home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Bayern München
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München  (Læst 14811 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Bayern München
« : 13 Nov 2015, 02:21 »


Mit første spil i FM 16 bliver med den tyske kæmpe fra München, FC Bayern München! Jeg har ikke rigtig nogle forventninger til spillet udover, at jeg skal forsøge at få prøvet FM 16. Min plan er dog, at købe rimelig realistisk ind, og derfor vil jeg ikke forsøge at hente verdensstjerner som Agüero til klubben.

Jeg har allerede spillet lidt og vundet mit første trofæ. Jeg vandt nemlig 4-1 over Wolfsburg i Super Cup, hvor Lewy lavede to basser. Ellers har jeg spillet én kamp i ligaen og pokalen, som begge blev vundet med clean sheet til følge!

På transfersiden har jeg solgt tre og hentet tre med et lille plus på kontoen. Ud er gået den aldrende Xabi Alonso til Liverpool for 23 millioner, mens Rafinha røg til Manchester United. Bayerns dyreste salg nogensinde har jeg også stået for, da Bernat er røget til Nordlondon for 275 millioner #TakArsenal.

Ind er kommet Marc Bartra for 87,5 millioner, hvor jeg aktiverede hans frikøbsklausul. Derudover har jeg hentet stortalentet Embolo, der scorede to mål i første kamp. Mit sidste indkøb er Jonas Hector fra Köln, som jeg kunne hente ind for 130 millioner. Hector går direkte ind og erstatter Bernats plads i truppen, så den handel er jeg godt tilfreds med. I mine øjne ser han ud til at være bedre end Bernat!

Målet i første sæson er naturligvis at vinde alt.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #1: 15 Nov 2015, 10:25 »

Så er det første halve år i Bayern München overstået, og det set OK ud. Jeg hader at tabe kampe, og jeg har faktisk tabt hele fire gange i ligaen, så det er lidt skuffende. Jeg er dog utrolig tilfreds med Champions League, hvor jeg i Dødensgruppe endte sammen med Atletico, AS Roma og AS Monaco. I gruppespillet endte jeg med at få maksimum point, og trods, at jeg i de sidste to kampe mod Atletico og Roma stillede med mange reserver, kunne jeg gå sejrsrigt ud af begge opgør.

De kampe jeg har tabt i ligaen har været tre gange 0-1 til Darmstadt, Schalke og Augsburg, mens jeg i en vanvittig kamp tabte 2-1 til Hoffenheim. På trods af de fire nederlag er jeg dog placeret som nummer 1 ved juletid, hvor Leverkusen og Wolfsburg er nærmeste forfølgere. Jeg er dog klart bedst defensivt og offensivt, så mesterskabet skal nok gøres i hus, så længe, at jeg får styr på de mindre hold!

Min helt store stjerne har været den hollandske superdribler, Arjen Robben. Robben har nemlig vundet Ballon D'Or og scoret hele 23 mål. Han har også det højeste gennemsnit for mig, hvilket er 7,91. På assistsiden er der ikke den store overraskelse - det er nemlig Douglas Costa og Thiago, der begge har lavet ni. Foruden Robben har Lewandowski og Douglas Costa også været fine til at ramme målet. Lewy har scoret 15, mens Costa har garnet 9 gange. Det er jeg utrolig tilfreds med!

På den negative side må nævnes Mario Götze. Han har fået mange spilminutter, men overhovedet ikke imponeret. Jeg går endda med tanker om et salg, da 22 kampe har lavet seks assist og ingen mål. Derudover burde Javi Martinez have været bedre, mens nyindkøbet Bartra også har skuffet mig en smule.

Inden transfervinduet smækkede i nåede jeg at lave to indkøb til. Jeg hentede nemlig Petar Stojanovic og udlejede ham til Frankfurt, mens jeg også hentede Predrag Rajkovic, der er blevet reserve for Neuer. I januarvinduet, som jeg er kommet til, vil jeg forsøge at sælge Rode, Ulreich, Kirchhoff og Badstuber. Ingen af dem har en rolle at spille for mig, og så er de ikke gode nok. I stedet for dem vil jeg forsøge at hente unge spillere ind, som langsomt kan spille sig på holdet.

Breel Embolo, som jeg købte i sommers, har gjort det glimrende. Desværre har det første halve år dog været meget præget af skader. Han har dog nået 5(9) kampe med fire mål til følge. Det har jeg helt tilfreds med.

