home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 23727 gange)
pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Journeyman
« : 11 Nov 2015, 15:40 »

Så vil jeg igen i år begive mig ud i min rejse, hvor jeg vil arbejde mig op som en ukendt manager og til at begå mig blandt de bedste Managers i Europa.


Jeg starter uden job, tidligere Serie-6 erfaring og uden licens, vil jeg begive mig ud i jagten på et job i en af den mange nationer jeg har med.

Mit første hold blev den svenske klub Karlstad BK som spiller i 2. division ØG.
jeg har overtaget klubben på en 11. plads og skal forsøge at få en placering i midten af ligaen, hvilket vil kræve at jeg som minimum, rykker 3 pladser op, eller 4 point.

Klubben har en god blanding af spillere på 25-27 og rigtig mange spillere i alderen 17-21 som på sigt kan blive gode spillere for mig, dog er jeg nødtil at skaffe resultater fra første øjeblik og kan ikke vente på talenterne slår til
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #1: 11 Nov 2015, 18:15 »

1. sæson er nu færdig spillet. og det blev til 11 kampe, som ud mundede sig i 5 sejre og 6 uafgjort samt en målscore på 16-8, hvilket vil sige jeg indtil nu er ubesejret som manager.

Jeg formåede samtidig at opfylde bestyrelsens mål for sæsonen med en flot 7 plads, så alt i alt har det været en god sæson.

dog er der et par minusser mine 3 største talenter nægter at forlænge sin kontrakt med mig og den ene er allerede skiftet til en noget større svensk klub, jeg håber på at kunne få forlænget med de 2 andre men mulighederne ser små ud.

Jeg har en til næste sæson lavet en prioritets liste over forstærkninger og en målmand er min klare første prioritet, jeg håber at kunne hente en 25 årig målmand med lidt erfaring. men der skal ske en forbedring på den plads. og ud af min 21 mands store trup, er det kun 7 der har tilstrækkeligt talent der har ville forlænge. og 4 der desværre ser ud til at forlade klubben
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #2: 19 Nov 2015, 09:26 »

Hvordan går det i det svenske altid godt med llm spil
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #3: 09 Sep 2016, 11:27 »

Jeg har haft gang i et længere Journeyman-save, som jeg egentlig gerne ville have skrevet omkring fra starten, men det var lidt mere bare et forsøg på at få gang i FM16-lysten, da den var svær at finde på daværende tidspunkt (Det er altid nemt at være bagklog selvfølgelig).

Jeg startede på laveste trænerniveau (serie-6 spiller) og uden uddannelse, uden job.

Jeg har været forbi følgende klubber (kronologisk rækkefølge - i parantes er bedste sæsons resultat):

FC Liege (3. division play-off til oprykning) - fornuftig start - lå til nedrykning da jeg overtog og var der et par sæsoner
Cercle Brügge (3. division - nedrykning) - klubben var skildt ad i atomer, og jeg kunne ikke redde dem
Westerlo (3. division - play-off til oprykning) - klubben var rykket ned i et par sæsoner og havde stadig fornuftige spillere - jeg kunne dog ikke indløse potentialet
FC Stars of Africa (2. division - fri af nedrykning) - ungt hold og jeg forstod aldrig rigtig ligasystemet i Sydafrika
Wolfsburgs andethold (jeg forsvandt hurtigt igen, da jeg ikke var så imponeret over at give al kontrol til en anden - første og sidste gang det sker)
Landstræner for Jamaica (ikke rigtig noget) - en måde at fordrive tiden på mens jeg ledte efter en klub
Wolverhampton Wanderers (oprykning til Championship, og playoff til oprykning) - jeg har en forkærlighed for denne klub, så kunne ikke sige nej da de stod og manglede en træner til at redde dem fri fra da lavere rækker. Første gang jeg for alvor beviste noget som manager
Novara (fri af nedrykning til Serie C) - jeg var redningsmand, da klubben lå til nedrykning tæt på sæsonafslutningen. Jeg reddede klubben og fandt et kæmpe talent til venstre back som jeg trak med mig videre til to klubber (hvor jeg er nu)
FC Køln (midterplacering i Bundesligaen som oprykker) - klubben havde sikret sig oprykning i sæsonen inden så jeg sagde ikke ja til kontrakten før jeg var sikker - på dette tidspunkt kæmpede jeg i Novara. Solidt hold hvor der ikke skulle de store ændringer til - købte venstreback-talentet fra Novara og målmanden Sebtaui (?? - fra Man Utd) og så gik det som det gjorde.
Landstræner for Argentina (tabte finalen i Copa America) - blev jeg mens jeg var manager for Køln, og er det fortsat. Gode talenter, hvilket har betydet lidt talenter til min nuværende klub som er..
Manchester City (nuværende sæson er den første) - gode resultater i Wolves, Novara og Køln betød jeg havnede i yndlingsbyen, dog på den forkerte side. City manglede resultater efter syv-otte sløje sæsoner, hvorfor jeg kom i betragtning. Venstreback-talentet fra Novara og Køln er hentet som første mand og han spiller fast

