home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 308 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Parma Calcio 1913
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Parma Calcio 1913  (Læst 13228 gange)
Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Parma Calcio 1913
« : 01 Dec 2015, 11:21 »

Jeg har selv lige startet et spil med Parma i Serie D. Jeg vil høre, om der er andre som har taget udfordringen op og prøvet at få dem tilbage i Serie A igen?

De har et fint sæt op med både unge og gamle spillere, og de ligner klart oprykkere til Serie C. Den eneste ulempe der er ved dem, er deres gæld på 650 millioner (hvilket som nok er en fejl, at den ikke er fjernet, da Parma Calcio 1913 kører på en ny licens, og ikke er forbundet med den gamle Parma, men kun har deres gamle historie, og de spillere der gad blive.)

Jeg har downloadet en database som går helt ned til Serie E, hvor der er fjernet gælden fra Parma, I må sige til hvis I vil have den database.

Hvis I selv starter et spil op, så er i velkommen til at smide screenshots, eller transfers osv op herinde.

Link til databasen: http://www.gratisupload.dk/f/8unvdt1u3r/

God fornøjelse :-)
« Seneste Redigering: 01 Dec 2015, 12:47 af Kefiren » Logged

marck88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #1: 01 Dec 2015, 12:18 »

du må gerne smide et link
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #2: 01 Dec 2015, 12:21 »

du må gerne smide et link

Enig! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #3: 01 Dec 2015, 12:47 »

du må gerne smide et link

Sådan, så er linket smidt ind i teksten øverst oppe på siden :-)
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #4: 04 Dec 2015, 23:18 »

Leonardo Cocconi er netop blevet ansat som manageren der skal føre Parma tilbage til tidligere tiders storhed. Han er barnebarn af klubbens kamprekordholder Ivo Cocconi som spillede i klubben i hele hans karriere fra 1948 til 1962 med 308 officielle kampe til følge.

Jeg selv har ingen baggrund indenfor fodbold, og har ingen uddannelse, men da klubben stod og manglede en økonom til at føre klubben tilbage, kunne jeg ikke få mig selv til at sige nej, når nu min bedstefar er en legende i klubben.

Stiller op som følger (inden nogen form for handler):

                     Cotticelli
Donati - Lucarelli - Benassi - Saporetti
             Giorgino - Miglietta

Corapi     -     Antonio    -    Baraye
                    Melandri

Opdatering kommer ved afslutning på transfervinduet! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

kraessedam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #5: 07 Dec 2015, 12:16 »

Jeg er også startet op med Parma. Efter en lidt sløv start med 2 sejre og 3 uafgjorte efter 5 kampe, så ser det ud til, at mit hold for alvor er ved at vænne sig til taktikken, idet de sidste 10 kampe har kastet 9 sejre og en enkelt uafgjort af sig. Med en målscore på 25-5 for 15 kampe, så har jeg både den bedste offensiv og den bedste defensiv i rækken, selvom 25 mål i 15 kampe ikke er det store, så gør det ikke så meget, når jeg lukker fuldstændig af defensivt, hvor Lucarelli og Sebastiano Luperto, som jeg har lånt i Napoli, som jeg i øvrigt har fået som fået som samarbejdsklub, har stået meget stærkt. Jeg har besluttet mig for at bruge en taktik, som BelthazorDK har lavet, og den fungerer altså for vildt. Hvis andre har problemer på taktikfronten, så kan den varmt anbefales. Min opstilling er som følger:

MM: Alfonso De Lucia (tidligere Parma spiller, som jeg hentede på fri inden sæsonen)

Midterforsvar: Alessandro Lucarelli
Midterforsvar: Sebastiano Luperto (lånt af Napoli)

HWB: Matteo D'Alessandro (endnu en fri transfer - 1 mål og 10 assist i 15 kampe er ganske godkendt!)
VWB: Giuseppe Pugliese (fri transfer)

DM: Davide Giorgino

CM: Yves Baraye
CM: Jacopo Dezi (endnu en spiller jeg har lånt fra Napoli)
CM: Crocefisso Miglietta (her får Corapi og Nabil Taider, som jeg også har hentet på fri, også spilletid)

