home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 42125 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Arsenal FC
« : 15 Nov 2015, 13:59 »



Traditionen tro også en tråd om Arsenal. Alt hvad der omhandler Arsenal kan skrives her.
Fortæl om jeres save og kom med spørgmål hvis der skulle være nogen..

Selv starter jeg mit første FM16 spil med Arsenal nu, og opdaterer når jeg er kommet igang med sæsonen.

COYG!

Logged

Arsenal <3

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #1: 15 Nov 2015, 20:19 »

Fedt, Seller! Glæder mig til at høre om dit spil!

Hvor tænker du at forstærke holdet?
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #2: 16 Nov 2015, 00:55 »

Jeg er startet med Arsenal. Har netop fået trukket lod til CL-gruppespil, hvor vi trak PSV, Lyon og FC Midtjylland. :-D

I træningskampene var spillet på det jævne med høj boldbesiddelse, men få åbne chancer. Så ændrede jeg system til 4-4-1-1 og nu har jeg vundet de tre første kampe i PL - blandt andet 3-1 hjemme imod Manchester United.

Jeg har købt Lukaku, som indtil videre har fået startpladsen i front i stedet for Giroud. Har der udover køb Mattia De Sciglio til venstre back og har på samme plads solgt Monreal. Dagen efter jeg solgte Monreal, brækkede Kieran Gibbs benet.  ticked off Så endte med at købe Orban fra Valencia. Han var rimelig billig og ser ud til at blive en habil backup, som også kan dække af i midterforsvaret.

Ellers har jeg købt talenter til fremtiden i form af Donnarumma (eller hvordan det nu staves) fra Milan, Kristoffer Ajer samt Pione Sisto og Mikkel Duelund.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #3: 16 Nov 2015, 14:38 »

Tror også jeg skal have et spil med Arsenal (plejer at være dem og Spurs jeg spiller med i england). Det er snart på tide de vinder noget igen Smiley
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #4: 16 Nov 2015, 14:59 »

Tror også jeg skal have et spil med Arsenal (plejer at være dem og Spurs jeg spiller med i england). Det er snart på tide de vinder noget igen Smiley

Arsenal og Spurs - det var da to modsætninger. How could you? Wink
Logged

underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #5: 16 Nov 2015, 16:55 »

Jeg er netop halvvejs i mit save med Arsenal.

Fører ligaen med 3 point til City og 4 point til Chelsea.

Havde i starten rigtig mange skader, så mine topscorer er Özil og Walcott med hver 13 mål i alle turneringer.
Grundet skaderne røg jeg også ud i Capital One cuppen, da jeg stillede med mange unge spillere, for ikke at få skader på de daværende startere.
I champions league gruppespillet sikrede jeg mig førstepladsen efter 4 kampe. Min gruppe bestod af PSV, Gladbach og Olympiakos

Af transfers:
Købt:
Paul Pogba - 740 mio.
Aymeric Laporte - 370 mio.
Begge har spillet rigtig godt og er faste mænd i start 11'eren
Så har jeg lejet Nicklas Bendtner på sidste dag i sommertransferen, da jeg manglede et alternativ til Giroud, og Bendter har faktisk nogle rigtig fine stats i spillet og han har da også scoret 9 mål, med 11 startere og 5 indskiftninger. - Anbefaler ham klart!

Solgt:
Arteta
Campbell
Chambers
Ingen af dem passede ind i min taktik. De indbragte samlet 224 mio.

Holdet:
GK: Cech

FB (ang): Bellerin (Højeste karaktergennemsnit i BPL)
CF (fo): Koscielny
BSF (fo): Laporte
FB (ang): Gibbs

BEM (fo): Coquelin
DLP (st): Pogba

W (ang): Oxlade / Walcott
FP (ang): Özil
IA (ang): Sanchez

TM (ang): Giroud

Hvis i har nogle spørgsmål så skyd dem endelig af.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #6: 16 Nov 2015, 21:12 »

Arsenal og Spurs - det var da to modsætninger. How could you? Wink
Jeg er ikke fan af nogle af holdene så det er ikke så svært Opstemt Imo er det på tide at Arsenal vinder noget igen og det er også på tide at Spurs vinder PrL for en gangs skyld Opstemt
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #7: 16 Nov 2015, 23:54 »

Jeg er netop halvvejs i mit save med Arsenal.

Fører ligaen med 3 point til City og 4 point til Chelsea.

Havde i starten rigtig mange skader, så mine topscorer er Özil og Walcott med hver 13 mål i alle turneringer.
Grundet skaderne røg jeg også ud i Capital One cuppen, da jeg stillede med mange unge spillere, for ikke at få skader på de daværende startere.
I champions league gruppespillet sikrede jeg mig førstepladsen efter 4 kampe. Min gruppe bestod af PSV, Gladbach og Olympiakos

Af transfers:
Købt:
Paul Pogba - 740 mio.
Aymeric Laporte - 370 mio.
Begge har spillet rigtig godt og er faste mænd i start 11'eren
Så har jeg lejet Nicklas Bendtner på sidste dag i sommertransferen, da jeg manglede et alternativ til Giroud, og Bendter har faktisk nogle rigtig fine stats i spillet og han har da også scoret 9 mål, med 11 startere og 5 indskiftninger. - Anbefaler ham klart!

