home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 403 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AC Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan  (Læst 20334 gange)
Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
AC Milan
« : 29 Nov 2015, 18:42 »

Vi skal da også have en AC Milan klubtråd.

Har selv startet mit første "seriøse" FM16 save op med Milan, hvopr målet naturligvis er at genrejse den faldne kæmpe.

Så her har vi en tråd hvor vi kan dele de erfaringer, ideer og resultater med vi har med AC Milan.


Truppen syntes jeg er rigtig spændende, og der er ryddet en lille smule op i de gamle spillere - min plan er at rydde meget mere op.

Transfers ind:
Nicola Murru - 30 millioner dkr.

Transfers ud:
Zapata - 60 millioner
Abiatti - 5 millioner
Cerci, Ballotelli sendt retur.

Planen er at gøre truppen mere Italiensk, drømmen er Rugani som makker til Romagnoli i midterforsvaret. Sturaro eller Cataldi til den defensive, og Berardi og Bernadeschi til offensiven. Nogen der har andre bud eller gode tips til italienske spillere så meld endelig ind.

Jeg har valgt at spille en 4-1-2-2-1, da jeg mener det er det spillermaterialet passer bedst til.

Målmandsposten: Her har jeg Diego Lopez som det klare 1. valg, så har jeg hentet mega talentet Donnarumma op som 2. valg og solgt gamle Abiatti.

Backs: Her er Abate som det ser ud lige nu 1. valg på højre back, og De Sciglio på 1. valg på venstre. Der bliver dog roteret en del på backs, da jeg har talenterne Davide Calabria og Nicola Murru.

Midterforsvar: Her er mit sikre kort Romagnoli, og så roterer Rodrigo Ely og Mexes på pladsen ved siden af. Alex er Backup.

Central + defensiv midtbane: De Jong er mit 1. valg på den defensive, så starter Poli og Bertolacci på den centrale, Montolivo roterer lidt på alle 3 pladser. backups er Nocerino og Kucka.

Kantspillere: Her starter Bonaventura på venstre og Honda på højre, Suso og Menez er backups.

Angriber: Helt fremme starter Carlos Bacca, og Luiz Adriano er backup.

Har indtil videre spille 5 kampe, og vundet alle 5.

   

« Seneste Redigering: 29 Nov 2015, 18:46 af Hr.frank » Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #1: 05 Jan 2016, 23:32 »

Startede for noget tid siden med Milan og har nu spillet første sæson færdig, vandt ligaen med 7 point foran Juve som blev 2'er hvilket især skyldtes et fantastisk forår hvor jeg ikke tabte en kamp siden starten af februar.
Defensiven var bundsolid hvor Diego López, Alessio Romagnoli og Ignazio Abate alle leverede flere rigtig stærke præstationer.
Offensivt var Bacca den store helt med 22 liga mål flot efterfulgt af Ménez med 16 liga mål, Luiz Adriano blev noteret for 13 liga mål hvilket jeg synes er godkendt med tanke på hans stats og at han ikke nødvendigvis var fast starter. Da M’Baye Niang kom tilbage fra skade, leverede han også flere udmærket præstationer han skal dog blive mere farlig foran mål.
I Pokal tuneringer slog vi Inter 2-1 i finalen efter at vi var bagud indtil det 72 minut, Niang dobbelt målscore efter at være blevet skiftet ind i anden halvleg, grundet hans begge mål fik han spillet sin hidtil bedste kamp i trøjen.

Havde slet ikke regnet med at vinde noget trofæ her i første sæson, så nu skal der bare bygges videre på denne sæson og for alvor få etableret Milan som Italiens bedste hold samt vi skal have skabt os et seriøst navn i Europa igen.

Hentede 3 spillere her i første sæson :
Malcom
Éder Álvarez Balanta
Lucas Romero

De 2 sidste nævnet blev hentet fordi de var billige og kunne gøre en forskel fra start af samt at begge kan sælges videre med stor fortjeneste.

Vander tilbage med en update når der er handlet ind til anden sæson, Kan allerede nu afsløre at der kommer til at blive solgt og købt en masse Peace

Andre der spiller med Milan? Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #2: 05 Jan 2016, 23:35 »

Startede for noget tid siden med Milan og har nu spillet første sæson færdig, vandt ligaen med 7 point foran Juve som blev 2'er hvilket især skyldtes et fantastisk forår hvor jeg ikke tabte en kamp siden starten af februar.
Defensiven var bundsolid hvor Diego López, Alessio Romagnoli og Ignazio Abate alle leverede flere rigtig stærke præstationer.
Offensivt var Bacca den store helt med 22 liga mål flot efterfulgt af Ménez med 16 liga mål, Luiz Adriano blev noteret for 13 liga mål hvilket jeg synes er godkendt med tanke på hans stats og at han ikke nødvendigvis var fast starter. Da M’Baye Niang kom tilbage fra skade, leverede han også flere udmærket præstationer han skal dog blive mere farlig foran mål.
I Pokal tuneringer slog vi Inter 2-1 i finalen efter at vi var bagud indtil det 72 minut, Niang dobbelt målscore efter at være blevet skiftet ind i anden halvleg, grundet hans begge mål fik han spillet sin hidtil bedste kamp i trøjen.

