home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  A Champ In The Making
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: A Champ In The Making  (Læst 45764 gange)
Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making - #0 - Intro
« Svar #15: 15 Nov 2015, 00:28 »

Interessant at du har givet dig i kast med SAF challenge, følger da lidt med fra sidelinjen Smiley
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making - #0 - Intro
« Svar #16: 15 Nov 2015, 13:20 »

Interessant at du har givet dig i kast med SAF challenge, følger da lidt med fra sidelinjen Smiley

Ja efter fadæsen sidste år, blev jeg simpelthen nød til at gennemføre den.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#9 - Hmm
« Svar #17: 15 Nov 2015, 14:05 »

#9 – Hmm - SAF
A Champ In The Making - 01.01.2017

#9 – Hmm

Jeg har for at komme videre med bloggen valgt at springe frem til Januar, i hvad der kun kan beskrives som et overlevelsesår. Der er ikke det store at spille for andet end overlevelse, hvilket jeg allerede nu anser som opnået. Vi har nemlig 10p ned til playoffpladsen, og ser ud til at være ganske solidt med i fronten sammen med vores overmand sidste år Hibernian.

Uroen må dog også siges at ulme, da vi i de sidste 7 kampe, kun har hentet 4 point endda mod hold som ligger under os, er det gået skidt. Jeg har sam-tidig allerede valgt at ofre en del kampe i jagten på Cup-titlen og den efter-tragtede EL plads. Jeg håber at de store hold, vil være så optaget af ligaen, at jeg kan opnå en fysisk fordel ved at spare spillere strategisk igennem den sidste del af sæsonen. Vores første kamp i William Hill Scottish Cup er mod Queen of the South fra 4. divisionen om præcis en uge d. 7. januar.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #18: 16 Nov 2015, 14:49 »

#10 – Fast Forward - SAF
A Champ In The Making - 01.04.2017

#10 – Fast Forward

Jeg har igen valgt at bruge fast forward her i bloggen, og er sprunget 3 måneder frem til vores snarlige Scottish Cup Semifinale!! Strategien har virket, og vi er mødt op til at alle Cupkampe veludhvilede og med fuld styrke. Det er derfor blevet til 3 rettere solide sejre over blandt andet St. Mirren SAF's anden klub på vejen op mod verdensherredømmet. I semifinalen skal vi møde St. Johnstone som via deres nuværende placering som nummer 2, forhåbentligt har rigeligt at tænke på der.

I ligaen ligger vi solidt med omkring slutspillet, og kan stadig nå at ryge med i top 6 slutspillet. Det er dog klart anden prioritet, da den egentlige gevinst der via præmiesummen mellem at blive 6'er eller 7'er er £100.000. Jeg håber dog selvfølgelig på at kunne være med i det fine selskab, men en 7. plads i vores første sæson må også siges at være ganske acceptabelt, især hvis den kommer sammen med en cup-sejr og EL billetter.

Jeg tvivler dog ret meget på at vi holder den, da vi har skader på alle rækker inkl. 2 i forsvaret og 1 på den offensive midtbane. De er dog alle tre tilbage ved en eventuel pokalfinale, og det er derfor alfa omega at vi slår St. Johnstone.

Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#11 - Almost There
« Svar #19: 16 Nov 2015, 22:08 »

#11 – Almost There - SAF
A Champ In The Making - 22.05.2017

#11 – Almost There

De sidste kampe gik pretty much som jeg havde forudsagt, og vi endte derfor i nedrykningsplayoff, dog uden det store at spille for. En 7. plads i første sæson er yderst acceptabelt og bestyrelsen mener det samme, hvilket er reflekteret i min jobsikkerhed som meget sikker. Vores økonomi har derfor også taget et godt ryk opad, og balancen siger nu £2.313.286 i forhold til £155.305 da jeg d. 24. januar 2016 overtog styringen.

I den skotske pokalturnering er vi i FINALEN! Her venter Aberdeen som i sæsonen endte 2 placeringer over os. Vi slog St. Johnstone med 3-2 i en kamp som slet ikke er afspejlet i slut-resultatet. Vi havde en milliard chancer, og burde have kørt kampen hjem med 3 eller mere i margin. St. Johnstone var som forudsagt trætte, og 6 af deres spillere var under 85% i deres fysiske tilstand. Aberdeen bliver dog noget sværere, da der fra sidste ligakamp er hele 8 dage til Finalen, og vi kan derfor ikke udnytte det samme som vi ellers har gjort.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2015, 22:10 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#12 - DEN ER GOD NOK!
« Svar #20: 17 Nov 2015, 16:47 »

#12 – EL BABY! - SAF
A Champ In The Making - 01.06.2017

#12 – EL BABY!

Den er god nok vi er klar til Europa League næste år! Det er næsten komisk at en af vores dårligste kampe i sæsonen gav os den største triumf. Vi spillede forfærdeligt og tabte skud-statistikken med 15 - 3. Vores reservekeeper Bowman viste sig dog at være Lev Yashins reinkarnation for en dag, og reddet stort set alt. Vi kom også igennem ekstra spilletid helt skindet, og var til sidst Aberdeen overlegen på pletten.

