home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 279 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Bayern München
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München  (Læst 14813 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #15: 21 Nov 2015, 12:41 »

Kunne man lokke dig til at tage et screenshot af din taktik Cesc? ;-)

Jo da!

Instruktioner

Formation
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #16: 21 Nov 2015, 12:52 »


MINE REGENS I FC BAYERN MUNCHEN

Alle spillere er hentet ude fra, men de ser fremragende ud nogen af dem. Jeg glæder mig især til Elson Martina, der har fået ufattelig mange kampe trods sin unge alder. Derudover er der vidst ingen tvivl om, at Rodrigao også er en kommende verdensstjerne!

Elson Martina
Sascha Rudolph
Rodrigao
Fox Anderson
Catanha
Nicolai Leopold
Nicolas Luciano Bacolla
Zika Nedic
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #17: 21 Nov 2015, 14:10 »

Et screenshot af San Emeterio?
Eller er det også ham der bliver kaldt "Fede" ?
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #18: 21 Nov 2015, 16:16 »

Hvilken holdstruktur spiller du med? Og har dine spiller nogle andre instruktioner?  Jeg følger i øvrigt ivrigt med i din tråd gode resultater du har skabt Opstemt  glæder mig til at høre noget mere om dit spil
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #19: 21 Nov 2015, 17:46 »

Weichardo86, han spiller frit  og kontra.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #20: 21 Nov 2015, 18:05 »

Super det havde jeg ikke lige set det med frit havde set det med kontra men cool jeg vil prøve hans taktik af Thumbs Up
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #21: 22 Nov 2015, 15:22 »

Synes din taktik virker rigtigt fint i Pre season men nu er jeg kommet ind i sæsonen hvor jeg er Køln der gider den sku ikke rigtigt Forseglede Læber Forlegen
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #22: 22 Nov 2015, 19:56 »

Hvordan gør douglas costa det i jeres save? Synes hans stats er lidt under hans præstationer IRL.
Logged

hejmeddig61
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #23: 22 Nov 2015, 21:36 »

Hvordan gør douglas costa det i jeres save? Synes hans stats er lidt under hans præstationer IRL.

Jeg ved at Cesc har haft god succes med ham indtil videre. Men i mit save har han været lidt mere middelmådig.
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #24: 22 Nov 2015, 22:04 »

Jeg ved at Cesc har haft god succes med ham indtil videre. Men i mit save har han været lidt mere middelmådig.

Stærkt, tak!
Skulle bare lige vidde om det var fornuftigt at smide de 186 de forlanger for at jeg henter ham til arsenal Wink
Logged

xjesperp
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #25: 23 Nov 2015, 15:15 »

FC Bayern München 15/16

Jeg begyndte mit FM16 eventyr med Bayern München. Jeg må sige, at det er en idé jeg ikke kom til at fortryde!
Bundesligaen
Det gik uden problemer! Da der var 8 runder tilbage, var vi allerede mestre Peace
Derfor begyndte vi at tabe lidt kampe til sidst. 34 kampe: 27 vundne 4 uafgjorte 3 tabte (I de 5 sidste runder, tabte vi desværre 3 gange) Mål for: 105 Mål imod: 31
Topscorer: Robert Lewandowski 27 mål i 30 kampe + 9 assist. Fuldstændig ustyrlig!! Opstemt
Assist: Douglas Costa 19 assist + 15 mål. Philipp Lahm 19 assist

Champions League
Vi var i gruppe med FC Porto, Dynamo Kiev & AA Gent
Kørte rotationssystem i CHL gruppen, da den var relativ nem. Tabte 1 kamp på udebane i Porto. Men vandt resten, med en målscorer på +14
Første knockout runde blev vundet samlet 6-1 over Zenit. 1-1 på udebane, 5-0 hjemme Thumbs Up
Kvartfinale mod Leverkusen. Samlet videre 4-1. 1-1 ude, 3-0 hjemme
Semifinale mod Chelsea. Samlet videre 4-1. Igen 1-1 ude. Heldigvis vandt jeg 3-0 hjemme, og San Siro er klar til Bayern München - Manchester City Skriver hvordan finalen gik, når den er spillet Thumbs Up

Transfer ind
Kristoffer Ajer - sendt ud på lån
Breel Embolo - sendt ud på lån
Predrag Rajkovic - sendt ud på lån
Andrija Zivkovic
Karol Linetty - sendt ud på lån
Rui Pires - sendt ud på lån
Abdou Lahat Diakhate - sendt ud på lån
+ en masse andre unge billige stortalenter, stort set alle er lejet ud
Har egentlig bare hentet ungdom og bredde ind

Posetive overraskelser Helt klart Joshua Kimmich! Han endte med at spille 30 kampe i ligaen for mig. Fantastisk talent! Douglas Costa var helt ustyrlig på venstrekanten. Han er en mand, der skal skaffe pokaler for mig, sammen med Robert Lewandowski!

