home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Hvem skal jeg være?  (Læst 107733 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
FM16: Hvem skal jeg være?
« : 21 Nov 2015, 17:56 »

Jeg vil gerne lægge ud...

Jeg søger et hold der skal bygges op til at være storholdet i det nation klubben spiller i.
Vil gerne køre megen spiller fra samme nation, med en lille mix af nabolande.
Har nogle gange tænkt på at starte i England, fordi der stort set er overvægtig med spiller fra udlandet på holdene.

Sådan noget som Sarl har gang i med Europa i Asien er meget spændende.

Krav:
Ok ungdomsrekrutering
Ok træning senior/ungdom
Ikke et top hold

@Nodiem, har du tips til østeuropa?
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #1: 21 Nov 2015, 18:22 »

Jeg vil gerne lægge ud...

Jeg søger et hold der skal bygges op til at være storholdet i det nation klubben spiller i.
Vil gerne køre megen spiller fra samme nation, med en lille mix af nabolande.
Har nogle gange tænkt på at starte i England, fordi der stort set er overvægtig med spiller fra udlandet på holdene.

Sådan noget som Sarl har gang i med Europa i Asien er meget spændende.

Krav:
Ok ungdomsrekrutering
Ok træning senior/ungdom
Ikke et top hold

@Nodiem, har du tips til østeuropa?


Du kan evt. kigge mod Asian og Tianjin fra Kina. De har omkring 250 millionær til spillerindkøb. Samt en masse penge, som ejerne er villig til at smide i træning og ungdoms faciliteterne. Jeg har selv spillet en smule med Shandong, den første sæson er lidt speciel iht. spillerindkøb. Men efter den har du rimelig muligheder for at hente et par spændende navne til din klub.

Fik selv fat i følgende: Wesley Sneijder, Roberto Carlos (Spiller/assistent manager), Fernando Torres, Bryan Ruiz, Nani Rafael van der Vaart og Branislav Ivanovic.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #2: 21 Nov 2015, 19:26 »

Jeg vil gerne lægge ud...

Jeg søger et hold der skal bygges op til at være storholdet i det nation klubben spiller i.
Vil gerne køre megen spiller fra samme nation, med en lille mix af nabolande.
Har nogle gange tænkt på at starte i England, fordi der stort set er overvægtig med spiller fra udlandet på holdene.

Sådan noget som Sarl har gang i med Europa i Asien er meget spændende.

Krav:
Ok ungdomsrekrutering
Ok træning senior/ungdom
Ikke et top hold

@Nodiem, har du tips til østeuropa?


Jeg har en del - men skal lige vide en ting, kan du klarer dig uden nogle penge at købe for de første 2 sæsoner ? (bortset fra hvad du tjener på salg)
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #3: 21 Nov 2015, 19:32 »

Hvis du gerne vil køre med egen avl og være et storhold er England nok ikke det bedste sted. Priserne på engelske talenter er helt i vejret.

Hvis du gerne vil spille i en større liga, skal du nok kigge mod Tyskland, Frankrig, Italien eller Spanien Smiley

Saint-Étienne kunne være et godt bud på en traditionsrig (og tradition for spillerudvikling) klub, som spiller i subtoppen, og som kræver en seriøs overhaling for at være på niveau med topholdet PSG. Ellers kan Stade Rennais anbefales, samt Sassuolo, Avellino, Gladbach, 1886 München og ikke mindst Empoli.

Især Avellino synes jeg ser spændende ud, og jeg tænker på at starte et spil med dem. De var tæt på oprykning sidste år, men glippede den pga. indbyrdes opgør. De har OK faciliteter, noget som dog hurtigt kan laves om på ved en oprykning, da de har en af de bedste økonomier i Serie B. Fin spillertrup ser det ud til, og så er der en rivalisering med Napoli. Sidst men ikke mindst er det der Tony Sopranos familie immigrerede fra Wink

Jeg overvejer dem i hvert fald som næste spil. Mit Blackburn spil har jeg droppet pga. en dårlige oplevelser med spillersamtaler.

Men det kunne også være interessant at høre nogle anbefalinger fra Nodiem. Jeg har også selv leget meget med tanken om Østeuropa.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2015, 19:38 af 22 » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #4: 21 Nov 2015, 20:49 »

Mine anbefalinger i Østeuropa dette FM ud fra L. Wee ønsker

Bulgarien:

Botev Plovdiv - En klub med gode faciliteter, gode talenter, ungt hold med mulighed for "store" salg (10-15 mio) - småt stadion ~3000 pladser, men rykker "snart" over på nyt ~19000 pladser
Modstanden er hård, i liga med Litex, Levski, Beroe og Ludogorets.


