home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 377 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmål fra Mr. Grumpy:)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmål fra Mr. Grumpy:)  (Læst 1017 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Spørgsmål fra Mr. Grumpy:)
« : 02 Dec 2015, 08:22 »

Good Morning fellowmen.
På nuværende tidspunkt har jeg de sidste +20 år siddet godt fordybet i en ny udgivelse af Football Manager.
Det er nok ikke en hemmelighed at jeg var overordentlig træt af FM15 og til dato stadig mener at det var rent bruger mæssigt forkasteligt håndteret af SIgames.
Især fordi min tid (jo ældre jeg er blevet med børn osv) til fm sjov er blevet markant mindre. Så når tiden er til det, vil jeg sgu have en ok oplevelse:).
Sagen er den at December langt hen ad vejen for mig tit er forbundet med aftner med en lækker hidtil usmagt juleøl og et godt spil manager. Det mangler nu kan jeg mærke.
Så jeg vil høre jer der har Mac hvilke oplevelser i har af FM16 på nuværende stadie?
Jeg efterspørger især oplevelser på håndtering af spillet. Sidste år var det en urimelig træls oplevelse helt til sidste store patck. Ellers var der 2 sekunders vente tid pr museklik.
Dernæst "skærme af", kan HELE holdet finde ud af det?
Back´s, er de overrated eller underrated eller i en fin balance?
Skarphed - skal man producere godt 30 chancer, 10 åbne pr mål?
Og til sidst disciplin - Sidste år havde jeg massive problemer i Serie a og Ligue 1. Måtte droppe hardhitter typerne helt, da de simplethen var i karantæne konstant eller skyld i jeg spillede i undertal.

Nogen der vil bruge lidt tid mine spørgsmål?

Tilslut, hvis jeg bestiller idag, får man kode med det samme til download så?
Logged

masi85
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål fra Mr. Grumpy:)
« Svar #1: 02 Dec 2015, 08:51 »

Personligt synes jeg FM16 fungere bedre end FM15, jeg har dog problemer med disciplinen hvor jeg også har set mig nødsaget til at droppe et par spillere fordi de konstant fik kort.. jeg holder Christian Poulsen ansvarlig for de dårlige resultater i Europa da han konsekvent fik rød kort i starten af de vigtige kampe...
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010