home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Blackburn Rovers F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Blackburn Rovers F.C.  (Læst 2141 gange)
22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Blackburn Rovers F.C.
« : 17 Nov 2015, 17:19 »



En klubtråd om Blackburn Rovers skal der til.

Klubben er et kæmpe økonomisk cirkus, og det ser faktisk ret sort ud, med et transferforbud og en kæmpemæssig gæld!

Heldigvis er holdet ganske udmærket, og skulle en oprykning blive en realitet på et tidspunkt, kan gælden nok relativt hurtigt skabes væk, med de massive TV-penge der er at hente i Premier League.

Der er i hvert fald lagt op til en god udfordring med et fint hold og en latterlig bestyrelse. Jordan Rhodes, Championships bedste angriber, forventer jeg mig meget af.

Spændende spillere:

Jordan Rhodes - championships bedste angriber

Craig Conway - habil skotte der spiller naturligt på begge kanter

David Raya - 20-årig målmand med potentiale til den øvre del af PL

Adam Henley - 21-årig back, lynhurtig, back der spiller begge sider naturligt og også har kæmpe potentiale

Ryan Nyambe - 17-årig FH/FC med et lignende potentiale

Alt i alt en ganske potent trup, der ikke nødvendigvis behøver forstærkning for at spille med hvor det er sjovt.


Håber at andre er med på den udfordring Blackburn er. Jeg har selv haft utrolig svært ved at finde et hold jeg ikke taber lysten til i FM16, men jeg har en god fornemmelse med Rovers  Wink
« Seneste Redigering: 18 Nov 2015, 22:36 af 22 » Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blackburn Rovers F.C.
« Svar #1: 18 Nov 2015, 22:42 »

Jeg er nu nået til midten af januar - og det går strygende!

Vi spiller tempofyldt og dominerende fodbold, noget som efter mange års forsøg endelig virker ordenligt for mig-

De unge klarer presset godt, og vi ligger pt. på en flot 4. plads, lige efter QPR, som vi skal op imod i næste kamp. Det bliver et brag af en kamp!

Jeg har dog et tilbagevendende problem med utilfredse spillere - hovedsageligt spillere som er væsentlig dårligere på papiret, end førstevalget, og som præsterer langt under middel, men alligevel kræver spilletid... Jeg bør nok give dem lov til at skifte Opstemt
Men også nogle af mine unge stortalenter, som der bliver budt på, bliver fornærmede når jeg afviser bud på dem. Jeg fortæller dem at jeg vil lade dem gå, hvis vi får et tilbud der svarer til klubbens vurdering af dem, og så bliver de pisse sure når bydende klub vender tilbage med endnu et fornærmende ringe tilbud, som de dog har forøget med 10-15%. Det giver mig seriøst lange løg, og står i stærk kontrast til de mange vanvittige beløb der ellers handles for.

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010