home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  A Champ In The Making
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: A Champ In The Making  (Læst 45866 gange)
AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #75: 08 Dec 2015, 16:36 »

#17 - Crvena Zvezda - Challenge #01
01.09.2019

#17 - De kloge siger at succes handler om gang på gang at komme op på hesten igen. Vi er derfor gået i gang med endnu en sæson, og her går det fantastisk. Jeg har ikke lavet en eneste nævneværdig handel, og stoler på at truppen et år ældre er hvad der skal til!

Kvalen til CHL gruppespillet gik relativt nemt, og eneste svipser var at jeg sendte reserverne på banen hjemme mod Legia. En beslutning som gav holdets eneste ikke-vundne kamp i denne sæson. I ligaen er vi også flyvene og det er blevet til 8 sejr, 20 kasser og 3 indkasseret. Vi hapsede også lige Super Cup'en som reserverne sikkert kørte hjem med en 3 - 1 sejr.

Nu gælder det CHL gruppespillet, hvor vi har fået en relativ nem og simpel gruppe, hvor FC Porto ligner den eneste svære modstander, alt i mens Zenit og Basel bare skal køres over! JEG VIL VINDE I ÅR!

« Seneste Redigering: 15 Dec 2015, 18:28 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #76: 15 Dec 2015, 18:34 »

#18 - Crvena Zvezda - Challenge #01
01.01.2020

#18 - Jeg beklager endnu en gang ventetiden, men ligesom i julens ånd kommer alt til den som kan vente. Vi er selvfølgelig gået videre fra Gruppespillet, hvor især Basel med sammenlagt 9 - 2 må siges at være blevet kørt godt og grundigt over, af et fintunet østeuropæisk monster. Det samme gælder den ene kamp mod Zenit, hvor de fra Beograd måtte rejse hjem med et 5 - 1 nederlag. Nu gælder det 1. knockoutrunde og her venter selveste selveste Real Madrid som virker yderst skræmmende. Jeg tror dog godt vi kan drille dem på hjemmebane, og så ellers finde Antifodbolden frem i  kamp 2, hvis det er det som der skal til.

I ligaen har vi endnu ikke tabt, og det ligner et af de sikreste mesterskaber længe. Jeg gider ikke sige mere om ligaen, da den er gået hen og blevet en slags træningsturnering forud for CHL bold.

CHL Gruppen    -    CHL Kampe    -    Nationale Kampe
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #77: 16 Dec 2015, 08:57 »

har du nogen instrukser til dine spillere Smiley
og køre du stadig med samme taktik som i starten Smiley
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #78: 18 Dec 2015, 14:49 »

Jeg bruger som udgangspunkt ikke spillerinstrukser, da jeg synes rolle og pligt gør jobbet mere end fint. Jeg kan dog godt finde på at give en enkelt eller to instrukser til fx. at lave korte afleveringer, hvis de har minimale egenskaber i det. I dette spil har jeg dog ikke nogen på...

Angående taktikken, så spiller jeg ALTID med en 4-2-3-1, og 99% af gangene er det med de anviste roller og pligter.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #79: 18 Dec 2015, 15:15 »

#19 - Crvena Zvezda - Challenge #01
15.04.2020

#19 - NU BLIVER DET SPÆNDENDE!

Champions League - 1. Knockoutrunde:

25.02.2020: Crvena Zvezda 1 - 0 Real Madrid

Hvad er der helt ærligt at sige om dette resultat? Vi er i flere af kampens dele spillet ned under græs-tæppet, men serbere giver aldrig op, og vi fik reddet os ud af især de første 25 minutter, som var direkte pinlige. Men..Men..Men.. Dejan Joveljic er en dejlig mand, og med et hyg fra kanten af feltet også vores mand i skysovs. Resten af kampen var utrolig grim, og vi fik lavet et hav af frispark som et led i at bremse centralmagtens skødehunde. ;-) Barcafan her..

18.03.2020: Real Madrid 2 - 1 Crvena Zvezda

Skal jeg være ærlig? Vi havde 110% sikkert tabt det videre avancement, hvis ikke det var fordi Marcelo tabte hovedet. Det gav luft på banen, og denne gang var det Luka Jovic som tog rollen som helt. Et køligt hovedstød ind i hjørnet, og Real sendt ud i mørket MUHAHA!

