home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF - skandinaviske spillere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF - skandinaviske spillere  (Læst 3766 gange)
Natan
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Brøndby IF - skandinaviske spillere
« : 08 Dec 2015, 13:14 »

Hej Freaks!

Jeg er igang med første sæson i Brøndby IF og jeg kunne rigtig godt tænke mig at køre hele savet med kun skandinaviske spillere, og især med spillere fra egne rækker. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres erfaringer, og hvilke spillere i kan anbefale. Kom gerne inputs!

Jeg overvejer at hente Rasmus Falk, men ved ikke om han er markant bedre end hvad jeg ellers kan få.

Mvh.
Natan
Logged

Brøndby IF - Liverpool FC - RCD Espanyol

kraessedam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF - skandinaviske spillere
« Svar #1: 08 Dec 2015, 13:17 »

Jeg kan anbefale Rasmus Falk som fri transfer ved vintervinduet i første sæson. Han spillede som sådan ikke vanvittigt godt for mig, men jeg kunne sælge ham videre for 23 mill. kr. allerede efter en sæson, så der var ret god fortjeneste på ham.
Logged

Natan
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - skandinaviske spillere
« Svar #2: 08 Dec 2015, 13:38 »

Jeg kan anbefale Rasmus Falk som fri transfer ved vintervinduet i første sæson. Han spillede som sådan ikke vanvittigt godt for mig, men jeg kunne sælge ham videre for 23 mill. kr. allerede efter en sæson, så der var ret god fortjeneste på ham.

Sprødt, jeg tænkte nemlig helt klart på ham, eftersom at jeg også håber at vi signer ham i virkeligheden. Hentede du ham også til Brøndby eller en anden klub? Og brugte du ham 10 eller på kanten? :-)
Logged

Brøndby IF - Liverpool FC - RCD Espanyol

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - skandinaviske spillere
« Svar #3: 08 Dec 2015, 13:52 »

Af norske spillere kan nævnes Mats Møller Dæhli (venstre kant som med fordel kan skoles til den centrale midtbane grundet gode pasningsevner), Kristoffer Ajer (stærk mental midtbane), Marius Lundemo (god central midt). Af svenske spillere kan nævnes Simon Tibbling (alle pladser på midten), Branimir Hrgota (hurtig angriber/kant), Isak Ssewankambo(kan blive fornuftig højre back), Fra Danmark Philip Billing, Casper Sloth, Lasse Vigen Christensen, Emil Larsen, Alexander Scholz og hurtige Jores Okore
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF - skandinaviske spillere
« Svar #4: 08 Dec 2015, 13:59 »

Hej Freaks!

Jeg er igang med første sæson i Brøndby IF og jeg kunne rigtig godt tænke mig at køre hele savet med kun skandinaviske spillere, og især med spillere fra egne rækker. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres erfaringer, og hvilke spillere i kan anbefale. Kom gerne inputs!

Jeg overvejer at hente Rasmus Falk, men ved ikke om han er markant bedre end hvad jeg ellers kan få.

Mvh.
Natan

Calle wede.. Svensk højrekant på free
Logged

kraessedam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF - skandinaviske spillere
« Svar #5: 08 Dec 2015, 14:41 »

Sprødt, jeg tænkte nemlig helt klart på ham, eftersom at jeg også håber at vi signer ham i virkeligheden. Hentede du ham også til Brøndby eller en anden klub? Og brugte du ham 10 eller på kanten? :-)

Jep, jeg hentede ham til Brøndby på fri, hvor han blev brugt som offensiv midt. Derudover så var det også muligt for mig at hente Jores Okore på fri til midterforsvaret efter 2. sæson, mener jeg.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - skandinaviske spillere
« Svar #6: 08 Dec 2015, 17:21 »

Der er allerede en tråd om spillere til superligaen, mon ikke denne tråd burde høre derunder? :>
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010