home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 328 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 42234 gange)
underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #105: 23 Mar 2016, 13:47 »

Det kræver at du har øget Arsenals omdømme, f.eks. via at vinde PL & CL, samt Barca vinder mindre end de normalt gør. Så vil han med større sandsynlighed ønske at skifte til dig, ellers kan du altid spendere hele transfers budgettet på ham, hvis du virkelig vil have ham, og så satse på en monsterløn er nok.

Har vundet Champions League to gange, samt ligaen alle 3 år. Barcelona vandt sidste sæson kun deres liga samt Europa League.

Har fået mit bud på ham accepteret, men han gider ikke forhandle kontrakt.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #106: 04 Apr 2016, 12:47 »

Jeg er startet med hjerteklubben Arsenal for at genvinde glæden ved manager.
Jeg vil satse på talenter, men har også hentet nogle klassespillere som jeg synes der var brug for.

Transfers ind
Rico Henry (Walsall) - 25 mio.
Malang Sarr (Nice) - 6,5 mio.
Andre Dozzell (Ipswich) - 4,5 mio.
Sherel Floranus (Sparta) - 4,25 mio.
Keziah Veendorp (Groningen) 18 mio.
Mikkel Duelund (FCM) - 8,25 mio.
Assane Diousse (Empoli) 25 mio.
Matthijs De Light (Ajax) - 10 mio.
David Alaba (Bayern) - 250 mio.
John Stones (Everton) - 275 mio.
Alvaro Morata (Juventus - 325 mio.

De sidste spillere er selvfølgelig hentet ind til start 11'eren. Morata er dog skadet og har endnu sin debut til gode.
Resten er røget på U/18 & U/21 holdende som jeg også har stor indflydelse på og selv sætter hold, træning osv. for at få mest muligt ud af mine unge drenge.

Transfers ud
Mikkel Arteta (Lille) - 8 mio.
Per Mertesacker (Sevilla) - 80 mio.
Mathieu Flamini (Saint-Etienne) - 6,5 mio.
Nacho Monreal (Everton) - 75 mio.
Joel Campbell (Crystal Palace) - 100 mio.
Assane Diousse (Saint-Etienne) - Leje.

Tabte Charity Shield til Chelsea. Men er startet fremragende i ligaen med 4 sejre ud af 4 muligt. 3-0 Norwich, 1-3 City, 4-2 WBA og 2-1 Chelsea.
Er kommet i dødens pulje i CL med Barca, Lyon og Salzburg, så håber, at holdet et stærkt nok til at få 2. pladsen.
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #107: 08 Apr 2016, 11:58 »

Så fik jeg færdig spillet første sæson og det blev en fremragende en af slagsen, da vi snuppede The Double!
Det havde jeg aldrig troet inden sæsonstart, hvor målet var måske lidt beskedent, nemlig top 4. Men vi fejede alt modstand af vejen i ligaen sammen med ærkerivalerne, Tottenham og det var længe tæt løb mellem os.
Vi løb dog med guldet med hele 97 point!!


I Champions League besejrede vi Barcelona i finalen i straffesparkskonkur rence efter en tæt kamp.


I Capital One cuppen blev det til exit i 3. runde mod City i Straffesparkskonkur rence. Mens det i FA Cuppen blev til et meget skuffende exit til Derby hjemme på Emirates med 2-1 nederlag..

Min foretrukne start 11'er ser således ud, men har roteret meget gennem sæsonen.


Er virkelig glad for holdet! Virkelig et klassehold hvor jeg ikke kunne ønske mig bedre backs eller angriber. Alaba, Bellerin, Morata og Sanchez har været sæsonens bedste spillere.

Ser frem til den kommende sæson, hvor målet er endnu flere trofæer! Jeg tror, at Cazorla samt Giroud ryger. Derudover skal jeg ud og finde en backup/erstatning for Koscielny.

Logged

Arsenal <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #108: 09 Apr 2016, 15:56 »

Tænkte at jeg lige ville vise mit hold frem:





Og foruden dem så ser fremtiden vel egentlig lys ud med dette u21 mandskab (de bedste af dem):





Burde nok snart ryde op og cashe ind på flere af spillerne, men har fx lige forlænget et år med Cazorla da jeg mistede Özil til en grim skade. Men han ryger nok til sommer.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #109: 09 Apr 2016, 22:29 »

Der er satme blevet brugt nogle milliarder! Helt afsindigt godt hold.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #110: 10 Apr 2016, 01:11 »

Der er satme blevet brugt nogle milliarder! Helt afsindigt godt hold.

Kan ikke løbe fra at der er blevet brugt lidt småpenge hist og her.
4.03 mia ind, 1,4 ud, men har ½ mia til transfers endnu, og 5 mio/uge ekstra til løn. Så er ikke broke, men jeg har store planer om at sælge spillere til sommer, skal score kassen på nogle stykker der er interesse for.

