home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 305 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Daim9900 Følg mit save
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Daim9900 Følg mit save  (Læst 8510 gange)
daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Daim9900 Følg mit save
« Svar #15: 23 Nov 2015, 10:05 »

Vi er nået til 1 Januar.
Jeg sidder og kigger på tabellen og er ikke helt tilfreds vores spiller svinger alt for meget og kan ikke ramme en fast taktik som virker for os. Lige nu er vi helt og bruge vores 5 taktik på en halv sæson. Jeg har kigget truppen igennem og udset vores forsvar som svageste led, så her vil jeg rigtig gerne ændre noget i dette vindue. Heldigvis synes bestyrelsen det samme og gav mig 700 mio til at handle ind for.

Logged

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Daim9900 Følg mit save
« Svar #16: 23 Nov 2015, 13:32 »

Så blev Januar vinduet overstået og jeg er kommet godt ud på den anden side synes jeg.  Føler nu at vi klar til at kæmpe med om en 1 plads i ligaen.
Ind er kommet:

Zach Clough fra Bolton for 62,5 Mio
Eugene Khacheridi fra Dynamo Kiev for 310 mio
Aleksander Dragovic fra Dynamo Kiev for 192 mio

Ud er gået:
Gabriel Paulista til Barcelona for 200 mio
Callum Chambers til Cetic på leje
Jeff Reine-Adelaide til Leicester på leje (en spiller som jeg tror kan blive rigtig god)
Kuki til Scunthorpe på leje
Logged

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Daim9900 Følg mit save
« Svar #17: 24 Nov 2015, 08:43 »

Så blev sæsonen færdig spillet, dog må jeg se tilbage på sæsonen med en smule skuffelse. vi lå længe til at være med i mesterskabskampen hvor vi kun var 2 point efter Chelsea. Dog skulle mange små skader og dårlig form ødelægger det de sidste fem runder, så vi endte på en 3 plads i år.

På den lyse side af det hele så kom vi frem til finalen i EL, hvor i mod at bestyrelsen forventede at vi "kun" ville komme til semifinalen. Jeg stod med en god fornemmelse inden kampen mod Leverkusen skulle fløjtes igang, det hele ændrede sig dog meget hurtigt da jeg kom bagud allerede efter 3 minutter. Jeg får kontrol over kampen. men døjer meget på den sidste 3 del af banen. da der er spillet 88 minutter lykkes det Giroud at dukke op i feltet på et hjørnespark. og så sker der egentlig ikke mere og kampen skal ud i straffe for at afgøres. her starter jeg med at Sanchez, Ramsey og ôzil skal sparke, DE BRÆNDER! alle 3 og jeg sidder tilbage helt knust jder er sparket tre gange og jeg har allerede tabt finalen. jeg føler mig tom inden i!

Jeg går dog et transfer vindue i møde hvor jeg har 1,1 Mia. DKK at købe for. Så jeg vil klart ud og forstærke min trup, koste hvad det vil.

ØNSKELISTE:
1. Christian Eriksen
2. Lincoln
3. Jorge
4. John Stones
5. Tøm west ham efter nedrykning.
Logged

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Daim9900 Følg mit save
« Svar #18: 25 Nov 2015, 09:23 »

Så blev transfer vinduet lukket og det blev en meget dyr omgang. men jeg vil vinde i år. Så jeg går helt amok med mine penge.

IND er kommet:

Enner Valencia fra West Ham for 40 mio
Diafra Sakho fra West Ham for 125 mio
Reece Oxford fra West Ham for 60 mio
Jhon Arango fra Estudiantil for 210 K
Alex Bonetalli fra Como for 4,25 mio (Regen)
Paul Pogba fra Juventus for 990 mio
Greg Hilson fra Bournemouth for 34 mio (regen)

UD er gået:

Maitland-Niles til West Ham på leje
Francis Coquelin til Man City for 225 mio
Serge Gnabry til Besiktas på leje
Mathieu Debuchy til Leicester for 30 mio
Kuki til QPR på leje
David Ospina til Sampdoria for 75 mio
Joel Campbell til Verona for 100 mio
Andrija Balic til West Ham på leje
Yaya Sanogo til Bournemouth for 19 mio
Andre Dozzel til Millwall på leje
Calum Chambers til Swansea på leje
Alex Iwobi til Trabzonspor på leje
Santi Cazorla til Atl. Madrid for 37 mio
Andrija Zivkovic til Stade Rennais på leje
Reine-Adelaide til Lorient på leje
Jack Grealish til Aston Villa på leje
Krystian Bielik til Reading på leje
Jhon Arango til Salernitana på leje
Dan Crowley til Norwich på leje

Alle spillere som bliver nævnt på leje kontrakter er spiller som jeg menere har chance for at blive rigtigt gode
Logged

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Daim9900 Følg mit save
« Svar #19: 26 Nov 2015, 21:05 »

Så er jeg nået frem til 1 januar. og jeg sidder tilbage og er rigtigt rigtig tilfreds.
Vi fører ligaen foran Chelsea og City Præcist som jeg havde håbet på. udover det så er vi gået videre i CL.
i CoC stillede jeg med ren reserve hold hvilket betød at vi røg ud på straffe til WBA. Af andre ting som er bærd at nævne, så er vi pt i besiddelse af PRL bedste forsvar da vi i 20 kampe kun har lukket 10 mål ind.

På transfers fronten er Lincoln kommet ind plus et dansk regen fra der er hentet i Lyngby.

Forhåbninger for resten af sæsonen:

- vinde ligaen
- kommer til semi finalen i CL
- håber at Everton fortsætter deres dårlige spil og rykker ned så jeg jeg kan nappe Stones og Barkley billigt.
Logged

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Daim9900 Følg mit save
« Svar #20: 07 Dec 2015, 08:52 »

I Januar måned blev der også handlet lidt. det var egentlig ikke så meget en nødvendighed, nok mere fordi pengene alligevel stod der og jeg ikke kunne lade vær.

IND kom:
Lincoln fra Gremio for 72,5 mio
Carsten Christiansen fra Lyngby for 4 mio (Regen)
Maximiliano Romero fra Velez for 11 mio
Martin Ødegaard fra Real Madrid for 117 mio
Gareth Bale fra Real Madrid for 800 mio
Szymon Brzyski fri transfer (regen)

Med disse navne var jeg igen klar til at kæmpe videre i jagten på mit trofæ i PRL

Og nu her hvor sæsonen er slut kan jeg løfte netop det trofæ efter en sejr i sidste spillerunde.

Desværre røg jeg ud i første Knock out runde til en velspillende Shakhtar hold. i FA cuppen kom vi til finalen da jeg tabte på straffe til Sheff Wed.

Men alt i alt en godkendt sæson. Nu skal jeg havde ryddet lidt op i truppen og på deivere ungdoms hold og så skal den titel forsvares!
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010