Jeg er nu i januar transfervindue i 2029, og af kendte spillere i klubben kan nævnes:
Jesus Vallejo - genial midterforsvar - var kommet i overskud i Everton så købte ham for 24 mio. kr.(!!)
Pierre Emile Højbjerg - sikker defensiv midt
Lincoln - genial playmaker på den centrale midt
Kingsley Coman - for gammel til at spille fast, så han er til salg
Ariamit Ferati - samme som Coman
Malcolm - Dyreste spiller i klubbens historie, men ved at være for gammel - bruger ham dog en gang imellem som venstre indvendige angriber.

Der har været 2,67 mia. kr. at bruge af, og jeg har brugt 1,6 da der virkelig manglede foryngelse. Fire spillere har fundet vej til startopstillingen, hvilket har været en boldspillende midterforsvarer, en central midt, en venstre back (tidligere nævnt) og en venstre kant.

Derudover er der blevet solgt rigtig godt ud og hentet et hav af talenter.

Jeg har løbende taget kurser når klubberne var villige til at betale, og i City fik jeg det sidste så jeg nu har Pro-Licens eller hvad det nu er den øverste licens hedder. Wink

Spørg endelig hvis der er noget i kunne tænke jer at vide! Smiley

PS. Bonusinfo: I Liege havde jeg fornøjelsen af at have både Hazard og Benteke på holdet! .. .. Der var dog tale om Kylian og Jordan og altså ikke de "rigtige" Smiley
« Seneste Redigering: 12 Sep 2016, 08:01 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #4: 09 Sep 2016, 23:09 »

Jeg har haft gang i et længere Journeyman-save, som jeg egentlig gerne ville have skrevet omkring fra starten, men det var lidt mere bare et forsøg på at få gang i FM16-lysten, da den var svær at finde på daværende tidspunkt (Det er altid nemt at være bagklog selvfølgelig).

Jeg startede på laveste trænerniveau (serie-6 spiller) og uden uddannelse, uden job.

Jeg har været forbi følgende klubber (kronologisk rækkefølge - i parantes er bedste sæsons resultat):

FC Liege (3. division play-off til oprykning) - fornuftig start - lå til nedrykning da jeg overtog og var der et par sæsoner
Cercle Brügge (3. division - nedrykning) - klubben var skildt ad i atomer, og jeg kunne ikke redde dem
Westerlo (3. division - play-off til oprykning) - klubben var rykket ned i et par sæsoner og havde stadig fornuftige spillere - jeg kunne dog ikke indløse potentialet
FC Stars of Africa (2. division - fri af nedrykning) - ungt hold og jeg forstod aldrig rigtig ligasystemet i Sydafrika
Wolfsburgs andethold (jeg forsvandt hurtigt igen, da jeg ikke var så imponeret over at give al kontrol til en anden - første og sidste gang det sker)
Landstræner for Jamaica (ikke rigtig noget) - en måde at fordrive tiden på mens jeg ledte efter en klub
Wolverhampton Wanderers (oprykning til Championsship, og playoff til oprykning) - jeg har en forkærlighed for denne klub, så kunne ikke sige nej da de stod og manglede en træner til at redde dem fri fra da lavere rækker. Første gang jeg for alvor beviste noget som manager
Novara (fri af nedrykning til Serie C) - jeg var redningsmand, da klubben lå til nedrykning tæt på sæsonafslutningen. Jeg reddede klubben og fandt et kæmpe talent til venstre back som jeg trak med mig videre til to klubber (hvor jeg er nu)
FC Køln (midterplacering i Bundesligaen som oprykker) - klubben havde sikret sig oprykning i sæsonen inden så jeg sagde ikke ja til kontrakten før jeg var sikker - på dette tidspunkt kæmpede jeg i Novara. Solidt hold hvor der ikke skulle de store ændringer til - købte venstreback-talentet fra Novara og målmanden Sebtaui (?? - fra Man Utd) og så gik det som det gjorde.
Landstræner for Argentina (tabte finalen i Copa America) - blev jeg mens jeg var manager for Køln, og er det fortsat. Gode talenter, hvilket har betydet lidt talenter til min nuværende klub som er..
Manchester City (nuværende sæson er den første) - gode resultater i Wolves, Novara og Køln betød jeg havnede i yndlingsbyen, dog på den forkerte side. City manglede resultater efter syv-otte sløje sæsoner, hvorfor jeg kom i betragtning. Venstreback-talentet fra Novara og Køln er hentet som første mand og han spiller fast

