home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 139 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Bør jeg skifte klub - tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bør jeg skifte klub - tråden  (Læst 2170 gange)
Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Bør jeg skifte klub - tråden
« : 01 Dec 2015, 23:20 »

Vi mangler en tråd til den nyeste version, med gode råd om ens fremtid, så her er den...


Jeg starter selv med et lille dilemma.

Jeg har startet et spil, med et koncept hvor jeg skal vinde mesterskab og pokaltitel i de fem store ligaer, England, Tyskland, Spanien, Italien og Frankrig. Det behøver ikke at være samme år jeg vinder begge dele. Klubberne jeg vælger må ikke før have vundet mesterskab. Pokaltitel er ok, men ingen mesterskaber når jeg kommer til klubben.

Det startede ret godt i Tyskland. To sæsoner med Leverkusen, og så var den klaret. Så gik jeg lidt død i Italien med Udinese, det ville ikke rigtig fungere. Derfor gik jeg lidt væk fra konceptet, og tog til Schalke. Og nu kommer så mit dilemma: Jeg har nu været i Schalke i to år og sluttet som nummer 5 og 7. Desuden er det også blevet til en pokaltitel og sidste år vandt jeg Europa League. Jeg har efterhånden samlet 20+ spillere under 20 år med potentiale på 3,5-5 stjerner, så om 3 4 5 år vil mit hold være rigtig godt.

Nu har jeg så mulighed for at komme til Swansea, og dermed komme tilbage til mit koncept. De ligger midt i Championship, med meget få og gamle spillere, så der venter en stor opgave forude...

Så hvad siger I? Schalke eller Swansea?
Logged

Veni, vidi, vici

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bør jeg skifte klub - tråden
« Svar #1: 01 Dec 2015, 23:52 »

Vi mangler en tråd til den nyeste version, med gode råd om ens fremtid, så her er den...


Jeg starter selv med et lille dilemma.

Jeg har startet et spil, med et koncept hvor jeg skal vinde mesterskab og pokaltitel i de fem store ligaer, England, Tyskland, Spanien, Italien og Frankrig. Det behøver ikke at være samme år jeg vinder begge dele. Klubberne jeg vælger må ikke før have vundet mesterskab. Pokaltitel er ok, men ingen mesterskaber når jeg kommer til klubben.

Det startede ret godt i Tyskland. To sæsoner med Leverkusen, og så var den klaret. Så gik jeg lidt død i Italien med Udinese, det ville ikke rigtig fungere. Derfor gik jeg lidt væk fra konceptet, og tog til Schalke. Og nu kommer så mit dilemma: Jeg har nu været i Schalke i to år og sluttet som nummer 5 og 7. Desuden er det også blevet til en pokaltitel og sidste år vandt jeg Europa League. Jeg har efterhånden samlet 20+ spillere under 20 år med potentiale på 3,5-5 stjerner, så om 3 4 5 år vil mit hold være rigtig godt.

Nu har jeg så mulighed for at komme til Swansea, og dermed komme tilbage til mit koncept. De ligger midt i Championship, med meget få og gamle spillere, så der venter en stor opgave forude...

Så hvad siger I? Schalke eller Swansea?

Du skal følge dit hjerte Thumbs Up Hvis du har det bedst med at gøre din udfordring færdig, så skal du vælge Swansea. Hvis du er mere til at game med Schalke, så skal du vælge Schalke. Jeg synes personligt, at Schalke har et mere spændende hold. Men Swansea er også et godt hold med spændende spillere Wink
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bør jeg skifte klub - tråden
« Svar #2: 02 Dec 2015, 00:23 »

Det lyder ikke til at du gider Swansea. Så bliv i Schalke. Så dukker der nok bedre muligheder op.
Logged

Isolation

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bør jeg skifte klub - tråden
« Svar #3: 02 Dec 2015, 20:48 »

Jeg vil ikke sige at jeg ikke gider Swansea, der er bare en masse der trækker mig mod Schalke. Mange af de unge spillere, hvor jeg gerne vil se hvad de kan drive det til. Så jeg har besluttet mig til at blive i Schalke, og så vente til Swansea's kommende manager bliver fyret, og se hvor jeg selv står...

Tak for input...  Thumbs Up

Det skal i parentes nævnes, at jeg i Schalke har en god regen. En angriber som scorer rigtig mange mål, og  som jeg specielt glæder mig til at følge. Igår var jeg så lige inde og se hvordan det gik på topscorerlisten, og der fik jeg noget af et chok. Bayern har også en regen, som de har hentet i Atalanta. Han har foreløbig spillet 13 kampe og scoret 34 mål...  Shockeret Rekorden for mål i Bundesligaen er 40 mål, sat af Gerd Müller tilbage i 71/72 sæsonen. Hvis han fortsætter, bliver den rekord smadret efter halvdelen af sæsonen!!  Shockeret
Logged

Veni, vidi, vici

masi85
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bør jeg skifte klub - tråden
« Svar #4: 03 Dec 2015, 10:48 »

Jeg har et lille dilemma, jeg er i gang med min anden sæson med FC København, jeg fører superligaen suverænt, er fortsat med i pokalen uden de store udfordringer, blev slået ud i playoff til ChL og ligger nu nummer 1 min gruppe i EL ubesejret foran Inter, Feyenoord og tel-aviv.