Havde slet ikke regnet med at vinde noget trofæ her i første sæson, så nu skal der bare bygges videre på denne sæson og for alvor få etableret Milan som Italiens bedste hold samt vi skal have skabt os et seriøst navn i Europa igen.

Hentede 3 spillere her i første sæson :
Malcom
Éder Álvarez Balanta
Lucas Romero

De 2 sidste nævnet blev hentet fordi de var billige og kunne gøre en forskel fra start af samt at begge kan sælges videre med stor fortjeneste.

Vander tilbage med en update når der er handlet ind til anden sæson, Kan allerede nu afsløre at der kommer til at blive solgt og købt en masse Peace

Andre der spiller med Milan? Smiley
 

Har du stadig Donnarumma?  Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #3: 05 Jan 2016, 23:40 »

Har du stadig Donnarumma?  Smiley
Ja da  Wink Satser/håber på at han er klar til Serie A bold i den kommende sæson.
Overvejer kraftigt om han allerede skal blive første keeper
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #4: 05 Jan 2016, 23:41 »

Ja da  Wink Satser/håber på at han er klar til Serie A bold i den kommende sæson

kunne være fedt hvis han var Smiley han starterjo med nogle flotte stats  Thumbs Up
btw flot spillet med at vinde både liga og pokal i 1 sæson  Thumbs Up
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #5: 05 Jan 2016, 23:43 »

Hvilken opstilling bruger du? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #6: 05 Jan 2016, 23:46 »

kunne være fedt hvis han var Smiley han starterjo med nogle flotte stats  Thumbs Up
btw flot spillet med at vinde både liga og pokal i 1 sæson  Thumbs Up
Ja hans stats kan vi ikke komme udenom  Thumbs Up og har brugt Diego López som vejler for ham et par gange nu.
Og jo tak skal du have  crazy Regner dog ikke med en gentagelse her i kommende sæson, havde jo den fordel at der ikke var nogle europæiske kampe så sparrede en masse energi og kampe på den måde   Wink
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #7: 05 Jan 2016, 23:47 »

Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #8: 06 Jan 2016, 00:02 »

Okay tak. Hvem har du så hentet til angrebet? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #9: 06 Jan 2016, 00:03 »

Ja hans stats kan vi ikke komme udenom  Thumbs Up og har brugt Diego López som vejler for ham et par gange nu.
Og jo tak skal du have  crazy Regner dog ikke med en gentagelse her i kommende sæson, havde jo den fordel at der ikke var nogle europæiske kampe så sparrede en masse energi og kampe på den måde   Wink

Nej det er ikke sikkert at du kan gentage successen, men med et par gode handler så kan det sagtens lade sig at gøre!  Thumbs Up
Du får i hvertfald lige et held og lykke med på vejen herfra!
kommer der en update for sæson eller både en til vinter og så til afslutning?  Cool
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #10: 06 Jan 2016, 00:05 »

Nej det er ikke sikkert at du kan gentage successen, men med et par gode handler så kan det sagtens lade sig at gøre!  Thumbs Up
Du får i hvertfald lige et held og lykke med på vejen herfra!
kommer der en update for sæson eller både en til vinter og så til afslutning?  Cool
Der kommer en update omkring september 16 og når sæsonen er slut  Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #11: 06 Jan 2016, 00:52 »

Der kommer en update omkring september 16 og når sæsonen er slut  Smiley

glæder mig til at følge  Cool
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #12: 06 Jan 2016, 01:34 »

Okay tak. Hvem har du så hentet til angrebet? Smiley
Kun Malcom, da både Niang og Menez kunne bruges på toppen  Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #13: 06 Jan 2016, 15:40 »

Nå updaten kom så noget senere end forventet, da jeg er nået til November 2016 og ligger pt. på en 2 plads 3 point bagved Juve. Har smidt lidt dumme point ved at spille uafgjort i kampe hvor vi skulle have vundet.

Har købt og solgt en helvedes masse som også vil kunne ses på nedenstående ss
https://gyazo.com/012cb66195e2bb9546294fb21ea63665

Især Benteke har imponeret med 10 mål i 9 kampe, et sandt bæst!

Håber som minimum at få en 2 plads i ligaen og nå kvartfinalen i CHL

Vender tilbage når sæsonen er slut Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #14: 06 Jan 2016, 18:37 »

Er også lige startet med Milan. Målet er at få dem tilbage i det fine selskab både i Italien og på den europæiske scene. Dette vil jeg gøre ved køb og opforstring af unge talenter som bliver krydret med nogle klassespillere.

Jeg har dog valgt, at deaktivere budgetter for alle klubber i første transfer vindue, så man ikke kan købe spillere før Januar måned.

I min første sæson har jeg rimelig beskedne mål, top 4 med Champions League til følge må være målet.

Jeg vender tilbage! Garanteret først når jeg når til Februar. (Y)
Logged

Arsenal <3

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010