home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Fortæl om din challenge - FM16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Fortæl om din challenge - FM16  (Læst 24114 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #15: 15 Nov 2015, 11:32 »

Dunav Ruse

Sommeren er kommet og sæsonen er overstået, og der er status på sæsonen


Det positive


Vi blev nummer 1 !!! .. vi skal derfor en tur til den langt hårde A Liga - Vi glæder os !!!

Over 30 kampe blev det til 18 sejre, 5 uafgjort og 7 nederlag - en målscore på 61 - 38 hvilket bringer os til at have overholdt det første mål for sæsonen, nemlig "Lukke færre end 40 mål ind", det var dog en tæt liga hvor 7 point var forskellen mellem 1. og 5. pladsen.

Topscoren i ligaen blev også en af vores egne, nemlig Branimir Kastadinov med 19 mål i 30 kampe.
Årets unge spiller giv til 23-årige Yuliyan Nenov med 13 mål og 10 oplæg i 29 kampe.

Klubben havde også et beskeden overskud på 850.000 grundet det lidt ufrivillige salgs af Petar Vitanov.

Det negative


Negative ting har der ikke været meget af, men skal man tage noget er det nederlagt i 2. runde af pokalen på 1 - 3 til Lokomotiv Plovdiv
samtidigt ser det ud til at vi efter sæsonen blot har én enkelt målmand tilbage i truppen.


Fokusområder næste sæson (18/19)


  • Plads over 9. (ud af 10)
  • Lukke færre end 50 mål ind
  • sikre nye faciliteter til klubben
  • Sælge for 3 millioner
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #16: 22 Nov 2015, 14:54 »



Oprykning i første sæson i det svenske med Jönköping Sondra så skal jeg bare overleve indtil jeg sikrer mig et job hos en reel mesterskabskandidat Smiley
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #17: 02 Dec 2015, 13:03 »

Jeg er startet på denne som afveksling til mit Vladivostok-save. Bruger tråden her til at opdatere lidt, hvis det er tilladt. Vil som udgangspunkt kun poste screenshots af pokalkampe, da de er fokus for challengen.

Starter med min første af slagsen. Ikke FA-cup, men det er lækkert at vi ligner giantkillers fra start.





Næste runde blev endestation. Q.P.R var en lille smule for stærke, men præstationen er alligevel tilfredsstillende.
Logged

Isolation

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #18: 05 Dec 2015, 13:34 »

Så er jeg gået igang med min Challenge, og hvilken underholdende en Wester har givet mig.
Jeg ska først vinde mesterskabet med OB.
Så skal jeg skifte klub, til en der ikke har vukdet et nationalt mesterskab i de sidste 25 år, og skal så vinde et mesterskab med den klub.
Derefter skal jeg skifte til liverpool og genvinde rekorden mht. Flest prl mesterskaber. 😁
Status indtil nu:
1. Sæson med OB gik helt forfærdeligt, jeg havde personligt planer om en top 5 placering, men jeg kom aldrig i nærheden af mine mål.
Jeg endte på en kedelig 7 plads og var undervejs tæt på en fyring. Og efter vinterpausen omlagde jeg hele min taktik og det hjalp. Fra en isoleret 11. Plads fik jeg med masser af bold besiddelse kæmpet mig op på wn delt 6. Plads med 2 kampe igen. Her skulle jeg møde netop 6. Pladsen agf som jeg desværre skuffede fælt imod og måtte tage til takke med en 7. Plads.

2. Sæson er blevet sparket igang, og det har været en helt anden historie. Jeg æagde ud med et nederlag til FCK på 2-0 og tænkte det ville blive en rigtig lang sæson. Men så kom resultaterne stille og roligt frem.
Status efter  6 kampe er en 3 plads med 4 point op til Randers, som i sidste sæson vandt the double.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #19: 07 Dec 2015, 01:27 »

2. sæson er afsluttet og det bød på en Double for mig og OB, det vil sige jeg stille og roligt kan stræbe efter at skifte job til et hold uden for Danmark og England der ikke har vundet et mesterskab i 25 år. og her har jeg ansøgt om et job i Borussia Mönchengladbach som ikke siden de glade 70' hvor de vandt intet mindre end 5 mester skaber som også er klubbens eneste. Det er dog et sats at tage et job i den tyske liga da mestrene oftest har vist sig at være en blanding af de 3 samme hold, men med et antal unge talentfulde spillere, føler jeg det er det rigtig valg, da jeg tidligere har haft stor succes med bla. Köln i den tyske liga.

