home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 246 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Vejen mod toppen [FM16 Blog]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Vejen mod toppen [FM16 Blog]  (Læst 5605 gange)
Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« : 24 Nov 2015, 19:45 »

Velkommen til min blog.

Denne blog kommer til at følge ungdomsspilleren Frank Hermansens tanker og skriveri i hans lille notesbog (dagbog ish).

Håber i vil følge med, og løbende feedback er altid ønsket :-)

Grafikken er ikke noget at råbe hurra for, håber i kan nøjes. Men igen, input er stadig velkomne :-)
« Seneste Redigering: 24 Nov 2015, 19:47 af Trezeguet » Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« Svar #1: 24 Nov 2015, 19:46 »

Den første træning

Skoleklokken ringede ud, og jeg pakkede min MacBook ned i min taske, rejste mig op og skyndte mig ud i bilen, hvor min far sad og ventede. Han havde min fodboldtaske med, og spurgte mig idet jeg var på vej ind i bilen, om jeg var nervøs for dagens træning. Jeg fortalte ham, at jeg slet ikke havde kunne koncentrere mig hele dagen, da tankerne fløj rundt i hovedet på mig. Kan jeg følge med, er jeg overhovedet god nok?

Bilen parkerede ved siden af stadion og min far kigger på mig og siger afslappet til mig. Husk nu, at det kun er en træning og det er første gang du spiller med, der er intet pres på dig overhovedet. Jeg nikker, da jeg er ramt af nervøsiteten lige nu, og har svært ved at tale.

Jeg går ind i omklædningsrummet, og stander da jeg kigger og ser lige hen på Joshua John, Martin Vingaard og Patrick Mtiliga. Jeg stivner lidt ved tanken. 16 år gammel, og nu spiller jeg med de store drenge.
« Seneste Redigering: 24 Nov 2015, 19:55 af Trezeguet » Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« Svar #2: 25 Nov 2015, 16:39 »

Debuten

Efter den taktiske gennemgang af morgendagens kamp mod SønderjyskE, får vi af vide hvilken 11 spillere der kommer til at starte inde. Og da han når til at fortælle om højrebacken kigger træneren over på mig, og nikker. ’Hermansen, du får chancen fra start i morgen’. Jeg får et anderkendende klap på skulderen fra spilleren ved siden af mig. Nu er det min chance!

Jeg sov ikke om natten, tankerne fløj endnu en gang rundt i hovedet på mig. Nu er det min tur til at stå på grønsværen med de store spillere. Gå ind på banen med kameraerne rettet mod os og høre fansene skrige mit navn. Bare ved tanken fik jeg kuldegysninger.

Det havde været en dårlig optakt til sæsonens første kamp med en masse skader på centrale pladser. Derfor var der ikke mange positive tanker fra fansene der frygtede lidt, at SønderjyskE ville vinde på fysikken mod os mindre spillere. Og det var lige hvad der skete fra kampens start.
Mine afleveringer sad sjældent hvor jeg ville have dem, men jeg fik alligevel sat mig igennem et par gange i løbet af kampen. Ligesom vist at jeg kan og vil være med mod de voksne mænd. Desværre lukker vi et mål ind lige før pausen, så det er en spand vand at få i hovedet.

Til pausen er træneren ikke glad. Vi har spillet dårligt og knapt nok kommet frem til en chance. Han råber af os og forventer mere i anden halvleg.

Vi kommer ud til pausen og SønderjyskE fortsætter med at køre på os. Jeg får et gult kort i starten af halvlegen da Absalonsen laver en ’tunnel’ på mig, og det finder jeg mig ikke i. En sen tackling og en fortjent ostemad til mig. Så er jeg med i Superligaen. Spillet bliver bedre, og da Ingvartsen bliver spillet fri efter et langt opspil skuffer han ikke, og sætter den ind til 1-1. Der er 10 minutter tilbage af kampen.

Dog skulle det utænkelige ske, da Tommy Bechmann bliver spiller fri i overtiden, hvor han udplacerer David Jensen i målet. 1-2 og sæsonens første nederlag…
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« Svar #3: 25 Nov 2015, 16:52 »

interessant vinkel - men er det en IRL spiller, eller en du har lavet i editor ? Wink
og spiller du selv som manager, eller følger du bare den ene spiller ?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« Svar #4: 25 Nov 2015, 17:01 »

Det er en spiller jeg selv har skabt via editoren, og jeg spiller selv som manager :-)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« Svar #5: 25 Nov 2015, 17:06 »

SS !! Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« Svar #6: 25 Nov 2015, 17:09 »

Nu var jeg jo så dum, ikke at tage et fra starten af spillet. Men her er han nu :-) (er kommet til 25. oktober)

Frank Hermansen
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« Svar #7: 25 Nov 2015, 17:13 »

Han er allerede ret god - mon du kan beholde ham? tænker han er jo nok blandt verdens bedste talenter ? Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« Svar #8: 25 Nov 2015, 17:16 »

Han er allerede ret god - mon du kan beholde ham? tænker han er jo nok blandt verdens bedste talenter ? Wink