Jeg er nu blevet tilbud managerstillingen i Ajax som pt ligger nummer 12. i Æresdivisionen og ligger nummer 4 i deres gruppe i ChL med lille chance for at rykke op på 3 pladsen.

Transferbudgettet ligger på 97,5 mio og lønbudgettet på 20 mio

Jeg har vundet både Superligaen og Pokalen i første sæson

Skal? Skal ikke?
Logged

buhn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Bør jeg skifte klub - tråden
« Svar #5: 03 Dec 2015, 10:49 »

Jeg vil ikke sige at jeg ikke gider Swansea, der er bare en masse der trækker mig mod Schalke. Mange af de unge spillere, hvor jeg gerne vil se hvad de kan drive det til. Så jeg har besluttet mig til at blive i Schalke, og så vente til Swansea's kommende manager bliver fyret, og se hvor jeg selv står...

Tak for input...  Thumbs Up

Det skal i parentes nævnes, at jeg i Schalke har en god regen. En angriber som scorer rigtig mange mål, og  som jeg specielt glæder mig til at følge. Igår var jeg så lige inde og se hvordan det gik på topscorerlisten, og der fik jeg noget af et chok. Bayern har også en regen, som de har hentet i Atalanta. Han har foreløbig spillet 13 kampe og scoret 34 mål...  Shockeret Rekorden for mål i Bundesligaen er 40 mål, sat af Gerd Müller tilbage i 71/72 sæsonen. Hvis han fortsætter, bliver den rekord smadret efter halvdelen af sæsonen!!  Shockeret
Lyder som en vild regen. Kan vi ikke lige se et SS af ham:)
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bør jeg skifte klub - tråden
« Svar #6: 03 Dec 2015, 11:07 »

Jeg har et lille dilemma, jeg er i gang med min anden sæson med FC København, jeg fører superligaen suverænt, er fortsat med i pokalen uden de store udfordringer, blev slået ud i playoff til ChL og ligger nu nummer 1 min gruppe i EL ubesejret foran Inter, Feyenoord og tel-aviv.

Jeg er nu blevet tilbud managerstillingen i Ajax som pt ligger nummer 12. i Æresdivisionen og ligger nummer 4 i deres gruppe i ChL med lille chance for at rykke op på 3 pladsen.

Transferbudgettet ligger på 97,5 mio og lønbudgettet på 20 mio

Jeg har vundet både Superligaen og Pokalen i første sæson

Skal? Skal ikke?

Det kommer jo an på, hvad du vil opnå i dit save. Du startede vel i FCK af en grund - at du havde lyst til at spille med dem? Derimod tror jeg, at det er vildt fedt at være i Ajax, og hvis de ligger på 12. pladsen, kan du næsten kun overraske ved at overtage dér Wink
Håber du kan bruge svaret i nogen form for retning.

Jeg ville nok sige, du skulle blive i FCK, når du nu kun er i anden sæson!
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bør jeg skifte klub - tråden
« Svar #7: 03 Dec 2015, 21:39 »

Mit Hold: Blackburn Rovers
Sæson: Starten af anden sæson

Info: I Første sæson lykkedes det at knuse konkurrenterne i Championship og vinde med 17 point ned til nummer 2. Her i starten af anden sæson sagde ledelsen at de ville tilbyde mig en ny kontrakt, men intet er sket endnu.
Dog har jeg allerede afvist Hoffenheim, Bournemouth (nr. 11 sidste sæson) og Sevilla, da jeg ventede på en ny kontrakt. Nu melder Dortmund sig dog på banen med et tilbud om en kontrakt og et transfer budget på 70 millioner £.

Skal jeg skifte, når det virker til at ledelsen i Blackburn ikke har tænkt sig at holde deres løfte. ?
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bør jeg skifte klub - tråden
« Svar #8: 03 Dec 2015, 22:13 »

Mit Hold: Blackburn Rovers
Sæson: Starten af anden sæson

Info: I Første sæson lykkedes det at knuse konkurrenterne i Championship og vinde med 17 point ned til nummer 2. Her i starten af anden sæson sagde ledelsen at de ville tilbyde mig en ny kontrakt, men intet er sket endnu.
Dog har jeg allerede afvist Hoffenheim, Bournemouth (nr. 11 sidste sæson) og Sevilla, da jeg ventede på en ny kontrakt. Nu melder Dortmund sig dog på banen med et tilbud om en kontrakt og et transfer budget på 70 millioner £.

Skal jeg skifte, når det virker til at ledelsen i Blackburn ikke har tænkt sig at holde deres løfte. ?

Med så store klubbers interesse, burde du nok kunne få forlængelse. I sær hvis du har præsteret eller overpræsteret! Lyder da som om du har hygget rundt i Championship ;-)
Jeg ville blive og se tingene an.
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bør jeg skifte klub - tråden
« Svar #9: 03 Dec 2015, 22:17 »

Med så store klubbers interesse, burde du nok kunne få forlængelse. I sær hvis du har præsteret eller overpræsteret! Lyder da som om du har hygget rundt i Championship ;-)
Jeg ville blive og se tingene an.

Ledelsen kom også tilbage og tilbød mig en ny kontrakt, da de hørt at jeg snakkede med andre klubber. Tager et år mere i Blackburn og så må vi se hvad der sker der efter.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010