home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge - FM 16
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge - FM 16  (Læst 80481 gange)
John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #60: 13 Nov 2015, 11:34 »

Tak for støtten I to Smiley
Jeg vil ikke afvise, at lysten kommer tilbage inden længe, jeg kunne dog forestille mig, at jeg starter hele challengen fra ny, og starter på en frisk. Smiley
Logged

Naah.

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #61: 13 Nov 2015, 11:35 »

Så har Neil Wilson også meldt sig til på denne challenge, bliver spændende at følge hans rejse til stormagten!
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #62: 13 Nov 2015, 12:01 »

Tak for støtten I to Smiley
Jeg vil ikke afvise, at lysten kommer tilbage inden længe, jeg kunne dog forestille mig, at jeg starter hele challengen fra ny, og starter på en frisk. Smiley

Cool at du giver den et nyt skud... Smiley

Så har Neil Wilson også meldt sig til på denne challenge, bliver spændende at følge hans rejse til stormagten!

Fedt  Thumbs Up Velkommen til!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #63: 13 Nov 2015, 15:24 »

Så fik jeg spillet de første 100 dage.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #64: 13 Nov 2015, 18:48 »

2017 skulle blive året hvor Neil Wilson fik tilbudt et job i den næst bedste liga.

Logged

huza
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #65: 13 Nov 2015, 21:24 »

Oprykning i anden hele sæson glippede også! Skuffet



Et mål i overtiden i sidste playoff finale kamp gør at det ikke blev til oprykning  Sur



Tror jeg vælger at starte forfra med de 100 dage i East Stirlingshire Wink
« Seneste Redigering: 13 Nov 2015, 21:25 af huza » Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #66: 14 Nov 2015, 07:58 »

2017 skulle blive året hvor Neil Wilson fik tilbudt et job i den næst bedste liga.



Raith er en spændende klub. De har i hvert fald banket på til oprykning et par gange i mit save  Smiley

Oprykning i anden hele sæson glippede også! Skuffet



Et mål i overtiden i sidste playoff finale kamp gør at det ikke blev til oprykning  Sur



Tror jeg vælger at starte forfra med de 100 dage i East Stirlingshire Wink

Held og lykke  Smiley Jeg håber det lykkedes i det nye forsøg  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #67: 14 Nov 2015, 08:49 »

Historien taler for sig selv, Neil Wilson er kommet til Raith for at vinde. Sådan her gik det i de første ni kampe, som også var de sidste ni i sæsonen. Så næste sæson skal der kæmpes med omkring oprykning.



Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #68: 14 Nov 2015, 14:41 »

Acair Breckenridge har nu fuldført sin første hele sæson hos The Terrors  Smiley

Det hele startede med at der blev lavet en taktisk omstrukturering, da jeg var meget utilfreds med min defensiv. Den hedder nu 3 - 2 - 2 -1 - 2 med en knap så kontrollerende tilgang. Det betød at der for alvor har været gang i svingdøren.



Hvilken sæson jeg lige har været igennem Cool

Vi starter i EL. Her gik det lidt som forventet. Vi kom til de afgørende playoff kampe hvor Toulouse blev endestationen i 2 hæsblæsende kampe der blev afgjort i ekstra spilletid.


Den skotske cup kom vi til semifinalen hvor Rangers (der vandt finalen) blev endestationen.

Ligacuppen blev vundet efter Celtic dominans i 3 år.


Nu kommer vi til ligaen. Det her det gik over al forventning og vi kune relativ sikkert løfte trofæet i slutningen af sæsonen Smiley Smiley

Præstationen i ligaen gik ikke stille hen og kåringen som årets manager tilfaldt igen Acair Thumbs Up


Udover årets manager var der også et par spillere der snuppede nogle priser Smiley






Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

PyRm8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #69: 14 Nov 2015, 15:12 »

Jeg hopper også med på denne challenge efter at have læst om jeres erfaringer, det har givet en masse inspiration :-)

Jeg startede i East Stirlingshire uden nogen form for succes, herefter sagde jeg op og der gik en del tid før der var et hold jeg kunne ansøge hos. Det blev Hibernian og de lå nummer 1 da jeg overtog dem i januar, så min opgave var "bare" at sikre oprykningen. Det lykkedes at rykke op med 3 runder igen og nu overvejer jeg kraftigt at sige op for at søge job hos et andet Premiership hold. Økonomien er ikke god og holdet skal have en del forstærkning for overhovedet at kunne klare sig i Premiership.