Men ja, 29 - 3 hed scoren i januar måned i denne sæson, over 9 kampe. Svinger gerne mellem 2 til 6 mål per kamp.

Og så har jeg også et hold hvor værdien blomstre, og jeg burde kunne tjene en masse penge:



Edit. Hvis jeg med den gennemsnits værdi får solgt 5-6 spillere så har jeg tjent ind hvad jeg brugte på 1-1½ sæson.
« Seneste Redigering: 10 Apr 2016, 01:22 af Highbury » Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #111: 10 Apr 2016, 15:32 »

Tænkte at jeg lige ville vise mit hold frem:



Kæmpe fan af 3 målmand  Thumbs Up
Logged


whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #112: 10 Apr 2016, 16:42 »

Er der nogen der har oplevet at få udvidet stadion med Arsenal?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #113: 10 Apr 2016, 19:13 »

Kæmpe fan af 3 målmand  Thumbs Up

Er også ganske glad for dem, men det er dog lidt svært at jonglere med, overvejer om jeg skal tilbage til to igen. For Cech i pokalkampe fungerer fint, men  de to andre vil gerne stå det hele Wink Men pt. klarer jeg den ved at de får nogle kampe ad gangen, indtil at de lukker for mange ind. Hvilket ikke er mange i denne omgang af ligaen.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #114: 12 Apr 2016, 22:21 »

Kommende målmager for klubben!

Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #115: 13 Apr 2016, 16:31 »

Så fik jeg færdigspillet 2. sæson og hvilken en af slagsen!





Vandt alle turneringer jeg deltog i, lige med undtagelse af Charity Shield som jeg tabte med reservespækket hold mod WBA.

I Ligaen vandt jeg med 94 point og 21 point ned til Manchester City på 2. pladsen. Sidste sæson sluttede jeg med 97 point.

Til den kommende sæson ankommer Paul Pogba og Courtois for hhv. 550 og 480 mio. Dyrt, men nu kan mit hold næsten ikke blive bedre føler jeg.

Nyd lige Morata's statistik!
Logged

Arsenal <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #116: 13 Apr 2016, 23:26 »

Hvor meget roterer i på holdet?

Jeg fik en besked i indbakken både i denne og i sidste sæson om at jeg havde brugt hhv. 31 og 33 forskellige spillere, og det er ikke kun en enkelt kamp til spillerne.

Ganske fint at slå Barca 4 - 1 i en finale, og Morata ser da ud til virkelig at blomstre. Jeg når næppe de statistikker når jeg roterer som jeg gør.
« Seneste Redigering: 13 Apr 2016, 23:28 af Highbury » Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #117: 13 Apr 2016, 23:59 »

Hvor meget roterer i på holdet?

Jeg fik en besked i indbakken både i denne og i sidste sæson om at jeg havde brugt hhv. 31 og 33 forskellige spillere, og det er ikke kun en enkelt kamp til spillerne.

Ganske fint at slå Barca 4 - 1 i en finale, og Morata ser da ud til virkelig at blomstre. Jeg når næppe de statistikker når jeg roterer som jeg gør.
Nu gamer jeg ikke Arsenal i denne sæsons udgave af FM, men jeg plejer at rotere meget. Jeg kan også sagtens bruge 30 spillere på en sæson. Synes typisk en spiller er mest klar, når han kun spiller en kamp om ugen. Dertil handler det om, særligt i Arsenal, at bruge The young guns Thumbs Up
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #118: 14 Apr 2016, 12:11 »

Jeg synes selv, at jeg rotere forholdsvis meget. Spiller sjældent to kampe i træk med samme hold.
Jeg har dog kun brugt 25 forskellige spillere, men har også lejet stort set alle mine talenter ud.
Logged

Arsenal <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #119: 14 Apr 2016, 19:05 »

Nu gamer jeg ikke Arsenal i denne sæsons udgave af FM, men jeg plejer at rotere meget. Jeg kan også sagtens bruge 30 spillere på en sæson. Synes typisk en spiller er mest klar, når han kun spiller en kamp om ugen. Dertil handler det om, særligt i Arsenal, at bruge The young guns Thumbs Up

Jeg synes selv, at jeg rotere forholdsvis meget. Spiller sjældent to kampe i træk med samme hold.
Jeg har dog kun brugt 25 forskellige spillere, men har også lejet stort set alle mine talenter ud.

Helt enig i at de bedst holdes frisk på den måde, hvilket også er hvorfor jeg gør det. Jeg får også ros for at bruge de unge folk, har det yngste hold i ligaen, men har stadig udlejet en masse af talenterne. Ellers kunne jeg slet ikke få det til at gå op. Men tja jeg tror ikke jeg kan nå at bruge ret mange flere spillere for har ikke flere i klubben som er værd at smide på førsteholdet. Prøver også lidt at holde en rangorden med talenterne, så jeg hiver dem op når de er klar.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010