home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 541 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Din personlige challenge - FM16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Din personlige challenge - FM16  (Læst 55934 gange)
jayjayjorgensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #45: 23 Nov 2015, 13:16 »

1.   Jeg ønsker en: kort, mellem eller lang challenge: (0-5, 5-10 eller 15+ sæsoner) mellem - lang (7-12 sæsoner)

2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager  Liverpool, Gerrard, Jurgen Klopp

3.   Jeg hader følgende: hold, liga, spiller og manager United, Costa, Mourinho og Van Gaal

4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold, tophold LLM, bundhold/midterhold og faldne kæmper (Ac milan f.eks.)

5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold England, Premier League, Liverpool

6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 10k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 10k på balancen så skal du gå All In) 10

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: Der forventes at vinde med det samme (Real, Barca, Chelsea eller City og United er et no go!!)

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Tager udvikling af en klub til noget større eller gælder om at genskabe en falden/sovende kæmpe

9.   Gerne et game hvor man ikke er alt for økonomisk hårdt ramt og hvor unge spillere skal hentes ind og have lov at udvikle sig.
Logged

JoJo manden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #46: 24 Nov 2015, 22:51 »

1.   Jeg ønsker en: kort, mellem eller lang challenge: Kort

2.   Jeg elsker følgende: Barcelona og Napoli, La Liga og Serie A, Messi, Iniesta, Hamsik

3.   Jeg hader følgende: Real Madrid, Premier League, Mourinho

4.   Jeg spiller normalt: Midterhold

5.   Jeg spiller ofte: I La Liga eller Serie A. Nogle gange med hold fra næstbedste række

6.   Jeg satser x-antal Freak$: 20k

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: Indeholder Premier League

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Noget med nogle regler for hvad man må købe af nationalitet, pris osv

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #47: 25 Nov 2015, 08:21 »

1.   Jeg ønsker en: kort, mellem eller lang challenge: (0-5, 5-10 eller 15+ sæsoner) mellem - lang (7-12 sæsoner)

2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager  Liverpool, Gerrard, Jurgen Klopp

3.   Jeg hader følgende: hold, liga, spiller og manager United, Costa, Mourinho og Van Gaal

4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold, tophold LLM, bundhold/midterhold og faldne kæmper (Ac milan f.eks.)

5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold England, Premier League, Liverpool

6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 10k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 10k på balancen så skal du gå All In) 10

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: Der forventes at vinde med det samme (Real, Barca, Chelsea eller City og United er et no go!!)

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Tager udvikling af en klub til noget større eller gælder om at genskabe en falden/sovende kæmpe

9.   Gerne et game hvor man ikke er alt for økonomisk hårdt ramt og hvor unge spillere skal hentes ind og have lov at udvikle sig.

Det er over 25 år siden at Liverpool vandt sit seneste mesterskab. Et hjerteskærende faktum for den stolte klub og dens hårdt prøvet men dog meget loyale fans. Der er ikke meget der tyder på at 2015/16 bliver sæsonen, hvor de får hentet et tiltrængt mesterskab hjem.

Det skal du dog have ændret på i denne challenge, hvor vi griber fat i en af klubbens helt store legender, nemlig Bob Paisley som tilbragte næsten 50 år i Liverpool FC, både som spiller, autodidakt holdlæge, træner og sidst men ikke mindst som manager i årene 1974-83. Hvor han vandt det engelske mesterskab hele 6 gange og endnu mere imponerede, så har han løftet mesterholdenes pokal (Champions League) hele 3 gange.

Selv de mest glødende Everton og Man Utd fans, må man nogle gange bøje sig i støvet i ren respekt for en sand legende og sådan en er Bob Paisley. Som en hyldest til Paisley har jeg finpudset den lille challenge fra FM13, som du skal hygge dig med.

Grunden til dette er, at du er Liverpool fan og ønsker at vække en sovende kæmpe. Det må man sige Liverpool er.



Challengen

• Vind Champions League 3 gange og mesterskabet 6 gange med Liverpool

• Du har 9 sæsoner til at opnå dette



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2016 kl.23.59.

