home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC.Internazionale
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: FC.Internazionale  (Læst 21640 gange)
Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
FC.Internazionale
« : 14 Nov 2015, 10:57 »

Vi skal da også have en tråd om de faldne giganter INTERNAZIONALE!

Jeg er startet med Inter, og skal forsøge at få dem tilbage til toppen af europa. Der ligger mange udfordringer i holdet, da klubbens lønbudget er minimalt, og deres økonomiske situation er forholdsvis ustabil.
Min første opgave bliver at rydde op på holdet og få sendt nogle af de gamle og løntunge profiler afsted.

Mine transfers til første sæson er følgende:

Ud:
Palacio til Monaco for 15 mill
D'Ambrosio til schalke for 65 mill
Biabiany til arsenal for 95 mill(Ved ikke lige hvad de skal med ham? Opstemt)
I ALT: 177 mill

Ind:
Andrija Zivkovic 9 mill
Gabriel Barbosa 75 mill
I ALT: 90 mill

Jeg stiller op i en 4-2-3-1 med offensive kanten og offensiv central midt.

Den nuværende stærkeste opstilling er følgende:
                                        Handanovic
                       Montoya--Murillo--Miranda--Santon
                                   Kondogbia--Guarin
                           Barbosa------Jovetic-----Ljajic
                                              Icardi

Har spillet de første 7 kampe i ligaen, og ligger pt nr.1 - er dog ikke løbet ind i de store hold endnu.
Barbosa viser sig fra sin gode side med 4 mål. Mens Guarin fuldstændig dominerer midtbanen.

Opdatering følger

Update - slog Torino 2-1 ude, og ligger nu Nr.1 med 6 point ned til lazio!
Ivan Perisic smutter til chelsea for 180 mill i vintertransfer da han var utilfreds efter at jeg afslog deres første tilbud.
Jeg får tilgengæld Franco Vazquez fra Palermo ind på den offensive midt til 100 mill! Smiley
« Seneste Redigering: 14 Nov 2015, 11:17 af Fnogz » Logged

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #1: 14 Nov 2015, 11:31 »

Nu ved jeg jo ikke hvilken taktisk indgang du har lagt på holdet men har lige spillet 1 sæson færdig med Inter, og der er Biabiany blevet sæsonens spiller med 8.68 i gennemsnit. 11 mål 18 ass. og så lige solgt til City for 485 mil Opstemt
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #2: 14 Nov 2015, 11:32 »

Inter er også det eneste hold jeg har fået gang i, i det nye.

Første sæson blev det til en 3 plads - godkendt da jeg kom i Champions League

2. sæson blev til en 2 plads - det var også godkendt eftersom at Juventus tabte 1 kamp hele året.

3. sæson fik jeg mesterskabet til Inter. Fantastisk, og nu går jeg efter at få CHL trofæet.

Jeg stiller op som følgende:

                   Handanovic / Donnaruma
Santon Mangala Juan Jesus Caner Erkin
             
                Coquelin, Kondogbia
Douglas Costa    Pastore        Coutinho
                        Icardi


Ikke sælg Icardi lige meget hvad. HAn er for hjernedød, og snitter 30 mål i Serie A for mig Smiley
Logged

Manchester United

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #3: 14 Nov 2015, 11:44 »

Inter er også det eneste hold jeg har fået gang i, i det nye.

Første sæson blev det til en 3 plads - godkendt da jeg kom i Champions League

2. sæson blev til en 2 plads - det var også godkendt eftersom at Juventus tabte 1 kamp hele året.

3. sæson fik jeg mesterskabet til Inter. Fantastisk, og nu går jeg efter at få CHL trofæet.

Jeg stiller op som følgende:

                    Handanovic / Donnaruma
Santon Mangala Juan Jesus Caner Erkin
              
                 Coquelin, Kondogbia
Douglas Costa    Pastore        Coutinho
                         Icardi


Ikke sælg Icardi lige meget hvad. HAn er for hjernedød, og snitter 30 mål i Serie A for mig Smiley
Icardi som fremskudt, eller skarpretter?
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #4: 14 Nov 2015, 14:09 »

Icardi som fremskudt, eller skarpretter?

Jeg har kun haft ham som fremskudt!
Logged

Manchester United

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #5: 14 Nov 2015, 14:40 »

Vi skal da også have en tråd om de faldne giganter INTERNAZIONALE!

Jeg er startet med Inter, og skal forsøge at få dem tilbage til toppen af europa. Der ligger mange udfordringer i holdet, da klubbens lønbudget er minimalt, og deres økonomiske situation er forholdsvis ustabil.
Min første opgave bliver at rydde op på holdet og få sendt nogle af de gamle og løntunge profiler afsted.

Mine transfers til første sæson er følgende:

Ud:
Palacio til Monaco for 15 mill
D'Ambrosio til schalke for 65 mill
Biabiany til arsenal for 95 mill(Ved ikke lige hvad de skal med ham? Opstemt)
I ALT: 177 mill

Ind:
Andrija Zivkovic 9 mill
Gabriel Barbosa 75 mill
I ALT: 90 mill

Jeg stiller op i en 4-2-3-1 med offensive kanten og offensiv central midt.

