home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 265 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The Pars
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: The Pars  (Læst 7080 gange)
frederiksr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
The Pars
« : 09 Dec 2015, 11:04 »







Fakta om Dunfermline Athletic:

Navn: Dunfermline Athletic Football Club
Øgenavn: The Pars
Stiftet i 1885
Stadion: East End Park (Kapacitet 11.904)


I den skotske by Dunfermline spiller byens stolthed Dunfermline Athletic. En klub som tilbage i 1960'erne var med, hvor det var rigtig sjovt. En tid med pokaler og europæisk fodbold er 50-60 år senere byttet ud med fodbold i den 3. bedste skotske fodboldrække.





Den 01. Juli 2015:


"Første dag på kontoret i min nye klub Dunfermline Athletic. Første dag i et helt nyt land. Første gang jeg virkelig står på egen hånd med en kæmpe stor udfordring. Selvfølgelig håber jeg at spillerne er optimistiske og tager godt i mod mig, men samtidig har jeg absolut ikke et CV der blæser folk om kuld af begejstring. Men min vilje, tro og mit engagement kan folk ikke tage fra mig. Jeg skal ud og lade min passion for det her projekt smitte af på spillerne. Allerede fra jeg træder ud på træningsbanen idag, skal jeg have spillerne til at forstå min fodboldfilosofi. Der skal være klare linjer i truppen, men jeg forventer heller ikke andet når vi er i Skotland. Et land, hvor der bliver sat pris på de spillere der er smurt ind i græs og jord når dommeren fløjter kampen af. Arbejdshandskerne skal på. Let the mission begin, Dunfermline Athletic skal tilbage til toppen af skotsk fodbold" 



East End Park


(Det er min første blog nogensinde, så jeg modtager meget gerne ris og ros - og forsøger at udvikle de grafiske hen af vejen) I næste indlæg vil jeg gå nærmere på truppen - taktik og hvad mine planer er i opstarten. 



« Seneste Redigering: 11 Dec 2015, 21:03 af frederiksr » Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Pars
« Svar #1: 09 Dec 2015, 12:44 »

Hold op et fedt logo de har - og fedt klubvalg, jeg kigger med Wink
Logged

dunner87
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Pars
« Svar #2: 09 Dec 2015, 13:18 »

Jeg har haft et save med dunfermline, det er en mega fed klub at spille med
Men så kunne min computer ikk indlæse det og så lavede jeg en ny.
Et godt råd kunne være at hente John cofie. Han et gratis og lavede 26 mål
I min første sæson hvor jeg blev nr 1.
Logged

Wolves, pride of the midlands.

Shit on the Baggies

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Pars
« Svar #3: 09 Dec 2015, 16:16 »

Spændende klubvalg, følger helt sikkert med.
Logged


whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Pars
« Svar #4: 09 Dec 2015, 16:30 »

Følger Smiley held og lykke med din første blog!
Logged

frederiksr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Pars
« Svar #5: 09 Dec 2015, 17:02 »




Den første tid i Dunfermline:


Det har været en spændende start i klubben som jeg stille og roligt har dannet mig et overblik over. Det første der sprang mig i øjnene var personalet, som jeg ikke synes var komplet nok. Der manglede både kvantitet og kvalitet. Derfor har jeg tilføjet et par folk i staben, som skal være med til at forbedre spillerne flere fronter

Truppen er jeg meget tilfreds med. Det er en god blanding af folk med rutine, og en masse unge med masser af gå-på-mod. En spiller som springer i øjnene er min centrale forsvar Marc McAusland som er kommet til fra St. Mirren, hvor han har spillet omkring 140 kampe i den bedste skotske række i de sidste 5 sæsoner. Rhys McCabe på den centrale midtbane har jeg også store forventninger til. Trods sine 22 år har han 30 kampe på CV'et for Sheffield Wednesday i den engelske Championship.

I forhold til nye ansigter på spillerfronten har jeg hentet den ghanesiske angriber John Cofie som er udviklet gennem Manchester Uniteds ungdomsafdeling - helt sikkert en spændende spiller som kommer til at skabe store problemer for vores modstandere i Ladbrokes League 1. Jeg glæder mig til at se hvor vi står - og hvordan drengene har taget i mod taktikken indtil videre

Kommende uger:

I de kommende uger træder vi ind i 2 ud af 3 pokalturneringerne (Challenge Cup og Liga Cup) hvor vi har trukket henholdsvis Stonehousemuir og Brechin som vi også skal møde i den kommende sæson i Ladbrokes League 1

Næste kampe:

Challenge Cup 1. runde vs. Stonehousemuir (H)
Liga Cup 1. runde vs. Brechin (H)
Ladbrokes League 1 vs. Brechin (U)
Ladbrokes League 1 vs. Cowdenbeath (H)
Ladbrokes League 1 vs. Peterhead (U)


COME ON YOU PARS!