Taktik     

                 Neuer                                 4-3-1-2 med wingbacks
         Boateng  Benatia
Lahm                           Alaba
       Vidal   Kimmich Thiago
                  Götze
          Müller    Lewan


                Neuer                                 4-2-3-1 Bred
Lahm Boateng Benatia Alaba
       
         Kimmich  Thiago
     Coman  Müller  Costa
           Lewandowski

Spørg løs hvis i har brug for et svar  Peace
BTW har lige vundet Tyske Pokalturnering 4-0 over Dortmund, med Pep Guardiola på bænken. Stærkt!!
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #26: 23 Nov 2015, 15:44 »

FC Bayern München 15/16

Jeg begyndte mit FM16 eventyr med Bayern München. Jeg må sige, at det er en idé jeg ikke kom til at fortryde!
Bundesligaen
Det gik uden problemer! Da der var 8 runder tilbage, var vi allerede mestre Peace
Derfor begyndte vi at tabe lidt kampe til sidst. 34 kampe: 27 vundne 4 uafgjorte 3 tabte (I de 5 sidste runder, tabte vi desværre 3 gange) Mål for: 105 Mål imod: 31
Topscorer: Robert Lewandowski 27 mål i 30 kampe + 9 assist. Fuldstændig ustyrlig!! Opstemt
Assist: Douglas Costa 19 assist + 15 mål. Philipp Lahm 19 assist

Champions League
Vi var i gruppe med FC Porto, Dynamo Kiev & AA Gent
Kørte rotationssystem i CHL gruppen, da den var relativ nem. Tabte 1 kamp på udebane i Porto. Men vandt resten, med en målscorer på +14
Første knockout runde blev vundet samlet 6-1 over Zenit. 1-1 på udebane, 5-0 hjemme Thumbs Up
Kvartfinale mod Leverkusen. Samlet videre 4-1. 1-1 ude, 3-0 hjemme
Semifinale mod Chelsea. Samlet videre 4-1. Igen 1-1 ude. Heldigvis vandt jeg 3-0 hjemme, og San Siro er klar til Bayern München - Manchester City Skriver hvordan finalen gik, når den er spillet Thumbs Up

Transfer ind
Kristoffer Ajer - sendt ud på lån
Breel Embolo - sendt ud på lån
Predrag Rajkovic - sendt ud på lån
Andrija Zivkovic
Karol Linetty - sendt ud på lån
Rui Pires - sendt ud på lån
Abdou Lahat Diakhate - sendt ud på lån
+ en masse andre unge billige stortalenter, stort set alle er lejet ud
Har egentlig bare hentet ungdom og bredde ind

Posetive overraskelser Helt klart Joshua Kimmich! Han endte med at spille 30 kampe i ligaen for mig. Fantastisk talent! Douglas Costa var helt ustyrlig på venstrekanten. Han er en mand, der skal skaffe pokaler for mig, sammen med Robert Lewandowski!

Taktik     

                 Neuer                                 4-3-1-2 med wingbacks
         Boateng  Benatia
Lahm                           Alaba
       Vidal   Kimmich Thiago
                  Götze
          Müller    Lewan


                Neuer                                 4-2-3-1 Bred
Lahm Boateng Benatia Alaba
       
         Kimmich  Thiago
     Coman  Müller  Costa
           Lewandowski

Spørg løs hvis i har brug for et svar  Peace
BTW har lige vundet Tyske Pokalturnering 4-0 over Dortmund, med Pep Guardiola på bænken. Stærkt!!
[/

Hvad har du af indkøbsplaner for sommeren?
Logged

xjesperp
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #27: 23 Nov 2015, 16:01 »

Primært noget tysk, og noget ungt Peace
Men indtil videre:

Kevin Volland
Kingsley Coman
Martin Ødegaard
Jorge
Geronimo Rulli på fri transfer
Leo Jaba

Tvivler på at det bliver til meget mere, men nu må vi se. Har et godt øje til Aymeric Laporte Thumbs Up

Regner stærkt med at sælge Arjen Robben, pga af skader og alder. Og Ribery pga af det samme
Bernat er på vej til Manchester City. Benatia er på vej til Paris. Så det skal nok blive spændende!
« Seneste Redigering: 23 Nov 2015, 16:05 af xjesperp » Logged

nik1907
Gæst
 
Sv: Bayern München
« Svar #28: 05 Feb 2016, 11:25 »

Synes denne tråd om Bayern er gået lidt død, så jeg vil nu komme med mine oplevelser i mit save Wink

Har netop afsluttet 1.sæson og hvilken en af slagsen! The Quadruple kom i hus!

