home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 388 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Atlético de Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Atlético de Madrid  (Læst 4675 gange)
Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Atlético de Madrid
« : 22 Nov 2015, 12:06 »

                                                                Atlético de Madrid

Club Atlético de Madrid er en fodboldklub i Spaniens hovedstad Madrid. Klubben blev stiftet i 1903 og har siden da vundet 10 mesterskaber, 9 pokaler, og 1 Europa Cup for pokalvindere. Hjemmebanen hedder Vicente Calderon. Klubben har et berømt ungdomsakademi der har fostret verdensklassespille re som Sergio Agüero, Raul og Fernando Torres. Atlético har også tit haft held med indkøb af spillere f.eks Diego Forlan, Arda Turan, Falcao og senest David Villa. Fra sæsonen 2011/12 hører håndboldklubben BM Ciudad Real under Atlético de Madrid under navnet BM Atlético Madrid. [1]

Seneste spanske mesterskab blev sikret 17. maj 2014, da holdet i sidste spillerunde spillede uafgjort på udebane mod FC Barcelona, og kunne dermed ikke overhales i tabellen.
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #1: 09 Jan 2016, 13:31 »

Så er jeg efterhånden midtvejs i 4. sæson med Atletico Madrid. Det er blevet til en del pokaler, hvilket bliver en gentagelse i nuværende sæson. Jeg fører ligaen suverænt med 20 sejre og 1 uafgjort i 21 kamp, hvilket må siges at være godkendt. Jeg har mødt Barcelona 6 gange i sæsonen, som er endt med 5 sejre og 1 uafgjort.

Med henblik på min indkøbspolitik er den primært baseret på unge talenter. Har dog Dybala og Joe Gomez i kikkerten. Wink

Spørg endelig, hvis i har nogle spørgsmål til eksempelvis transfers eller lign. Manden bag min succes er uden tvivl RasmusA12, som har udarbejdet en kanon taktik, som kan ses her. Jeg har brugt divo1 i alle kampe med et par enkelte kampe til undtagelse, hvor jeg brugte divo2 og divounder.
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.new;boardseen#new
 Taktikken har medført 10 betydningsfulde kampe i træk uden at lukke et mål ind Thumbs Up

* Skærmbillede 2016-01-09 kl. 13.33.31.png (244,85 KB - hentet 401 gange.)
* Skærmbillede 2016-01-09 kl. 13.32.02.png (192,06 KB - hentet 407 gange.)
* Skærmbillede 2016-01-09 kl. 13.32.16.png (85,23 KB - hentet 389 gange.)
« Seneste Redigering: 09 Jan 2016, 13:58 af DANzin22 » Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #2: 17 Jan 2016, 19:08 »

Jeg har nu også valgt at prøve lykken med Atletico.
Jeg vil prøve at se om jeg kan få deres mere defensive og effektive tilgang til at virke i spillet, noget jeg ikke har gode erfaringer med, men nu prøver jeg altså med klubben jeg mener der er bedst til det i virkeligheden!
Logged

No Totti No Party

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #3: 17 Jan 2016, 20:23 »

Jeg afsluttede sidste sæson med alle 3 spanske pokaler, og tabte desværre CHL-finalen til PSG. Jeg var uheldig at få det røde kort efter blot 10min, hvilket gjorde det svært. Jeg dominerede ellers kampen fuldstændig med kun 10 mand, men måtte se mig slået af et forholdsvis heldigt fransk mandskab fra Paris. Det skal nævnes, at jeg for 2. sæsoner siden ligeledes røg ud pga. et rødt kort efter kun 3min. Imens uheldet hagler ned over mig i CHL, vinder jeg alt andet i spanien, og er nu på vej imod mit 3. mesterskab på stribe. Går ben hårdt efter CHL i denne sæson

I nuværende sæson (6. sæson) ligger jeg nummer 1 med 6 point ned til Barcelona, og er halvvejs igennem sæsonen. Jeg fik en katastrofal start på sæsonen, hvor jeg efter få kampe i sæsonen haltede efter Barcelona i toppen. Jeg har dov vendt det hele, og ligger nu nummer 1. Real Madrid, som ligger nummer 3 er 15 point efter mig, så det er kun Barca som kan true mig. Jeg har solgt flere profiler, og givet de unge chancen.

- Update kommer efter sæsonens afslutning. Smiley
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #4: 19 Jan 2016, 15:51 »

Så kom det første CHL-trofæ i hus efter, at jeg nærmest har været forbandet de forrige år. Jeg har hvert år været ramt af 1 direkte rødt kort i enten semifinalen eller finalen i CHL, men dog aldrig før jeg når semifinalen. Det har været et godkendt år, da jeg vandt CHL, men ellers er jeg ikke begejstret. Det var en stor skuffelse at tabe til Real Madrid i finalen den spanske pokalturnering, da Real Madrid hele sæsonen har været en kæmpe skuffelse.