« Seneste Redigering: 09 Dec 2015, 19:26 af frederiksr » Logged

frederiksr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Pars
« Svar #6: 09 Dec 2015, 20:03 »





August:


"Så er min første måned gået i Dunfermline - og der har været masser at se til. I turneringen er jeg rigtig godt tilfreds med mine 3 sejre - og selvfølgelig meget skuffet over nederlaget mod Peterhead, hvor drengene slet ikke var til stede i kampen. I Challenge Cup måtte mit reservespækkede hold se sig slået af et lavere rangeret hold og i Ligacuppen måtte jeg se mig slået i 2. runde mod Ross County fra rækken over os. To ud af tre pokalturneringer er nu overstået, og det er jeg egentlig fint tilfreds med. Det er ligaen der har mit fokus i denne sæson. Tilbage er der kun den skotske pokalturnering, hvor vi først indtræder i 3. runde. Siden sidst har jeg også tilføjet lidt på spillerfronten, hvor der er kommet dansk blod til Skotland. 19 årige Mikkel Maigaard er hentet ind sammen med midtbanespilleren Kasper Hansen.

Jeg kan lige fortælle jer kort om min taktik. Vi spiller en traditionel 4-4-1-1. Der er fokus på at vi står struktureret og forsøger at skabe så meget kontrol og sikkerhed i kampene som overhovedet muligt.

Ladbrokes League 1:
(V) Brechin - Dunfermline: 1-4
(V) Dunfermline - Cowdenbeath: 3-0
(T) Peterhead - Dunfermline: 3-1
(V) Dunfermline - Stranraer: 4-1

Challenge Cup:
(V) 1. runde: Dunfermline - Stonehousemuir: 4-1
(T) 2. runde: Dunfermline - Brora: 2-2 (Tabt på straffespark)

Ligacup:
(V) 1. runde: Dunfermline - Brechin: 3-0
(T) 2. runde: Ross County - Dunfermline: 3-0


Efter hver måned vil jeg vælge den spiller, der har gjort det bedst i følge mig.

Månedens spiller: Michael Paton
Der er ikke andet en rosende ord til min offensive midtbanespiller Michael Paton, som virkelig har spillet en flot august måned. Især mod Stranraer, hvor Michael laver et vaskeægte hattrick i 2. halvleg og afgører den kamp fuldstændig. Jeg kunne også have valgt John Cofie i angrebet som har bidraget med 3 mål og 2 assist i 4 kampe i ligaen, men valget faldt på Michael i denne måned.

Statistik:
Liga: 4 kampe - 5 mål - 1 assist

Top 3 Spillerstatistik i Ladbrokes League 1:

Mål:
Michael Paton: 5 mål
John Cofie: 3 mål
Mickäel Antoine-Carter: 2 mål

Assist:
John Cofie: 2 assist
Rhys McCabe: 2 assist
Mikkel Maigaard: 1 assist




Tabel:




« Seneste Redigering: 09 Dec 2015, 21:35 af frederiksr » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: The Pars
« Svar #7: 09 Dec 2015, 20:44 »

Lækkert layout - men ville nok gøre noget ved dine grønne og røde resultater, baggrunden på FMFreaks gør det for mig træls at se på Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

frederiksr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Pars
« Svar #8: 09 Dec 2015, 20:45 »

Lækkert layout - men ville nok gøre noget ved dine grønne og røde resultater, baggrunden på FMFreaks gør det for mig træls at se på Smiley

Mange tak for rosen - jeg skal nok prøve noget nyt til næste indlæg! :-)
Logged

frederiksr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Pars
« Svar #9: 09 Dec 2015, 21:59 »





September/Oktober:


"Endnu 2 måneder er gået i det skotske - og der er ved at komme stabilitet ind i holdet. Flere spillere har trådt i karakter når andre har svigtet. John Cofie har haft en skidt periode i angrebet, men der har den rutineret Mickaël Antoine-Carter taget over og lavet en masse mål. Mikkel Maigaard er kommet flot igang og har er assist-leader i Ladbrokes League 1.

På træningsbanen synes jeg at holdet arbejder sublimt, og vi finpudser hver uge de taktiske aspekter. Ligaen er begyndt at knække og vi er ved at få et godt forspring i toppen af tabellen. Efter et par svingende resultater er vi kommet ind i en stime på 4 sejre i streg. Jeg er tilfreds og ser frem til udbygge stimen sammen med gutterne"

Ladbrokes League 1:
(U) Forfar - Dunfermline: 1-1
(V) Dunfermline - Ayr: 1-0
(U) Stonehousemuir - Dunfermline: 3-3
(T) Dunfermline - Airdride: 0-1
(V) Dunfermline - Albion Rovers: 1-0
(V) Stranraer - Dunfermline: 2-4
(V) Dunfermline - Forfar: 2-1
(V) Cowdenbeath - Dunfermline: 1-4

Månedens spiller: Mikkel Maigaard

Jeg hentede Mikkel lidt sent i transfersvinduet og havde egentlig ikke forventet at han vil præstere fra start. Men for satan han har spillet godt. En ung dansk dreng der kommer til Skotland og leverer som han gør, kan man kun have stor respekt for. 7 assist taler også sit tydelige sprog - så stor ros til Mikkel.

