giver mig mulighed for at udvikle en klub i den retning jeg ønsker. Dette bliver et spænden projekt som mange vil undervudere. Vi kommer til at skabe noget stort".


« Seneste Redigering: 11 Dec 2015, 21:50 af Fidjof » Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: En Stjerne i Nord
« Svar #1: 11 Dec 2015, 21:49 »

Velkommen til min første blog, nogensinde.  Smiley

Første oplæg bliver en lile forret  Wink.
Skulle der være nogen som har lyst til at høre mere så forsætter jeg naturligvis. Jeg er ikke nogen grafisk haj, den bliver ikke velskrevet. Trods de dårlige odds så håber jeg da at bare én af jer vil læse med.  Peace

Smiley

#Fidjof
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En Stjerne i Nord
« Svar #2: 11 Dec 2015, 21:55 »

Ser da spændende ud, vil da lige kigge med Smiley
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: En Stjerne i Nord
« Svar #3: 11 Dec 2015, 21:56 »

Jeg følger også gerne med
Logged

Eller1997
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: En Stjerne i Nord
« Svar #4: 12 Dec 2015, 13:46 »

Følger da, du behøves ikke at være så beskeden, det skal nok blive god læsning  Smiley
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: En Stjerne i Nord
« Svar #5: 13 Dec 2015, 13:06 »


Blyth viser klassen og sikre sig oprykning til Vanarama National League. De semi-professionelle spillere fra Blyth har imponeret alle i denne sæson. Ingen havde nogensinde troet af den lille klub nord for Newcastle skulle ende hvor de gjorde.


Det har været en fantastisk sæson for Blyth. Spillerne har virkelig imponeret mig. Jeg havde forventet af det ville tage mindst et års tid at vende sig til det nye spil koncept. Næste sæson bliver en endnu størrer opgave. Jeg skal gennemgå transfermarked og se hvilke muligheder vi har for at forstærke holdet. Det bliver en kæmpe udfordring, men jeg er mere end klar.


Blyth invistere i ungdomsfaciliteter. Dette skulle efter sigende være et krav fra manager Jørgensen.





Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: En Stjerne i Nord
« Svar #6: 14 Dec 2015, 19:37 »

Blyth Spartans forsætter deres fantastiske udvikling. Jørgensen har endnu engang formået at rykke op med Blyth. Miniputterne var igen afskrevet og dømt til nedrykning.




En stor dag for Blyth Spartans. Klubben kan nu kalde sig for fuldtidsprofessione l.


"Endnu en fantastisk sæson er slut. Vi har gjort et kæmpe arbejde i denne sæson og endnu engang formået at overraske alle. Vi er ved at skrive historie. Klubben har aldrig være så højt placeret før.
At vi så også bliver fuldtidsprofessione lle er blot endnu et skridt i den rigtige retning. Klubbens status som fuldtidsproffesione l  gør, at vi får mulighed for at kunne tiltrække bedre spillere til klubben. Jeg får rigtig travlt i transfervinduet.".


Næste sæson hedder dét Sky Bet League 2 for Blyth. Det bliver spændende at følge holdet med Jørgensen i spidsen. Formår den 27 årige dansker endnu engang at overraske?. Manager Brian Jørgensen har lige underskrevet en ny 2 årige kontrakt, men kan de blive ved med at holde på ham?. Der har allerede været en del henvendelse fra andre klubber.


Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En Stjerne i Nord
« Svar #7: 14 Dec 2015, 19:46 »

Flotte resultater! Kan godt lide måden, du omtaler dig selv i tredjeperson. Følger med i dit spændende projekt Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010