Trods Arjen Robbens helt vanvittige form kunne jeg godt fristes til at sælge ham, da han nærmer sig de 32. Jeg tror tilmed ikke, at jeg kan komme til at få mere for ham end jeg kan nu. Hvad mener du?
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #2: 15 Nov 2015, 10:53 »

Så er det første halve år i Bayern München overstået, og det set OK ud. Jeg hader at tabe kampe, og jeg har faktisk tabt hele fire gange i ligaen, så det er lidt skuffende. Jeg er dog utrolig tilfreds med Champions League, hvor jeg i Dødensgruppe endte sammen med Atletico, AS Roma og AS Monaco. I gruppespillet endte jeg med at få maksimum point, og trods, at jeg i de sidste to kampe mod Atletico og Roma stillede med mange reserver, kunne jeg gå sejrsrigt ud af begge opgør.

De kampe jeg har tabt i ligaen har været tre gange 0-1 til Darmstadt, Schalke og Augsburg, mens jeg i en vanvittig kamp tabte 2-1 til Hoffenheim. På trods af de fire nederlag er jeg dog placeret som nummer 1 ved juletid, hvor Leverkusen og Wolfsburg er nærmeste forfølgere. Jeg er dog klart bedst defensivt og offensivt, så mesterskabet skal nok gøres i hus, så længe, at jeg får styr på de mindre hold!

Min helt store stjerne har været den hollandske superdribler, Arjen Robben. Robben har nemlig vundet Ballon D'Or og scoret hele 23 mål. Han har også det højeste gennemsnit for mig, hvilket er 7,91. På assistsiden er der ikke den store overraskelse - det er nemlig Douglas Costa og Thiago, der begge har lavet ni. Foruden Robben har Lewandowski og Douglas Costa også været fine til at ramme målet. Lewy har scoret 15, mens Costa har garnet 9 gange. Det er jeg utrolig tilfreds med!

På den negative side må nævnes Mario Götze. Han har fået mange spilminutter, men overhovedet ikke imponeret. Jeg går endda med tanker om et salg, da 22 kampe har lavet seks assist og ingen mål. Derudover burde Javi Martinez have været bedre, mens nyindkøbet Bartra også har skuffet mig en smule.

Inden transfervinduet smækkede i nåede jeg at lave to indkøb til. Jeg hentede nemlig Petar Stojanovic og udlejede ham til Frankfurt, mens jeg også hentede Predrag Rajkovic, der er blevet reserve for Neuer. I januarvinduet, som jeg er kommet til, vil jeg forsøge at sælge Rode, Ulreich, Kirchhoff og Badstuber. Ingen af dem har en rolle at spille for mig, og så er de ikke gode nok. I stedet for dem vil jeg forsøge at hente unge spillere ind, som langsomt kan spille sig på holdet.

Breel Embolo, som jeg købte i sommers, har gjort det glimrende. Desværre har det første halve år dog været meget præget af skader. Han har dog nået 5(9) kampe med fire mål til følge. Det har jeg helt tilfreds med.

Trods Arjen Robbens helt vanvittige form kunne jeg godt fristes til at sælge ham, da han nærmer sig de 32. Jeg tror tilmed ikke, at jeg kan komme til at få mere for ham end jeg kan nu. Hvad mener du?
Spændende save!
Er enig i at du burde sælge robben snart. PSg plejer at stå klar med pungen fremme! Erstat ham eventuelt med en Felipe Anderson, eller hvis du har råd en verdensklassespille r.
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #3: 15 Nov 2015, 11:00 »

Så er det første halve år i Bayern München overstået, og det set OK ud. Jeg hader at tabe kampe, og jeg har faktisk tabt hele fire gange i ligaen, så det er lidt skuffende. Jeg er dog utrolig tilfreds med Champions League, hvor jeg i Dødensgruppe endte sammen med Atletico, AS Roma og AS Monaco. I gruppespillet endte jeg med at få maksimum point, og trods, at jeg i de sidste to kampe mod Atletico og Roma stillede med mange reserver, kunne jeg gå sejrsrigt ud af begge opgør.