Den nuværende stærkeste opstilling er følgende:
                                        Handanovic
                       Montoya--Murillo--Miranda--Santon
                                   Kondogbia--Guarin
                           Barbosa------Jovetic-----Ljajic
                                              Icardi

Har spillet de første 7 kampe i ligaen, og ligger pt nr.1 - er dog ikke løbet ind i de store hold endnu.
Barbosa viser sig fra sin gode side med 4 mål. Mens Guarin fuldstændig dominerer midtbanen.

Opdatering følger

Update - slog Torino 2-1 ude, og ligger nu Nr.1 med 6 point ned til lazio!
Ivan Perisic smutter til chelsea for 180 mill i vintertransfer da han var utilfreds efter at jeg afslog deres første tilbud.
Jeg får tilgengæld Franco Vazquez fra Palermo ind på den offensive midt til 100 mill! Smiley

Er nu nået til slutningen af december, og transfervinduet starter om lidt.
Jeg ligger stadig nr.1 men har måtte se napoli rykke tættere på efter et par sløsede resultater, senest et 2-0 nederlag til Juventus...
Biraghi og Brozovic er utilfredse som følgerne af for lidt spilledetid, så biraghi skifter til monaco for 40 mill, og Brozovic som ellers har gjort det okay, men ikke har fået nok spilletid de guarin har domineret, ryget til Arsenal for 127 millioner.
Jeg skal ud og finde en ung midtbane der kan tage over for Guarin, og eventuelt en ny back.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #6: 14 Nov 2015, 15:24 »

Er nu nået til slutningen af december, og transfervinduet starter om lidt.
Jeg ligger stadig nr.1 men har måtte se napoli rykke tættere på efter et par sløsede resultater, senest et 2-0 nederlag til Juventus...
Biraghi og Brozovic er utilfredse som følgerne af for lidt spilledetid, så biraghi skifter til monaco for 40 mill, og Brozovic som ellers har gjort det okay, men ikke har fået nok spilletid de guarin har domineret, ryget til Arsenal for 127 millioner.
Jeg skal ud og finde en ung midtbane der kan tage over for Guarin, og eventuelt en ny back.

Jeg købte Tielemans, som kan blive vanvittig. Derudover har du Assane Gnou (et elelr andet), som i mit spil kan udvikle sig hjernedødt, og allerede er ret god.
Logged

Manchester United

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #7: 15 Nov 2015, 00:54 »

Jeg købte Tielemans, som kan blive vanvittig. Derudover har du Assane Gnou (et elelr andet), som i mit spil kan udvikle sig hjernedødt, og allerede er ret god.
Hvad måtte du slippe for tielemans? Har ikke det vilde at gøre godt med i vintertransfer, men måske til sommer?
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #8: 15 Nov 2015, 00:58 »

Er nu nået til slutningen af december, og transfervinduet starter om lidt.
Jeg ligger stadig nr.1 men har måtte se napoli rykke tættere på efter et par sløsede resultater, senest et 2-0 nederlag til Juventus...
Biraghi og Brozovic er utilfredse som følgerne af for lidt spilledetid, så biraghi skifter til monaco for 40 mill, og Brozovic som ellers har gjort det okay, men ikke har fået nok spilletid de guarin har domineret, ryget til Arsenal for 127 millioner.
Jeg skal ud og finde en ung midtbane der kan tage over for Guarin, og eventuelt en ny back.

Som blev det slut januar, og et hektisk transfervindue næsten overstået. Felipe melo blev skudt afsted til Corinthians for 10 mill da han har skuffet og generelt været til overs.
Gary Medel ligeså bare til Liverpool for 143 mill.
Til sommer kommer Jeronimo Rulli på fri og Yarmolenko til 100 mill.
Jeg har måtte se mit hold falde ned på en tredjeplads efter skuffende resultater mod Empoli 1-1, Napoli 0-2, og Fiorentina 1-3 Skuffet
Er dog videre til pokal semifinalen efter en 1-0 sejr mod et haltende Roma hold der ligger nr 17?! I tabellen.
I semifinalen venter Sassoulo.
Icardi har været ude 7 uger med en akillesskade, men er snarligt tilbage!
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #9: 15 Nov 2015, 11:05 »

Jeg vil også prøve Inter af, synes deres indkøb har været spændende. Jeg vil dog med en regel der siger at størstedelen af mine indkøb skal være italienske eller købt fra et andet serie a hold. Krydet med lidt udlandsk, og samtidig må jeg ikke købe en spiller over 25. Det har meget være problemet i klubber som Mila og Inter at deres hold nærmest kunne bo på et plejehjem.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #10: 15 Nov 2015, 12:20 »

Hvad måtte du slippe for tielemans? Har ikke det vilde at gøre godt med i vintertransfer, men måske til sommer?


