uggibabz
Lilleputspiller
|
|
Er der andre der har haft problemer med præmiepenge i superligaen? Jeg har startet en karriere med Aab og ligger nr 1 efter 11 kampe og har nu spillet 12, men har ikke modtaget nogle præmiepenge? Nogen der har en grund til hvorfor ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Du får dem senere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FoxGe
|
|
Det kommer vel an på hvornår savet er startet? Eller kan updaten også redigere sådanne fejl i saves, lavet før opdateringen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Ja, det har du ret i. Men antog at han have startet efter 16.1 patchen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Forstår jeg det rigtig at efter det fulde spil er kommet så er der præmiepenge med i superligaen? ar med vilje ikke startet med et dansk hold før jeg var sikker på det?
|
|
|
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
Forstår jeg det rigtig at efter det fulde spil er kommet så er der præmiepenge med i superligaen? ar med vilje ikke startet med et dansk hold før jeg var sikker på det?
Ja det er der 
|
|
|
|
Brøndby og Manchester United siden 1994/1995
Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt
|
|
|
|
mort6802
|
|
nu har jeg spillet 11 runder men fortsat ikke modtaget præmiepenge???
|
|
|
|
Esbjerg fB - 1924
|
|
|
|
Klort
Lilleputspiller
|
|
Hvordan er det med præmiepengene i 2. sæson? Jeg har spillet indtil marts uden at få en krones præmiepenge i Superligaen og kan ikke rigtig finde noget info om det nogen steder. Får man det ad én gang til allersidst eller hvordan?
|
|
|
|
|
|
|
|
bettenelle
|
|
I første sæson kommer pengene på nogle mærkelige tidspunkter, men man får dem  Og i anden sæson får man det til sidst i sæson, efter hvad der står i reglerne om ligaen 
|
|
|
|
|
|
|
|
champione
|
|
I første sæson kommer pengene på nogle mærkelige tidspunkter, men man får dem  Og i anden sæson får man det til sidst i sæson, efter hvad der står i reglerne om ligaen  Kan nogle bekræfte at pengene lander på et tidspunkt i første sæson?? Jeg er nået til februar i mit save - og der lander bare nada!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
masi85
Lilleputspiller
|
|
Kan nogle bekræfte at pengene lander på et tidspunkt i første sæson?? Jeg er nået til februar i mit save - og der lander bare nada!!!
Jeg har fået første rate i December i første sæson
|
|
|
|
|
|
|
|
champione
|
|
Med mindre jeg har været i TOTAL transfermode i de måned - så tror jeg ikke de er landet... Håber jeg satme på - orker ikke at køre alt forfra!
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenkleis
Lilleputspiller
|
|
Jeg fik en skrivelse om, at efter jeg lå nr. 1 i første periode, fik jeg præmiepenge for det. Og det var i december. Tror den er delt op i 3 periode i første sæson, med den nyeste patch.
|
|
|
|
|
|
|
|