Jeg er nu i januar transfervindue i 2030, og af kendte spillere i klubben kan nævnes:
Pierre Emile Højbjerg - sikker defensiv midt
Lincoln - genial playmaker på den centrale midt
Kingsley Coman - for gammel til at spille fast, så han er til salg
Ariamit Ferati - samme som Coman
Malcolm - Dyreste spiller i klubbens historie, men ved at være for gammel - bruger ham dog en gang imellem som venstre indvendige angriber.

Der har været 2,67 mia. kr. at bruge af, og jeg har brugt 1,6 da der virkelig manglede foryngelse. Fire spillere har fundet vej til startopstillingen, hvilket har været en boldspillende midterforsvarer, en central midt, en venstre back (tidligere nævnt) og en venstre kant.

Derudover er der blevet solgt rigtig godt ud og hentet et hav af talenter.

Jeg har løbende taget kurser når klubberne var villige til at betale, og i City fik jeg det sidste så jeg nu har Pro-Licens eller hvad det nu er den øverste licens hedder. Wink

Spørg endelig hvis der er noget i kunne tænke jer at vide! Smiley

PS. Bonusinfo: I Liege havde jeg fornøjelsen af at have både Hazard og Benteke på holdet! .. .. Der var dog tale om Kylian og Jordan og altså ikke de "rigtige" Smiley

Spændende læsning!

Har altid beundret dem der kunne lave sådan en save, har aldrig selv kunne få mig til at spille ved mere end 1 hold.  Thumbs Up

Hvordan gør du med nye jobs, bliver du tilbudt, eller søger du dem?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #5: 09 Sep 2016, 23:41 »

Det er lidt forskelligt.. Altså hvis der et eller andet job jeg rigtig gerne vil have søger jeg det selvfølgelig, uanset om jeg har en klub eller ej, men også kun hvis det er "KLUBBEN" på det tidspunkt. Ellers venter jeg egentlig til der er nogen der viser interesse - så er det også meget nemmere (efter min erfaring) at få jobbet. Er jeg uden kontrakt er jeg dog noget mere opsøgende end ellers, men jeg søger ikke hvad som helst.. Der skal være noget spændende - historik, godt setup, spændende udfordring mv. Smiley

Det er egentlig også kun sket to gange for mit vedkommende i al den tid jeg kan huske - jeg er lidt mere ligeglad med de klubber jeg havner i, og er der egentlig kun for at skabe noget erfaring og få nogle kurser - ihvertfald i starten. Det gør det lidt nemmere at finde en ny klub. Som nævnt så var motivationen for det (faktisk begge gange) at jeg ikke kunne få noget som helst til at fungere taktisk, så det var en måde at udforske lidt forskelligt på. Jeg har endnu ikke brugt den samme opstilling i to klubber, da jeg sætter dem meget efter spillerne, og så prøver mig frem. Det var nemmest i mindre klubber der ikke stiller så store krav til resultater - City vil vinde Premier League i denne sæson, så der er lidt mere pres på!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #6: 10 Sep 2016, 14:34 »

Det endte med en fjerdeplads til City, semifinalenederlag til de senere vindere af CL, Leverkusen, exit i sjette runde i FA-cuppen (ikke så godt), vandt Community-Shield, og Flere personlige titler til spillerne var resultatet af den første hele sæson i City for mit vedkommende. Ledelsen er ikke supertilfreds, men har fået en ny kontrakt og nu skal der bygges videre.

Taktik er ændret til 4-3-3, og så bare hurtigt frem, hvilket har betydet at vi er det hold der scorer absolut flest mål i ligaen, desværre nåede der at gå for mange ind, inden jeg ændrede taktikken, så det er en stor del af forklaringen på det jævne resultat i PL.