Solgt:
Arteta
Campbell
Chambers
Ingen af dem passede ind i min taktik. De indbragte samlet 224 mio.

Holdet:
GK: Cech

FB (ang): Bellerin (Højeste karaktergennemsnit i BPL)
CF (fo): Koscielny
BSF (fo): Laporte
FB (ang): Gibbs

BEM (fo): Coquelin
DLP (st): Pogba

W (ang): Oxlade / Walcott
FP (ang): Özil
IA (ang): Sanchez

TM (ang): Giroud

Hvis i har nogle spørgsmål så skyd dem endelig af.
Hvordan fanden fik du råd til at købe for en milliard når man starter med 600 mill? Selvom du har solgt for 200?
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #8: 17 Nov 2015, 07:01 »

Måske købt over afbetaling?
Logged

underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #9: 17 Nov 2015, 13:07 »

Som Hr.frank skriver så har jeg købt Pogba og Rodriguez med halvdelen som afbetaling.

Har nu spillet 34 kampe i ligaen og har denne gang fået 700 millioner kroner ekstra at købe spillere for, så afbetalingen er ikke noget man mærker helt vildt. De penge jeg har lige fået kan stadig stige da jeg er en sejr fra liga titlen, og så er jeg i CHL semifinalen
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #10: 17 Nov 2015, 13:16 »

Som Hr.frank skriver så har jeg købt Pogba og Rodriguez med halvdelen som afbetaling.

Har nu spillet 34 kampe i ligaen og har denne gang fået 700 millioner kroner ekstra at købe spillere for, så afbetalingen er ikke noget man mærker helt vildt. De penge jeg har lige fået kan stadig stige da jeg er en sejr fra liga titlen, og så er jeg i CHL semifinalen

Not bad! Jeg tror jeg forsøger mig med et Arsenal save aswell! Spændende spillere!
Logged

underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #11: 17 Nov 2015, 14:36 »

Ligaen vundet med 13 point ned til Chelsea
CHL vundet 3-0 over City

Har sikret mig Rulli fra Real Sociedad på en fri transfer (Han vandt bedste målmand i BBVA i sæsonen)
Logged

Rocko21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #12: 20 Nov 2015, 21:32 »

Hvordan spiller i på udebane ? Syntes jeg har svært ved at vinder over selv de mindste hold ... Lige meget om jeg spiller counter, standert eller control
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #13: 23 Nov 2015, 20:44 »

Så melder jeg mig stille og roligt også ind i fm16. Har fået startet et save med Arsenal, og er igang med at forme mit hold. Overvejer at hive nogle folk op fra reserverne, for så kun at skulle købe et par enkelte profiler.

Pt. overvejer jeg at der skal hentes en FC, DM og en AC. Men er endnu ikke helt sikker på hvem jeg skal hente til de forskellige pladser. Overvejer Stones til bagkæden. Der ryger nok også et par stykker ud, som Arteta, Rosicky, Cambell og måske flere.
« Seneste Redigering: 23 Nov 2015, 22:02 af Highbury » Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #14: 24 Nov 2015, 12:26 »

Jeg er også startet med Arsenal og er lige blevet færdig med første sæson.

Mine sommertransfers så således ud

Ind:
Reece Oxford (West Ham) - kompensation på 11 millioner
Thiago Maia (Santos) - 35 millioner
Juan Iturbe (Roma) - 300 millioner
Gabriel Barbosa (Santos) - 142 millioner
Lars Bender (Leverkusen) - 325 millioner

I alt 813 millioner

Ud:
Mathieu Flamini (Torino) - 25 millioner)
+ en pokkers masse spillere på leje

Jeg blev nummer 2 i Premier League kun 2 point efter Chelski.  Jeg havde chancen for at vinde mesterskabet i sidste runde på Stamford Bridge, men det blev desværre kun til 1-1. Hazard udlignede med i den 79. minut  Sur  Sur

i Champions League kom jeg i overkommelig gruppe med Bayern, Olympiakos og Viktoria Plzen. Jeg vandt gruppen, og fik en god lodtrækning i form af Sporting i ottendedelsfinalen. Dem slog jeg samlet 3-2, og røg så ud mod Roma i kvartfinalen.. Det var noget af en skuffelse!
FA Cuppen endte også som en fiasko, da jeg røg ud i 4. runde mod Burnley  ticked off
Til gengæld vandt jeg Capital One Cuppen på en 3-1 sejr mod Liverpool i finalen.

Min foretrukne opstilling:

----------------Cech----------------------
Bellerin-Koscielny-Mertesacker-Monreal
---------Bender---Cazorla---------------
Iturbe----------Özil----------------Alexis
---------------Giroud--------------------

Alexis, Iturbe og Chamberlain har været hårdt ramt af skader, hvilket har betydet at både Alex Iwobi og Joel Campbell har fået masser af spilletid, og har gjort det overraskende godt

Jeg vender tilbage med opdatering, når transfervinduet er overstået  Smiley
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010