Spørg endelig, hvis der er spørgsmål Wink

* Skærmbillede 2016-01-19 kl. 15.47.58.png (233,83 KB - hentet 291 gange.)
Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #5: 20 Jan 2016, 12:53 »

Så kom det første CHL-trofæ i hus efter, at jeg nærmest har været forbandet de forrige år. Jeg har hvert år været ramt af 1 direkte rødt kort i enten semifinalen eller finalen i CHL, men dog aldrig før jeg når semifinalen. Det har været et godkendt år, da jeg vandt CHL, men ellers er jeg ikke begejstret. Det var en stor skuffelse at tabe til Real Madrid i finalen den spanske pokalturnering, da Real Madrid hele sæsonen har været en kæmpe skuffelse.

Spørg endelig, hvis der er spørgsmål Wink

Var det sådan at man kunne få lov til at se din taktik og instruksioner? Smiley
Og har du nogen god dødboldstaktik ala Atletico irl? Opstemt
Logged

No Totti No Party

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #6: 20 Jan 2016, 14:18 »

Var det sådan at man kunne få lov til at se din taktik og instruksioner? Smiley
Og har du nogen god dødboldstaktik ala Atletico irl? Opstemt


Jeg bruger taktikken divo1 fra RasmusA12, som han skal have enorm credit for! Mod modstandere, hvor jeg er underdog, bruger jeg taktikken divounder, som RasmusA12 også har lavet.

Med hensyn til dødbolde, er taktikken enormt godt skruet sammen ligesom Atletico irl. Laver en del mål på dødbolde, hvor en spiller forlænger bolden til en anden, som scorer.  Smiley
Logged

marck88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #7: 20 Jan 2016, 14:21 »

jeg går også igang med Atlético de Madrid idag jeg smider ss op når jeg har fået spillet nogen kampe osv Smiley
Logged

robinho10
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #8: 24 Jan 2016, 17:45 »

Har også lige startet en med Atletico Madrid efter inspiration herfra.

Følgende transfers er lavet indtil videre:

Ind:

Cristian Pavon - 24mio
Andrija Zivkovic - 7mio
Borja San Emeterio - 14mio

Taktikken er også divo1.


Danzin22:

Vil du ikke smide et SS op af din holdopstilling, nu hvor du er så langt henne Smiley?
« Seneste Redigering: 24 Jan 2016, 17:48 af robinho10 » Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #9: 24 Jan 2016, 20:16 »

Jo selvfølgelig vil jeg det! Thumbs Up Mit hold består godt nok af mange regens, men har trods alt nogle rigtige spillere tilbage.

- Spørg endelig, hvis i er nysgerrige for transfers eller andet. Jeg købte Ødegaard for 67,5 mio i 1. sæson og har netop modtaget et bud på 700 mio fra Man City, som jeg afviste. Wink

- Kan klart anbefale at købe Andres Cubas, som spiller i Argentina fra start! Han bliver et monster på midtbanen. Smiley

* Skærmbillede 2016-01-24 kl. 20.15.15.png (302,96 KB - hentet 220 gange.)
« Seneste Redigering: 24 Jan 2016, 20:20 af DANzin22 » Logged

robinho10
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #10: 25 Jan 2016, 22:41 »

Fedt hold du har fået opbygget! Smiley

- Arh øv, Cubas er desværre lige skiftet, men måske senere jeg prøver at hente ham.

Er nået til januar vinduet i første vindue, kom videre i champions league gruppespillet og skal nu møde Shakthar i playoff. I ligaen ligger jeg nummer 1, tæt efterfulgt af Real Madrid og Real Sociedad med henholdsvis 2 og 3 point efter.

Af transfers i januar vinduet har jeg hentet målmanden Rulli som skifter på en fri til sommer. Derudover har jeg også hentet den fortabte søn Ignacio Camacho hjem, da der var en tilbagekøbs klausul på små 36mio. (han er 150mio værd).

Er der nogen talenter fra ungdomsholdene man skal holde øje med der udvikler sig meget og ellers nogle andre spillere du kan anbefale? Til sommer er jeg på udkig efter en ny central forsvarspiller - et talent der kan udvikle sig meget, da jeg ikke regner med at få det største budget at handle ind for Smiley
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #11: 26 Jan 2016, 07:03 »

Fedt hold du har fået opbygget! Smiley

- Arh øv, Cubas er desværre lige skiftet, men måske senere jeg prøver at hente ham.

Er nået til januar vinduet i første vindue, kom videre i champions league gruppespillet og skal nu møde Shakthar i playoff. I ligaen ligger jeg nummer 1, tæt efterfulgt af Real Madrid og Real Sociedad med henholdsvis 2 og 3 point efter.

Af transfers i januar vinduet har jeg hentet målmanden Rulli som skifter på en fri til sommer. Derudover har jeg også hentet den fortabte søn Ignacio Camacho hjem, da der var en tilbagekøbs klausul på små 36mio. (han er 150mio værd).

Er der nogen talenter fra ungdomsholdene man skal holde øje med der udvikler sig meget og ellers nogle andre spillere du kan anbefale? Til sommer er jeg på udkig efter en ny central forsvarspiller - et talent der kan udvikle sig meget, da jeg ikke regner med at få det største budget at handle ind for Smiley


Jeg ville klart anbefale at hente Martin Ødegaard! Jeg købte ham midtvejs i første sæson for 67,5 mio og har lige fået et bud på omkring 700 mio for ham. Hvis du vil have Martin Ødegaard, skal du sætte ham som transferemne, så din sportsdirektør forhandler kontrakten, for ellers vil han ikke skifte.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010