OMC: Juan Antonio
ANG: Daniele Melandri

Derudover har jeg hentet forholdsvis mange unge spiller kvit og frit, som jeg håber på kan udvikle sig, så de er klar, når jeg kommer op i Serie C fra næste sæson
« Seneste Redigering: 07 Dec 2015, 18:32 af kraessedam » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #6: 07 Dec 2015, 18:52 »

Så kom jeg igennem september og det betyder også et lukket transfervindue og nogle flere resultater. Smiley

Vi har ikke købt en eneste spiller eller hentet nogen på fri transfer, da jeg ikke ser nogen logik i at hente spillere før vi er kommet længere op i rækkerne. Derfor har vi lejet en masse spillere, da jeg heller ikke ser nogen ide i at bruge ret mange af de spillere der er i truppen som faste startere på nuværende tidspunkt.

Kun fire spillere har fundet frem til start-elveren:

Mm: Emil Audero (lejet)
FH: Alex Ferrari (lejet)
FC: Alessandro Lucarelli - klublegende
FC: Maikol Benassi
FV: Andres Llamas (lejet)
DMC: Filippo Damian (lejet)
DMC: Jacopo Dezi (lejet - ny moderklub)
OMH: Francesco Corapi
OMC: Juan Antonio
OMV: Federico Dimarco (lejet - egentlig venstre back men bedre på kanten end alternativet)
AC: Edoardo Oneto )lejet - VANVITTIG!!)

Af øvrige lejede spillere er følgende:

Filippo Romagna
Patrick Cutrone
Daniel Jara
Stefan Simic
Rodrigo Alborno
Michele Di Gregorio
Gennaro De Simone

Seks kampe i ligaen er det blevet til - to x 0-0 og fire x 2-0 sejre, hvilket giver en andenplads, med to point op til Forli.

Oneto har brilleret med hele 6 ud af 8 mål! Han bliver vild - husk navnet!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Mortensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #7: 07 Dec 2015, 22:17 »

Har netop vundet ligaen i min første sæson og er noget chokeret over, at få tildelt et transferbudget på 104 mio  Opstemt
- Derudover kan det klart anbefales, at starte med Parma. Klart mit bedste save i FM16 indtil videre
Logged

kraessedam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #8: 07 Dec 2015, 23:55 »

Har netop vundet ligaen i min første sæson og er noget chokeret over, at få tildelt et transferbudget på 104 mio  Opstemt
- Derudover kan det klart anbefales, at starte med Parma. Klart mit bedste save i FM16 indtil videre

Hold da op! Så glæder jeg mig da til at se mit transferbudget! Har også vundet rækken i første sæson ret så sikkert - jeg venter bare på, at de sidste kampe bliver overstået. Smiley

Matteo D'Alessandro har i øvrigt været fuldstændig vanvittig på højre wingback for mig. Han nåede at spille 29 kampe denne sæson, inden han brækkede et ribben, som har holdt ham ude resten af sæsonen, men på de 29 kampe har han stået for 22 assist. Det er ganske pænt, synes jeg!
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #9: 08 Dec 2015, 10:40 »

Desværre så døde min computer for nyligt, derfor jeg ikke lige har skrevet om mit save endnu. Jeg har lige fået startet et nyt save op. Men det gamle save der vandt jeg første sæson sikkert og vandt pokalturneringen (serie d cup) og jeg fik også et transferbudget på 104 millioner. Aner ikke hvorfor, men det klager man da ikke over Peace Det eneste minus jeg lige har fundet i spillet var en eller anden turnering som startede op lige efter sæsonen var færdig, og der var alle spiller på ferie og jeg kunne derfor ikke stille med et hold. Men jeg vandt 1. kamp med auto genereret spillere, og så manglede jeg at spille 2 kampe mere, og så skete der ikke mere i den turnering. Tror det var en bug. Men mærkeligt var det.

