home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 345 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM fungerer ikke optimalt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FM fungerer ikke optimalt  (Læst 2652 gange)
Natan
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
FM fungerer ikke optimalt
« : 02 Dec 2015, 08:40 »

Hej Freaks!

Jeg er temmelig ny herinde på forummet, hvor dette er mit første opslag, selvom jeg har oprettet denne bruger for noget tid siden. Jeg har spillet FM i mange år, dog har jeg altid holdt mig til at købe spillet som CD rom. I år har jeg dog forsøgt mig med at købe det over steam (igennem Elgiganten), eftersom at priserne de steder, som sælger spillet som CD rom har været væsentligt højere end netop Elgiganten. Dog har jeg oplevet en række problemer, som jeg ikke har oplevet tidligere...
Jeg oplever:
At jeg ikke kan starte FM igennem den genvej som ligger på skrivebordet, den skriver ''spillet kører allerede''. Jeg skal derfor ind i Steam -> Bibliotek og derefter starte spillet, men også her oplever jeg ofte problemet ''spillet kører allerede''.
Jeg oplever ofte at hvis jeg forlader spillet (skifter til min normale skærm og bruger f.eks. Facebook), at spillet så går i sort og jeg slet ikke kan gøre noget og derfor må ind i jobliste og afbryde FM.
Jeg oplever også at når jeg trykker fortsæt (space), så kan den kalender, som er der når simulationen er igang, blive siddende også selvom simulationen er stoppet.

Det var lige nogle af de fejl som jeg kan huske, men mit FM er fyldt med fejl i år, og jeg forstår det ikke helt... Min kammerat bruger mit steam, og hos ham virker det upåklageligt...

På forhånd tak for svar.

Mvh.
Natan
« Seneste Redigering: 07 Dec 2015, 08:41 af Natan » Logged

Brøndby IF - Liverpool FC - RCD Espanyol

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM fungerer ikke optimalt
« Svar #1: 02 Dec 2015, 14:25 »

Det med kalenderen sker også nogle gange for mig  Smiley
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM fungerer ikke optimalt
« Svar #2: 02 Dec 2015, 14:54 »

jeg ved det ikke, men det er måske computeren der er noget galt med? Dog vil jeg også sige at jeg kan mærke på min computer at det kræver mere af ens computer til at køre spillet i forhold til tidligere udgivelser
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM fungerer ikke optimalt
« Svar #3: 02 Dec 2015, 17:34 »

Har du prøvet at køre FM i et vindue? Det gør jeg selv, og har gjort det de sidste par år, det fungerer helt optimalt synes jeg. Så har du netop muligheden for at shuffle mellem de forskellige ting du har åben osv uden problemer.

Du finder muligheden under indstillinger og så "Vindue-indstilling og opløsning" Smiley
Logged

Ledetvede
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM fungerer ikke optimalt
« Svar #4: 03 Dec 2015, 23:49 »

Det med kalenderen er beskrevet i en anden tråd og SI er opmærksomme på det, du kan trykke Ctrl+R når den fryser så genindlæser den skin og vupti så kan du køre videre.
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM fungerer ikke optimalt
« Svar #5: 04 Dec 2015, 09:30 »

Har oplevet noget lignende med skiftende videoer og langsom hastighed..
Jeg har ændret (trods en voldsom bærbar), fra GPU til Software i indstillinger - hvor den skal læse grafikken fra.
Og det har hjulpet en del på det.

Og så har jeg oplevet et kæmpe performanceløft ved at deaktivere 3D-kampe.

Jeg synes alligevel det ligner crap - men det løfter virkelig hastigheden og har derfra kunne scrolle mellem vinduer uden problemer.
Logged

Ledetvede
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM fungerer ikke optimalt
« Svar #6: 05 Dec 2015, 17:30 »

Det med kalenderen er beskrevet i en anden tråd og SI er opmærksomme på det, du kan trykke Ctrl+R når den fryser så genindlæser den skin og vupti så kan du køre videre.

Det var selvfølgelig shift+R jeg mente, sorry  Opstemt
Logged

Natan
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM fungerer ikke optimalt
« Svar #7: 07 Dec 2015, 08:41 »

Jeg er nu gået over til at køre spillet i et vindue, og derudover har jeg skiftet fra GPU til software, for at se om det i fællesskab kan gøre noget ved det. Jeg tror dog ikke at det er selve PC'en som er noget galt med, eftersom at det er præcis samme PC, som min kammerat der kører over min steam.

Tak for de mange svar, det er en fornøjelse at se i vil hjælpe en freak i nød :-)

Mvh.
Natan
Logged

Brøndby IF - Liverpool FC - RCD Espanyol

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010