Champions League - Kvartfinale:

07.04.2020: Crvena Zvezda 3 - 1 FC Barcelona


Så ventede mægtige FC Barcelona, en kamp som jeg egentlig var mere rolig over, i forhold til Real Madrid. Hvorfor? Barcelona er ikke hvad de har været, og med en placering som nummer 3 langt bagved de to madridklubber, var det et Barca mandskab som var til at tale med. Det viste sig også i kampen, hvor vi med hele 3 kasser sendte catalunya's stolthed tilbage med et brændende nederlag. Alt gik virkelig op i en højere enhed, på denne halv kolde dag i april. Vi var her der, og alle vegne. Mål fra 3 ud af fire offensive profiler, og så var den ged barberet.

15.04.2020: FC Barcelona 1 - 0 Crvena Zvezda

Tilbage i Spanien mindre end en måned efter miraklet i Madrid, var planen lagt. Alt tilbage og lad os så få lavet en milliard små irriterende frispark. En taktik som virkede. Vi havde 2 skud på mål, men hvad betyder det når Serbien er og bliver et fort.

I semifinalen venter Chelsea, og lad os se om vi kan forsætte streaken med at sikre den på hjemmebane. Vi skal dog denne gang først til London, hvilket kan vise sig at være både positivt og negativt.

Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #80: 11 Jan 2016, 13:03 »

#20 - Crvena Zvezda - Challenge #01
06.05.2020


#20 - CARDIFF, HERE WE COME!!

Champions League - Semifinale:

29.04.2020: Chelsea F.C. 2 - 1 Crvena Zvezda

05.05.2020: Crvena Zvezda 2 - 0 Chelsea F.C.

Vi har i denne sæsons Champions League tabt 4 ud af 6 udebane siden gruppespillet, og alligevel står vi i en Finale! Et sindssygt men ikke helt urealistisk scenarie. Vi er dødbringende på hjemmebane, og mangler endnu at tabe indenfor de serbiske grænser! Det er kun Porto som er kommet fra landet med point, og det er nu 5 måneder siden i gruppespillet. Burde vi være i finalen? Måske ikke, og med 51 - 18 i skud ligner det i hvert fald tyveri ved højlysdag. Man skal dog aldrig dømme os ude, og vi viste endnu en gang, at bare fordi man er favorit vinder man ikke.

Hvem venter i finalen? Paris Saint Germain i en fantastisk kamp i Cardiff!

Jeg beklager ventetiden, men personlige ting, eksamen og lysten til FM, gjorde at der gik en næsten en måned.

« Seneste Redigering: 12 Jan 2016, 14:11 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #81: 12 Jan 2016, 14:59 »

#21 - Crvena Zvezda - Challenge #01
30.05.2020 - Millennium Stadium, Cardiff

#21 - UEFA CHAMPIONS LEAGUE FINAL 2020: Optakt

Så er vi lige ved at være klar til kampen, men inden da kommer her en lille optakt. Vi står i år overfor en mærkværdig finale, hvor det nok mest er Crvena Zvezda eller som de hedder Røde Stjerne som står for overraskelsen. Paris Saint-Germain står derimod i finalen, som kæmpe favoritter og har endnu en gang vist i hjemlandet at de er et af de bedste hold i verden. 8 mesterskaber i træk er det blevet til, og i år endda med 100p rent. Stjernen over dem alle er chilenske Alexis Sanchez som siden ankomsten i det franske har leveret 77 kasser i 134 ligakampe. Paris er for alvor kommet ind i varmen hos de store klubber, og med kun 6 nederlag denne sæson virker de tæt på uovervindelige.

Det virker dog ikke til at skræmme Røde Stjerne som i folkemunde er blevet kaldt for favoritdræberen. De har været underdogs i ALLE deres knockout kampe, og dette er endnu engang situationen når de går på banen mod Paris. Røde Stjerne har siden AEF's ankomst udviklet sig lidt af et eventyr, og har i hjemlandet taget 5 mesterskaberi træk, og hvor Partizan før var storklubben kører Røde Stjenre nu showet 110%. Stjernerne er få, men bærende kræfter, mod, og løbevilje har ført dem hele vejen til den største kamp i sæsonens kalender. Luka Jovic er dog nok holdets største profil, og han er med 9 mål i åres udgave af Champions League nummer 2 på topscorerlisten efter dagens modstanders angriber Icardi.