Vi træder ind i Europa League i anden kval runde, og skal være mere end gode hvis vi skal nå at se gruppespillet. Jeg tvivler dog på det og regner ikke med andet end lidt håndører til balancen. Nu gælder det om at få lavet lidt transfers, så vi ikke bliver helt ydmyget.

Fejl! Jeg kom til at skrive post 13 ovenpå den her, og derfor er den ændret. Idiot? Jepp...
« Seneste Redigering: 18 Nov 2015, 15:24 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #21: 18 Nov 2015, 15:17 »

#13 – Summertime - SAF
A Champ In The Making - 01.08.2017

#13 – Summertime

Jeg vil lige startet med at annoncere at jeg i sidste sæson tog prisen som Manager of The Year dømt af ''The Scottish Football Writers Association'' En stor pris som ikke gives i de individuelle ligaer, men for alle managers i Skotland. Det blev fejret med øl inden turen gik til Parken, og da jeg kom hjem fik jeg lavet et par handler akkompagneret af gravøl også for landskampen. Jeg fik samtidig godkendt en National A-Licens, så vi snart starter på de kontinentale licenser.

Vi kender alle sammen følelsen af at sommeren er gået alt for hurtigt, og det samme er sket i Falkirk. Tiden fløj afsted og jeg fik scoutet en helvedes masse spillere, inden jeg slog til på 3 glimrende eksemplarer af det mandlige køn. Første nye mand i trøjen er Matos Milos som kommer til klubben for at dække et stort behov på vores højre back, som sender skotske Kieran Duffie ud på bænken. Næste mand i fokus er portugisiske Betinho som er mit dyreste køb nogensinde, med en hårrejsende pris på £240K. Han blev egentlig hentet ind for at tage pladsen fra Jamie Thomas som så pludselig godt ville forlænge sin lejekontrakt. Greg Kiltie kommer samtidig ind som er erstatning på højre wing, mens lejeaftalen med Danny Rogers igen er forlænget. Nu gælder det den kommende sæson, hvor jeg har sat kursen mod Top 6.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #22: 19 Nov 2015, 18:10 »

 #14 – Ikke Igen - SAF
A Champ In The Making - 01.11.2017

#14 – Ikke igen
Sæsonen startede som en drøm, og vi var som skudt ud af startboksen. 7 sejr i de første 8 kampe og vi virkede mere end klar til at tage imod Crystal Palace. Det var vi dog ikke, og to nederlag til holdet fra Sydlondon blev akkompagneret af 3 nederlag i ligaen. Det var især 6 - 1 nederlaget mod Celtic som gjorde ondt, og vi var i den kamp fuldstændig overspillet af et hold som dog også har oprustet kraftigt denne somme, med blandt andet 33-årige Kiesling (Det er værd at tage med at Kiesling på nuværende tidspunkt tjener £4.000 mere om måneden end alle vores spillere og stab tilsammen.)

Op på hesten igen kom vi dog også, omend i kort tid for allerede efter 2 kampe blev vi kastet af og er endnu ikke kommet op igen. 6 kampe uden sejr, gør at vi må tage til takke med en beskeden 7. plads som slet ikke er godt nok.. Som jeg sagde tidligere er alt andet end Top 6 uacceptabelt. Jeg ville godt prøve at finde et positivt højdepunkt, men det er ikke muligt med den  nuværende situation og præstation.


« Seneste Redigering: 19 Nov 2015, 21:47 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #23: 19 Nov 2015, 22:37 »

 #15 - Gider ikke finde på flere overskrifter - SAF
A Champ In The Making - 01.01.2018

#15 - Gider ikke finde på flere overskrifter.

Overskriften kan godt forekomme en smule negativ, men den handler mere om min kreativitet eller mangel på samme. In Game går det fantastisk og vi galopperer pt. afsted på krikken. Vi har siden sidst hentet 15 point ud af 27 mulige, hvilket måske ikke lyder super fantastisk, men det har sendt os to pladser op til en 5 plads, og dermed indenfor i varmen og Mesterskabsplayoff.

Tidens højdepunkt var klart 4 - 1 sejren over Dundee FC som beviste at vi er mere end bare en blød middelvare. Vi havde godt ikke rigtig styr på Dundee, men var dem overlegen da det kom til skarphed, og udnyttede vores chancer. Jeg mangler dog stadig at få bedre fat i Celtic og Hearts selvom at et 2 - 3 nederlag er en milliard gange bedre 1 - 6.

Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #24: 20 Nov 2015, 01:10 »

 #16 - SAF
A Champ In The Making - 01.04.2018

#16 - Så tages der hul på playoff, og vi er i år med i...MESTERSKABSPLAY OFF! Det lykkedes at holde distancen ned, endda solidt med 10 point til Rangers som må tage den triste 7.plads i år. Det gik over al forventning med hensyn til de sidste kampe i grundspillet, og vi formåede at holde os friske på trods af det minimaleantal af rigtig gode spillere. En præstation som nok mest handler om at vi hurtigt blev slået ud i begge pokalturneringer. De var ikke en prioritet i mit hoved, og blev kun brugt til at minimere vores antal af kampe over sæsonen.

Målet for playoff er at overhale Aberdeen, da plads som 4'er potentielt giver Europa League såfremt Celtic vinder pokalturneringen. De skal op mod St. Mirren og derefter enten Motherwell eller Aberdeen... Vi krydser fingre!! Vi fik samtidig endnu en gang bekræftet vores Celtic / Hearts kompleks og det blev igen igen igen til nederlag til begge hold. Næste år vil jeg slå dem! Det kræver dog forstærkning, så jeg håber på et kæmpe boost i lønbudget såfremt EL bliver en realitet endnu en gang.

Ligatabel   -   Kalender   -   Spillerstatistik
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #25: 20 Nov 2015, 11:04 »

#17 - SAF
A Champ In The Making - 01.06.2018

#17 - SÅDAN!!! Ikke nok med at min målsætning omkring 4. pladsen gik i opfyldelse, så vandt Celtic også pokalturneringen og vi er derfor klar til vores 2. sæson i Europa League I TRÆK! En utrolig præstation for et hold som på nuværende tidspunkt målt på lønudgifter er 1/10 af Celtic. Celtic virker dog også til at sidde på alt, men med det budget som jeg har fået stillet tilrådighed er alt muligt.

Jeg har nemlig fået mit lønbudget mere eller mindre fordoblet. Hvor jeg før brugte hele mit budget på £209K, er loftet nu £392K. Et budget som jeg nok skal få brugt uden overhovedet at stramme mig an. Jeg har nemlig allerede forstærket mig med Aaron Splaine fra Kilmarnock & Dani De Wit fra selveste Ajax. Jeg regner dog også med at hente Jack Grimmer fra Fulham U21, hvor vi er ligeved at færdiggøre kontrakten. Alle kommer til klubben på Fri Transfer.

Ligatabel   -   Kalender   -   William Hill Cup   -   Spillerstatistik

Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #26: 20 Nov 2015, 16:25 »

#18 - SAF - A Champ In The Making
01.10.2018

#18 - Den er god nok! Billedet til højre holder 100%. Vi var så ''heldige'' at løbe ind i Celtic i første kamp. Det viste sig dog at det gav os den perfekte start på den her sæson, med 2 - 0 over Skotlands største powerhouse! Vi havde endda råd til at brænde et straffespark som blev banket over mål.

Vi er endnu en gang kommet stærkt fra land, og ligger pt. nummer 2 i ligaen med en kampe i mente. Vi har i det hele taget været usvigelig kliniske og er endnu ikke gået fra grønsværen uden point. En præstation som forsvaret skal have cadeau for. Vi har nemlig indtil videre bortset fra fadæsen i Livingston kun indkasseret mål i 3 kampe. Dette gav mig min anden månedens manager pris, som kom i hus for vores august som bød på 4 sejr. Jeg er samtidig blevet Godkendt til en Kontinental C-Licens

I Europa League er vi kommet fantastisk igang og er netop gået i gang med gruppespillet, hvor vi har spillet en kamp. Det blev til imponerende 1 - 1 mod Hamburg på hjemmebane, i en kamp som vi burde have tabt stort. Falkirk viser dog endnu en gang at de er svære at vælte. I Kval'en blev til sejr mod 2x Holland (PSV & AZ) mens SJK fra Finland og Montana fra Bulgarien blev reservernes opgave.

Profilerne har været Betinho, Callum Harriott & Forsvaret...Hvem er Callum Harriott spørger du sikkert. Han er hentet ind fra Charlton på fri transfer, efter han har været udlejet uden succes i 3 år. Han har umiddelbart fejret sit udbrud fra fængslet i Charlton med at lave 8 mål i 15 kampe inkl. 7 mål i 7 Eurpa League kampe.

Nu gælder det Hearts på udebane som meget gerne må få samme tur som Celtic.

Ligatabel   -   Kalender   -   Europa League   -   Spillerstatistik
« Seneste Redigering: 20 Nov 2015, 16:29 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #27: 20 Nov 2015, 16:32 »

Dælme en flot blog
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #28: 20 Nov 2015, 16:52 »

Rigtig god blog, og så tegner denne sæson sig jo yderst lovende.. Med Celtics dårlige start, så handler det om at få det udnyttet..   Thumbs Up

Who knows.. Måske det ender med et mesterskab til Falkirk   Hævet Øjenbryn
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #29: 20 Nov 2015, 17:21 »

God blog.
Hvilke modstandere har Celtic mødt siden de ligger så ringe? Det er jo helt vildt.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010