home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 343 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Franske Ligue 1
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Franske Ligue 1  (Læst 3091 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Franske Ligue 1
« : 29 Nov 2015, 10:58 »

Hej kære med-freaks  Peace

Jeg sidder og er godt igang med et save med Lille i den franske Ligue 1. Jeg kan dog se, at der under Ligue 1 --> Regler, ikke fremgår noget om præmiepenge. Jeg har i denne sæson solgt for flere penge end jeg har købt for, og har dermed et plus på transferkontoen. Dog ender jeg stadig sæsonen med et minus på omkring 50-60 millioner, hvis udviklingen fortsætter som hidtil (jeg er pt i marts måned). I den forbindelse tænker jeg på, om nogen af jer andre ved, hvordan det forholder sig med præmiepenge eller lignende i den franske liga? Hvordan får man økonomien til at løbe rundt? Det skal lige siges, at jeg bestemt ikke har noget stort lønbudget (20 mio DKK pr MÅNED)

Håber at høre fra nogle af jer kloge hoveder Smiley
Logged

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Franske Ligue 1
« Svar #1: 29 Nov 2015, 11:28 »

Du får dem når sæsonen er færdig går jeg udfra. Jeg oplevede det samme med Perugia da jeg rykkede op i Serie A, hvor mit økonomi så forfærdeligt ud og efter sæson fik jeg så penge, så jeg havde plus igen. Men det er underligt at min balance var på minus 34 mil. og jeg havde stadig 75 mil til at købe spiller for... Nu er jeg så skiftede til Saint Etienne og jeg skulle sælge for at få et plus. Men jeg mangler 7 kampe før sæsonen er færdig så kan jeg fortælle dig om jeg fik penge eller ej Wink
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franske Ligue 1
« Svar #2: 29 Nov 2015, 12:01 »

Fedt, jeg mangler selv 12 kampe pt og i en usandsynlig tæt liga med 5 point fra 6. til 2. pladsen lige pt. I en liga hvor Lyon har sat alt og alle til vægs og pt har 5 point ned til Sanit Etienne :O

Håber at høre fra dig, for kan nemlig se, at der ikke står noget under reglerne som normalt Opstemt
Logged

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Franske Ligue 1
« Svar #3: 29 Nov 2015, 14:59 »

så er sæsonen færdig! endte som nr 5 og fik tildelt 68,5 mil. Dog vandt jeg de to pokalturneringer! Wink er selv glad for, hvordan det endte, da jeg tog over i november måned, hvor holdet lå nr 18 Smiley Men ja det er sindsygt tæt i ligaen!!
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franske Ligue 1
« Svar #4: 29 Nov 2015, 15:01 »

Så 68 mio for at blive 5 i ligaen? Går ud fra de to pokalturneringer kommer til ved siden af? Opstemt

Ja det er vildt med så tæt en liga, men fedt med det comeback du fik lavet ! Peace
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Franske Ligue 1
« Svar #5: 29 Nov 2015, 15:09 »

Ja pengepræmierne er ikke store i Frankrig - desværre for det er hvad der er brug for for at få Ligue 1 op på (næst)øverste niveau. Fanmæssigt og talentmæssigt er ligaen i hvert fald nr. 3 i verden. Økonomisk halter den gevaldigt efter.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franske Ligue 1
« Svar #6: 29 Nov 2015, 15:17 »

Det må man sige ja til. Men kan nu få et plus på omkring 20 mio i denne sæson helt uden europæsik bør der også være lidt at lege med de år man kan nå med i især CHL ! Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Franske Ligue 1
« Svar #7: 29 Nov 2015, 15:29 »

Ja det ser ikke helt sort ud Peace og modsat især BPL, men også La Liga, 1. Bundes, og Serie A, så kan man altså få (franske) kvalitetsspillere til en fornuftig penge!
Logged

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Franske Ligue 1
« Svar #8: 29 Nov 2015, 15:41 »

Fik selvfølgelig også nogle millioner for at vinde pokal kampene jo. Fik også 30 mil som tv-penge fra Euro League. Men økonomien siger 68 mil i plus, men har 215 milioner til at handle for.. det forstår jeg intet af!
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franske Ligue 1
« Svar #9: 29 Nov 2015, 15:47 »

Ja det ser ikke helt sort ud Peace og modsat især BPL, men også La Liga, 1. Bundes, og Serie A, så kan man altså få (franske) kvalitetsspillere til en fornuftig penge!

Fuldstændig enig, og med et lønbudget på kun 20 mio om måneden, så bør jeg heller ikke komme i nærheden af CHL Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franske Ligue 1
« Svar #10: 29 Nov 2015, 16:08 »

Fik selvfølgelig også nogle millioner for at vinde pokal kampene jo. Fik også 30 mil som tv-penge fra Euro League. Men økonomien siger 68 mil i plus, men har 215 milioner til at handle for.. det forstår jeg intet af!

Jeg får så at vide til kontraktforhandling erne at jeg kan få et budget på 17 (!!!) mio....
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Franske Ligue 1
« Svar #11: 29 Nov 2015, 16:19 »

Tjah, det er måske en investering? Hvis du har valgt CL-pladser som mål, så er der jo gode muligheder for afkast, såfremt du indfrier forventningerne Smiley

@Gracjan ;o
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010