home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Randers FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Randers FC  (Læst 1581 gange)
jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Randers FC
« : 15 Nov 2015, 22:19 »

Jeg har netop startet et spil med Randers FC.

Jeg spiller en klassisk 4-4-2 med to kanter som går ind i banen og giver plads til backs hvorefter så få bragt nogle høje bolde i feltet.
Jeg har også ekseperimiteret med 4-2-3-1 hvilket ikke gav bonus og jeg blev slået ud af et skodhold fra Serbien i første runde af Europa League.

Jeg kan ganske enkelt ikke få det til at fungere. Jeg har forsøgt at skabe kampe imod dårligere hold men jeg hverken scorer eller styre kampene. I premieren taber jeg 3-0 til fck efter en kamp som jeg har grebet totalt defensivt an, altså virkede denne tilgang heller ikke selvom jeg fik et par gode chancer via kontra.

Er der andre derude som er igang med samme hold og som i det mindste bare kan få scoret og give mig lidt inspiration??
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC
« Svar #1: 11 Jul 2016, 18:11 »

Hvad siger i til disse handler, og hvordan trupper ser ud pt. er i anden sæson slut transfer

Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Eeee394
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Randers FC
« Svar #2: 11 Jul 2016, 18:23 »

Der der virker til at være nogen gode handler og samtidig har du virkelig også fået kassen for de spiller du har solgt, din økonomi må i hvertfald være ganske god.
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC
« Svar #3: 11 Jul 2016, 18:34 »

Der der virker til at være nogen gode handler og samtidig har du virkelig også fået kassen for de spiller du har solgt, din økonomi må i hvertfald være ganske god.
Jeg må ærligt sige at for Lundberg kunne jeg nok have trukket 2 mio mere ud af Standard, men det går jeg nok Wink Matheus Pato har vist sig rigtig god her de første 7 runder.
Plus jeg har 2 transfers mere i form af Thomas Dähne (keeper) fra finske HJK og Columbianske Christian Arango fra Envigado som er Angriber som også kommer på fri Wink
Og når han ankommer (Arango) regner jeg med at Maazou skal videre da jeg ikke bruger Targetman, dog kan han også bruges som defensiv angriber som jeg nogen gange gør brug af.
Startede med at have plus på 30 mio, nu ligger den pt. på 45-50 mio.. Så det nu meget rart.
Og med 300k pr tv kamp ligger det fantastisk
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010