home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 439 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Atalanta
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Atalanta  (Læst 2724 gange)
Clakz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Atalanta
« : 12 Nov 2015, 19:33 »

Har en vanvittigt stærkt ungdoms akademi som er yderst spændene. Har et ganske fornuftigt hold til at kunne gøre en god figur i serie a. Har et transfer beløb på 60 mil kr efter lidt forspørgelser.

Andre som skal igang ?
Logged

Clakz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atalanta
« Svar #1: 16 Nov 2015, 21:17 »

Min første sæson kom jeg på en fin 10. Plads. Gode resultater mod de store hold og dårlige mod de små hold. Hvilket var frusterende. Men 10 pladsen var ganske fint. Fik 3 ungdomsspillere med 5 stjerne potientiale hvilket siger lidt om deres ungdoms faciliteter. Jeg har allerede er par stykker af egen avl på holdet. Jeg regner med i 3 sæson at have en 7-8 spillere af egen avl. Ind er hentet Luca morrone. Frederico barba. Stefano sabelli. Nicola murru. Kristoffer ajer. Zivkovic fra Serbien. Fronco vazguez samt dionisi til førstehold truppen. Ellers er der hentet en del til fremtiden for små penge. Fik 100 mil efter 1. Sæson. Og med en del spillere som er salgbare er der god muligheder for at lave nogle gode salg. Solgte kurtic for 57 mil. Ligger nr 1 efter 6 kampe  i 2. Sæson. Dog ikke mødt nogle af de store hold endnu
Logged

Clakz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atalanta
« Svar #2: 17 Nov 2015, 06:35 »

Og solgte for omkring 150 mil efter første sæson. De fleste spillere som er udlejet
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Atalanta
« Svar #3: 29 Mar 2016, 14:23 »

Var ved at køre lidt død i fm. Og skulle finde en klub og der faldt jeg over Atalanta  og havde aldrig spillet i Italien så synes det var en spændende udfordring. Klubben har jo allerede nogle gode talenter. Som jeg har gjort brug af. Skal siges at jeg har spillet en halv sæson.

Men lidt hvordan jeg vil gribe spillet an.

Jeg vil så vidt muligt få integreret 1 til 2 unge spiller i truppen vær år som skal komme fra mine ungdomshold.

Mit første mål for sæsonen var at jeg bare skulle ligge midt i tabellen når sæsonen var færdig men det har jeg ændret efter en halv sæson til at jeg skal ligge i den øverste del.

Jeg går samtidig efter at få de bedste faciliteter i hele Italien så jeg kan på sigt være den førende klub til at udvikle talenter til det italienske landshold.
Men det vil også komme til at ske ved at jeg støvsuger hele Italien for talenter så jeg kan forme dem efter min taktik. Men samtidig siger jeg hellere ikke nej til udlandske talenter.

Spiller en 4-3-3  som ser ud til at virke okay. Håber der er andre der spiller med det herlige hold. Så vi kan udveksle lidt erfaring.
Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Atalanta
« Svar #4: 29 Mar 2016, 16:53 »

Jeg er efterhånden henne i 2020 med dem.

Her har især Valenzia vist sig at være en vanvittig spiller. Han er udlejet i første sæson, men allerede fra 2. sæson er han egentlig er klar til at spille en rolle i truppen. Leonardo Gatto bør du også beholde i minimum et par sæsoner, da han sagtens kan udvikle sig til en solid målscorer i Serie A. Alessandro Bastoni og Fabio Castellano bliver også hæderlige spillere senere hen og helt sikkert nogle af dem, som du bør fokusere på.

Noget du skal være opmærksom på efter første sæson er det enorme antal spillere, som kommer tilbage fra lån. Det bomber fuldstændig dit lønbudget og hvis man ikke lige er opmærksom på det og får solgt eller lejet dem ud igen, så misser man nemt et par gode handler. Gik selv glip af et par spillere, grundet det, da jeg ikke kunne tilbyde det de ønskede i løn.

Mine fokusområder i de første par sæsoner var at få forstærket kanterne, hvor man udover Gomez ikke har den store kvalitet. Jeg fik personligt aldrig gang i Maxi Moralez eller D'Alessandro, så lånte bl.a. Wellington Silva i Arsenal i 2.sæson med stor succes.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Atalanta
« Svar #5: 30 Mar 2016, 18:56 »

Så er første sæson færdig og hvilken en må jeg sige det er blevet til en 3 plads så der skal spilles Champions league. Det kræver selvfølgelig også en del af mit hold så der skal nok skiftes lidt ud på nogen af pladserne.. Det var bare lige en hurtig lille Update laver støre når jeg er kommet i gang med anden sæson.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010