Lidt evidens på min foreløbig karriere:
http://imgur.com/a/yJp9H
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #70: 15 Nov 2015, 14:28 »

Efter tidsmangel, er jeg endelig kommet igang med Kilmarnock, efter deres dårlige sæson hvor de rykkede ned fra premiership.

Jeg troede jeg ville få et hold der var klar til kamp fra start af, men uha nej, sådan skulle det ikke være.
Klubben er som sagt lige rykket ned, hvilket betyder at stort set alle spillere er utilfredse og meget vrede. Selvom der er ny ledelse, har ikke mange af de bærende kræfter ville blive, og nogle lod deres kontrakt løbe ud. Derudover er klubben i økonomiske vanskeligheder, så der er ikke mulighed for at handle det helt vilde ind. Mit første transfervindue, er heldigvis ikke slut, men indtil videre ser det ud som følger:

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

huza
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #71: 15 Nov 2015, 17:40 »

Efter jeg var kommet mig over skuffelsen, valgte jeg at tage en 3. sæson med Falkirk Opstemt



Det blev til direkte oprykning! Smiley Mine 2 angribere scorede 52 mål tilsammen Thumbs Up
Så nu skal der siges op og håbe på der kommer et tilbud fra en klub med en bedre økonomi.
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #72: 16 Nov 2015, 11:02 »

Efter jeg var kommet mig over skuffelsen, valgte jeg at tage en 3. sæson med Falkirk Opstemt



Det blev til direkte oprykning! Smiley Mine 2 angribere scorede 52 mål tilsammen Thumbs Up
Så nu skal der siges op og håbe på der kommer et tilbud fra en klub med en bedre økonomi.

Stærkt Thumbs Up Tillykke med oprykningen  Smiley



Jeg har valgt at ændre lidt i opdateringens rationen, da der sker meget for tiden.

Datoen siger 31/8 2018 og klubben har lige kvalificeret sig til CL efter at have mødt Steaua Bukarest i den afgørende kval.
CL gruppen hedder desværre (hold nu fast) Ajax, FC Porto, Arsenal og Dundee Utd.
Det bliver nok ikke til mere ind de 6 gruppekampe i denne omgang!

I ligaen går det, som forventet og vi ligger nr. 1 efter 4 kampe. Cupturneringerne er ikke relevante da vi ikke er indtrådt endnu.

På transfer siden er der sket følgende:

Ind:

Arturo Calabresi - Center forsvaren er hentet på fri transfer hos Roma

Jimmy Lavery - Regen fra Nordirland som er blevet spået en stor fremtid som angriber. Skulle kun have 800.000 gode danske kroner op af lommen for ham.

Jordan McGhee - Center forsvar fra Hearts hentet for 16 mio.

Ud:

Et par marginal spillere på kontrakt udløb.

En masse udlån af talenter.

Robbie Muirhead - Talentfuld angriber men præsteret ikke og han tudede over manglende spilletid. Solgt for 2,5 mio til Ross County.

Coll Donaldson - Min bedste centrale forsvarspiller ville gerne til Premier League og da Hull tilbød næsten dobbelt hans værdi (55 mio. + klausuler) følte jeg mig nødsaget til at acceptere. Desværre kan jeg konstatere at hans værdi muligvis var 30 mio. mere. Heldigvis er en af klausulerne 30% af næste salg.

Kører det for jer der stadig er i gang ??
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #73: 16 Nov 2015, 11:41 »

Jeg mangler en sidste kamp i turneringen, hvor vi skal møde nummer tre Hibernian (vi ligger 1'er). Dog er det lidt ligegyldigt da nummer 1, 2 og 3 ligger lige med 64 point hver, Vi er kun 1'er som følge af bedre målscore. St. Mirren (nummer 2) skal møde Dumbarton ude, så jeg forventer de vinder, hvorfor vi er pisket til at vinde over Hibernian ude, for at rykke direkte op.

