home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1192 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Hvem skal jeg være?  (Læst 120663 gange)
Esmark11
Landsholdsspiller

Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #180: 24 Mar 2016, 16:34 »

Jeg har faktisk allerede "kogt" mine valg ned til 3 klubber som jeg håber på i kan give jeres mening omkring hvad jeg burde prøve lidt af Smiley

Mine mål uanset klub er selvfølgelig at blive bedste klub etc etc. Egenudviklede talenter går jeg ikke synderlig meget op i men det kan da være det kommer.

Klubber:
Arsenal
Man City
Man Utd

Håber i vil give jeres mening til kende Smiley

Alle tre klubber bør give mulighed for succes. Manchester City er nok den letteste vej til succes. Tror også det er her man har bedst økonomi.

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #181: 24 Mar 2016, 17:29 »

Alle tre klubber bør give mulighed for succes. Manchester City er nok den letteste vej til succes. Tror også det er her man har bedst økonomi.
Kan du have ret i. Kunne også være man skulle smide en "curve ball" og så spille med monaco eller sådan noget.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #182: 24 Mar 2016, 17:38 »

Arsenal har en vanvittig god økonomi, og du har allerede et rigtig fint spillermateriale til rådighed. Samtidig er der også mulighed for at sælge spillere som Coquelin, Welbeck og Monreal for pæne beløb. Det vil kun give dig et endnu større transferbudget.

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #183: 24 Mar 2016, 17:43 »

Arsenal har en vanvittig god økonomi, og du har allerede et rigtig fint spillermateriale til rådighed. Samtidig er der også mulighed for at sælge spillere som Coquelin, Welbeck og Monreal for pæne beløb. Det vil kun give dig et endnu større transferbudget.
True men hvilken af klubberne er den største "udfordring"? (jeg ved godt ingen af dem er en virkelig seriøs udfordring but still)

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #184: 25 Mar 2016, 00:30 »

Alle tre klubber har en vanvittig god økonomi, hvor budgettet efter første sæson ofte lyder på 1 mia. +.

Gungner
Gæst

« Svar #185: 25 Mar 2016, 00:48 »

True men hvilken af klubberne er den største "udfordring"? (jeg ved godt ingen af dem er en virkelig seriøs udfordring but still)

Det er vel United, der starter med en del skader...

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #186: 25 Mar 2016, 00:51 »

Men forsvaret er genialt, midten er stabil, depay-mata-Rooney er giftigt og så er der stadig offensive kort at trække på..

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #187: 25 Mar 2016, 11:05 »

Men forsvaret er genialt, midten er stabil, depay-mata-Rooney er giftigt og så er der stadig offensive kort at trække på..
Det er nok første gang jeg har hørt en United fan sige indirekte at holdet ikke mangler en del udskiftninger når det kommer til FM Peace

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #188: 25 Mar 2016, 11:59 »

Jeg synes United har det nemmeste hold at vinde PL med i FM, ja. Gid det var sådan i virkeligheden osse.

ScottLind
Reserveholdsspiller

« Svar #189: 25 Mar 2016, 15:52 »

Hello gutter!

I FM har jeg altid et langt save med Atlético kørende, men nu har jeg brug for noget nyt. Jeg har prøvet at starte en masse spil op, men falder altid af på den, da jeg ikke altid rigtigt har tålmodighed til et save. Derfor søger jeg en spændende udfordring.

Der er selvfølgelig nogle krav:
- Det skal være en klub der har noget at gøre med. Enten i form af lidt penge eller gode spillere og/eller talenter klubben kan holde på.
- Skal ikke være et top hold.
- Må gerne være en klub i de lavere rækker i landet.

Det må gerne være en klub hvor man kan få lidt succes inden for få sæsoner (enten oprykning, pokaltitel eller noget i den stil).

Jeg har flere gange overvejet York City eller Northampton (bund og top i League 2), men kender ikke rigtigt til klubberne.

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #190: 25 Mar 2016, 16:09 »

Har du nogen krav til hvilket land det skal være i?

Supra Societatem Nemo

Maestrodk
Reserveholdsspiller

« Svar #191: 25 Mar 2016, 18:59 »

Hello gutter!

I FM har jeg altid et langt save med Atlético kørende, men nu har jeg brug for noget nyt. Jeg har prøvet at starte en masse spil op, men falder altid af på den, da jeg ikke altid rigtigt har tålmodighed til et save. Derfor søger jeg en spændende udfordring.

Der er selvfølgelig nogle krav:
- Det skal være en klub der har noget at gøre med. Enten i form af lidt penge eller gode spillere og/eller talenter klubben kan holde på.
- Skal ikke være et top hold.
- Må gerne være en klub i de lavere rækker i landet.

Det må gerne være en klub hvor man kan få lidt succes inden for få sæsoner (enten oprykning, pokaltitel eller noget i den stil).

Jeg har flere gange overvejet York City eller Northampton (bund og top i League 2), men kender ikke rigtigt til klubberne.

Jeg er selv i gang med Newcastle, hvor jeg er ti kampe inde i PL. Indtil videre er jeg ret motiveret for at køre dette spil langt. (har haft samme problem som dig med motivationen)

Klubben er jo en stor klub, der senest var tæt på dens selvforståelse, da den blev nr. 2 i 1995/96 og 1996/97. Siden da har den næsten været konstant underpræsterende.

Der er en stor fanbase i Newcastle, som med bare lidt medgang vil være et af de mest larmende i PL. Særligt i Tyne&Wear-derbyene imod Sunderland, der betegnes som et af de ondeste derbys i England.

Man ligger ikke til at vinde noget fra dag ét, men klubben har nogle gode unge spillere, som man kan bygge noget op omkring. Blandt andet Mitrovic, Ayoze Perez, Mbemba og Wijnaldum.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #192: 25 Mar 2016, 23:34 »

Ja prøv endelig Newcastle, så har i også bedre grund til at følge med i min blog til April Peace

ernemann
Ynglingespiller

« Svar #193: 26 Mar 2016, 19:46 »

Jeg er virkelig i tvivl hvilken af Milano klubberne jeg skal vælge. Er udfordringer ved begge klubber. Vil gerne høre hvad i tænker. Hvem er mest spændende af dem?

DANzin22
Reserveholdsspiller

« Svar #194: 26 Mar 2016, 20:17 »

Jeg er virkelig i tvivl hvilken af Milano klubberne jeg skal vælge. Er udfordringer ved begge klubber. Vil gerne høre hvad i tænker. Hvem er mest spændende af dem?

Jeg ville helt klart vælge AC Milan, da det er en udfordring at få dem tilbage til verdenstoppen, hvor de hører til. Du kan genskabe holdet fra storhedstiden, hvor bl.a. Nesta og Maldini var med. Derudover er der hold som Napoli, Juventus, Roma og Inter der kan give dig kamp til stregen. Inter har for gode spillere til, at det skulle være en lige så stor udfordring. Wink

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010