home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Europa i Asien
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Europa i Asien  (Læst 16672 gange)
Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Europa i Asien
« Svar #30: 25 Nov 2015, 12:26 »


Efterår 2019: Status


Da jeg startede spillet og bloggen satte jeg mig tre mål. Jeg tænker, at det er på tide med en lille status over dem. Det ser nemlig langt hen ad vejen fornuftigt ud.

Et mix af russisk og asiatisk talent
Som i kunne se i sidste indlæg består mit førstehold af syv russere, en sydkoreaner, en ukrainer, en georgier og en englænder. Altså et fornuftigt antal russere, et par østeuropæere og så den enkelte englænder der skiller sig ud. Med hensyn til de asiatiske islæt, gemmer der sig dog et par talenter i pereferien af start-11'eren. Tadahiro Akiba har stort set spillet fast på højrekanten efter hans ankom denne sommer. 11 kampe er det blevet til og han har scoret en enkelt gang og lagt op til 8 mål. En klar stjerne for fremtiden. På modsatte kan agerer sydkoreanske Yoo Bong-Hyun backup for Jano. Han mangler lidt fart, men jeg ser alligevel fine perspektiver i ham også. Til sidst er der også Park Min-Kook. En talentfuld midterforsvarer, der desværre smadrede sit korsbånd få dage efter sin ankomst til klubben.

Økonomisk ansvarlighed
Min plan var ikke at købe for mere end jeg solgte for. Det er indtil videre lykkedes. Jeg er dog ikke sikker på, at det vil holde helt stik i de kommende sæsoner, hvor jeg satser en smule i håbet om mesterskaber og Champions League kvalifikation. De spillere, jeg køber, har dog alle videresalgspotentia le, så det skal nok hænge sammen i sidste ende.

Et fort på hjemmebane
Den har haltet indtil nu. Nok mest på grund af spillernes kvalitet og min egen taktiske forvirring. Men i denne her sæson er der sket noget! Som i kan se har jeg med min defensive taktik været næsten suveræn i sæsonens første halvdel, og hjemme på Dinamo er jeg ubesejret med fem sejre, tre uafgjorte resultater og en målscore på 14-3. Kun FC Krasnodar har været bedre på deres hjemmebane med syv sejre og to uafgjorte. De flotte resultater betyder også, at jeg her halvejs gennem sæsonen ligger på en ganske solid førsteplads. Noget der især skyldes min fantstiske defensiv, der kun har lukket syv mål ind og har holdt nullet i hele ni kampe.
Logged

Isolation

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Europa i Asien
« Svar #31: 25 Nov 2015, 13:39 »

Pisse fed blok, Sarl!

Når jeg er færdig med mit Arsenal save, har jeg godt nok også lyst til at starte med dit østrussiske mirakel  Smiley
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Europa i Asien
« Svar #32: 25 Nov 2015, 14:02 »

Pisse fed blok, Sarl!

Når jeg er færdig med mit Arsenal save, har jeg godt nok også lyst til at starte med dit østrussiske mirakel  Smiley

Tak skal du have.

Luch Vladivostok er helt sikkert en interessant udfordring. Alternativt kan man vælge Khabarovsk, der starter i samme division som Luch. De er det østligste hold i Rusland, og der er kun 30 km fra Khabarovsk til den kinesiske grænse.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Europa i Asien
« Svar #33: 25 Nov 2015, 21:30 »


2019/20: Europa League


De seneste to sæsoner har vi været direkte kvalificeret til Europa Leagues gruppespil gennem vores pokaltriumfer. I år er var vi dog med via vores ligaplacering, og det betød to kvalifikationsrunde r. I den første af disse mødte vi kroatiske RNK Split, der blev slået efter 1-1 i Kroatien og en 2-0 sejr hjemme på Dinamo. Derefter stod den på et asiatisk opgør i Europa, da vi stod overfor Karagandy fra Kasakhstan. Med 3-0 hjemme og 2-0 ude, blev de dog sendt ud uden problemer.