Vi går efter at vinde PL næste år, gerne krydret med CL-succes.

Topscorer blev Kirill Smirnov som slog rekorder på kryds og tværs og blev bedste spiller i Europa i samme omgang. Han er virkelig et bæst - i alt 36 kampe fra start med 35 mål og 11 assists til følge. Han blev det første indkøb fra mig med 330 mio.kr. i Benfica.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #7: 10 Sep 2016, 19:52 »

Jeg har haft gang i et længere Journeyman-save, som jeg egentlig gerne ville have skrevet omkring fra starten, men det var lidt mere bare et forsøg på at få gang i FM16-lysten, da den var svær at finde på daværende tidspunkt (Det er altid nemt at være bagklog selvfølgelig).

Jeg startede på laveste trænerniveau (serie-6 spiller) og uden uddannelse, uden job.

Jeg har været forbi følgende klubber (kronologisk rækkefølge - i parantes er bedste sæsons resultat):

FC Liege (3. division play-off til oprykning) - fornuftig start - lå til nedrykning da jeg overtog og var der et par sæsoner
Cercle Brügge (3. division - nedrykning) - klubben var skildt ad i atomer, og jeg kunne ikke redde dem
Westerlo (3. division - play-off til oprykning) - klubben var rykket ned i et par sæsoner og havde stadig fornuftige spillere - jeg kunne dog ikke indløse potentialet
FC Stars of Africa (2. division - fri af nedrykning) - ungt hold og jeg forstod aldrig rigtig ligasystemet i Sydafrika
Wolfsburgs andethold (jeg forsvandt hurtigt igen, da jeg ikke var så imponeret over at give al kontrol til en anden - første og sidste gang det sker)
Landstræner for Jamaica (ikke rigtig noget) - en måde at fordrive tiden på mens jeg ledte efter en klub
Wolverhampton Wanderers (oprykning til Championsship, og playoff til oprykning) - jeg har en forkærlighed for denne klub, så kunne ikke sige nej da de stod og manglede en træner til at redde dem fri fra da lavere rækker. Første gang jeg for alvor beviste noget som manager
Novara (fri af nedrykning til Serie C) - jeg var redningsmand, da klubben lå til nedrykning tæt på sæsonafslutningen. Jeg reddede klubben og fandt et kæmpe talent til venstre back som jeg trak med mig videre til to klubber (hvor jeg er nu)
FC Køln (midterplacering i Bundesligaen som oprykker) - klubben havde sikret sig oprykning i sæsonen inden så jeg sagde ikke ja til kontrakten før jeg var sikker - på dette tidspunkt kæmpede jeg i Novara. Solidt hold hvor der ikke skulle de store ændringer til - købte venstreback-talentet fra Novara og målmanden Sebtaui (?? - fra Man Utd) og så gik det som det gjorde.
Landstræner for Argentina (tabte finalen i Copa America) - blev jeg mens jeg var manager for Køln, og er det fortsat. Gode talenter, hvilket har betydet lidt talenter til min nuværende klub som er..
Manchester City (nuværende sæson er den første) - gode resultater i Wolves, Novara og Køln betød jeg havnede i yndlingsbyen, dog på den forkerte side. City manglede resultater efter syv-otte sløje sæsoner, hvorfor jeg kom i betragtning. Venstreback-talentet fra Novara og Køln er hentet som første mand og han spiller fast

Jeg er nu i januar transfervindue i 2030, og af kendte spillere i klubben kan nævnes:
Pierre Emile Højbjerg - sikker defensiv midt
Lincoln - genial playmaker på den centrale midt
Kingsley Coman - for gammel til at spille fast, så han er til salg
Ariamit Ferati - samme som Coman
Malcolm - Dyreste spiller i klubbens historie, men ved at være for gammel - bruger ham dog en gang imellem som venstre indvendige angriber.

Der har været 2,67 mia. kr. at bruge af, og jeg har brugt 1,6 da der virkelig manglede foryngelse. Fire spillere har fundet vej til startopstillingen, hvilket har været en boldspillende midterforsvarer, en central midt, en venstre back (tidligere nævnt) og en venstre kant.

Derudover er der blevet solgt rigtig godt ud og hentet et hav af talenter.