•   Post relevante SS her i tråden når challenge er gennemført

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #48: 25 Nov 2015, 08:53 »

1.   Jeg ønsker en: kort, mellem eller lang challenge: Kort

2.   Jeg elsker følgende: Barcelona og Napoli, La Liga og Serie A, Messi, Iniesta, Hamsik

3.   Jeg hader følgende: Real Madrid, Premier League, Mourinho

4.   Jeg spiller normalt: Midterhold

5.   Jeg spiller ofte: I La Liga eller Serie A. Nogle gange med hold fra næstbedste række

6.   Jeg satser x-antal Freak$: 20k

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: Indeholder Premier League

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Noget med nogle regler for hvad man må købe af nationalitet, pris osv

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen.


Du skal nu være FM's svar på Onkel Joakim og hvis der er noget jyder kan lide, så er det nærighed og en god handel. Du skal nu vælge hvilket som helst jysk hold fra Superligaen, du må dog ikke vælge FCM og vinde mesterskabet indenfor 5 år, vel og mærket uden at bruge en eneste krone.

Challenge

• Vælg et jysk Superliga hold. Du må ikke vælge FCM

• Vind mesterskabet indenfor 5 år

• Du må ikke bruge penge på transfers. Du må kun hente spillere på gratis leje, free transfer eller fra eget akademi. Du må gerne bruge penge på løn hos lejesvende og til signing on fee til spillere og agenter.



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2016 kl.23.59.

•   Post relevante SS her i tråden når challenge er gennemført

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #49: 04 Dec 2015, 07:59 »

1. Jeg ønsker en mellem-lang
2. Jeg elsker OB og Liverpool
3. Jeg hader FCK, BIF, Chelsea, United og Everton
4. Det meste.
5.England, Tyskland, Danmark og Spanien
6. Jeg satser 300.000
7. Jeg nægter at spille med hold fra: Italien, Rusland, MLS og andre østeuropæiske lande
8.  Vil gerne have et save der: ja. Sidste sæson fik jeg et godt spil med Köln, men jeg har ikke rigtig nogle krav.
9. Satser oftest på unge spillere.
Logged

o1-allez
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #50: 04 Dec 2015, 08:30 »

1. Mellem
2. FCK, Newcatle, Real madrid, Roma, Saint etienne.
3. Rivaler til de hold.
4. Bundhold i de store ligaer, eller oplagte oprrykker i den næstbedste liga
5. Danmark Tyskland Holland
6. 100 K
7. Hold uden for Europa og Østeuropæiske hold..
8. Jeg vil gerne prøve et LLM fra england det er nogen år siden jeg har prøvet det af, gerne et hold med en okay ungdom..
Logged


Tak til Buschaka for signaturen..

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #51: 04 Dec 2015, 08:54 »

1. Jeg ønsker en mellem-lang
2. Jeg elsker OB og Liverpool
3. Jeg hader FCK, BIF, Chelsea, United og Everton
4. Det meste.
5.England, Tyskland, Danmark og Spanien
6. Jeg satser 300.000
7. Jeg nægter at spille med hold fra: Italien, Rusland, MLS og andre østeuropæiske lande
8.  Vil gerne have et save der: ja. Sidste sæson fik jeg et godt spil med Köln, men jeg har ikke rigtig nogle krav.
9. Satser oftest på unge spillere.


Du har ikke haft det nemt de sidste 25 år, hvor hverken Liverpool eller OB har vundet et nationalt mesterskab. Nogen gange er det ikke nemt at være en ægte fan og mon ikke du flere gange har forsøgt at ændre på de manglende mesterskaber i FM. Den erfaring får du brug i denne challenge, hvor du skal have fat i et hold, som har ventet endnu længere på et mesterskab.

Sidste år var du forbi traditionsklubben 1. FC Köln, som ikke har vundet mesterskabet siden 1978, og din challenge lød på at du skulle vinde The Double med klubben. Det lykkes for dig og derfor ved jeg, at du kan gentage et lignede projekt. Denne gang skal du forbi dine to yndlingsklubber samt en ekstra udfordring.



Challenge

•   Opret dig som manager for OB og vind mesterskabet. Når mesterskabet med OB er i hus, så skal du rykke videre til næste trin. Du må gerne blive i jobbet indtil du får et nyt.