Han blev desværre lidt bedre end regnet med, men det går nok. Hans omdømme er sat lavt, så der er ikke mange der har ham på radaren, men sådan er det jo. Ville også gerne give ham muligheden for at komme langt, hvilket jeg føler giver muligheden for den bedste blog (selvom det selvfølgelig også kunne være sjovt med en der kæmper med det hele.) Men her er det i hvert fald det jeg har størst lyst til at skrive og spille med :-)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« Svar #9: 25 Nov 2015, 17:25 »

Han blev desværre lidt bedre end regnet med, men det går nok. Hans omdømme er sat lavt, så der er ikke mange der har ham på radaren, men sådan er det jo. Ville også gerne give ham muligheden for at komme langt, hvilket jeg føler giver muligheden for den bedste blog (selvom det selvfølgelig også kunne være sjovt med en der kæmper med det hele.) Men her er det i hvert fald det jeg har størst lyst til at skrive og spille med :-)

Helt enig i det giver en større spillelyst og sjovere for os læsere, så det er kun fedt, men det var mere hvis Real Madrid nu henter ham, om du så vil lave en Manager for Real, eller bare følge resten af hans karriere ? Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« Svar #10: 25 Nov 2015, 17:33 »

Helt enig i det giver en større spillelyst og sjovere for os læsere, så det er kun fedt, men det var mere hvis Real Madrid nu henter ham, om du så vil lave en Manager for Real, eller bare følge resten af hans karriere ? Smiley

Dette scenarie er noget der vil blive opdaget i løbet af bloggen :-)
Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« Svar #11: 25 Nov 2015, 17:47 »

En skæv start

En mærkelig start på mit anden gymnasie år. Ikke så meget pga. skolen, men mere fordi vi nu har spillet 5 kampe og kun fået 5 point. Flere af dem jeg spillede med på U-19 holdet er blevet solgt videre til andre klubber, ind er kommet spillere der ikke kan dansk. Men spilletid har jeg fået. Og en masse af det. Så det har da været en fin start, personligt. Sidst med min første assist på seniorniveau! At holdet ikke spiller som vi gerne vil have det til, er en anden side af sagen. Men det skal nok komme. Det tegner i hvert fald til noget godt.   

Skolearbejdet kan jeg mærke er blevet svært at følge med, når man træner så meget som jeg gør. Tankerne om, at droppe ud har strejfet mig flere gange. Jeg har endnu ikke snakket med de gamle om det, men træneren nævnte det den anden dag. Han mener jeg har talentet til at kunne komme langt.

Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« Svar #12: 25 Nov 2015, 19:28 »

Den første MvP!

Efter 2 nederlag i træk, mod hhv. Brøndby og Næstved i pokalturneringen var forventningerne til dagens kamp mod Viborg skruet op. Før kampen lå vi side om side på hhv. 8 og 9. pladsen, mens vi endnu jagtede vores første clean sheet.
 
På vej ind på banen kunne jeg føle tændingen fra samtlige der startede på banen. Vi skulle ind og bevise, at vi er bedre end vi har vist i de sidste to kampe, og vi skulle tage de 3 point med hjem til Farum.
Kampen startede fint, og vi spillede os frem til mindre chancer, dog uden det blev det helt store. Lige indtil jeg trak med frem på højrekanten i et overlap. Bruninho spiller bolden i dybden og jeg løber den op og first timer den ind i feltet mod bagerste stolpe. Og der dukker Petry op! 1-0 føring efter 38 minutter og min 2. assist i Superligaen! Resten af halvlegen var en kamp om midten af banen, før dommeren fløjtede til pause.

I halvlegen får vi af vide, at vi bliver nødt til at komme hurtigt ud, og sætte os på anden halvleg fra starten.

Som sagt, så gjort. Efter et længere opspil finder jeg plads på kanten, får bolden og prikker den hurtigt videre til Bruninho, der tager et skarpt træk ind i feltet, hvor han bliver fældet og dommerens fløjte lyder. Han går selv selvsikkert hen til bolden og sparker den sikkert ind. 2-0! Kort tid efter leger Bruninho med deres venstreback, før han sender bolden fladt mod bagerste stolpe, hvor Joshua John stod. Endnu en gang måtte deres målmand hente bolden fra netmaskerne, da det blev 3-0, som også blev kampens resultat. Og gav mig min første MvP!

Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« Svar #13: 26 Nov 2015, 12:10 »

Sjov blog - God vinkel.

Tror jeg vil følge lidt med Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vejen mod toppen [FM16 Blog]
« Svar #14: 26 Nov 2015, 18:14 »

Opsummering på starten af sæsonen

En fin start synes jeg. 10 af de første 11 kampe spillet, missede dog den sidste grundet karantæne af for mange gule kort. Personligt har det været meget tilfredsstillende. Specielt med mine 2 assists, så en god introduktion til professionel fodbold synes jeg!

At holdet ikke har spillet op til sit potentiale er dog en anden side af sagen. En placering i den nederste halvdel er ikke som ønsket, men ikke desto mindre har vi dobbelt så mange point som Hobro der ligger på nedrykningspladsen. Så her føler vi os i det mindste trygge. Om det er nok til at tilfredsstille bestyrelsen, det ved vi så ikke endnu.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010