De kampe jeg har tabt i ligaen har været tre gange 0-1 til Darmstadt, Schalke og Augsburg, mens jeg i en vanvittig kamp tabte 2-1 til Hoffenheim. På trods af de fire nederlag er jeg dog placeret som nummer 1 ved juletid, hvor Leverkusen og Wolfsburg er nærmeste forfølgere. Jeg er dog klart bedst defensivt og offensivt, så mesterskabet skal nok gøres i hus, så længe, at jeg får styr på de mindre hold!

Min helt store stjerne har været den hollandske superdribler, Arjen Robben. Robben har nemlig vundet Ballon D'Or og scoret hele 23 mål. Han har også det højeste gennemsnit for mig, hvilket er 7,91. På assistsiden er der ikke den store overraskelse - det er nemlig Douglas Costa og Thiago, der begge har lavet ni. Foruden Robben har Lewandowski og Douglas Costa også været fine til at ramme målet. Lewy har scoret 15, mens Costa har garnet 9 gange. Det er jeg utrolig tilfreds med!

På den negative side må nævnes Mario Götze. Han har fået mange spilminutter, men overhovedet ikke imponeret. Jeg går endda med tanker om et salg, da 22 kampe har lavet seks assist og ingen mål. Derudover burde Javi Martinez have været bedre, mens nyindkøbet Bartra også har skuffet mig en smule.

Inden transfervinduet smækkede i nåede jeg at lave to indkøb til. Jeg hentede nemlig Petar Stojanovic og udlejede ham til Frankfurt, mens jeg også hentede Predrag Rajkovic, der er blevet reserve for Neuer. I januarvinduet, som jeg er kommet til, vil jeg forsøge at sælge Rode, Ulreich, Kirchhoff og Badstuber. Ingen af dem har en rolle at spille for mig, og så er de ikke gode nok. I stedet for dem vil jeg forsøge at hente unge spillere ind, som langsomt kan spille sig på holdet.

Breel Embolo, som jeg købte i sommers, har gjort det glimrende. Desværre har det første halve år dog været meget præget af skader. Han har dog nået 5(9) kampe med fire mål til følge. Det har jeg helt tilfreds med.

Trods Arjen Robbens helt vanvittige form kunne jeg godt fristes til at sælge ham, da han nærmer sig de 32. Jeg tror tilmed ikke, at jeg kan komme til at få mere for ham end jeg kan nu. Hvad mener du?

Sælg og købt zivkovic eller Bernard Silva..
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #4: 15 Nov 2015, 11:31 »

Ud af det blå var min bestyrelse så flinke, at stikke mig 1,28 mia. til indkøb. Det gjorde da januarvinduet lidt mere interessant.

Det resulterede i, at jeg købte Coman fri fra lejeaftalen, mens jeg også hentede Youri Tielemans fra Anderlecht.

Glæder mig sindssygt meget til at se hvad den unge belgier kan gøre i FM 16, for hold fast han var vild i 15'eren!
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #5: 15 Nov 2015, 11:41 »

Ud af det blå var min bestyrelse så flinke, at stikke mig 1,28 mia. til indkøb. Det gjorde da januarvinduet lidt mere interessant.

Det resulterede i, at jeg købte Coman fri fra lejeaftalen, mens jeg også hentede Youri Tielemans fra Anderlecht.

Glæder mig sindssygt meget til at se hvad den unge belgier kan gøre i FM 16, for hold fast han var vild i 15'eren!

Hvordan gør coman det?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #6: 15 Nov 2015, 11:47 »

Hvordan gør coman det?

Hans stats siger 7 (11) kampe med 3 mål og 5 assist til følge. Det er jeg meget tilfreds med. Gennemsnit på 7,13 og næsten otte driblinger pr. kamp.

Han er virkelig udfordrende og skaber mange chancer. Hvis du også spiller med Bayern, så vil jeg klart anbefale hurtigst muligt at få ham sikret. Han kan hentes for 155 millioner pga. aftalen, der er i lejeaftalen med Juventus.
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #7: 15 Nov 2015, 12:14 »

Hans stats siger 7 (11) kampe med 3 mål og 5 assist til følge. Det er jeg meget tilfreds med. Gennemsnit på 7,13 og næsten otte driblinger pr. kamp.

Han er virkelig udfordrende og skaber mange chancer. Hvis du også spiller med Bayern, så vil jeg klart anbefale hurtigst muligt at få ham sikret. Han kan hentes for 155 millioner pga. aftalen, der er i lejeaftalen med Juventus.