Jeg har løbende taget kurser når klubberne var villige til at betale, og i City fik jeg det sidste så jeg nu har Pro-Licens eller hvad det nu er den øverste licens hedder. Wink

Spørg endelig hvis der er noget i kunne tænke jer at vide! Smiley

PS. Bonusinfo: I Liege havde jeg fornøjelsen af at have både Hazard og Benteke på holdet! .. .. Der var dog tale om Kylian og Jordan og altså ikke de "rigtige" Smiley
Hold da op du har haft travlt, det er rigtig flot!
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #8: 10 Sep 2016, 21:00 »

En ting der helt sikkert har været med til at motivere er at jeg har skrevet en del med Boxx løbende og fortalt om mine erfaringer og diskuteret transfers og taktik og den slags, så uden hans hjælp havde det været en del sværere, men synes faktisk det er lidt et fedt save - jeg havde pakket det væk en tid, men har netop taget fat i det igen, og det fangede bare LIGE med det samme igen! Smiley

Er ret sikker på jeg starter med sådan et save så snart FM17 er i hus! Det kan varmt anbefales til at lære spillet og taktikkerne at kende! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #9: 13 Sep 2016, 07:44 »

Efter en god start på sæsonen med tre sejre og én uafgjort (hvor Everton scorer i sidste minut) ligger vi toer efter West Ham som har høstet maksimum point i de første fire kampe. Specielt min nye mexikanske bomber er jeg meget tilfreds med, og så er Smirnov ustyrlig og har taget månedens spiller med 6 mål i tre kampe.

I CL slog vi Feyenoord ud efter 3-3 hjemme og en sikker 0-3 sejr i Holland. Nu er vi så rendt ind i Bayern München, Basel og AC Milan (vi var tredjeseedet) hvilket er en hård gruppe, men med et par gode resultater kan vi godt klare den.

Inden sæsonen fik jeg forlænget min kontrakt, og City er nu den klub jeg har været længst tid i - 1100 dage and counting.

Vi har ikke lavet de store indkøb - det har primært handlet om frie transfers (mexikansk bomber bl.a.) og køb af unge spillere til akademiet, hvor vi efterhånden er oppe og have en standard der kan bruges til noget. Som bevis på dette vandt vores U21-hold U21-cuppen sidste sæson. Det betød også at vores U21-manager (Diego Lopez fra AC Milan) blev ombejlet, og han blev straks efter hentet til Wales for at redde Swansea op i Premier League igen i den kommende sæson.

Det er et eksempel på at vi tydeligvis ikke ligger i toppen endnu, hvis man tænker på omdømme, så der er stadig et stykke vej til toppen.

Jeg er som tidligere nævnt gået ind i sæsonen 29/30, så er påbegyndt min 15'ende sæson. Det er ved at være længe siden jeg har haft et save kørende så længe, men kan godt se at der er lang vej op til G00n på 100 eller Guiness Book of Records på 154. Peace

Jeg er dog ret tilfreds med at det trods alt ikke har taget længere tid at arbejde mig fra arbejdsløs amatør til toppen af den engelske elite! Og til dem der mener en anden liga er bedre - sidste års semifinaler i CL var tre engelske hold (Man City, Man Utd og Arsenal) og et enkelt tysk (Leverkusen), så Spanien er slet ikke noget! Opstemt Og jeg HAR valgt Spanien som spilbart, så ligaen er ikke hæmmet af manglende spillere eller faldende omdømme. Wink

BONUSINFO: Lionel Messi er blevet assisterende manager for Argentina (Han er ikke særlig god, men var en af de eneste der ville på trods af at vi er nummer 1 på verdensranglisten), så jeg nu kan sætte ham til alle skodopgaverne - det passer mig rigtig godt (CR7 <3)
« Seneste Redigering: 13 Sep 2016, 16:41 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #10: 15 Sep 2016, 10:40 »

Jeg har ikke fået spillet så meget siden sidst, men fik lige lyst til at dele min optur! For første gang i dette års FM16 føler jeg at der er styr på taktikken, og holdet er som det skal være! Opstemt

Siden sidst har vi spillet fire kampe CL ude mod AC Milan, Carling cup 3. runde ude mod Liverpool, 2 ligakampe henholdsvis ude mod Tottenham (toer inden mødet) og West Ham (etter inden mødet).

Resultaterne var som følger:
AC Milan - Man City 0-2 - Smirnov 2 mål - han bomber videre!
Liverpool - Man City 0-1 - en anelse ufortjent måske, men vi stod godt defensivt og scorede da vi fik chancen.
Tottenham - Man City 1-2 - vi scorede i sidste minut - endnu engang Smirnov - vi havde fortjent sejren, så jeg er lettet over den kom!
West Ham - Man City 0-2 - Smirnov var altoverskyggende og scorede begge mål igen!