Frankrig:

RC Strasbourg - Jeg er godt klar over et ikke er en østeuropæisk liga MEN det er en klub der ikke længere er hvor den høre til og ikke har været i mange år - lille økonomi i Nationale, men med potentiale, godt talent arbejde og gode faciliteter
Modstanden er nem indtil du rykker op hvis du ikke forstærker dig betydeligt er du en middel hold i Ligue 2.


Rumænien:

ACS Poli - er en klub for et par sæsoner tilbage gik itu grundet dårlig økonomi og dette er hvad der er tilbage, en bundsolid Liga II klub som er i Liga I og derfor har du muligheder for at overtage ligaen, med gode talenter som ligaen bugner af selvom klubben ej har mange pt.

Rapid Bucharest - Klubben med de 1000 rivaler, er tidligere storhold uden rigtig at have vundet særlig meget (dog med 13 pokaltitler), klubben har altid været bygget af unge spillere som man holder godt på, samtidigt med at man bruger modne spillere fra udlandet. faciliteterne er iorden uden at være prangede, økonomien er dog sløj
Modstanden er hård når du er rykket op, men du vil opleve store kampe med alle dine rivaler som stadig er dominerende kræfter.


Serbien:

OFK Beograd - er nok den klub jeg pt. ser det største potentiale i føj for ***** de vælter sig i unge spillere der har potentiale til at vælte Partizan og Røde stjerne af pinden HVIS du ka nholde på dine spillere i en presset økonomi. flot stadion, gode faciliteter og gode talenter samt regens (generelt for ligaen)
Modstanden vil være hårdt da Serbien har overraskende stærke hold.


Slovakiet:


FC Nitra - Ja, dem kommer jeg ikke udenom, en klub med et tomt trofæskab, men med et par unge profiler du ikke vil leve uden, Jozef Urblik, Simon Smehyl, Patrik Hipp og Adam Morong for at tage et par stykker, økonomien sejler, talenterne sælger og faciliteterne er ikke i verdensklasse.
Modstanden er hård efter oprykning hvor Slovan Bratislava, Zilinia og Trencin venter.


Slovenien:

Aluminij - Et specielt, svært og romantisk sted at tage hen hvor fodbolden og unge mennesker er det vigtigste for klubben, dit stadion rummer 600 tilskuere, og dine faciliteter er middelmådige, men spillerne elsker klubben og klubben elsker spillerne
, efter en sæson med dem vil du overveje at hente Matic Vrbanec, Dejan Petrovic og Luka Vindis til Barcelona eller Madrid spillere du har sideløbende..
Modstanden er blandt de hårdeste da du er nød til at sælge for at overleve, samt efter oprykning venter Celje, Koper, Maribor og Olimpija


Et lille indslag, håber det kan bruges Smiley
hvis spørgsmål så endelig skriv !





Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #5: 21 Nov 2015, 22:13 »

Hvor mange hold er der i bedste række i Slovenien, Bulgarien og Rumænien?

Hvor 'stor' en klub er Plovdiv? Altså subtop, midterklub eller bundklub

Og kan du evt. anbefale et par 2. liga-hold i Rumænien?

Men superbt indlæg. Det skal blive meget brugbart i fremtiden for - for mig i hvert fald.
Rumænien ser ud til at være en liga jeg er nød til at prøve!

Lige pt. er jeg dog vendt tilbage til Union Berlin - jeg er startet på ny efter at have slettet de fleste af mine saves jeg har spillet på i mellem 2 måneder og 1 år for så at miste lysten i dem. Jeg savner virkelig en blanding af EU4 og FM Opstemt jeg har virkelig lyst til at spille i Østeuropa, men jeg frygter at udfordringen er væk, når man har vundet første mesterskab. Mit værste mareridt i FM-regi er at ende som en klub som Bayern eller Shakthar. Og Chelski, PSG og City for den sags skyld.

Der er Union Berlin heldigvis tilpas nok østeuropæisk, og samtidig i en liga hvor man nok aldrig løber tør for konkurrence!
« Seneste Redigering: 21 Nov 2015, 22:16 af 22 » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #6: 21 Nov 2015, 22:45 »

Hvor mange hold er der i bedste række i Slovenien, Bulgarien og Rumænien?
Slovenien har 10 hold, som spiller mod hinanden 4 gange, så man bliver hurtigt rivaler personligt

Bulgarien har 10 hold som spiller mod hinanden 4 gange, så  også her bliver hurtigt rivaler personligt Wink

Rumænien har 14 hold, med 2 kampe mod hver - MEN Dinamo Buc, Petrolul og CRF Cluj kan IKKE vinde europæiske pladser ! Wink
så hvis du er heldig er de alle tre med i slutspillet som er 6 klubber i mesterslutspil og 8 hold i nedrykkergruppe


Hvor 'stor' en klub er Plovdiv? Altså subtop, midterklub eller bundklub
De er bestemt er en elevatorklub med 4 nedrykniger på 15 år og høre til bundholdene i A Liga, så det er en god klub set lokalt men ej i Ludogorets klasse - men talentet er der.