Jeg er i gang med Esbjerg fb, så den slags penge har jeg ikke at spendere..😉 blev bare lige nysgerrig, for hvis han gjorde det godt tænkte jeg du er rigeligt dækket ind på fløjene, hvis du solgte robben..
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #8: 15 Nov 2015, 19:08 »


FØRSTE SÆSON I FC BAYERN MUNCHEN

En formidabel sæson er netop afsluttet, hvor jeg vandt to titler! I ligaen gik det forrygende efter nytår. Før nytår havde jeg tabt hele fem kampe, men jeg gik ubesejret gennem foråret, hvor jeg virkelig kom ind i en god stime og fik skaffet mange flotte resultater. Jeg vandt ligaen tre runder før tid, hvorefter jeg spillede med Neuer som angriber, hvilket var ret sjovt. Han lavede én assist, men var desværre ikke ret giftig foran kassen.

Det var Arjen Robben derimod, og blev topscorer med 27 mål i ligaen. Han var den allerskarpeste angriber i Europa, hvor han vandt Den Gyldne Støvle, Ballon d'Or, Guldbolden og Årets Spiller i Europa. Er glad for, at jeg valgte at beholde ham. Målscoringen fortsatte nemlig efter nytår, hvor Douglas Costa dog tog mere og mere over.

Ud af de 34 kampe spillede jeg én enkelt uafgjort, tabte fem og vandt de restende 28. Jeg fik banket næsten 100 mål ind, men manglede desværre lige tre for at opnå den milepæl. Jeg lukkede 23 mål ind i den anden ende, hvilket var det bedste i ligaen foran 35 som både pokalvinderne Schalke og Dortmund lukkede ind.

I pokalen røg jeg netop ud til Schalke, der vandt på straffesparkskonkur rence mod mig i kvartfinalen. Det var ærgerligt, men efter den kamp begyndte det virkelig at fungere i ligaen, så det var okay.

I gruppespillet af Champions League var jeg i gruppe med Atletico, Roma og Monaco. Efter seks sejre var jeg klar til første knockoutrunde, hvor jeg sikkert besejrede Benfica med en samlet sejr på 4-0 over to kampe. Dernæst ventede Paris. I det første opgør vandt jeg 2-0, men burde nok have vundet større. I anden kamp var jeg bagud 2-0 indtil det 89. minut. Franck Ribéry har været elendig for mig, men pga. skader måtte han skiftes ind i slutningen af anden halvleg mod PSG i Paris. Det var dog en god indskiftning, da han i det 89. minut sikrede mig videre deltagelse til semifinalen, hvor jeg enten kunne møde Chelsea, Lyon eller Porto. Sidstnævnte blev min modstander, og det blev virkelig svært.

I første kamp tabte jeg 2-0 - lignede det. Heldigvis kom Coman mig til undsætning og scorede én enkelt pind i slutminutterne. Det ændrede udgangspunktet til kamp nummer to, hvor jeg skulle tage imod Porto på Allianz Arena. Et straffespark i første halvleg endte med at være kampens eneste scoring, og Vidal og Co. kunne derfor fejre en Champions League-finale mod de engelske mestre fra Chelsea.

I finalen kom jeg bagud efter 33. minutter, men kort tid efter scorede Lewandowski. I anden halvleg scorede jeg to mål, og vandt derfor finalen på San Siro og mit første Champions League trofæ i min første sæson af FM 16! Det var fedt!!

Logged

marck88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #9: 15 Nov 2015, 22:07 »

 hvordan har du fået de rigtig navne Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Bayern München
« Svar #10: 15 Nov 2015, 22:09 »

Logged

marck88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #11: 15 Nov 2015, 22:14 »

mange tak Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #12: 19 Nov 2015, 18:33 »

Hold nu fast, en vanvittig anden sæson jeg har gang i!

Regner med at skrive lidt om den i aften eller i morgen!