I Gladbach er der en større oprydning der skal igang, klubben har hentet en del ubrugelige spillere ind, som skal skippes afsted, og der vil nok blive en 10 spillere der forlader klubben, dog vil der forventet være en fortjeneste på 150-200 milioner DKK. som er rimelig meget for Gladbach og der skal hentes ind i næsten alle kæder. jeg mangler en FC, FV, MC og OMV. derudover ville en klasse angriber gøre godt.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #20: 07 Dec 2015, 18:45 »

Og mit besøg i Gladbach blev hurtigt overstået. 5 kampe fik jeg, hvor jeg møste: schalke, Bayern, köln, leipzig og stuttgart her blev det kun til 2 point og det gad bestyrelsen ikke finde sig i, så jagten på en ny klub er sat ind, endnu engang.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #21: 15 Dec 2015, 15:00 »

Wimbledon challenge!


Jeg har efterhånden fået spillet 2 sæsoner og derved spillet en del FA-cup kampe. Jeg har overgået alle forventninger her i 2. sæson tiltrods for jeg kun spiller i League One og kæmper hårdt for at undgå nedrykning. Denne succestur i FA cuppen har sikret min økonomi et kæmpe boost og jeg håber på oprykning til The Championship i næste sæson. Mit bud er at min vej gennem FA cuppen har givet mig omkring 20 mio., hvilket er enormt for en League One klub og endda en oprykker klub. Hvor langt kom jeg så?




Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #22: 15 Dec 2015, 15:05 »

Wimbledon challenge!


Jeg har efterhånden fået spillet 2 sæsoner og derved spillet en del FA-cup kampe. Jeg har overgået alle forventninger her i 2. sæson tiltrods for jeg kun spiller i League One og kæmper hårdt for at undgå nedrykning. Denne succestur i FA cuppen har sikret min økonomi et kæmpe boost og jeg håber på oprykning til The Championship i næste sæson. Mit bud er at min vej gennem FA cuppen har givet mig omkring 20 mio., hvilket er enormt for en League One klub og endda en oprykker klub. Hvor langt kom jeg så?





Stærkt gået! Det er det fede ved at være de små hold og FA Cuppen!
Jeg nåede selv i 1. sæson med Luton fra League 2 til 5. runde mod Southampton, hvor jeg endda kom foran og kun tabte 2-1 på udebane.
Logged

Arsenal <3

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #23: 15 Dec 2015, 20:17 »

Wimbledon challenge!


3. sæson giver mig desværre ikke oprykning til The Championship med mindre der sker et mirakel. I FA cuppen nåede jeg igen rigtig langt og desværre blev Arsenal min endestation igen. Jeg glæder mig til jeg kommer i Premiere League og kan få min hævn Smiley



Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #24: 15 Dec 2015, 22:16 »

Har du link til Wimbledon Challenge? Wink
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #25: 15 Dec 2015, 22:38 »

Logged

H A L A   M A D R I D!

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #26: 15 Dec 2015, 23:53 »

jeg er efterhånden nået en del sæsoner hen, og der må siges at være stilstand i mit save. Efter mit korte visit i Gladbach, skiftede jeg til Hoffenheim som efter 11 kampe lå på en absolut sidste plads med 7 point, og et nederlag til Schalke i pokalen's 2. runde var der ikke meget lys at spore i Hoffenheim, i mine første par kampe havde jeg, på papiret nogle lette modstandere, men efter første kamp mod ny oprykkede Braunschweig hvor det kun blev til 1-1 og jeg igennem hele kampen var presset, satte jeg mig for at få ændret taktikken med det samme. det gave, de efterfølgende 6 kampe bød på 4 sejre mod Schalke, Stuttgart, Köln og Mainz. 1 uafgjort mod Gladbach og et kedeligt nederlag mod Leipzig. dette fik mig hurtigt banket op på en 13 plads. og så kom der en længe ventet vinter pause, som bød på alt andet en godt. efter pausen var truppen endnu engang tilbage i uriner, efter 3 kampe med nederlag, skiftede jeg taktik tilbage til en mere defensivt orienteret taktik, og fik af 2 omgange nogle fine stimer igang og klarede med 1. sølle point akkurat frisag. jeg hentede i vinter pausen 2 spillere, Angel Correa(67,5 mil DKK) og Srdjan Mijailovic(13 mil DKK) og især den sidste skulle vise sig at blive en gevinst.



2. sæson i Hoffenheim og her havde jeg fået hentet et par rutinerede herrer Yohan Cabaye, Jorge Correa og Canales kom alle på en fri transfer samt en del defensive spillere. men min klart bedste spiller i 2. sæson blev Srdjan Mijailovic som jeg sæsonen inden havde hentet for blot 13 mil, og han spillede, som DM til 7.22 i løbet af sæsonen, en rigtig skrallemand. 20 gule kort og 1 rødt kort i løbet af sæsonen. og var også en eftertragtet herre da sæsonen var forbi. i hans kontrakt havde jeg lavet en frikøbs klausul på 300 mil. og regnede bestemt ikke med han skulle blive fortid i klubben. men Monaco, PSG, Arsenal og Tottenham bød alle på ham, og jeg fik presset 2 klubber op, Arsenal og Monaco, og han skiftede til netop Monaco hvor han udelukkende har været indskifter. udover en kæmpe gevinst i ham, så bød sæsonen på meget svingende resultater, men jeg fik alligevel sikret en 10 plads, som også var en del af forventningerne.

