home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1063 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Hvem skal jeg være?  (Læst 120519 gange)
Seller95
Manager

Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #120: 20 Feb 2016, 15:07 »

Heyy Freaks

Efter et rigtig langt Fc United Of Manchester save, vil jeg gerne videre.. Leder efter et hold i de lavere divisioner, så det skal være LLM Wink Jeg vil helst være indenfor de store lande, England, Spanien, Tyskland, Frankrig og også måske Danmark Smiley Kom med jeres erfaringer, tak på forhånd! Smiley

Arsenal <3

Nodiem
Blogmester

« Svar #121: 20 Feb 2016, 15:08 »

Heyy Freaks

Efter et rigtig langt Fc United Of Manchester save, vil jeg gerne videre.. Leder efter et hold i de lavere divisioner, så det skal være LLM Wink Jeg vil helst være indenfor de store lande, England, Spanien, Tyskland, Frankrig og også måske Danmark Smiley Kom med jeres erfaringer, tak på forhånd! Smiley

Prøv at hente udvidelsen til den tyske DB og vælg en klub der (flere gode) - Økonomien hænger sammen og det er en hård udfordring (:

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Toox00
Ynglingespiller

« Svar #122: 20 Feb 2016, 15:13 »

Lavede lidt research, og fandt frem til Lupa Roma i Serie C, de blev grundlagt i 2013, så tænker det bliver en rimelig stor udfordring Smiley Men tak for det

Nodiem
Blogmester

« Svar #123: 20 Feb 2016, 15:47 »

Lavede lidt research, og fandt frem til Lupa Roma i Serie C, de blev grundlagt i 2013, så tænker det bliver en rimelig stor udfordring Smiley Men tak for det
Spillede med dem i FM15 - fin klub

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Toox00
Ynglingespiller

« Svar #124: 20 Feb 2016, 15:48 »

Gjorte jeg også, derfor ville jeg lige se om de overlevede i 2014/2015 sæsonen Smiley

Toox00
Ynglingespiller

« Svar #125: 20 Feb 2016, 16:08 »

Endte med Salford City, efter at havet læst Slafords klubtråd Smiley)

oska0377
Juniorspiller
**

« Svar #126: 01 Mar 2016, 15:37 »

Er i den "heldige" situation at jeg har tre fede hold som jeg faktisk alle godt gad at spille med. Sunderland, Celta Vigo, eller Schalke.. ved godt at det er 3 forholdvis forskellige klubber men ser en fed udfordring i alle tre. Kan i anbefale mig et af de hold, og hvad er jeres eventuelle erfaringer?

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #127: 01 Mar 2016, 15:41 »

Er i den "heldige" situation at jeg har tre fede hold som jeg faktisk alle godt gad at spille med. Sunderland, Celta Vigo, eller Schalke.. ved godt at det er 3 forholdvis forskellige klubber men ser en fed udfordring i alle tre. Kan i anbefale mig et af de hold, og hvad er jeres eventuelle erfaringer?

Jeg vil svare lidt anderledes. Jeg har nemlig selv haft lysten til Celta og startede spillet op. Jeg gik dog virkelig hurtig død i spillet igen.

Det skyldtes bl.a., at alle dine talenter og stjerner er jagtet vildt og de blvier utilfredse, hvis du afslår fra de store klubber.

Jeg stod tilbage med et helt nyt hold og det var egentlig ikke meningen, da jeg overtog Celta til at begynde med.

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

oska0377
Juniorspiller
**

« Svar #128: 01 Mar 2016, 15:55 »

Jeg vil svare lidt anderledes. Jeg har nemlig selv haft lysten til Celta og startede spillet op. Jeg gik dog virkelig hurtig død i spillet igen.

Det skyldtes bl.a., at alle dine talenter og stjerner er jagtet vildt og de blvier utilfredse, hvis du afslår fra de store klubber.

Jeg stod tilbage med et helt nyt hold og det var egentlig ikke meningen, da jeg overtog Celta til at begynde med.
Fjerner også fuldstædig lysten fra mig, hvis jeg skal lave store ændringer på holdet alt for hurtigt. Men så tænker jeg at Celta og Schalke er to hold hvor der er stor mulighed for at truppen kan vokse i sig selv, hvis du forstår  Smiley.. Men lidt æv med dine erfaringer der  Ubeslutsom

amir1966
Lilleputspiller
*

« Svar #129: 01 Mar 2016, 17:34 »

Swansea er også en mega fed klub. Da jeg kom var budget på 40 mil. Men så solgte jeg Sigurdson til Chelsea for 375 mil. jeg fik alle pengene, til rådighed i transferbudget. Jeg har nogen fantastiske spillere bla. Shelvey, Andre Ayew, Williams også Sigurdson som jeg så valgte at sælge. ud af 4 ønsker til bestyrelsen har jeg fået et afslag. Djævel

Håber for jeres skyld i vil give det en chance.

elalso
Ynglingespiller

« Svar #130: 05 Mar 2016, 00:46 »

Hold kæft, hvor er det svært at finde en klub at styre, hvis man skal prøve noget nyt/anderledes. Jeg er klart til de større ligaer/lande, men mangler virkelig en spændende udfordring. Kom gerne med forslag &#128522;

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Maestrodk
Reserveholdsspiller

« Svar #131: 05 Mar 2016, 07:20 »

Hold kæft, hvor er det svært at finde en klub at styre, hvis man skal prøve noget nyt/anderledes. Jeg er klart til de større ligaer/lande, men mangler virkelig en spændende udfordring. Kom gerne med forslag &#128522;

Atletico Madrid? Udfordringen er at vippe de to store af pinden og evt. få dem med i toppen af europæisk fodbold.

Peroni21
Førsteholdsspiller

« Svar #132: 05 Mar 2016, 10:28 »

Hej drenge!

Jeg står og mangler et godt solidt spil til den nye update 16.3.

Har ikke de store krav, udover at der skal være en udfordring i det. Forslag?

Please Peace

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Gungner
Gæst

« Svar #133: 05 Mar 2016, 10:37 »

Nottingham Forest måske? Der er ingen penge at gøre godt med, og et par af dine bedste spillere er skadet fra spilstart.
Kan du rykke op alligevel?

ernemann
Ynglingespiller

« Svar #134: 05 Mar 2016, 10:41 »

Stuttgart !   Spændende trup, gode talenter, stort stadion og meget lille gæld på 6,75 mio som er betalt efter første sæson. Stuttgart har tidligere været med fremme med 5 mesterskaber så er udfordringen at vippe Bayern af pinden

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010