Så er jeg nået til Oktober måned i mit Arsenal save. Det går nogenlunde i ligaen. Er ubesejret efter 8 kampe med 5 sejre og 3 uafgjorte. Tabte Charity Shield kampen i straffe til Chelsea..
I Champions League er jeg kommet i en lidt drilsk gruppe synes jeg med Lazio, PSV og Mönchengladbach. Her er det blevet til et 2-0 nederlag hjemme mod Lazio med et reservespækket hold og og 4-3 sejr i Holland mod PSV.
I Capital One cuppen røg jeg ud i straffespark med et reservehold mod Leicester, hvor jeg gav spilletid til et par unge drenge samt de normale reserver..
Jeg har op til sæsonen hentet hele 8 spillere men kun én af dem er købt direkte til førsteholdet, og det i en handel der normalt ikke ligner mig.
Transfers indAymeric Laporte - 370 mio.. Købt til start 11'eren, da jeg gerne ville have en god boldspillende FC ved siden af Kos.
Balanta - 45 mio. (Lejet ud til Fulham) Planen med Balanta er, at han ryger tilbage fra lån til vinter, hvor jeg håber at skippe Per afsted.
Bartlomiej Dragowski - 50 mio. (Lejet ud til Huddersfield i Championship og står fast indtil videre.)
Kristoffer Ajer - 15 mio. (Lejet ud til Aberdeen med stor succes.)
Andrija Zivkovic - 20 mio. (Lejet ud til Lille. Fast mand der)
Rafik Zekhnini - 10 mio. (Lejet tilbage til ODD for resten af sæsonen)
Mile Svilar - 7 mio. (Står på U/18 holdet.)
John Souttar - 18 mio.
Transfers udArteta - 15 Mio til Lille
Flamini - 10 mio. til Lyon
Chambers - 250 mio til Chelsea. Kunne jeg ikke sige nej til.
Joel Campbell - 90 mio. til Watford.
Alex Iwobi - Lejet ud til Aberdeen som fast mand.
Jeg satser meget på talenterne og gør meget ud af at finde en ordentlig lejeklub til dem eller at sørge for at de spiller fast på ungdomsholdene.
EDIT: Har lige fået denne besked.. Håber da ikke det sker!?