Og kan du evt. anbefale et par 2. liga-hold i Rumænien?

Rapid Buc. er fra 2. Liga, og en sjov klub, så er der FC Bihor som aldrig lever op til deres kapacitet, og så har du jo også Universitatea Cluj - som er lille bror til Cluj (Lidt AB agtig)

Og skulle du få muligheden efter nogle sæson at ASU Politehnica Timisoara rykker op fra Liga 3, Gruppe 4, er det den originale ACS Poli Timisoara - dem er der muligheder i
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

dunner87
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #7: 21 Nov 2015, 23:02 »

Hej freaks.
Er der nogle af jer der har erfaringer med at være en klubs 2. Hold? Jeg overvejer nemlig kraftigt at starte op med Stuttgart 2 i 3 Bundesliga.
jeg tænker det kunne være rigtig sjovt at prøve og det er en ting jeg ikke har prøvet før
Logged

Wolves, pride of the midlands.

Shit on the Baggies

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #8: 21 Nov 2015, 23:06 »

Hej freaks.
Er der nogle af jer der har erfaringer med at være en klubs 2. Hold? Jeg overvejer nemlig kraftigt at starte op med Stuttgart 2 i 3 Bundesliga.
jeg tænker det kunne være rigtig sjovt at prøve og det er en ting jeg ikke har prøvet før

Du kan ikke rykke op i bundesligaen, og de vil få og miste spillere til 1. Holdet uden du kan styre det - du kan heller ikke spille i Europa
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

dunner87
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #9: 22 Nov 2015, 00:19 »

Men jeg vil vel også kunne få spillere ned fra 1 holdet:)
Logged

Wolves, pride of the midlands.

Shit on the Baggies

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #10: 22 Nov 2015, 00:51 »

Ja, men det er ikke noget du selv bestemmer Smiley

@Nodiem

Hælder lidt til Rumænien, jeg er ikke den store fan af gruppespil. Men måske skulle jeg give det og Poli et skud, det lyder ganske interessant med flere store og gode modstandere!

Er der andre anbefalelsesværdige 2. liga klubber i Rumænien? Og andre anbefalelsesværdige ligaer - uden gruppespil - i Østeuropa? Har kigget lidt på Polen, men det siger mig ikke meget - og det er jo heller ikke helt østligt nok.

Tak for rådende forresten - meget inspirerende. 
« Seneste Redigering: 22 Nov 2015, 01:31 af 22 » Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #11: 22 Nov 2015, 01:43 »

Tror jeg ender med Universitatea Cluj. Cluj-Napoca ser ud til at være en utroligt smuk, gammel by (nyt rejsemål, yay) og så er det jo svært ikke at være lidt fascineret af det tidligere Transsylvanien.

Men det ser da vist også ud til at jeg skal en tur i editoren. Fanme om jeg gider spille som "U Cluj" Peace

EDIT: Så hedder vi Universitatea. Men hvad fanden... Den ældste spiller er 21?! Kan det passe? De er nu dygtige nok, men wow. En af rækkens stærkeste trupper, og gns. alderen er 19  Opstemt
« Seneste Redigering: 22 Nov 2015, 02:26 af 22 » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #12: 22 Nov 2015, 10:01 »

Tror jeg ender med Universitatea Cluj. Cluj-Napoca ser ud til at være en utroligt smuk, gammel by (nyt rejsemål, yay) og så er det jo svært ikke at være lidt fascineret af det tidligere Transsylvanien.

Men det ser da vist også ud til at jeg skal en tur i editoren. Fanme om jeg gider spille som "U Cluj" Peace

EDIT: Så hedder vi Universitatea. Men hvad fanden... Den ældste spiller er 21?! Kan det passe? De er nu dygtige nok, men wow. En af rækkens stærkeste trupper, og gns. alderen er 19  Opstemt

Det kan nemt passe da det er en skole klub som herlufshom - vær opmærksom på at du måske ikke kan signe spillere over 25?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #13: 22 Nov 2015, 11:18 »

Det lader til at jeg godt kan signe spillere over 25 - og det bliver der nok også brug for!

Men føj for en talentfuld trup! 15 spillere i førsteholdstruppen med 4½-5-stjernet potentiale Peace
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #14: 22 Nov 2015, 11:24 »

Det lader til at jeg godt kan signe spillere over 25 - og det bliver der nok også brug for!

Men føj for en talentfuld trup! 15 spillere i førsteholdstruppen med 4½-5-stjernet potentiale Peace
synes for sjov du lige skulle kigge på OFK Beograd, deres U19, 2. hold og 1. hold er fyldt med 4½-5 stjerner  Peace
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: [1] 2 3 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010