home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:29:54 Broen13 Blogkonkur... [9] Journeyman - Alle ...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  2 Brugere, 218 Gæster Online.

Indlæg: 1132721 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Hvem skal jeg være?  (Læst 109065 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #240: 17 Maj 2016, 14:05 »

Jeg har ingen erfaringer, men respekt for du kaster dig ud i det Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #241: 17 Maj 2016, 14:08 »

Det bliver nok også noget af en udfordring..
Især Gibraltar er jo nærmest en umulig opgave Opstemt
Logged

Arsenal <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #242: 17 Maj 2016, 14:40 »

Det bliver nok også noget af en udfordring..
Især Gibraltar er jo nærmest en umulig opgave Opstemt

Haha ja odds er i alt fald ikke gode Peace kommer nok til at tage mange årtier, bare at få fuldtids bold hehe
Logged

pølleboben
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #243: 19 Maj 2016, 10:38 »

Jeg skal starte et spil med min kammerat i 2. bundesliga. Han vil meget gerne være RB Leipzig, men jeg har absolut ingen idé, hvem jeg har lyst til at være og hvem der har et nogenlunde fornuftigt hold fra starten af. Nogle tips ? Smiley

På forhånd tak
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #244: 19 Maj 2016, 10:40 »

Der er jo altid kult klubben FC St. Pauli Smiley
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #245: 19 Maj 2016, 10:55 »

Jeg skal starte et spil med min kammerat i 2. bundesliga. Han vil meget gerne være RB Leipzig, men jeg har absolut ingen idé, hvem jeg har lyst til at være og hvem der har et nogenlunde fornuftigt hold fra starten af. Nogle tips ? Smiley

På forhånd tak

Hvis du ønsker et hold som skal være direkte med i oprykningskampen er det Nürnberg og Freiburg, for uden RB Leipzig.

Er det et hold lige uden for toppen er de gamle Bundesliga klubber som Bochum, Karlsruhe og Braunschweig gode bud.

Hvis du derimod ønsker en rigtigt udfordring skal du tage en af de to oprykker som er Duisburg og Bielefeld, begge klubber har store stadion der er fyldt til de fleste kampe. Økonomien er ikke stor i nogen af klubberne, men på 2. holdet og hos u18 løber der et par spændende talenter rundt.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #246: 19 Maj 2016, 15:52 »

Søger et hold som ikke har en særlig stor historie, gerne med sit første mesterskab til gode. Der må gerne være nogle unge spillere i klubben som man kan bygge holdet op omkring, og med tradition for at købe nationalt.

Ikke et hold i England, da jeg synes det hurtigt bliver kedeligt med så mange penge man får at arbejde med.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #247: 19 Maj 2016, 16:37 »

Søger et hold som ikke har en særlig stor historie, gerne med sit første mesterskab til gode. Der må gerne være nogle unge spillere i klubben som man kan bygge holdet op omkring, og med tradition for at købe nationalt.

Ikke et hold i England, da jeg synes det hurtigt bliver kedeligt med så mange penge man får at arbejde med.

Du skal helt sikkert til Chemnitzer FC ! (Tyskland)
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #248: 20 Maj 2016, 00:02 »

Du skal helt sikkert til Chemnitzer FC ! (Tyskland)

Det blev ikke lige dem, men derimod et hold i deres liga og faktisk deres rivaler fra Dresden. Tak for at føre mig til 3. Bundesliga.  Thumbs Up
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

leonzinho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #249: 20 Maj 2016, 01:30 »

Jeg søger et hold i de lavere rækker eller et bund/midter hold i den bedste række (land underordnet) som jeg kan føre til storhed.
Holdet må gerne have spillere der er aggressive og kan spille overfaldsfodbold med højt højt pres, offensive backs etc.
Jeg vil generere mange chancer og hellere vinde 4-3 end 1-0.

Nogle gode forslag?

Derudover byder jeg også velkommen hvis nogen har ideer til spillere der kan leve op til disse krav.
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #250: 20 Maj 2016, 06:40 »

Jeg søger et hold i de lavere rækker eller et bund/midter hold i den bedste række (land underordnet) som jeg kan føre til storhed.
Holdet må gerne have spillere der er aggressive og kan spille overfaldsfodbold med højt højt pres, offensive backs etc.
Jeg vil generere mange chancer og hellere vinde 4-3 end 1-0.

Nogle gode forslag?

Derudover byder jeg også velkommen hvis nogen har ideer til spillere der kan leve op til disse krav.


Der er mange muligheder! Thumbs Up

Hertha Berlin, Union Berlin, Kiel, Leeds, Birmingham, Portsmouth, AFC Wimbledon, Salford City, Tenerife, Oviedo, Mallorca, Parma, Fiorentina, A.C. Milan.
Logged

Tanderup
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #251: 20 Maj 2016, 10:25 »

Jeg søger et hold i de lavere rækker eller et bund/midter hold i den bedste række (land underordnet) som jeg kan føre til storhed.
Holdet må gerne have spillere der er aggressive og kan spille overfaldsfodbold med højt højt pres, offensive backs etc.
Jeg vil generere mange chancer og hellere vinde 4-3 end 1-0.

Nogle gode forslag?

Derudover byder jeg også velkommen hvis nogen har ideer til spillere der kan leve op til disse krav.

Jeg har pt et spil igang med QPR, hvor det i høj grad har været muligt at spille 'overfaldsfodbold'! Og det er i høj grad et hold som trænger til en storhedstid.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #252: 22 Maj 2016, 23:12 »

Jeg har et utrolig fedt save med A.C. Milan lige for tiden, men lige nu der trækker et spil i den danske superliga godt nok. Jeg har et eller andet for at spille i Danmark. Hvis folk selv skulle vælge hvem ville de så være og gerne med en begrundelse Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #253: 22 Maj 2016, 23:28 »

Jeg har et utrolig fedt save med A.C. Milan lige for tiden, men lige nu der trækker et spil i den danske superliga godt nok. Jeg har et eller andet for at spille i Danmark. Hvis folk selv skulle vælge hvem ville de så være og gerne med en begrundelse Smiley

FCN og du kunne jo sige at kun må bruge egne talenter samt spillere fra samarbejdsklubberne så det ihvertfald mere spændende Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #254: 23 Maj 2016, 00:17 »

FCN og du kunne jo sige at kun må bruge egne talenter samt spillere fra samarbejdsklubberne så det ihvertfald mere spændende Smiley

Godt bud. Vil tage dem med i overvejelsen. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010