home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 281 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Fulham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fulham  (Læst 1706 gange)
weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Fulham
« : 27 Nov 2015, 18:02 »

Hej der ude jeg har valgt at ligge mit RBL spil lidt på hylden for så at kaste mig over Fulham en klub som jeg vil mene burde lige i Premier league. En klub med rigtige gode faciliteter en god talent masse samt en lille sum penge til indkøb.

Jeg håber på at jeg kan føre Fulham frem til at spille play OFF i første sæson måske med lidt held rykke op.

Jeg spiller en 4-4-2 meget klassisk så må vi se hvad det kan føre mig frem til. Kommer med en Update angående spiller indkøb og hvad jeg forventer af mine spiller osv lidt senere.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fulham
« Svar #1: 12 Maj 2016, 11:01 »

Har sat i gang med Fulham.

Klubben har nok den største talentsamling i Championship og mange spillere vil have niveauet til PL når man rykker op. Til gengæld er der transferembargo den første sæson, hvilket er noget irriterende. At man ikke kan købe spillere gør ikke så meget, for truppen er bred, men i spillersøgningen er alle spillere "urealistiske", hvilket gør det noget besværligt at søge efter tilgængelige spillere med kontraktudløb i 2. halvdel af sæsonen.

Jeg lå godt til i starten af 1. sæson, men en krise midtvejs i sæsonen knuste oprykningsdrømmene. Til 2. sæson var holdet forstærket, og jeg lå i lang tid til direkte oprykning, et forsvar der var træls i en længere periode fik mig dog ned til playoffpladserne. Med en knusende 5-1 sejr over Bristol City i 1. kamp, var finalepladsen mere eller mindre sikret, og er her sikrede en snæver 1-0 sejr oprykningen!

Jeg er nu et halvt år inde i min første PL sæson og ligger på en 19. plads. Transfervinduet fik alt det kunne trække, og således kom både Højbjerg, Rabiot, Zapata og Alphonse Areola til, samt Luka Jovic for at agere reserve for Dembele og til sidst Papadoupolos på en lejeaftale. Sidstnævnte er dog blevet langtidsskadet.

Jeg synes holdet ser ovenud fornuftigt ud, stadig masser af unge spillere med plads til udvikling og stor kvalitet især på midtbanen. En scoringskrise af Villa'ske proportioner har dog betydet en utroligt mager pointhøst efter en ellers god start.

Jeg orker ikke at rykke ned, så den må få alt den kan trække for at lokke flere penge ud af bestyrelsen i vinterens transfervindue, hvis det glipper må jeg se om man kan sælge en breddespiller eller to. De relativt få kampe i PL sammenlignet med Championship betyder under alle omstændigheder at jeg har lidt for meget bredde i truppen.


Med en kavalkade af store talenter er Fulham helt klart værd at give sig i kast med, hvis man har mod på en start i Championship.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010