DFL-Supercup
Startede sæsonen med at vinde DFL-Super cuppen med en 1-0 sejr over Wolfsburg.

Bundesligaen
Bundesligaen blev vundet i sikker stil med 85 point, med kun et enkelt nederlag på vejen, dog lidt for mange uafgjorte hist og her. Dog stadig suverænt nok med 11 point ned til nr.2 som var Dortmund. Satte samtidig ny rekord i ligaen for flest scorede mål på én sæson med 102 af slagsen og en målforskel der lød på 72. Der kom også storsejre i løbet af sæsonen, såsom f.eks imod Gladbach 9-0, Schalke 5-0, Hannover 96 7-0, Frankfurt 5-0 bare for at nævne nogle stykker.

DFB-Pokalen
I DFB-Pokalen blev det skam også til sejr. Gik forholdsvist nemt igennem de første par runder, hvor det først var i kvartfinalen at jeg mødte nogenlunde modstand i form af Wolfsburg- De blev dog slået ud rimelig sikkert med 3-0, mens Mainz blev kørt ud i sikker stil i semifinalen med en 4-0 sejr. I finalen på det Olympiske stadion i Berlin, skulle jeg så op imod, hvem andre end Hertha Berlin, der til dagligt jo har hjemmebane på dette stadion. Kampen gik slet ikke, som jeg havde forventet, hvor Hertha overraskende spillede super og fuldstændig ødelagde vores spil. De kom dog også fortjent foran efter omkring en halv time, da Salomon Kalou dukkede op og sparkede bolden i kassen. 2. halvleg gik ligeså skidt som 1., og ingenting hang sammen for os. Det lignede længe et nederlag i finalen, men så i det 92. minut dukkede, hvem andre end selvfølgelig Thomas Müller op og fik prikket kuglen i kassen. 1-1, og der skulle forlænget spilletid til. I den forlængede spilletid skete der ikke det store og kampen skulle afgøres på straffe, som jeg vandt 3-1.

Champions League
I Champions League kom i jeg gruppe med Porto, Lyon og Viktoria Plzen. Det hele startede som forventet med en 6-3 sejr over Lyon. Men så af en eller anden grund gik det galt i de to næste kampe. Den første kamp sluttede meget skuffende 2-2 mod Plzen og i den anden kamp blev det til et stort nederlag på 4-1 til Porto, hvor nærmest alting gik galt og nederlaget kunne have været meget større, kun takket være Neuer inde på kassen, at det blev på de 4 mål. Kom dog på rette spor igen ved at slå Porto på Allianz med 6-1 og kampene mod de to andre blev også vundet i sikker stil. Billetten var dermed booke til 1/8-finalerne, hvor jeg skulle op imod Chelsea, der overraskende kun var blevet 2'er i deres gruppe. Første kamp i London endte 2-2, så et godt udgangspunkt til returkampen, som også blev vundet 3-1. I kvartfinalen ventede rivalerne fra den hjemlige liga, Leverkusen. Første kamp endte 1-0 til os og returkampen 1-1, og derfor lidt haltende videre, men dog videre til semifinalen, hvor min gruppemodstander fra Porto ventede. Kampene endte henholdsvis 1-0 og 2-0 og jeg gik videre til finalen i sikker stil. i Finalen på San Siro ventede Barcelona. Kampen startede lidt halvskidt, da Messi efter kun 7.min scorede til 1-0 på straffe. Jeg kom dog hurtigt tilbage, hvor Arturo Vidal udlignede i det 9.minut, mens Lewandowski gjorde det til 2-1 i det 11. minut. Den stilling holdte til pausen, men kun kort tid inde i 2.halvleg gjorde Suarez det til 2-2. I det 64. minut dukkede Douglas Costa op efter en fejl fra Vermaelen og sparkede den sikkert i kassen til 3-2, som holdte hele kampen ud og CL-trofæet var i hus sammen med The Quadruple!  Grin

Igennem sæsonen har der selvfølgelig også været individuelle præstationer, der er værd at nævne, ikke mindst Lewandowski, som man nærmest kan døbe til Goaldowski  Tunge med det han laver foran kassen, manden er fuldstændig ustyrlig og en sand målmaskine uden lige! Han blev min topscorer overall i hele sæsonen med imponerende 50 mål i sæsonen. 33 blev lavet i bundesligaen i 31 kampe, han havde lige en måned til halvanden, hvor han var skadet, blev dog alligevel suverænt topscorer, 6 mål blev lavet i pokalen i 7 kampe og 11 mål blev lavet i 12 kampe i Champions League, hvor han også blev topscorer i tuneringen.
Andre nævneværdige er Philip Lahm, der spillede en fabelagtig sæson på hans højreback med imponerende 24 assist igennem hele sæson og hvor 20 af dem blev lavet i Bundesligaen. En anden, der endelig begyndte at vise sit kæmpe potentiale var Mario Götze, der stille og roligt som sæsonen skred frem bare blev bedre og bedre, og som jeg forventer meget af i den nye sæson. Men ellers blev alle spillere en kanon sæson og med rigtig høj gennemsnitlig vurdering med sig.

