home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:42 szukizek Blogkonkur... 4# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  3 Brugere, 270 Gæster Online.

Indlæg: 1132745 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Hvem skal jeg være?  (Læst 109104 gange)
Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #285: 05 Jun 2016, 11:18 »


Jeg er igang, med et spil i Lazio. Ved godt det ikke var et af dem du nævnte men de har et super spændende hold.
mange gode unge spillere og lidt ældre klasse spillere med rutine.

tag et kig på dem Smiley

Hmm, du har ret. Det ser rigtig spændende ud. En god blanding af unge og ældre som du skriver. Og mange spillere med utrolig gode mentale egenskaber.

Det skal da vist prøves. :-) Tak.
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #286: 12 Jun 2016, 18:00 »

Halløjsa.

Regner med at skal starte et nyt spil og vil da gerne høre gode forslag fra jer freaks til inspiration.

Jeg har ikke krav til liga, udover at jeg typisk spiller i Europa, så det er nok fint at have i mængde.
Normalt spiller jeg med hold som der er potentiale i, men typisk ikke altid er i den bedste forfatning når jeg overtager dem.
Tidligere har det været hold som Venezia, der var nyoprykkede i Serie C og fik dem over nogle år i Serie A, samme med Nykøbing fra 2. division til Superliga, Leganés i Spanien fra 3. bedste række til Primera Division og lignende. Typisk spiller jeg også med LLM-regler, men det veksler alt efter humør.

Håber på gode forslag. Fyr løs! Opstemt
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #287: 12 Jun 2016, 19:30 »

Halløjsa.

Regner med at skal starte et nyt spil og vil da gerne høre gode forslag fra jer freaks til inspiration.

Jeg har ikke krav til liga, udover at jeg typisk spiller i Europa, så det er nok fint at have i mængde.
Normalt spiller jeg med hold som der er potentiale i, men typisk ikke altid er i den bedste forfatning når jeg overtager dem.
Tidligere har det været hold som Venezia, der var nyoprykkede i Serie C og fik dem over nogle år i Serie A, samme med Nykøbing fra 2. division til Superliga, Leganés i Spanien fra 3. bedste række til Primera Division og lignende. Typisk spiller jeg også med LLM-regler, men det veksler alt efter humør.

Håber på gode forslag. Fyr løs! Opstemt



Hvad med Foggia som var i Serie a i 90'erne? De er siden røg ned i rækkerne men har udemærket faciliteter og 25,000 stadion Smiley
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #288: 13 Jun 2016, 12:13 »

Halløjsa.

Regner med at skal starte et nyt spil og vil da gerne høre gode forslag fra jer freaks til inspiration.

Jeg har ikke krav til liga, udover at jeg typisk spiller i Europa, så det er nok fint at have i mængde.
Normalt spiller jeg med hold som der er potentiale i, men typisk ikke altid er i den bedste forfatning når jeg overtager dem.
Tidligere har det været hold som Venezia, der var nyoprykkede i Serie C og fik dem over nogle år i Serie A, samme med Nykøbing fra 2. division til Superliga, Leganés i Spanien fra 3. bedste række til Primera Division og lignende. Typisk spiller jeg også med LLM-regler, men det veksler alt efter humør.

Håber på gode forslag. Fyr løs! Opstemt


Bari kunne også være mulighed. Stort stadion, og en klub som godt kunne trænge til, at komme en tur op i serie A igen Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #289: 13 Jun 2016, 17:47 »

Halløjsa.

Regner med at skal starte et nyt spil og vil da gerne høre gode forslag fra jer freaks til inspiration.

Jeg har ikke krav til liga, udover at jeg typisk spiller i Europa, så det er nok fint at have i mængde.
Normalt spiller jeg med hold som der er potentiale i, men typisk ikke altid er i den bedste forfatning når jeg overtager dem.
Tidligere har det været hold som Venezia, der var nyoprykkede i Serie C og fik dem over nogle år i Serie A, samme med Nykøbing fra 2. division til Superliga, Leganés i Spanien fra 3. bedste række til Primera Division og lignende. Typisk spiller jeg også med LLM-regler, men det veksler alt efter humør.

Håber på gode forslag. Fyr løs! Opstemt

West Ham er et super fedt hold at spille med. Der er, som du efterspørger, masser af potentiale i holdet og truppen er i og for sig i god forfatning allerede fra start. Det tager dog nok lige et par sæsoner at spille sig ind i top fire, som jeg endeligt i 2018/2019 sæsonen er ved at lykkedes med. Derudover er økonomien også rigtig god, efter nogle sæsoner er jeg kommet op omkring 10. pladsen over verdens rigeste klubber.
Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #290: 16 Jun 2016, 13:42 »

Står og vil starte i 2. bedste række.
Har udvalgt mig, at jeg enten vil være Bari eller Perugia i Serie B.
Kan dog ikke finde ud af hvem jeg skal vælge af de 2?

Begge klubber har et par talenter, som jeg godt kunne se at jeg kunne udvikle. Perugia nok de bedste, som tiltaler mig. Dog har Bari et noget større stadion, som også tiltaler mig.

Nogle der har erfaringer med en af de to hold?
Og hvem skal jeg vælge?
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #291: 16 Jun 2016, 14:08 »

Står og vil starte i 2. bedste række.
Har udvalgt mig, at jeg enten vil være Bari eller Perugia i Serie B.
Kan dog ikke finde ud af hvem jeg skal vælge af de 2?