Det betyder at jeg er lidt "bange" for at spille kampen, hvorfor jeg ikke har spillet på det save siden torsdag. Når jeg får nosset mig sammen, så skal I nok høre hvordan det går! Opstemt

Dejligt med flere der er med på challengen! Jo flere jo bedre. Smiley

Og Boxx - Giv den gas!! Håber det går dig bedre med at finde flere brugbare spillere!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #74: 17 Nov 2015, 07:01 »

Jeg mangler en sidste kamp i turneringen, hvor vi skal møde nummer tre Hibernian (vi ligger 1'er). Dog er det lidt ligegyldigt da nummer 1, 2 og 3 ligger lige med 64 point hver, Vi er kun 1'er som følge af bedre målscore. St. Mirren (nummer 2) skal møde Dumbarton ude, så jeg forventer de vinder, hvorfor vi er pisket til at vinde over Hibernian ude, for at rykke direkte op.

Det betyder at jeg er lidt "bange" for at spille kampen, hvorfor jeg ikke har spillet på det save siden torsdag. Når jeg får nosset mig sammen, så skal I nok høre hvordan det går! Opstemt

Dejligt med flere der er med på challengen! Jo flere jo bedre. Smiley

Og Boxx - Giv den gas!! Håber det går dig bedre med at finde flere brugbare spillere!  Thumbs Up


Håber det gik godt Broen05 ?

Hvis du altså har haft mod til kampen  Grin


Det er blevet tid til lidt nyt fra Acair Breckenridge Smiley

I ligaen går det over forventning og vi har skabt et forspring til nr. 2 Rangers på 10. point. Det har set noget bedre ud men holdet har været ramt af CL bold, skader og generelt en lille krise der har kastet nogle unødvendige point tab af sig.


De skotske cupturneringer er blevet ofret grundet de mange skader og det er blevet til exit i liga cuppens semi finale. Den skotske cup lever stadig forventer dog intet, da det bliver reserve/u-holdet der skal spille de resterende kampe.


Så til eventyret i CL  Smiley Gruppen var som tidligere nævnt en hård en af slagsen, så jeg havde absolut ingen forventninger til at få bare et eneste point i denne omgang.
Første kamp var hjemme mod et reservespækket Ajax mandskab, som blev kørt rundt i den skotske manege og sendt hjem med 2-0 nederlag. De tekniske Ajax spillere havde store problemer med det fysiske pres som vi fik lagt  Smiley

Anden kamp var ude imod Arsenal. Vi var chanceløse og kom på mirakuløst hjem med 2-1 nederlag. Det var helt tydeligt at Arsenal tog opgaven lidt mere seriøst.

Tredje kamp var mod Porto på hjemmebane. Man skulle tro de havde kigget på Ajax kampen og tænkt "vi skal passe på her", men det havde tydeligvis ikke. Holdet spiller vel nok sin livs kamp og sender portugiserne hjem med 3-0 nederlag.

Fjerde kamp var ude imod Porto, der nu havde forstået at The Terrors var kommet for at blive i CL. De kom blæsende fra start og kom hurtigt foran 2-0, hvorefter de lukkede ned og der skete intet i kampen efterfølgende.

Femte kamp var ude imod Ajax, som også havde lært lektien. 5-2 nederlag på Amsterdam Arena. De pissede på os for at sige det mildt.

Ovenstående havde kastet 6 point af sig og samtidig havde Porto og Ajax spillet x i deres første opgør, stod vi nu i en situation, hvor vi kunne afgøre vores egen skæbne, mod et Arsenal hold der allerede havde vundet gruppen.
Arsenal stillede op med et halv ungdomshold og vi kom med en 100% klar trup. Igen igen fik vi presset modtanderen hjemme i heksekedlen og vi sad fuldstændig på kampen. Men så skete det! Kontra mål til Arsenal og samtidig var Porto kommet foran. Heldigvis ville min topscore Novothny det anerledes. 2 mål i anden halvleg og Dundee United er nu klar til at tage imod kongeklubben fra Madrid.


Der er ikke sket meget på transfersiden i vintertransfer vinduet. Ind er kommet en svensk/afrikansk angriber for 6,75 mio. og ud er gået Anthony Stokes, der gerne ville hjem til Irland, for 5 mio.

Med den lodtrækning bliver det med stor sandsynlighed tak for denne gang. Da jeg så den ønskede jeg næsten at jeg bevidst skulle have tabt kampen til Arsenal, men hey man er vel vinder. Opstemt

EDIT: Smider først SS når sæsonen er færdig  Opstemt
« Seneste Redigering: 17 Nov 2015, 19:10 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010