Nu har jeg så startet et nyt spil op og allerede hentet en del forstærkninger på fri og på leje. Det ligner at jeg godt kan rykke op igen.
Logged

kraessedam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #10: 08 Dec 2015, 16:27 »

Nå, så blev første sæson i Parma også overstået for mig. Der var aldrig tvivl om, hvem der ville rykke op. Vi var ganske enkelt et niveau eller to over alle andre. Sæsonen bød på 29 sejre, 8 uafgjorte og et enkelt nederlag. Det endte med at kaste 95 point af sig. Derudover er jeg ganske godt tilfreds med, at jeg på 38 kampe kun lukkede 10 mål ind - godt nok på en billig baggrund, men alligevel. Sæsonen store oplevelse var uden tvivl Matteo D'Alessandro, som jeg kun kan anbefale på HWB. Han stod for 23 assist, og var dermed den klart mest assisterende spiller i rækken. Topscoreren blev Melandri, som fandt nettet 17 gange.

Jeg står dog med et forholdsvist stort problem. Grundstenen i mit forsvar, Lucarelli, har valgt at lægge støvlerne på hylden op til den nye sæson, og samtidig mister jeg Sebastiano Luperto, som vender tilbage til Napoli fra sin lejeaftale. Dermed mangler jeg mine to midterforsvarer til den nye sæson, selvom jeg håber på at forlænge Lupertos lån. Gode anbefalinger til midterforsvaret modtages derfor med kyshånd! Derudover kunne jeg også godt bruge et par stykker til den centrale midtbane - har I nogle forslag? Transferbudgettet ligger på 80 mill.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #11: 08 Dec 2015, 17:20 »

Jeg følger med her, det ligner et fremtidigt save for mig Smiley
Logged

kraessedam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #12: 08 Dec 2015, 20:13 »

Så skal anden sæson til at sparkes i gang. Heldigvis er det åbenbart først fra næste sæson, at Lucarelli stopper karrieren, så har fornøjelsen af ham en sæson endnu. Der er sket en del på spillertrupsiden siden sidste sæson, og startopstillingen ser nu sådan ud:

MM: Dejan Stojanovic

CB: Martino Borghese/Alessandro Orchi
CB: Alessandro Lucarelli

HWB: György Garics/Matteo D'Alessandro
VWB: Giuseppe Pugliese/Antonio Mazzotto

DM: Abdou Lahat Diakhate (lån)

CM: Jacopo Dezi
CM: Lazaros Christodoulopoulos
CM: Leandro Greco

OMC: Juan Antonio/Miguel De las Cuevas

ANG: Niccolò Giannetti/Daniele Melandri

Derudover har jeg også hentet Anders "AC" Christiansen, som også får masser af spilletid på den centrale midtbane, især efter at Lazaros har pådraget sig en hofteskade, som holder ham ude i 3-4 måneder
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #13: 10 Dec 2015, 13:46 »

Så blev jeg endelig færdig med min første sæson. Der var ikke den store overraskelse, jeg lejede en del spillere og fandt 3 på fri transfer til mit hold. Jeg vandt ligaen med 88 point, 24 point foran nummer 2. Det blev til 26 sejre, 10 uafgjort og 2 tabte kampe. Overraskende nok, så fik Forli som jeg så som min største konkurrent kun nr. 5 i ligaen. De havde åbenbart en skidt sæson.  Jeg gik også hen og vandt Serie D Cuppen ganske sikkert.

Serie D Cup:
Runde 2: Folgore Caratese - Parma 0-3
Runde 3: Olginatese - Parma 1-2
Runde 4: Viterbese Castrense - Parma 0-2
Kvartfinale: Argentina - Parma 0-1 ( Det hjalp de ikke havde Messi med Peace)
Semifinale 1. kamp: Parma - Colligiana 3-0
Semifinale 2. kamp: Colligiane - Parma 0-2
Finale: Torres - Parma 1-4