Der vrimler med trofæer på CV'et!
Logged

krissah
Gæst
 
Sv: Bayern München
« Svar #13: 21 Nov 2015, 11:24 »

Kunne man lokke dig til at tage et screenshot af din taktik Cesc? ;-)
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #14: 21 Nov 2015, 12:39 »


ANDEN SÆSON I FC BAYERN MUNCHEN

Endnu en sæson er netop afsluttet, og hvilken en af slagsen! Jeg endte med at vinde alle turneringer på nær Super Cup mod Marseille, hvor Vidal absolut skulle skaffe et rødt kort efter få minutter af kampen. Jeg førte trods alt indtil det 83. minut, men så scorede Marseille to gange. Nå, men lad os snakke om succesen i stedet.

Trods jeg nævnte, at jeg ville gå lidt mere efter Bayern-ånden og ikke hente helt store stjerner, så kunne jeg ikke dy mig. Det nye FM skal jo prøves. Jeg valgte derfor at sprænge banken i sommers, hvor jeg hentede Alexis Sanchez fra Arsenal og Paul Pogba fra Juventus. Især sidstnævnte skulle vise sig at være en god investering, men Alexis brækkede desværre anklen i februar, og var derfor ikke med til at opleve alle de fede kampe. Udover dem hentede jeg tre regens, som jeg også brugte utrolig meget i sæsonen. Endte med at bruge hele 28 spillere, da jeg roterede mere end Rafa Benitez!

I januar hentede jeg tre regens til, men samtidig hentede jeg også venstrebacken Jorge og højrebacken San Emeterio, da Lahm desværre er faldet drastisk i niveau.

Ud gik til gengæld tre spillere, hvor to af dem røg til Barcelona. Nemlig Rode og Javi Martinez. Rode blev solgt for 122 millioner, mens Barcelona bød svimlende 450 på den kære Javi Martinez. Selvom han havde en glimrende sæson i klubben, så kunne jeg simpelthen ikke takke nej til sådan et tilbud.

Sæsonen startede ud med en Super Cup-kamp mod Schalke, som blev vundet i sikker stil med 2-0 på mål af Lewandowski og Robben.

Derefter kom jeg i CHL-gruppe med Brügge, Olympiakos og Manchester City. Endnu engang vandt jeg alle gruppekampe og fik derved maksimum point. I resten af Champions League blev det dog noget af en udfordring for at komme til finalen. I 1/8-dels finalen trak jeg sidste års finalister fra Chelsea. Første kamp endte 0-2 på Broen til mig, mens vi spillede 2-2 hjemme på Allianz Arena. I næste runde skulle jeg igen møde City, der denne gang var ret skadesramt oppe foran. På udebane vandt jeg derved 1-2, men jeg hjemme sikrede videre deltagelse med en flot sejr på 3-1.

Endelig håbede jeg en lidt lettere modstander, da jeg i semifinalen kunne trække enten Celtic, Lazio eller PSG. Det blev naturligvis sidstnævnte jeg fik, men det gjorde også, at jeg fik endnu mere blod på tanden for at komme i finalen, da det jo ville blive en sikker sejr. Paris blev KØRT ud, hvor jeg fik samlet videre med 6-1.

I finalen ventede Lazio, som faktisk blev den sværeste kamp jeg havde spillet i hele Champions League-året. Jeg endte dog alligevel med at vinde 2-1, da Lewandowski og den vanvittige Coman scorede!

I den tyske pokalturnering røg jeg ud i kvartfinalen i første sæson, hvorfor jeg var meget opsat på at gøre det bedre i år. Baunatal, Köln, Schalke, Leverkusen og Hoffenheim blev slået på vej til finalen, hvor Dortmund ventede. De blev også besejret 2-1, hvor Lewandowski og Coman igen stod for scoringerne!

Under Klub VM skuffede jeg en smule, men alligevel vandt jeg begge kampe. 3-1 og 2-1 i finalen. Embolo var i vanvittig form på daværende tidspunkt, og var også manden bag de fleste af scoringerne.

Ligaen blev vundet i sikker stil, hvor jeg bl.a. slog Leverkusen med hele 8-0! Jeg endte med et point mere end sæsonen forinden, hvilket jeg var utrolig glad for. Det vigtigste var dog, at jeg fik bedre styr på min defensiv. Jeg lukkede nemlig kun 19 mål ind. Målscoringen var dog faldet lidt, men min bomber fra sidste sæson (Robben) var heller ikke i ret god form i denne sæson. Jeg endte med at score seks mål færre end året før.

Derudover blev jeg bedre til at undgå nederlag, men desværre tabte jeg til både Braunschweig og Wolfsburg.

Ligaen
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010