Fidjof
|
|
Hvis nogen skulle have mod på at lave de tyske lavere ligaer, ville det blive godt modtaget  Skulle nogen finde en DB, der allerede er lavet så smid lige et link . 
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
En bruger inde på SI Games' forum skriver at han er i gang, men at det vil tage noget tid. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Fidjof
|
|
En bruger inde på SI Games' forum skriver at han er i gang, men at det vil tage noget tid.  Perfekt. Er det sådan du lige gider smide et link så jeg selv kan følge med? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Hvis nogen skulle have mod på at lave de tyske lavere ligaer, ville det blive godt modtaget  Skulle nogen finde en DB, der allerede er lavet så smid lige et link .  hvor langt ned havde du tænkt dig ?
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Hvis nogen skulle have mod på at lave de tyske lavere ligaer, ville det blive godt modtaget  Skulle nogen finde en DB, der allerede er lavet så smid lige et link .  http://www.meistertrainerforum.de/index.php/board,36.0.htmlDer findes allerede reginal ligaer (tier 4) - og der går ikke længe før 5. kommer, dog regner de ikke med at få tier 6 klar før januar men så kommer det også med U19 liga + pokal.  Meistertrainerforum .de er det sted du finder de bedste databaser for tysktalende lande
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
Gracjan
|
|
Sidder også og venter på den! det er fedt at spille en tysk klub op i rækkerne samt at når man styre en Bundesliga klub, så kan ens unge spiller få kampe på forholdsvis højt plan 
|
|
|
|
Oh when the Spurs go marching in, Oh when the Spurs go marching in, I wanna be in that number, Oh when the Spurs go marching on.
|
|
|
|
Fidjof
|
|
http://www.meistertrainerforum.de/index.php/board,36.0.htmlDer findes allerede reginal ligaer (tier 4) - og der går ikke længe før 5. kommer, dog regner de ikke med at få tier 6 klar før januar men så kommer det også med U19 liga + pokal.  Meistertrainerforum .de er det sted du finder de bedste databaser for tysktalende lande Udemærket :-) jeg skal bare ned til amatør / semi pro hold. Har altid spillet LLM i det engelske så er ikke bekendt med hvad det hedder i tyskland
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Der skal du ned i Oberliga og nedefter Tier 6 .. har selv spillet Tennis Borussia Berlin siden FM 14 og har en blog herinde omkring dem - to tror jeg faktisk  De skal spilles til ukendelighed når tier 6 kommer 
|
|
|
|
|
|
|
|
Fidjof
|
|
Jeg satser på at lave min egen klub i editoren. Et fan ejet amatør hold med den tidligere danske landsholdsspiller aka undertegnede som manager. Jeg havde selvfølgelig selv min storhedstid i den tyskebundesliga og var en profil i mange år. Klubben kommer til at satse på egne talenter og skider højt og helligt på moderne fodbold. Dette bliver en klub for det arbejdende folk og rigtige fans INGEN turister. Against modern football! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
|
|
Tysk fodbold <3
Fedt! Det vil jeg muligvis også forsøge mig med på et tidspunkt! Først skal Union Berlin dog spilles for hårdt!
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gracjan
|
|
Vil lige sige at det er muligt at hente lavere tyske rækker inde på steam downlods 
|
|
|
|
Oh when the Spurs go marching in, Oh when the Spurs go marching in, I wanna be in that number, Oh when the Spurs go marching on.
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Vil lige sige at det er muligt at hente lavere tyske rækker inde på steam downlods  Eller benytte det link der blev lagt op på siden her for et par dage siden 
|
|
|
|
|
|
|
|