Målet for 2. sæson er selvfølgelig at prøve og vinde alle tuneringer igen, inklusiv VM for klubhold og den Europæiske Supercup. Dette bliver svært, men i en klub som Bayern, er det forventende at man kæmper med om alle trofæer, som man har mulighed for at vinde Opstemt

Transfers 1.sæson
Ind:
Mateo Musacchio, Villarreal - 150 mio.
Manu Morlanes, Villarreal - 30 mio. (talent)
Aymeric Laporte, Bilbao - 370 mio.
Ud:
Rafinha til United - 155 mio.
Javi Martínez til Arsenal - 240 mio.

Transfers 2. sæson
Ind:
Sergio Diaz, Cerro Porteno - 18 mio. (talent)
Pepelu, At. Levante - 62.5 mio. (talent)
Jonatan Tah, Leverkusen -  205 mio. (plus 26 mio. over 12 måneder, 36 mio. for 10 landskampe og 36 mio. for 50 ligakampe)
Breel Embolo, Basel - 162 mio.
Paulo Dybala - 370 mio. (plus 100 mio. over de næste 48 måneder)
Eden Hazard - 860 mio. (plus 200 mio. over de næste 30 måneder)
Ud:
Jan Kirchoff til Stuttgart - fri
Xabi Alonso til Barcelona - fri
Juan Bernat til City - 345 mio.
Medhi Benatia til Liverpool - 182 mio.
Mateo Musacchio til Barcelona - 130 mio.
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #29: 03 Maj 2016, 22:23 »

Efter som Bayern er i fjernsynet i aften, vil jeg fortælle lidt omkring mit nuværende save game.
Har startet et spil op med det mål om at vinde de 5 store ligaer (England, Italien, Spanien, Tyskland, Portugal/Frankrig) samt CHL, VM og EM.

Startede ud med Bayern, hvor der er blevet spillet 4-1-2-2-1 igennem hele sæsonen, med fokus på bold besiddelse og aggressivt genpres.

Bundesligaen:
Vandt ligaen med 90 ud af 102 mulige point. Ubesejret på udebane, dog med to nederlag på hjemmebane til Gladbach og Schalke. Topscorer Robert Lewandowski og Arjen Robben med 19 mål hver. Sluttede af med kun et nederlag og en uafgjort i de sidste 28 kampe.

DFL-Supercup:

Blev vundet med 3-0 over Wolfsburg på mål af Lewandowski, Robben og Lahm

DFB-pokalen:
En gentagelse supercup kampen mod Wolfsburg. Denne gang blev det til en 3-1 sejr på et hat-trick af Arjen Robben. Hollænderen blev ligeledes turneringens topscorer med 5 mål i kun 2 kampe.

Champions League:

Efter et enormt Barcelona pres og en scoring af Luis Suarez i det 16. minut, scorede Robben endnu engang og fik tilkæmpet sig et straffe i slutningen af kampen som Artudo Vidal sparkede ind. Dermed blev det til en 2-1 sejr og en Champions League titel. Samtidig var det 4 ud af 4 mulige trofæ i debut sæsonen.

Nævneværdige spiller:

Phillip Lahm blev spilleren med bedst bedømmelse på 7,84, han scorede samtidig rekordhøje 5 sæson mål i ligaen. Arjen Robben var holdets vigtigste spiller målt på mål og assist, andre spiller som Robert Lewandowski, Manuel Neuer, David Alaba og Jerome Boateng gjorde også en god fiur i sæsonen. Javi Martinez og Frank Ribery gjorde det af helvedes til.

Handler:
Der er hverken blevet købt eller solgt nogen spiller i første sæson. Douglas Costa og Rafinha skiftet til henholdsvis Chelsea og Manchester United efter sæsonen, da de begge var utilfreds med mangelende spilletid. Mats Hummels kommer til efter sæsonen for 235 mil.

Næste sæson:
Da målet for save gamet er at vinde de store ligaer, kan et skifte til en ny klub godt komme på tale allerede til denne sommer. Krydser lidt fingre for at der sker noget spændende iht. træner rokade efter EM slutrunden. Hvis det rigtige tilbud ikke kommer, vil jeg prøve at sammensætte en taktik med et 3 mands forsvar. Samt blive stærkere på dødbolde.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010