Fik ham for 140, som var alt for dyrt.
Logged

Manchester United

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #11: 15 Nov 2015, 13:08 »

Drenge, kan i ikke smide jeres taktik op? Synes ikke det fungerer optimalt med den offensive midt.. Skaber simpelthen for lidt chancer?
SPiller med hold på bolden, aflever i dybden, udnyt kanten og spil op fra forsvar - scorer ikke særlig mange kasser Skuffet
35 mål i 25 kampe i ligaen ..
« Seneste Redigering: 15 Nov 2015, 13:09 af Fnogz » Logged

kbuus86
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #12: 15 Nov 2015, 15:53 »

Jeg kunne virkelig også godt tænke mig at se jeres taktik. Det fungerer slet ikke her hos mig  Sur
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #13: 15 Nov 2015, 23:14 »

Så blev første sæson vel overstået.
Det blev til en flot 2.plads i ligaen med hele 10 point ned til lazio på 3. Det var dog en kendsgerning at jeg ikke kunne hente Juventus, der trods en sløv sæsonstart hvor jeg håbede at kunne snuppe dem i det lange løb måtte erkende at deres anden halvsæson uden et nederlag var acceptabelt Skuffet
Udover det slog Juventus Barcelona samlet 8-1 i chl semifinalen, hvor Dybala stod for størstemængden af målene.. Han bliver svær at bide skeer med..
Sæsonens højdepunkt var 2-1 sejren over napoli i pokalfinalen, så der er allerede sølvtøj i skabet!'
Som en bonus var det helt fantastisk at se Roma ende op med en 8. plads! Ha-ha

Icardi har haft svingende præstationer, men endte op på små 20 mål i ligaen. Han har haft en del lange skadespauser, så dem blamer jeg for hans svingende form.
Som i kan se længere oppe havde jeg midt på sæsonen problemer med at få taktikken til at fungere, og jeg scorede for lidt. Taktikken som sådan ændrede jeg ikke det store ved, det virkede bare som om spillerne fandt rytmen. Men jeg scorer stadig for lidt mål - Endte på 61 kasser. Men forsvaret, især handanovic stod bundsolidt og endte med at lukke 28 mål ind.

Yarmolenko kommer i sommerens transfervindue til 100 mill.
Ljajic kommer ind på fri transfer.
Rulli kommer ligeledes på fri.
Og efter megen tovtrækkeri med Lazio fik jeg til sidst accepteret et bud på Felipe Anderson på 170 mill + Vidic som bare har været i overskud. Så næste års offensiv ser lovende ud!
Jeg vil i næste sæson fokusere på at vælte juventus af pinden, og ihvertfald nå første knockout runde i CHL.
Jeg skal ud og have en central midt der på sigt kan gå ind og afløse Guarin som godt nok har præsteret fantastisk! Har kig på tielemans og Emre can, men begge ser meget dyre ud når mit foreløbige transferbudget ligger på 200 mill Skuffet
Gabriel barbosa har været garant for en del mål og assist - men måtte hente Jesus navas ind på lån da Barbosa blev skadet.

Ser frem til næste sæson og Inters comeback i CHL!
« Seneste Redigering: 16 Nov 2015, 00:45 af Fnogz » Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #14: 16 Nov 2015, 11:57 »

Så rammer jeg anden sæson med storklubben Inter.
Der har været gang i transfervinduet eftersom at der skulle ryddes ud i truppen, og skaffes nye friske offensive krafter for at kunne følge med juventus i toppen.

Ind er kommet:
Ljajic på fri
Rulli på fri
Montoya 60 mill
Yarmolenko for 100 mill
Felipe anderson for 180 mill + vidic
Jovetic for 87.5 mill
Og til sidst tielemans for 67.5
I ALT: 404 Millioner

Ud er gået:
Biraghi 43 mill til Monaco
Andreolili 23 mill til Bournemouth
Ranochia 95 mill til liverpool
Og diverse små handler mellem 10-20 mill
I ALT: 213 Millioner

Min Opstilling til følgende sæson bliver:
                           Handanovic
          Montoya--Miranda--Murillo--Santon
             Guarin/Tielemans--Kondogbia
         Yarmolenko--Jovetic--Felipe anderson
                               Icardi

Jeg satser på at forsøge at slå Juventus af pinden på toppen, men er også godt tilfreds med en andenplads taget ud fra mit lønbudget og nuværende trup. Bestyrelsen har såt et mål der hedder at jeg skal nå til 1. Knockout runde i chl, hvilket virker meget realistisk.
Forsøger mig i denne sæson med en ny hjørnesparks kombination, korte hjørnespark - Nu må vi se om det virker Opstemt

Nyeste update er at barcelona havde bestemt sig for at de ville have Santon.. Så jeg fik trods alt presset dem op på 280 millioner.. Så nu skal jeg ud og søge efter en venstreback. Har kig på Kurzawa fra Psg, som lige pt kan fås for omkring 300.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2015, 12:26 af Fnogz » Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010