Next: Holdopstillingerne

« Seneste Redigering: 12 Jan 2016, 15:14 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #82: 12 Jan 2016, 17:34 »

#22 - Crvena Zvezda - Challenge #01
30.05.2020 - Millennium Stadium, Cardiff

#22 - UEFA CHAMPIONS LEAGUE FINAL 2020: Holdopstillingen

Red Star:
P. Joâo - BRA
S. Coralic - SVN
S. Mioc - CRO
V. Jovanovic - SER
M. Mijailovic - SER
B. Nikolov - MKD
M. Grujic - SER
L. Jovic - SER
D. Rojas - CHI
V. Jovovic - MNE
A. Masic - BIH


Holdet er sat, og vi er klar til Champions League Finalen anno 2020. Jeg vil dog før vi begynder godt lige illustrere at holdet lever op til reglerne sat i Challenge.

Reglerne var at jeg skal vinde Champions League med en start 11er og bænk i CHL finalen ud fra følgende:

Minimum en spiller fra hver af følgende lande: Serbien, Bosnien, Montenegro, Kroatien, Slovenien og Makedonien og Max. tre spillere fra andre nationer end Serbien, Bosnien, Montenegro, Kroatien, Slovenien og Makedonien.

I min startopstillingen kan der findes en spiller fra alle de ovennævnte nationer samt 4 serbere. Vi har på bænken 6 serbere samtm en montenegriner. Truppen altså også op til reglen om Max. 3 spillere fra andre nationer. Et hold som jeg tror godt kan slå Paris. Her er Paris' opstilling.

LOCK AND LOAD BOYS!! DET HER BLIVER STORT!! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . HÅBER JEG.

Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #83: 13 Jan 2016, 12:49 »

Hvornår kommer update?HuhHuh? Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #84: 13 Jan 2016, 16:37 »

i aften. Kan godt se det lød som om at det blev i går, beklager!
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #85: 13 Jan 2016, 21:51 »

#23 - Crvena Zvezda - Challenge #01
30.05.2020 - Millennium Stadium, Cardiff

#23 - UEFA CHAMPIONS LEAGUE FINAL 2020: Liveupdate

Velkommen til aftenens liveupdate af UEFA Champions League Finalen anno 2020. Kampen står mellem Røde Stjerne og PSG. Kampen skulle oprindeligt være fløjtet igang kl. 21:00, men på grund af uroligheder hos de medrejsende serbiske fans er kampen udskudt til 22:00.

Liveupdate:

21:49: Spillerne er på vej på banen til lyden af Tony Britten's velkendte hymne og pyroteknik i den serbiske ende.

1 min (Røde Stjerne 0 - 0 PSG) :
Røde Stjerne sætter finalen i gang

2 min (Røde Stjerne 0 - 0 PSG) :
Alexis Sanchez går i græsset på en tackling af Coralic, som modtager kampens første advarsel. Der er godt med nerve i kampen allerede, og der bliver gået til stålet.

3 min (Røde Stjerne 1 - 0 PSG) : MÅL!!! Di Maria er tæt på at score, og med det samme sætter målmand Joâo kontraen i gang. Amir Masic modtager til sidst bolden fra Jovovic og smider den køligt ned i hjørnet. Kynisk og koldt men flot.

6 min (Røde Stjerne 1 - 0 PSG) : Stor chancen til Røde stjerne som virkelig er kommet godt i gang. Rojas sender Jovovic igennem umarkeret, men Rulli får fingrene på bolden, og skubber den forbi stolpen.

8 min (Røde Stjerne 1 - 0 PSG) : Chance til PSGs Boufal, men Jovanovic kommer i mellem bolden og målet.

12 min (Røde Stjerne 1 - 0 PSG) : Masic får sendt Jovic igennem, men Rulli får hænderne på bolden, og holder den.

18 min (Røde Stjerne 1 - 0 PSG) : Rojas dribler flot forbi Di Maria, men bliver stoppet hårdt af Marquinhos som indkasserer PSGs første gule kort.

20 min (Røde Stjerne 1 - 0 PSG) : Første store chance til PSG som får spillet sig igennem via flotte kombinationer mellem Bazoer og Neves, men Boufals skud går over overliggeren.