Ligastatistik: 9 kampe 0 mål 7 assist

Opdateret top 3 - spillerstatistik i Ladbrokes League 1:

Mål:
Mickaël Antoine-Carter: 8 mål
Michael Paton: 8 mål
John Cofie: 3 mål

Assist:
Mikkel Maigaard: 7 assist
Rhys McCabe: 4 assist
Michael Paton: 4 assist




Tabel:



Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: The Pars
« Svar #10: 09 Dec 2015, 22:07 »

Meget bedre for mine øjne !! og gode resultater Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

frederiksr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Pars
« Svar #11: 11 Dec 2015, 15:31 »

Hej alle

Jeg regner med en update engang i morgen!

God weekend derude!
Logged

frederiksr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Pars
« Svar #12: 11 Dec 2015, 21:41 »





Dunfermline på toppen af Ladbrokes League 1


"Der er sket meget siden sidst jeg lavede en status på livet i Skotland. Det første år i det kolde Skotland er gået, og det er med kæmpe succes. Vi har præsteret på et forholdsvist stabilt niveau henover hele sæsonen, med få perioder hvor det ikke har fungeret. Alligevel vinder vi Ladbrokes League 1 med hele 14 point ned til nummer 2. Det kan jeg ikke være utilfreds med. En sæson, hvor jeg har arbejdet med forskellige taktikker - og hvor jeg endte med en 4-4-2 som jeg forventer at fortsætte med i næste sæson. En spiller som John Cofie steppede virkelig up til slut Han markerede sig fuldstændig i kampen på udebane, hvor mesterskabet blev sikret, mod Albion Rovers, hvor han laver alle 5 mål i 1-5 sejren. Jeg vil nedenfor stille et par punkter op som jeg har været tilfredse med, og et par punkter jeg håber at forbedre"

Positive ting:

1. Drengene har lavet 70 mål i 35 kampe i ligaen. Den offensive stil med masser af mål, har været en stor del af succesen.
2. Mine nye drenge (Cofie, Maigaard og Hansen) har været succeskøb.
3. Hjemmebanestatistik som kun bød på 1 nederlag i sæsonen.

Negative ting:

1. Økonomien er ikke for god. Den forbedres forhåbentlig i næste sæson.
2. For svingende præstationer på udebane.


Top 3 - Spillerstatik for sæsonen i Ladbrokes League 1:

Mål:
John Cofie: 19 mål
Mickaël Antoine-Carter: 15 mål
Joe Cardle: 10 mål

Assist:
Rhys McCabe: 12 assist
John Cofie: 10 assist
Mikkel Maigaard: 9 assist

2 profiler der har været sæsonens bedste for os:


Rhys McCabe

John Cofie





Tabel:




Logged

dunner87
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Pars
« Svar #13: 14 Dec 2015, 11:33 »

Det var godt du hentede John cofie som jeg skrev:)
Han Garner os godt for dig kan jeg se:)
Logged

Wolves, pride of the midlands.

Shit on the Baggies

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Pars
« Svar #14: 14 Dec 2015, 15:25 »





Dunfermline på toppen af Ladbrokes League 1


"Der er sket meget siden sidst jeg lavede en status på livet i Skotland. Det første år i det kolde Skotland er gået, og det er med kæmpe succes. Vi har præsteret på et forholdsvist stabilt niveau henover hele sæsonen, med få perioder hvor det ikke har fungeret. Alligevel vinder vi Ladbrokes League 1 med hele 14 point ned til nummer 2. Det kan jeg ikke være utilfreds med. En sæson, hvor jeg har arbejdet med forskellige taktikker - og hvor jeg endte med en 4-4-2 som jeg forventer at fortsætte med i næste sæson. En spiller som John Cofie steppede virkelig up til slut Han markerede sig fuldstændig i kampen på udebane, hvor mesterskabet blev sikret, mod Albion Rovers, hvor han laver alle 5 mål i 1-5 sejren. Jeg vil nedenfor stille et par punkter op som jeg har været tilfredse med, og et par punkter jeg håber at forbedre"

Positive ting:

1. Drengene har lavet 70 mål i 35 kampe i ligaen. Den offensive stil med masser af mål, har været en stor del af succesen.
2. Mine nye drenge (Cofie, Maigaard og Hansen) har været succeskøb.
3. Hjemmebanestatistik som kun bød på 1 nederlag i sæsonen.

Negative ting:

1. Økonomien er ikke for god. Den forbedres forhåbentlig i næste sæson.
2. For svingende præstationer på udebane.


Top 3 - Spillerstatik for sæsonen i Ladbrokes League 1:

Mål:
John Cofie: 19 mål
Mickaël Antoine-Carter: 15 mål
Joe Cardle: 10 mål

Assist:
Rhys McCabe: 12 assist
John Cofie: 10 assist
Mikkel Maigaard: 9 assist

2 profiler der har været sæsonens bedste for os:


Rhys McCabe

John Cofie





Tabel:






Tillykke med oprykningen! Held og lykke i den kommende sæson - følger spændt med Wink
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010