Begge klubber har et par talenter, som jeg godt kunne se at jeg kunne udvikle. Perugia nok de bedste, som tiltaler mig. Dog har Bari et noget større stadion, som også tiltaler mig.

Nogle der har erfaringer med en af de to hold?
Og hvem skal jeg vælge?

Vælg Bari. Var dem i starten da spillet var kommet ud og havde et super spil og så har de jo et pænt stort stadion Smiley
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #292: 17 Jun 2016, 08:18 »

Halløjsa.

Har haft følgende spil: SønderjyskE, Leicester, Man Utd og diverse små forsøgsspil som ikke rigtig fangede.

Jeg kunne godt tænke mig at være et hold fra næstbedste eller tredjebedste række i et eller andet europæisk land. Mit mål er at starte ud med en klub for derefter at tage de chancer der byder sig fra andre klubber, så jeg maks er 1-2 sæsoner i en klub - men jeg mangler ideer til hvilken klub det skal være.

Har i nogle forslag/erfaringer?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #293: 17 Jun 2016, 09:42 »

Tag Cambridge United i England...
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #294: 17 Jun 2016, 10:32 »

Halløjsa.

Har haft følgende spil: SønderjyskE, Leicester, Man Utd og diverse små forsøgsspil som ikke rigtig fangede.

Jeg kunne godt tænke mig at være et hold fra næstbedste eller tredjebedste række i et eller andet europæisk land. Mit mål er at starte ud med en klub for derefter at tage de chancer der byder sig fra andre klubber, så jeg maks er 1-2 sæsoner i en klub - men jeg mangler ideer til hvilken klub det skal være.

Har i nogle forslag/erfaringer?

1860 München fra 2 bundesligaen, de har et nogenlunde  førsteholdstrup, og mange gode unge spillere.
Logged


Desailly
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #295: 25 Jun 2016, 11:51 »

Søger et hold, at spille med. Det eneste krav er, at det skal være sjovt, og spændende.
Hit me Smiley
Logged

MarcSinding
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #296: 25 Jun 2016, 13:53 »

Jeg har tidligere prøvet at spille i Brasilien. Det er både spændende og sjovt imo. - især fordi man ikke "bare" kan hente de sædvanlige talenter, og det er udenfor de trygge rammer i Europa.
Har prøvet klubber som Fluminense, Santos og Cruzeiro - jeg ville anbefale den klub som har dén spiller, du helst ville bygge holdet op omkring, da forskellen på klubberne er minimal.
- med undtagelse af Sao Paulo og Corinthians. Da de to tjener mest i sponsorpenge og derfor har større transfer/lønbudget.


Både Argentina og Sydkorea har jeg også erfaring med, og kan også anbefales af samme grunde. Sydkorea er muligvis en større udfordring, da der ikke findes talenter i samme omfang som i Sydamerika/Brasilien, og målmanden skal være fra Korea.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #297: 26 Jun 2016, 08:58 »

Efter jeg desværre er gået lidt død i mit Bologna-save, leder jeg efter et nyt hold. Problemet med Bologna er, at jeg nu er kommet 7-8 sæsoner frem, og klubben kategorisk afviser mine forsøg på at forbedre ungdomsfacilitetern e. Så jeg har på de sæsoner opfostret ét talent på mere end 1½ stjerne - Ikke en klub som har den fjerde højeste anseelse i verden værdigt. Men det er jo deres problem. Jeg leder derfor efter en ny klub indenfor følgende rammer:

Liga: Andenbedste fransk/spansk/tysk/italiensk/engelsk række (I England er tredjebedste række også ok)
Økonomi: En skilling eller to at handle for i første sæsoner (Ikke noget trecifret millionbeløb, men så man har lidt råderum). Selve økonomien behøver dog ikke at være i top
Faciliteter: Ligegyldige - Sålænge de kan opgraderes (Hvis de er dårlige) og bestyrelsen er villige til det.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #298: 26 Jun 2016, 12:00 »

Efter jeg desværre er gået lidt død i mit Bologna-save, leder jeg efter et nyt hold. Problemet med Bologna er, at jeg nu er kommet 7-8 sæsoner frem, og klubben kategorisk afviser mine forsøg på at forbedre ungdomsfacilitetern e. Så jeg har på de sæsoner opfostret ét talent på mere end 1½ stjerne - Ikke en klub som har den fjerde højeste anseelse i verden værdigt. Men det er jo deres problem. Jeg leder derfor efter en ny klub indenfor følgende rammer:

Liga: Andenbedste fransk/spansk/tysk/italiensk/engelsk række (I England er tredjebedste række også ok)
Økonomi: En skilling eller to at handle for i første sæsoner (Ikke noget trecifret millionbeløb, men så man har lidt råderum). Selve økonomien behøver dog ikke at være i top
Faciliteter: Ligegyldige - Sålænge de kan opgraderes (Hvis de er dårlige) og bestyrelsen er villige til det.

Tyskland: RB Leipzig er altid sjovt! Jeg har pt et save kørende med dem. Spændende talenter og gode faciliteter Smiley
Frankrig: Få AJ Auxerre tilbage til hvor de hører til - efter sigende gode saves.
Spansk: CD Leganes, der lige er rykket op i La Liga i den virkelige verden, kan man lave det nummer i FM?
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #299: 26 Jun 2016, 13:15 »

Jeg er i gang med Lazio og må sige, at det er et super spændende hold at have med at gøre. :-)
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010