3. sæson i Hoffenheim er jeg nået til slutningen af november, og det ligner en genganger af sidste sæson, selvom jeg startede yderst godt ud, med at have 6 kampe uden nederlag og en delt 1. plads med Wolfsburg, ja så stoppede stimen hurtigt igen, og jeg var tilbage i den gode gamle mølle. med yderst svingende resultater, det ligner en tro kopi af 2. sæson.
Igen har jeg fået tilført lidt gode spillere på fri transfer bedst at nævne må være Louis Reed og Godfred Donsah hvor især Donsah har leveret godt trods hans unge alder, han kan blive et godt salgs emne til sommer transferen.

Jeg havde planer om at jeg ville bygge truppen op omkring en rigtig stærk defensiv, men har i denne sæson måtte se mig slække på dette, da jeg rummer alt for mange gode offensive spillere, desværre, for i min 2. sæson i klubben havde jeg rent faktisk d. 5 bedste defensiv i ligaen. hvilket må siges at være udemærket når jeg nu endte på en kedelig 10 plads. samtidig havde jeg planer om at bygge truppen op omkring unge talentfulde spillere krydret med enkelte rutinerede, den del er sådan set det jeg er lykkedes godt med. 4 ud af 11 i startopstillingen er 25-28 år, hvilket giver en vis erfaring.
min eneste negative post må være angrebs posten, hvor min trup kun indeholder 2 angribere på 19 år. som dog begge er har titlen wonderkids, desværre for mig ser det kun ud til det er den ene der har en vanvittig målnæse.


Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #27: 23 Dec 2015, 02:52 »

Er igen i år startet på The Speciel One, jeg har fundet en rigtig god taktik efter at have spillet lidt med Aab & Hamborg. Det skulle ikke tage mere end 1 sæson, før CHL trofæet blev vundet med Porto.

Logged


Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #28: 23 Dec 2015, 16:41 »

Er igen i år startet på The Speciel One, jeg har fundet en rigtig god taktik efter at have spillet lidt med Aab & Hamborg. Det skulle ikke tage mere end 1 sæson, før CHL trofæet blev vundet med Porto.

Ja så sidder man jo lidt og tænker hvad mon den taktik er?  Opstemt
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge - FM16
« Svar #29: 24 Dec 2015, 13:45 »

Wimbledon challenge!

Så fik jeg klaret denne challenge, en del hurtigere end forventet. Jeg vandt FA cuppen allerede den sæson jeg rykkede op i Premiere League. Jeg fik desværre ikke slået vores rivaler fra MK Dons på vejen men jeg er glad for jeg fik den første titel til klubben så hurtigt. Det er et meget interessant spil jeg har gang i, så jeg spiller selvfølgelig bare videre.

1. sæson
Ligaen:
Nr. 4 i League two - derved oprykning

FA cuppen:
1. runde (H) Sheff Utd 4-4
1. runde omk. (U) 5-4
2. runde (H) Oxford 2-2
2. runde omk. Oxford 2-5

2. sæson
Ligaen:
Nr. 16 i League one

FA Cuppen:
1. runde (H) Fleetwood 2-0
2. runde (U) Brackley 2-0
3. RUnde (H) Plymouth 4-2
4. runde (H) Rotherham 4-1
5. runde (U) Nottm Forest 3-0
6. runde (H) Bristol City 1-0
Semifinale (N) Arsenal 2-5

3. sæson
Ligaen:
Nr. 2 i League one - derved oprykning

FA Cuppen:
1. runde (U) Southport 1-0
2. runde (H) Ebbsfleet 2-2
2. runde omk. (U) Ebbsfleet 2-0
3. runde (H) Rotherham 1-0
4. runde (U) Burnley 3-1
5. runde (H) Arsenal 1-5


4. sæson
Ligaen:
Nr. 1 i Championship - derved oprykning

FA Cuppen:
3. runde (U) Swansea 3-2
4. runde (U) Liverpool 2-2
4. runde omk. (H) Liverpool 0-2


5. sæson
Ligaen:
Nr. 15 i Premiere League

FA Cuppen:
3. runde (U) Arsenal 1-1
3. runde omk. (H) 2-1
4. runde (U) Sheff Wed 1-0
5. runde (U) Hartlepool 1-0
6. runde (U) Tottenham 1-0
Semifinale (N) Leicester 2-2 (Vinder på straffe)



Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010