home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Godt tip eller snyd?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Godt tip eller snyd?  (Læst 2885 gange)
Burhone
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Godt tip eller snyd?
« : 09 Dec 2015, 15:03 »

Hey folkens ville lige høre jeres holdning til følgende:

Som little league manager gennem mange år har jeg fundet ud af at det hjælper en del at have en god økonomi. I de tidligere spil har det for det meste været gennem godt købmandsskab, køb gratis eller billigt og sælg så dyrt som muligt, men i FM16 har jeg læst og afprøvet et lille tip, som jeg ikke kan bestemme mig for om jeg synes er snyd... Opstemt

Det går i alt sin enkelthed ud på at man i presæsonen arrangerer træningsligaer mod så højt rangerende hold som muligt. De skal ligge fredag og lørdag, da man på denne måde får mange tilskuere og de bliver alle valgt til tv-kampe.
I mit forsøg med FC United of Manchester nåede jeg at afholde 4 af disse turneringer, som gav et overskud på omkring de 15 millioner, hvilket må siges at være mange penge for et lille hold. Smiley

Hvad siger I? Er der snyd eller bare et god tip?
Logged

dunner87
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Godt tip eller snyd?
« Svar #1: 09 Dec 2015, 15:09 »

Jeg sys da bare det er en god ide.
Er selv et lille hold så det skal da afprøves:)
Logged

Wolves, pride of the midlands.

Shit on the Baggies

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Godt tip eller snyd?
« Svar #2: 09 Dec 2015, 15:15 »

man må jo gå ud fra, at de små hold i virkeligheden også prøver det samme. Da jeg selv har været små hold tidl. i FM, gjorde jeg det samme, og hvis man kan få det hen, er det vel kun realistisk nok, at større modstandere giver flere tilskuere og bedre omsætning. Så nej ikke snyd, men måske lidt for nemt at arrangere venskabskampe med de store hold.
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Godt tip eller snyd?
« Svar #3: 09 Dec 2015, 15:20 »

Det er da en fantastisk finte.

Det er jo det samme som når man udnytter spillets muligheder for at købe spillere på afbetaling med så lidt som muligt up front, så man kan købe for mere end man egentligt har til rådighed af transferpenge.

Så godt tip. Smiley
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Godt tip eller snyd?
« Svar #4: 09 Dec 2015, 15:59 »

Well, i min bog er det snyd, det er urealistisk at en lille klub ville kunne opnå at afholde og deltage i så mange turneringer mode store hold på en sæson.
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Godt tip eller snyd?
« Svar #5: 09 Dec 2015, 16:35 »

Well, i min bog er det snyd, det er urealistisk at en lille klub ville kunne opnå at afholde og deltage i så mange turneringer mode store hold på en sæson.

Enig, en række store hold vil ikke være interesseret. Hvis der skal opnås realisme, så vil en klub af sådan statur typisk kun komme til at spille imod klubbens u21 hold.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Godt tip eller snyd?
« Svar #6: 09 Dec 2015, 16:42 »

Må desværre melde mig koret - hos mig ville det være snyd, og JEG vil ikke benytte dette til mine LLM-spil

Men det er for mig en acceptabel metode at benytte hvis man gerne vil frem i rækkerne og realismen ikke betyder alt Smiley
modsat div. snydeprogrammer og scouting systemer er dette i den milde end på min skala !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Godt tip eller snyd?
« Svar #7: 09 Dec 2015, 17:12 »

Medgi'r at det ikke er særligt realistisk. Og man skal selvfølgelig gøre op med sig selv hvor "realistisk" man vil spille spillet.
Men i sidste ende er det jo et spil. Og der er det da okay med mig at udnytte de muligheder spillets "game mechanics" giver en for at få en fordel.

Dog tvivler jeg da også på at jeg selv ville gøre brug af dette, for hvis man spiller LLM, må det jo være fordi man godt kan lide kampen for at bygge noget op uden de store penge.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Godt tip eller snyd?
« Svar #8: 10 Dec 2015, 08:48 »

Du udnytter ikke en bug i spillet ergo er det ikke snyd Smiley Det er ikke ligesom at man for et par år siden kunne sælge sine spillere til 200% af deres værdi
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010