I gruppespillet stod jeg overfor Manchester City, Feyenoord og AEK Athen. Her startede jeg ud med to sejre over Feyenoord og AEK, hvorefter City satte os på plads med to 2-0 sejre i træk. I gruppespillets sidst to kampe blev det dog til endnu to sejre over hollænderne og grækerne, og vi gik videre på en stensikker andenplads. City var for stor en mundfuld, men hverken Feyenoord eller AEK udgjorde en trussel. Det giver vist et nogenlunde billede af mit holds niveau.

I første knockoutrunde var jeg uheldig at trække Roma. For selvom de ikke var på Manchester Citys niveau, var de lige en tand for gode. Et knebent nederlag på hjemmebane gjorde tingene meget svært, og i Rom var vi aldrig rigtig i nærheden af sejren på trods af et på papiret fint 1-1 resultat.

Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Europa i Asien
« Svar #34: 26 Nov 2015, 18:11 »


Foåret 2020: En mur i Asien


Luch-Energiya Vladivostok er russiske mestre! Det sker efter en sæson, hvor især vores forsvar var helt fantastisk. De har udgjort en nærmest uigennemtrængelig mur, der kun lukkede 14 mål ind i sæsonens 30 kampe. Det gav 67 point og var nok til et stensikkert mesterskab med 10 points forspring til Spartak Moskva på andenpladsen.

Udover forsvaret var angriberen Alexandr Akimov den helt store oplevelse. Den 20-årige angriber stod for 23 af holdets 53 mål og endte som topscorer i Ruslands bedste række. Han er holdets eneste spiller med en offensiv pligt, men den udfylder han sgu også. Han er kort sagt hamrende effektiv og udgjorde flere gange forskellen i ellers kedelige og tætte opgør.

Nu står den så på Champions League i næste sæson, og det kan forhåbentlig hjælpe med at etablere Luch i toppen af russisk fodbold, hvor vi stadig er langt bagefter hold som Zenit, CSKA, Spartak og Lokomotiv rent økonomisk.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Europa i Asien
« Svar #35: 29 Nov 2015, 14:51 »



Sæson 2020/21: I billeder











Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Europa i Asien
« Svar #36: 29 Nov 2015, 16:13 »


Sommeren 2021: Nu er vi der!

Efter en sommerpause, hvor de to sidste ukrainere blev solgt, og jeg brugte alt for mange penge på at hente min drømmekeeper, er truppen nu udelukkende bygget op af russisk og asiatisk talent. 17 russere og syv sydkoreanere er status, og jeg har altså opfyldt et af mine mål. Desuden synes jeg, at truppen er enormt talentfuld og smækfyldt med potentiale. Nu skal jeg gerne ud og å etableret klubben som et asiatisk powerhouse. Først i Rusland, hvor jeg er godt på vej. Dernæst i Europa, hvor der stadig er noget vej endnu.

Taktisk set spiller jeg stadig min defensive 4-4-2. Defensiven var ikke helt så god i sidste sæson, men det ser stadig ualmindeligt solidt ud nede bagved. Oppe foran er Akimov en bomber uden lige med 23 og 24 mål i de to sidste sæsoner. Det er ham der skal score målene, men min andenangriber Chang-Won har efterhånden også udviklet sig ret fornuftigt og er nu anfører. På kanterne er venstrekanten godt besat med to næsten jævnbyrdige sydkoreanere, mens højrekanten er besat af russiske Berezin, der dog mangler en god backup. Centralt er det en relativt ny konstellation med den kreative Seung-Ho og Nikishin, der kan arbejde begge veje. Forsvaret er bundsolidt med fire gode muligheder centralt og et par dygtige backs. I målet er Kuzmin kommet til. Han har sine mangler, men er det største russiske målmandstalent i mit save, og min målmand i mange år frem.

Det ser godt ud, synes jeg. Hvad siger i?
Logged

Isolation

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa i Asien
« Svar #37: 29 Nov 2015, 21:17 »

jeg er med her, spændende at se om du kan forsætte med at komme i chl hvert år
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Europa i Asien
« Svar #38: 10 Dec 2015, 13:33 »

Jeg er ked af den lange pause, men der kommer snart nyt her.
Logged

Isolation

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010