Transfers Ind:
Giuseppe Pugliese - FRI (20 kampe, 1 assist)
Emanuel Rivas - FRI (34 kampe, 6 mål, 18 assist!)
Stefano Botta - FRI (28 kampe, 1 assist)
Alex Ferrari Leje fra Bologna ( 35 kampe, 8 assist)
Dejan Stojanovic - Leje fra Bologna (Målmand, 15 kampe)
Edoardo Oneto Leje fra Sampdoria (36 kampe, 20 mål!, 8 assist)
Pierluigi Gollini - Leje fra Verona (Målmand, 23 kampe)
Mattia Spezzani - Leje fra Verona (29 kampe, 1 mål)
Flippo Damian - Leje fra Chievo (33 kampe, 1 mål, 2 assist)
Federico Dimarco - Leje fra Inter ( 31 kampe, 3 mål, 3 assist)
Anton Kresic - Leje fra Atalanta (27 kampe, 1 mål)

Transfer Ud:
Vicenzo Franchini - Juventus 1M
Gianluca Mondardini - Verona 3,5M

Topscorer:
Edoardo Oneto: 38 kampe, 26 mål
Matteo Guazzo: 24 kampe, 17 mål
Daniele Lelandri: 23 kampe - 15 mål

Taktik:
MM: Pierluguigi Gollini - Leje
FH: Alex Ferrari - Leje
FCH: Anton Kresic - Leje
FCV: Alessandro Lucarelli
FV: Federico Dimarco - Leje

MCH:  Flippo Damian - Leje
MCV: Stefno Botta
OMH: Francsco Corapi
OMV: Yves Baraye

AnCH: Dianiele Melandri
AnCV: Edoardo Oneto - Leje

Næste sæson skal holdet forstærkes, da jeg mister alle dem som jeg har lejet, og de har været en stor hjælp for mig. Men med et transferbudget på 100 millioner og et forhøjet lønbudget fra 1,5M til 4,5M så burde det kunne lade sig gøre. Jeg regner dog med at finde nogle spillere på fri transfer hvis det er muligt, og så gemme lidt af pengene til det højere divisioner. Med mindre jeg bliver alt for fristet af en spiller.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2015, 13:56 af Kefiren » Logged

kraessedam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #14: 10 Dec 2015, 15:18 »

I min anden sæson blev det til endnu en oprykning, så nu står den på Serie B! Det viste sig at være en sindssyg tæt Serie C/A. Jeg endte som 1'er med 16 sejre, 15 uafgjorte (!) og 3 nederlag. Det gav 63 point. Alto Adige endte 2'er lige efter med 62 point. I første halvsæson spillede jeg enormt mange kampe uafgjorte, fordi jeg havde store problemer med at score mål. Giannetti scorede sølle 1 mål i første halvsæson, så derfor blev jeg nødt til at hente forstærkning ind, da vinduet åbnede. Her hentede jeg Giuseppe De Luca, som endte med 10 mål for 17 kampe, og var en af hovedårsagerne til, at det gik bedre efter nytår. Jeg havde ikke lige helt styr på registreringsregler ne inden sæsonen, hvilket resulterede i, at jeg hentede ALT for mange spillere, og derfor kunne alle ikke registreres, hvilket gjorde, jeg fik en masse utilfredse spillere. Jeg kan allerede nu mærke i starten af Serie B, at stemningen i truppen er langt bedre.

Transfers ind:
Alberto Masi - fri
Tobias Sippel - 4,25 mill
Besar Halimi - leje
Callum Gribbin - leje
Rúben Vezo - leje
Leon Balogun - leje
Lorenzo Dickmann - leje

Tranfers ud:
Daniele Melandri - 1,6 mill
Alessandro Salvi - 110K
Yves Baraye - 1,5 mill
Alfonso De Lucia - 140K
Og så en masse spillere på leje og fri, som jeg ikke orker at skrive

MM: Tobias Sippel

CB: Ruben Vezo
CB: Alberto Masi

HWB: Leon Balogun
VWB: Antonio Mazzotta

DM: Abdou Lahat Diakhate

CM: Jacopo Dezi/Lazaros Christodoulopoulos
CM: Leandro Greco
CM: Nenad Krsticic

OMC: Besar Halimi/Callum Gribbin

ANG: Giuseppe De Luca
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010