23 min (Røde Stjerne 1 - 0 PSG) : Chance til Icardi som dog må se sit skud reddet. PSG er mere med i kampen nu.

27 min (Røde Stjerne 2 - 0 PSG) : MÅL!!! Mioc sender en flot bold op mod Rojas, som taber bolden. Masic er dog første over den, og sender den køligt ind i modsatte hjørne. PSG er virkelig på røven!


34 min (Røde Stjerne 2 - 0 PSG) : Stor mulighed til Icardi, men Mijailovic når godt tilbage og får bolden sendt til ud hjørnespark.

36 min: (Røde Stjerne 2 - 0 PSG) : Serberne har været fejlfrie i deres forsvarsspil og afviser gang på gang PSGs ideer.

44 min: (Røde Stjerne 2 - 0 PSG) : Kæmpe chance til Di Maria. Det ligner et indlæg til at starte med, men bliver til en chance da den svæver milimeter over overliggeren og en tydeligt overrasket Pedro Joao.

45 min (Røde Stjerne 2 - 0 PSG) : HALVLEG

50 min (Røde Stjerne 2 - 0 PSG) : Grimt forsøg af Jovic som fuldstændig kikser i skudøjeblikket og bolden går til indkast.

54 min (Røde Stjerne 3 - 0 PSG) : MÅL!!! Det er en grim aften for PSG, og det ligner nu mere end nogensinde før serbisk succes. Jovovic sender Jovic igennem, men Rulli halvredder chancen og Jovic kan herefter trille bolden ind i et tomt mål. De har en fest ude på banen, mens holdet fra Frankrigs hovedstad forståeligt ser ud til at være helt i kulkælderen.

55 min (Røde Stjerne 3 - 0 PSG) : UDSKIFTNING : Sofiane Boufal går ud og erstattes af Edinson Cavani.

56 min (Røde Stjerne 3 - 0 PSG) : Sanchez er lige ved at sende PSG tilbage i kampen, men må se sig afvist af Pedro Joao som har været fantastisk.

61 min (Røde Stjerne 3 - 0 PSG) : UDSKIFTNING :
Boban Nikolov går ud og erstattes af Mihailo Ristic.

64 min (Røde Stjerne 3 - 0 PSG) :
Jovovic sender næsten bolden i mål til 4 – 0, men Rulli får sendt bolden forbi mål.

65 min (Røde Stjerne 3 - 0 PSG) : UDSKIFTNING :
PSG foretager deres 2 sidste udskiftninger. Di María og Neves erstattes af Schär og Mejri.

71 min (Røde Stjerne 3 - 0 PSG) : Bazoer sender en god aflevering afsted mod Icardi som dog igen må se linjedommerens flag gå op for offside.

80 min (Røde Stjerne 3 - 0 PSG) : UDSKIFTNING : Røde Stjerne foretager deres 2 sidste udskiftninger. Coralic og Jovovic erstattes af Urosevic og Jankovic.

81 min (Røde Stjerne 3 - 0 PSG) : Dagens dommer viser Grujic det gule kort for et professionelt frispark.

90+2 min (Røde Stjerne 3 - 0 PSG) : Luca Banti fløjter for sidste gang i fløjten og kroner hermed Røde Stjerne som konger af Europa!! Amir Masic kåres til Man of the match for sine 2 mål.

Note: Tak til alle som fulgte med igennem mit eventyr med Røde Stjerne! Jeg ved ikke endnu hvad der skal ske for har både lyst til at tage fat i Challengen om ”Eibar”, ”Akademiet” og ”SAF”.
« Seneste Redigering: 13 Jan 2016, 22:41 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #86: 14 Jan 2016, 10:06 »

Stort tillykke med den flotte og fortjente sejr Smiley

SEjt gået!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #87: 14 Jan 2016, 10:31 »

Stærkt arbejde  Thumbs Up

Det har været interessant læsning hele vejen igennem med de Røde Stjerner Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #88: 14 Jan 2016, 10:34 »

Stort tillykke.

Hvilken en af dem du laver (forstsætter SAF) så følger jeg med i det du smider op Smiley
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #89: 14 Jan 2016, 13:57 »

For vildt at du har fået dem til at blive Champions League mestre!

Kæmpe tillykke, og stærkt gået Cool Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010