Disse resultater betyder at vi er kommet godt fra start i cup-turneringerne, samt vi på nuværende tidspunkt ligger nummer 1 i ligaen, med et point ned til West Ham og fire til Tottenham på 3. pladsen.

I samme omgang er vi nu ubesejrede i 8 kampe, og Smirnov og min mexikanske angriber - Flores - er vilde sammen! Derudover har vi som tredje angriber i min 4-3-3 en belgier ved navn Theo André som står for eksplosiviteten (18 i Hurtighed og Acceleration), og det gør tilsyneladende at meget få hold kan få point mod os lige for tiden! Smiley

Jeg forsøger at få solgt ud af nogle af de ældre spillere, da de alligevel ikke er på hold længere - det drejer sig om Malcolm, Coman og en højre fløj ved navn Luna Diale (regen). Sidstnævnte fordi vi ikke spiller med fløje længere. Vallejo får lov at trække sig tilbage i klubben når den tid kommer og Ferati er blevet solgt for 35 mio. kr. Udover det er der kun Højbjerg tilbage, og han får ligesom Vallejo lov til at blive i klubben efter at have spillet her siden 17/18 sæsonen - altså han er igang med hans 13'ende sæson i City-trøjen. Han blev ligeledes gjort til anfører da jeg tiltrådte, og han har været det siden.

Vores svage punkt er netop den centrale midtbane, hvor vi alvorligt søger efter en arvtager til Højbjerg om et par år, samt en nuværende backup hvis en enkelt spiller bliver skadet. Der er masser af gode spillere, men jeg vil ikke betale kassen for det på trods af store økonomiske midler til rådighed.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #11: 19 Sep 2016, 18:56 »

Så kom vi igennem sæsonen og det er tid til en lille status i den blå del af Manchester. Smiley

Det blev ikke til nogen pokaltitler i år (der står at vi rykkede op i år, det passer altså ikke.....) - disse endte for City således:

CL - røg ud til Galatasaray efter første knock out runde
FA-cup - tabte finalen til West Ham
Carling Cup - røg ud til de senere vindere fra Newcastle i fjerde runde

Til gengæld gik Premier League-sæsonen over al forventning og allerede efter 31 kampe var vi sikre på at vinde ligaen! Har var vi fortsat ubesejrede i PL, så jeg håbede på en Supersæson, men det skulle henholdsvis Everton og Aston Villa ødelægge.

Det var dog til at overleve, da jeg jo allerede var sikret sejren.

Jeg blev månedens manager fire gange i løbet af sæsonen samt toer en gang og treer to gange. Derudover blev jeg også kåret til årets manager.

Smirnov sluttede med at være helt vildt skarp og slog alle andre i kampen om at score mål. Topscorer med 34 mål i ligaen i 27 kampe, og 54 mål i 46 kampe i alt i alle turneringer vidner om klasse!

Til sidst er her lidt øvrig statistik - Sorteret efter antal scorede mål - sorteret efter antal assists

Nu skal der arbejdes frem mod en ny sæson - jeg har gennemgået klubbens transferaktivitet siden start, og der er blevet brugt netto 8,6 mia. kr. Det tal skal MEGET gerne gøres væsentligt mindre, så der kommer nok et par større afgange i den nye sæson. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #12: 20 Sep 2016, 20:52 »

VM vundet med Argentina! Opstemt Slog Rusland 1-0 i finalen. Smiley Slog blandt andet Italien med 6-1 på vej til finalen! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #13: 24 Sep 2016, 00:30 »

Jeg er med på vognen, da jeg blev fyret i min andet save (youth academy challenge)  Rullende Øjne

Jeg er naturligvis startet uden licens og med serie 6 spiller som erfaring  Smiley

Første job er Västerås SK i den svenske 1. division nord. De ligger lige over nedrykningsstregen, så målet må være overlevelse første år  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #14: 24 Sep 2016, 11:12 »

Første sæson i det svenske gik fint.

Holdet præsteret rigtig godt, så vi endte på en fornem 5. plads



Økonomien er desværre ikke alt for god. Jeg må derfor vente med at få det første trænerlicens lidt endnu!
« Seneste Redigering: 24 Sep 2016, 11:17 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010