•   Søg og få job i en klub uden for England og Danmark. En klub som ikke har vundet mesterskabet de seneste 25 år. Vind mesterskabet med denne klub.
(Du må gerne vælge en klub, der aldrig har vundet mesterskabet. Du må også skifte job i dette trin, så længe du vinder et mesterskab med en klub, som ikke har vundet mesterskabet i 25 år eller mere)

•   I sidste trin skal du få drømmejobbet i Liverpool og generobre rekorden fra Man Utd for flest vundne mesterskaber. Er du så heldig, at Liverpool allerede har ordnet det inden du ankommer, så skal du bare vinde et enkelt mesterskab. Har Man Utd udbygget forspringet, ja så er du bare uheldig og har mere arbejde foran dig.



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic.

•   Deadline er onsdagden 31. august 2016 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #52: 09 Dec 2015, 17:55 »

1.   Jeg ønsker en: kort, mellem eller lang challenge: Kort 0-5 år

2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager: Manchester United, Valencia, David Beckham, Duncan Edwards, David Villa, David Albelda, Sir Alex Ferguson.

3.   Jeg hader følgende: hold, liga, spiller og manager: Liverpool, Manchester City, Levante, Steven G, Luis Suaréz, Agüero.

4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold, tophold: alle 4, men mest midterhold eller bundhold.

5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold: Danmark superliga, England PL, nogen gange LLM i England.

6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 10k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 10k på balancen så skal du gå All In): 100k/tusind.

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: Udenfor Europa og i østen.

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Det modsatte af hvad jeg ikke ønsker.

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen: Da det bliver mit første spil i FM16, vil jeg ikke starte med LLM. I hvert fald før jeg får spillet lidt mere, ellers er jeg åben for det meste.
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #53: 09 Dec 2015, 19:21 »

1.   Jeg ønsker en: kort, mellem eller lang challenge: Kort 0-5 år

2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager: Manchester United, Valencia, David Beckham, Duncan Edwards, David Villa, David Albelda, Sir Alex Ferguson.

3.   Jeg hader følgende: hold, liga, spiller og manager: Liverpool, Manchester City, Levante, Steven G, Luis Suaréz, Agüero.

4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold, tophold: alle 4, men mest midterhold eller bundhold.

5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold: Danmark superliga, England PL, nogen gange LLM i England.

6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 10k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 10k på balancen så skal du gå All In): 100k/tusind.

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: Udenfor Europa og i østen.

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Det modsatte af hvad jeg ikke ønsker.

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen: Da det bliver mit første spil i FM16, vil jeg ikke starte med LLM. I hvert fald før jeg får spillet lidt mere, ellers er jeg åben for det meste.



Challenge – 5års planen

•   Vælg et hold der er seedet 11er i den bedste division i et af følgende nationer: Tyskland, England, Spanien, Frankrig eller Italien.

•   For at gennemfører challengen skal du klare følgende målsætning:

1.   I den første sæson skal du slutte 9er eller bedre i ligaen

2.   Sæson 2 skal du slutte 7er eller bedre

3.   Tredje sæson skal du i top 5

4.   I den 4. sæson skal du have medaljer hjem i top 3

5.   Skal du vinde mesterskabet



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic.

•   Deadline er onsdagden 31. august 2016 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #54: 09 Dec 2015, 19:42 »

Så jeg skal vælge mellem West ham, Toulouse, Genoa, Espyanol eller Hamborg?
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #55: 09 Dec 2015, 19:55 »

Ja hvis de er seedet 11er i nationerne..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #56: 09 Dec 2015, 19:56 »

Jeg har godt med udfordring i West Ham kan jeg fortælle og de er seedet 11er.. Fy for satan FM16 er en hård omgang..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #57: 09 Dec 2015, 20:09 »

Tror jeg vil prøve med Hamborg, tør næsten ikke starte mit første spil op i England..
Logged


o1-allez
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #58: 09 Dec 2015, 20:19 »

Hva så Wester! Vil du ikke også lave en til mig? Jeg har skrevet længere oppe!
Logged


Tak til Buschaka for signaturen..

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #59: 09 Dec 2015, 20:26 »

Hva så Wester! Vil du ikke også lave en til mig? Jeg har skrevet længere oppe!

Hov.. Shit.. Den havde jeg overset.. Går i gang med det samme..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010